یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

فواید برنامه نویسی

 

پیشرفت های فناوری که در 20 سال گذشته اتفاق افتاده است ، جوامع را متحول کرده است. فواید برنامه نویسی کودکان بسیاری از فعالیتها بصورت خودکار انجام می شود و سال به سال نقش محاسبات فواید برنامه نویسی در زندگی روزمره افزایش می یابد. بنابراین آموزش برنامه نویسی به یک اولویت تبدیل شده است.

چرا آموزش برنامه نویسی یک ضرورت است؟

در آینده ، درک نکردن زبان برنامه نویسی معادل بلد نبودن از خواندن و نوشتن است ، و همانطور که در این دوره جهانی سازی کامل ، فواید برنامه نویسی انگلیسی برای هر کسی که می خواهد به یک حرفه موفق برسد ضروری است ، در کوتاه مدت برنامه نویسی وزن مشابه یا حتی بیشتر داشته باشند.

افرادی که می دانند چگونه کدگذاری یا برنامه نویسی کنند فواید برنامه نویسی  ، قادر به برقراری ارتباط در سراسر کشورها و فرهنگ ها ، نوآور بودن و حل مشکلات با کارآیی بیشتر ، بدون مانع موفقیت خود هستند.

مزایای آموزش برنامه نویسی

در حالی که نیاز به آماده سازی کودکان امروزی برای مشاغل آینده اهمیت آموزش برنامه نویسی را نشان می دهد ، مزایای آموزش کدگذاری فراتر از کار است و مانند بسیاری از مهارت های دیگر فواید برنامه نویسی ، بهتر است آنها را از سنین پایین رشد دهیم.

از چهار سالگی ، کودکان می توانند مفاهیم کد رایانه را درک کنند ، و مزایایی از قبیل:

تفکر محاسباتی. این توانایی برقراری ارتباط ایده ها به روشی ساخت یافته و منطقی است. همچنین فرآیند تفکر و سپس حل مشکلات به روشی روشمند است. این نوع تفکر شامل در نظر گرفتن یک مشکل و تجزیه آن در مراحل یک مرحله ای است. در تفکر محاسباتی نیز عنصری از فواید برنامه نویسی انتزاع وجود دارد که به کودکان این امکان را می دهد تا یاد بگیرند که از یک مسئله خاص به یک راه حل خاص رفته و به موقعیت های دیگر تعمیم دهند. مهارت های لازم برای قرن 21 ، چالش ها و راه حل آن بحث شده است.

خلاقیت و روان بودن فکر. کودکان به طور طبیعی خلاق هستند. فواید برنامه نویسی راههای بی شماری برای ایجاد یک مسئله کدگذاری و حل آن می تواند این فضیلت ذاتی را القا و محرک کند.

روایت ایرانیان سایبر می توانیم به کودکان بیاموزیم که برنامه نویسی نوعی قصه گویی است: فواید برنامه نویسی یک شروع ، وسط و پایان منطقی برای داستان و برنامه وجود دارد. این مهارت ها همچنین می توانند در ارتباطات شفاهی و کتبی به کودکان کمک کنند.

>> رباتیک چگونه خلاقیت را برمی انگیزد؟ <<

مجموعه این مزایا در یادگیری کدگذاری در سنین پایین به کودکان کمک می کند تا از نظر تفکر ، پردازش و ارتباطات ، مهارتهایی کسب کنند که بعداً به آنها کمک می کند تا در هر حرفه ای نوآور باشند.

علاوه بر این ، یادگیری برنامه ریزی مترادف با سرگرمی است ، اهمیت برنامه نویسی بنابراین روند یادگیری به یک بازی تبدیل می شود که کنجکاوی کودکان را برمی انگیزد و آنها را برای یادگیری بیشتر ترغیب می کند.

>> در مورد Coding Express ، آموزش LEGO® برای آموزش اصول برنامه نویسی در دوره پیش دبستانی ، کلیک کنید و بیشتر بدانید

یکی از پیشگامان معرفی رباتیک و برنامه نویسی در برنامه های درسی بوده است و امروزه مجموعه های رباتیک آن که برای هر پایه (از پیش دبستانی تا دبیرستان) طراحی شده اند ، فواید برنامه نویسی استانداردی در آموزش و یادگیری هستند. استفاده از فناوری آموزشی.

Edacom ، به عنوان یک شریک رسمی در مکزیک ، راه حل های آموزشی را متناسب با نیازهای هر مدرسه طراحی می کند تا بتواند از مطالب LEGO® Education استفاده بهینه کرده و سرمایه گذاری خود را به حداکثر برساند.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی