یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

معرفی اسکرچ1

مهارت های منطقی و تحلیلی را بهبود می بخشد اگر معرفی اسکرچ فرزند شما می خواهد حرفه خود را در زمینه برنامه نویسی انجام دهد، شروع با زبان برنامه نویسی Scratch بهترین است. این یک راه ساده برای غلبه بر چالش های برنامه نویسی و شروع مرحله اول برنامه نویسی حرفه ای را ارائه می دهد. با گزینه کشیدن و رها کردن بلوک ها، آنها متوجه می شوند که کارها چگونه کار می کنند و نتیجه کار انجام شده خواهد بود. بچه ها منطق پشت نتیجه را یاد خواهند گرفت.

با خراش چه کاری می توانید انجام دهید؟زبان برنامه نویسی گرافیکی Scratch یک برنامه محبوب برای مبتدیان برای یادگیری نحوه کدنویسی است. این یک زبان برنامه نویسی گرافیکی با کاربری آسان است که می تواند به عنوان یک پلتفرم برای هنرمندان، معلمان و بچه ها در هر سنی مورد استفاده قرار گیرد. Scratch به آموزش مهارت های برنامه نویسی اولیه بدون عامل ارعاب زبان های دیگر مانند پایتون و جاوا کمک می کند.

با کمک زبان برنامه نویسی Scratch می توانید سطوح فوق العاده ای از خروجی خلاقانه ایجاد کنید.انواع بازی هاانیمیشنداستان های دیجیتالپروژه های دیگربرای شروع یادگیری اسکرچ آماده اید؟

Scratch یک زبان برنامه نویسی است که برای معرفی اسکرچ طراحی داستان های تعاملی استفاده می شود. این به کاربر این امکان را می دهد که بدون نیاز به یادگیری کدنویسی پیچیده، بازی ها، انیمیشن ها و سایر محتوای خود را بسازد. بهترین چیز در مورد این زبان این است که هر کسی که می خواهد در زمینه کدنویسی حرفه ای ایجاد کند یا می خواهد چیز جدیدی را امتحان کند، می تواند به موقع آن را یاد بگیرد. در پایان، مقاله Scratch را معرفی می‌کند، یک بازی آموزشی سرگرم‌کننده و پیشرفته. با اجازه دادن به ایرانیان سایبر کاربران برای ایجاد بازی ها و پروژه های خود، روشی منحصر به فرد برای یادگیری ارائه می دهد. استفاده از این پلتفرم آسان است و هر کسی بدون توجه به سطح تجربه یا دانشش می تواند به آن دسترسی داشته باشد. با CogniCoder می توانید بهترین کلاس های آنلاین برای کودکان را امتحان کنید. کلاس‌های کدنویسی آنلاین آن‌ها برای بچه‌ها، که توسط دپارتمان علوم کامپیوتر USC طراحی شده است، به ایجاد ذهن‌های جوان برای استدلال منطقی، حل مسئله و تفکر انتقادی کمک می‌کند. و البته، دانش‌آموزان اصول برنامه‌نویسی در دنیای واقعی را با علاقه و سرگرمی یاد خواهند گرفت. برای آینده یادگیری بهتر، همین امروز فرزندان خود را ثبت نام کنید. مقدمه ای بر برنامه نویسی با استفاده از Scratch، یک زبان برنامه نویسی بصری که از طریق آن برنامه نویسان مشتاق می توانند با کشیدن و رها کردن بلوک های گرافیکی (که شبیه قطعات پازل هستند) به جای تایپ متن، کد بنویسند. Scratch که در ابتدای دوره مقدماتی علوم کامپیوتر کالج هاروارد، CS50 مورد استفاده قرار گرفت، در آزمایشگاه رسانه MIT طراحی شد و به دانشجویانی که هیچ تجربه قبلی برنامه نویسی نداشتند، برای طراحی انیمیشن، بازی، هنر تعاملی و داستان های خود توانمند می ساخت. با استفاده از Scratch، این دوره دانش آموزان را با اصول برنامه نویسی آشنا می کند، که نه تنها در خود Scratch بلکه در زبان های سنتی مبتنی بر متن (مانند جاوا و پایتون) نیز یافت می شود. موضوعات عبارتند از: توابع، که دستورالعمل هایی هستند که وظایف را انجام می دهند. مقادیر معرفی اسکرچ بازگشتی، که نتایجی هستند که توابع ارائه می کنند. شرایط، که از طریق آن برنامه ها می توانند تصمیم بگیرند که آیا برخی از اقدامات را انجام دهند یا خیر. حلقه ها، که از طریق آنها برنامه ها می توانند بارها و بارها اقدام کنند. متغیرهایی که از طریق آنها برنامه ها می توانند اطلاعات را به خاطر بسپارند. و بیشتر. در نهایت این دوره دانشجویان را برای دوره های بعدی برنامه نویسی آماده می کند.

یک مقدمه را تماشا کنیدScratch توسط گروه Lifelong Kindergarten در آزمایشگاه رسانه MIT توسعه داده شده است. به scratch.mit.edu مراجعه کنید.نحوه شرکت در این دوره

حتی اگر دانشجوی دانشگاه هاروارد نیستید، می‌توانید این دوره را به صورت رایگان از طریق این OpenCourseWare با استفاده از مطالب نه هفته‌ای دوره، «گذرانید». اگر می‌خواهید 9 پروژه معرفی اسکرچ دوره را برای بازخورد ارسال کنید، حتماً یک حساب edX ایجاد کنید، اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید. در طول مسیر از طریق هر یک از انجمن های دوره سوال بپرسید! اسکرچ یک زبان برنامه نویسی بصری است که توسط گروه مهدکودک مادام العمر MIT Media Lab برای آموزش برنامه نویسی کامپیوتری به کودکان و نوجوانان توسعه یافته است. فلسفه اسکرچ این است که هر کسی می‌تواند برنامه‌نویسی را بیاموزد، و از چهار حرف سیمور پیپرت الهام گرفته شده است: پروژه‌ها، همسالان، اشتیاق و بازی (به «به P's a Chance» نوشته میچل رزنیک، مدیر مهدکودک مادام العمر مراجعه کنید. به جای تایپ کردن خطوط کد، با چیدمان بلوک‌های گرافیکی برنامه‌ها را در اسکرچ می‌سازید - چیزی شبیه برنامه‌نویسی با لگو. تصویر زیر برخی از کدهای جاوا را با هم مقایسه می کند که در صورت رعایت و اجرا، «Hello, World!» را نمایش می دهد. روی صفحه رایانه خود، اسکرچ به بلوکی برای انجام همان کار در Scratch. می توانید ببینید که چگونه بلوک کارها را ساده می کند.

  • ۰۱/۰۴/۰۴
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی