یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

فریمورک‌های چند پلتفرمی یک پایگاه کد دانلود نرم افزار برنامه نویسی اندروید برای کامپیوتر واحد را ارائه می‌کنند که (بیشتر) می‌تواند بین دستگاه‌های Android، iOS و Windows به اشتراک گذاشته شود. استفاده از یک چارچوب بین پلتفرمی می‌تواند به برنامه شما کمک کند تا ظاهر، احساس و تجربه یکسانی را در پلتفرم‌های دستگاه حفظ کند، و همچنین از عرضه خودکار به‌روزرسانی‌ها و اصلاحات بهره مند شود. به جای نیاز به درک انواع زبان‌های کد خاص دستگاه، برنامه در یک پایگاه کد مشترک، معمولاً در یک زبان، توسعه می‌یابد.

در حالی که هدف چارچوب‌های چند پلتفرمی این است که تا حد امکان به برنامه‌های بومی نزدیک‌تر به نظر برسند، اما هرگز به اندازه برنامه‌های توسعه‌یافته بومی یکپارچه نخواهند شد و ممکن است از کاهش سرعت و عملکرد ضعیف رنج ببرند. علاوه بر این، ابزارهای مورد استفاده برای ساخت برنامه های چند پلتفرمی ممکن است همه ویژگی های ارائه شده توسط هر پلتفرم دستگاه متفاوت را نداشته باشند و به طور بالقوه به راه حل هایی نیاز دارند.

یک پایگاه کد معمولاً از کد UI برای ایجاد رابط کاربری مانند صفحات، دکمه‌های کنترل، برچسب‌ها، فهرست‌ها و غیره و کد منطقی، برای فراخوانی سرویس‌های وب، دسترسی به پایگاه داده، فراخوانی قابلیت‌های سخت‌افزاری و مدیریت وضعیت تشکیل شده است. به طور متوسط، 90٪ از این را می توان دوباره استفاده کرد، اگرچه معمولاً نیاز به شخصی سازی دانلود نرم افزار برنامه نویسی اندروید برای کامپیوتر کد برای هر پلت فرم دستگاه وجود دارد. این تعمیم تا حد زیادی به نوع برنامه ای که می سازید بستگی دارد، اما کمی زمینه را فراهم می کند که امیدواریم به تصمیم گیری شما کمک کند.

هنوز قادر به استفاده از برخی از عناصر بومی اندروید است، اما برای استفاده مجدد از پایه کد برای سایر سیستم عامل ها (iOS، Windows) خوب است.

فقط کد منطقی بین پلتفرم ها به اشتراک گذاشته می شود، نه کد UI.برای ایرانیان سایبر برنامه های پیچیده تر با رابط کاربری خاص دستگاه عالی است.فرم های Xamarin (Xamarin.Forms)

کد رابط کاربری: XAML و .NET (با ویژوال استودیو)کد منطقی: سی شارپ

حدود 60 تا 90 درصد از کد منطقی و UI را در برنامه‌های دستگاه Android، iOS و Windows به اشتراک می‌گذارد.

از کنترل‌های رایج کاربر مانند Button، Label، Entry، ListView، StackLayout، Calendar، TabbedPage و غیره استفاده می‌کند. یک دکمه ایجاد کنید و فرم‌های Xamarin نحوه فراخوانی دکمه بومی دانلود نرم افزار برنامه نویسی اندروید برای کامپیوتر برای هر پلتفرم را با استفاده از Binding Library برای فراخوانی کد جاوا یا سوئیفت از سی شارپ.

برای برنامه‌های ساده، مانند برنامه‌های داخلی یا Line Of Business (LOB)، نمونه‌های اولیه یا MVP عالی است. هر برنامه ای که می تواند تا حدودی استاندارد یا عمومی به نظر برسد، با استفاده از یک رابط کاربری ساده.

React Native

کد رابط کاربری: جاوا اسکریپت کد منطقی: جاوا اسکریپت

هدف React Native این نیست که کد را یک بار بنویسد و آن را روی هر پلتفرمی اجرا کند، بلکه یک بار یادگیری (روش React) و نوشتن در هر مکانی است.

این انجمن ابزارهایی مانند Expo و Create React Native را دانلود نرم افزار برنامه نویسی اندروید برای کامپیوتر برای کمک به کسانی که می خواهند بدون استفاده از Xcode یا Android Studio بسازند، اضافه کرده است.

مشابه Xamarin (C#)، React Native (جاوا اسکریپت) عناصر بومی UI (بدون نیاز به نوشتن جاوا/کوتلین یا سوئیفت) را فراخوانی می‌کند.

ما مترقیb برنامه ها (PWA)کد UI: HTML، CSS، دانلود نرم افزار برنامه نویسی اندروید برای کامپیوتر جاوا اسکریپت.کد منطقی: جاوا اسکریپت

PWAها برنامه‌های وب هستند که با الگوهای استاندارد ساخته شده‌اند نرم افزار برنامه نویسی اندروید برای کامپیوتر تا به آنها امکان استفاده از ویژگی‌های وب و برنامه بومی را بدهند. آنها می توانند بدون فریم ورک ساخته شوند، اما چند فریمورک محبوب که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از Ionic و PhoneGap.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی