یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

به یاد داشته باشید، هر انتخابی که داشته باشید، تنها ساده ترین زبان برنامه نویسی اندروید مجموعه مهارت های شما را گسترش می دهد و به رشد شما به عنوان یک توسعه دهنده اندروید منجر می شود. امروز چقدر برای تلفن خود وقت گذاشتید؟

یک کاربر متوسط ​​تلفن هوشمند در سال 2019 هر روز 2 ساعت و 55 دقیقه را با تلفن هوشمند سپری می کند. این مدت بیشتر از زمانی است که صرف تماشای تلویزیون یا درگیر شدن با هر رسانه دیگری می شود.

حدود 90 درصد از این زمان در برنامه ها صرف شد. واضح است که اپلیکیشن های موبایل بزرگترین رسانه ای هستند که مشتریان شما به صورت دیجیتالی با آن درگیر هستند.

کاربران گوشی های هوشمند به طور متوسط ​​80 اپلیکیشن ساده ترین زبان برنامه نویسی اندروید روی گوشی خود نصب کرده اند و هر ماه حداقل 40 اپلیکیشن از آن ها استفاده می کنند.

40 در ماه خیلی زیاد است. شاید بتوانید برنامه ای بسازید که به این 40 مورد برتر برسد!

درست است. به هر حال پیش بینی می شد که سال 2020 سال خوبی برای توسعه اپلیکیشن باشد. اما با همه‌گیری کووید-19، این امر بسیار مهم‌تر شده است که مبتکرانی مانند شما برای ایجاد راه‌حل‌های دیجیتالی بیشتری مانند برنامه‌های تلفن همراه برای کمک به مردم و اقتصاد تلاش کنند.

اپلیکیشن موبایل بهترین راه برای ایجاد یک کسب و کار از ابتدا، یا افزایش کسب و کار موجود و دادن مزیت دیجیتال به آن است. زیرا مطالعات بارها و بارها ثابت کرده‌اند که کسب‌وکارهایی که دارای اپلیکیشن موبایل هستند، مشتریان را بهتر جذب کرده و درآمدهای بیشتری را شاهد هستند.

پشتیبان‌گیری از داده‌های App Annie است که بیان می‌کند 90 درصد از ایرانیان سایبر مشتریانی که از تعامل برنامه لذت می‌برند، در آینده به خرید از آن شرکت ادامه خواهند داد.

در واقع ما یک پست فوق‌العاده در وبلاگ داریم که به شما ساده ترین زبان برنامه نویسی اندروید آماری عالی می‌دهد که نشان می‌دهد چرا برنامه‌ها برای تجارت خوب هستند.

بنابراین، اکنون که همه دلایلی را برای شما مشخص کرده‌ایم که چرا باید همین الان به تعویق انداختن برنامه‌ها را متوقف کنید و به توسعه برنامه‌ها بپردازید، وقت آن است که مشغول شوید.

برای اینکه ایده برنامه بزرگ بعدی خود را زنده کنید، تنها چیزی که نیاز دارید یک زبان برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل خوب است – زبانی که یادگیری آن آسان، آینده نگر و مقیاس پذیر باشد. یک زبان برنامه‌نویسی خوب برای برنامه‌ها باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد که نه تنها به توسعه برنامه‌های با کارایی بالا کمک می‌کند، بلکه زندگی توسعه‌دهنده را نیز آسان‌تر می‌کند. آنها چگونه انجامش میدهند؟ با مرور این پست در مورد بهترین زبان های برنامه نویسی برای برنامه ها، پاسخ خواهم داد.

به معنای واقعی کلمه ده ها زبان برنامه نویسی برای اپلیکیشن های موبایل وجود دارد. اگر مجبور بودید فهرستی از 30 زبان برنامه نویسی مختلف را مرور کنید تا یکی را برای برنامه خود انتخاب کنید، روزها را ساده ترین زبان برنامه نویسی اندروید صرف انجام تحقیق خواهید کرد. برای صرفه جویی در زمان و دردسر گرانبها، فهرستی از 6 زبان برتر را گردآوری کرده ام که هر کدام به شما کمک می کند تا یک اپلیکیشن موبایل فوق العاده بسازید.

علاوه بر این، من این لیست را بر اساس نوع برنامه ای که می خواهید توسعه دهید - iOS، Android یا Hybrid - تقسیم کرده ام که انتخاب را برای شما آسان تر می کند. به این ترتیب، زمان کمتری را صرف تحقیق و زمان بیشتری برای توسعه اپلیکیشن خود می کنید.

بنابراین بدون هیچ مقدمه ای، بیایید در آن شیرجه بزنیم.بهترین زبان های برنامه نویسی برای توسعه برنامه اندروید بومی

با گذشت 25 سال، جاوا همچنان محبوب‌ترین زبان برنامه‌نویسی ساده ترین زبان برنامه نویسی اندروید در میان توسعه‌دهندگان باقی مانده است، علیرغم همه ورودی‌های جدید که نشان خود را نشان دادند. در دنیایی که فناوری جدید به سرعت جایگزین فناوری های قدیمی می شود، هیچ کدام نتوانسته است جایگزین جاوا شود.

یکی از بزرگترین دلایلی که جاوا اولین انتخاب همه توسعه دهندگان برنامه ساده ترین زبان برنامه نویسی است این است که یادگیری و شروع با آن بسیار آسان است و همچنین پشتیبانی گسترده ای از جامعه ارائه می دهد که کمکی اضافه به توسعه دهندگان جدید است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی