یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

معایب:مشکلات عملکردی ممکن است در برنامه های دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید گرافیکی فشرده رخ دهد.کمبود ویجت های رابط کاربری می تواند مشکل ساز باشد.برای اطلاعات بیشتر در مورد تیتانیوم اینجا را کلیک کنید.

Qt یک پلتفرم توسعه نرم‌افزار بین پلتفرمی با مجوزهای LGPL و GPL است که به ما امکان می‌دهد به راحتی از اجزای بصری با استفاده از ++C استفاده کنیم. Qt توسط TrollTech، یک شرکت نروژی توسعه یافته است. اولین توزیع ها برای لینوکس ایجاد شد.

طرفداران :این یک زیرساخت قوی و یک فرصت کدنویسی شیرین را فراهم می کند.پشتیبانی Cross-Platform را ارائه می دهد.

این فرصت را برای توسعه برنامه های کاربردی با Qt برای سیستم های جاسازی شده می دهد.همچنین می توان از آن برای توسعه برنامه های کاربردی در BlackBerry 10 استفاده کرد.

این یک چارچوب ضروری برای کاربران ++C است.می توان دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید یک اپلیکیشن موبایلی چند پلتفرمی نوشت.معایب:پشتیبانی از چند زبان وجود ندارد.مستندات کم است.برای اطلاعات بیشتر در مورد Qt اینجا را کلیک کنید.

Eclipse یک IDE کاملا رایگان است که برای تسهیل توسعه برنامه در زبان های مختلف استفاده می شود. قبلا فقط برای جاوا توسعه داده شده بود، اما بعداهمچنین شروع به پشتیبانی از C/C++، Cobol، Python، Perl، PHP کرد. این پروژه در حال حاضر توسط بنیاد Eclipse اجرا می شود.

طرفداران :رایگان و متن باز است.کامپایلر سریع اجرا می شود.این مجموعه گسترده ای از پلاگین ها را ارائه می دهد.این فرصت را برای آزمایش سریع فراهم می کند.نسبت به سایر IDE ها سریعتر است.پشتیبانی از دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید چندین زبان را ارائه می دهد.

معایب:اگرچه پلاگین های زیادی وجود دارد، اما همیشه قابل اعتماد نیستند.رابط ایرانیان سایبر کاربری ممکن است بد باشد.برای اطلاعات بیشتر در مورد Eclipse می توانید اینجا کلیک کنید.

IntelliJ IDEA یک محیط توسعه یکپارچه است که توسط شرکت JetBrains توسعه یافته است که برای توسعه نرم افزار با مجوز Apache 2.0 و نسخه تجاری با پشتیبانی از بسیاری از زبان ها استفاده می شود. اولین نسخه در ژانویه 2001 منتشر شد. یکی از اولین IDE ها با پیمایش کد و بازآفرینی کد. در نتیجه آزمایشی که InfoWorld در سال 2010 انجام داد، Eclipse بالاترین نتیجه را در بین NetBeans و Jdeveloper IDE ها دریافت کرد.

طرفداران :دارای دیباگر قدرتمند.اسناد واضح و دقیق را ارائه می دهد.از بسیاری از زبان ها پشتیبانی می کند.مشکلات دیگری مانند خرابی یا کندی فایل تقریباً هرگز تجربه نمی شوند.پشتیبانی دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید از Android و JavaEE را ارائه می دهد.

معایب:عادت کردن به کلیدهای فوری سخت است.کمبود پلاگین وجود دارد.با خطاها به درستی برخورد نمی شود.برخی از قطعات منبع بسته هستند.برای اطلاعات بیشتر در مورد Intellij IDEA، می توانید اینجا کلیک کنید.

Netbeans یک پروژه منبع باز موفق است که توسط Sun MicroSystems در سال 2000 آغاز شد، بدون محدودیت در نحوه استفاده، پایگاه کاربری بسیار بزرگ، جامعه رو به رشد و نزدیک به صد شریک در سراسر جهان، کاملا رایگان.

طرفداران :رایگان است.پشتیبانی از زبان ترکی در دسترس است.ویژگی ذخیره سازی در دسترس است.جادوگر FrameWork / جادوگر کتابخانه موجود است.رابط قابل تنظیم است.همگام سازی FTP/SFTP را ارائه دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید می دهد.پشتیبانی Sass Compiler را ارائه می دهد.

معایب:گهگاه مشکل کندی دارد.میزان استفاده از حافظه در مقایسه با سایر IDE ها بسیار بالاست.ویژگی تکمیل کد برای بسیاری از زبان ها ناموفق کار می کند.نسخه لینوکس از HDPI پشتیبانی نمی کند.برای اطلاعات بیشتر در مورد NetBeans، اینجا را کلیک کنید.

Komodo IDE یک ویرایشگر متن آزاد و متن باز برای زبان های برنامه نویسی پویا است که توسط ActiveState توسعه یافته است. بسیاری از ویژگی های آن از یک مفسر تعبیه شده پایتون مشتق شده اند. از پایه کد Mozilla و Scintilla برای ارائه ویژگی هایی استفاده می کند که روی همه سیستم عامل های رایج (Linux OS X و Windows) اجرا می شوند و نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید  بسیاری از زبان های محبوب را پشتیبانی می کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی