یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

۱۰ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کدنویسی مهارتی است که شما برای زندگی خواهید داشت. هیچ  مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ محدودیتی برای اینکه چه چیزی می تواند با کنار هم قرار دادن خطوط کد در زبان برنامه نویسی مناسب خودکار شود، وجود ندارد. اما وقتی تازه شروع می کنید، ممکن است کمی دلهره آور باشد. در زیر راهنمای مختصری در مورد مهارت‌های کلیدی است که باید برای اولین بار به همراه داشته باشید.

توانایی یادگیری مفاهیم کد - مهارت اساسی مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک کدنویس، به زبان ساده، توانایی شما در یادگیری و به خاطر سپردن مفاهیم کد است. کدنویسی شامل یادگیری زبان های کامپیوتری مانند پایتون، جاوا، سی پلاس پلاس و HTML است. این یک محیط یادگیری سریع است و دنیای زبان های کامپیوتری با سرعتی سریع در حال تغییر و تحول است.

توانایی اتخاذ فناوری‌های جدید –  مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ بازی‌های ویدیویی را در نظر بگیرید که در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ محبوب بودند. اکنون، آنها را با بازی‌های ویدیویی فشرده امروزی که بر روی کنسول‌های بازی پیشرفته و پیشرفته اجرا می‌شوند مقایسه کنید. درک پیشرفت در سطح کدنویسی و برنامه نویسی که منجر به چنین جهش هایی از فناوری های قدیمی شده است دشوار است. امروز همه چیز سریع‌تر، کاربرپسندتر و تأثیرگذارتر است - و نمی‌دانیم که در یک دهه آینده چگونه به نظر می‌رسند.

برای اینکه یک کدنویس عالی باشید، باید آماده باشید تا با زمان پیشرفت کنید و از آنچه در دنیای فناوری مد روز است مطلع باشید. شما باید مراقب چیزهایی باشید که منسوخ شده یا در شرف تبدیل شدن هستند، و بر اساس آن روش را تغییر دهید. تغییر نام بازی است. اگر می خواهید موفق باشید و در این زمینه مرتبط باقی بمانید، باید بتوانید با روندهای جدید و نوظهور همگام باشید.

قابلیت حل مسئله - به عنوان یک کدنویس، از تفکر سریع و توانایی های یادگیری سریع بهره مند خواهید شد. برای پیش‌بینی مشکلات حتی قبل از به وجود آمدن، به نگرش حل مسئله نیاز دارید. این یک طرز فکر خاص است که به شما کمک می کند با بقیه دنیای فناوری همگام باشید.

توجه به جزئیات و مهارت های ویرایش - جزئیات در مورد کد مهم هستند. دو نقطه از دست رفته کل فرمانی را که می‌خواهید به رایانه ارسال کنید تغییر می‌دهد. بنابراین مهم است که همیشه کار خود را دوباره بررسی کنید و به  مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ کوچکترین جزئیات توجه کنید و در عین حال به تصویر بزرگ نیز توجه داشته باشید.

سایر مهارت های ضروری - شما همچنین از توسعه مهارت هایی مانند:سرعت تایپ عالی؛تسلط بر اعداد؛مدیریت پایگاه داده؛ ومهارت های ارتباطی.نحوه یادگیری کدنویسی

اکنون که ایده ای از مهارت های لازم برای کدنویسی دارید، بیایید ایرانیان سایبر نگاهی به برخی از گزینه های یادگیری برای کدنویسان مشتاق بیندازیم. خبر خوب این است که برای کدنویس شدن لزوماً به مدرک نیاز ندارید. همچنین می‌توانید مهارت کدنویسی را از طریق دوره‌های آنلاین و منابع خودآموز کسب کنید. اما اینکه آیا این گزینه برای شما مناسب است یا خیر به عوامل مختلفی بستگی دارد.

کدنویسی را از مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ  طریق یک برنامه مدرک بیاموزید

در گذشته، برای اکثر کارفرمایان عادی بود که کدنویس ها حداقل مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر، سیستم های اطلاعاتی یا ریاضیات داشته باشند. این در حال تغییر است زیرا کارفرمایان شروع به یادگیری این موضوع کرده اند که کدنویسی مهارتی است که به کاربرد عملی بیشتری نسبت به یادگیری کلاسی نیاز دارد.

با این حال، مدرک لیسانس همیشه یک نقطه شروع قوی باقی خواهد ماند و شما را با یک پایگاه دانش نظری قوی ایجاد می کند. دوره لیسانس معمولاً در یک دوره چهار ساله تکمیل می شود. اگر قصد دارید یک موقعیت مدیریتی داشته باشید، ممکن است برای مدرک کارشناسی ارشد در زمینه برنامه نویسی یا برنامه نویسی مانند طراحی، امنیت یا محاسبات موبایلی تحصیل کنید.

در کدنویسی گواهینامه کسب کنید

اگر یک برنامه مدرک سنتی برای شما گزینه ای نیست، می توانید در عوض در یک دوره گواهینامه کوتاه در کدنویسی سرمایه گذاری کنید. طیف گسترده‌ای از دوره‌های آموزشی در دسترس هستند - از جمله تعداد زیادی گزینه‌های 100 درصد آنلاین - که تمام جنبه‌های ضروری کدنویسی را پوشش می‌دهند.

ثبت‌نام در دوره‌های آنلاین، مانند دوره‌هایی که توسط Thinkful ارائه می‌شود، یک راه سریع و مؤثر برای به دست آوردن مهارت‌های آماده کار با هزینه کسری از مدرک سنتی است. شما l خواهید بودبا کسب درآمد از  مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ متخصصان در این زمینه و همچنین راهنمایی و پشتیبانی یک به یک نیز دریافت خواهید کرد. حتماً با دیگرانی که قبلاً در این زمینه هستند صحبت کنید و در مورد بهترین دوره های کدنویسی موجود مطالعه کنید.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

روباتیک موفق می شود مهندسی و برنامه نویسی را با خلاقیت و  فواید رباتیک برای کودکان حل مسئله ترکیب کند و در پایان آن، کودک شما یک اسباب بازی کوچک تعاملی خواهد داشت که می تواند با آن بازی کند.نتیجه تمام کار سخت آنها در دستان آنها خواهد بود و آنها می توانند به دستکاری و برنامه نویسی برای دستیابی به نتایج جدید ادامه دهند.

آشنایی کودکان با این موضوعات به شیوه ای که سرگرم کننده و جذاب باشد در چشم انداز تکنولوژیکی در حال تحول ما به طور فزاینده ای حیاتی می شود. فناوری اطلاعات در حال تبدیل شدن به یک امر ضروری برای بسیاری از صنایع است و قرار نیست به این زودی ها تغییر کند.

با آشنا کردن کودکان با روباتیک، برنامه‌نویسی، فناوری اطلاعات و مهارت‌های مهم حل مسئله، مجموعه‌ای از مهارت‌های اساسی را در اختیار آنها قرار می‌دهید که می‌تواند در آینده برای  فواید رباتیک برای کودکان آنها ضروری باشد.

نه تنها باعث می شود که آنها در علایق خود شروع کنند که می تواند به یک حرفه بسیار پرسود تبدیل شود، بلکه به آنها کمک می کند تا به برخورد سازنده با الکترونیک و فناوری عادت کنند.

اگر علاقه مند به دنبال کردن این علاقه هستید، لطفاً روی دکمه زیر کلیک کنید تا کمپ تابستانی رباتیک و دوره پیشنهادی FunTech امسال را بررسی کنید. روباتیک در بین والدین بسیار محبوب شده است. والدین عصر جدید که به تحصیل فرزند خود اهمیت می دهند، فرزندان خود را خیلی زود در معرض رباتیک قرار می دهند. تحقیقات زیادی در مورد مزایای یادگیری رباتیک در کودکان انجام شده است که نشان می دهد رباتیک تأثیرات مثبت زیادی بر روی کودکان دارد. در واقع، بسیاری از دولت‌ها فعالانه در تلاش هستند تا رباتیک را در اوایل برنامه درسی وارد کنند.

در آزمایشگاه پلیتو، ما دانش‌آموزان سراسر جهان را در کلاس‌های رباتیک آنلاین برای بچه‌ها آموزش داده‌ایم و مزایای زیادی را که بچه‌ها از آنها به دست می‌آورند، مشاهده کرده‌ایم. با تجربه و تحقیقات خود، 10 دلیل اصلی را پیدا کردیم که  فواید رباتیک برای کودکان چرا بچه ها باید رباتیک را یاد بگیرند. برای دانستن بیشتر به خواندن مقاله ادامه دهید:

10 دلیل اصلی برای اینکه ایرانیان سایبر بچه ها باید رباتیک یاد بگیرند:

1) رباتیک به بچه ها کمک می کند تا خلاقانه و انتقادی فکر کنند

رباتیک کودکان را تشویق می کند که خلاقانه فکر کنند، راه حل هایی برای مشکلات دنیای واقعی بسازند و طراحی کنند. و همچنین به جوانان کمک می کند تا در صورت بروز مشکلات، فواید رباتیک برای کودکان  ایده ها و راه حل های نوآورانه جدیدی ارائه دهند.

علاوه بر این، رباتیک می‌تواند بچه‌ها را تشویق کند که خارج از چارچوب فکر کنند و ایده‌های اصلی را ارائه دهند. این زمانی اتفاق می افتد که آنها سعی می کنند راه های جدید و خلاقانه ای برای استفاده از روبات های خود بیابند. به طور کلی، یادگیری در مورد رباتیک می تواند به کودکان در کسب مهارت های تفکر انتقادی و خلاقیت کمک کند.

2) رباتیک به بچه ها کمک می کند تا توانایی حل مسئله خود را افزایش دهند

بر اساس مطالعه ای که توسط دانشگاه بن گوریون نقف و دانشگاه آزاد اسرائیل انجام شد (پروژه های رباتیک و مفاهیم یادگیری در علم، فناوری و حل مسئله) یادگیری رباتیک به بسیاری از بچه های جوان کمک می کند تا چالش ها را به روشی خلاقانه حل کنند. همچنین ادعا می‌کند که بسیاری از کودکان می‌توانند با شرکت در پروژه‌های روباتیک از انواع امکانات یادگیری بهره ببرند.

این مطالعه نشان داد که کودکان خردسال اغلب مشکلات را هوشمندانه و خود به خود حل می‌کنند. در پروژه‌های رباتیک، کودکان عمدتاً با دانش کیفی و ظرفیت تشخیص پدیده‌های خاصی که بر عملکرد سیستم تأثیر می‌گذارند، کار می‌کنند.این مطالعه همچنین نشان داد که گنجاندن مهارت های حل مسئله در یک برنامه درسی مبتنی بر پروژه برای بچه ها مفید است.

3) یادگیری رباتیک به کودکان کمک می کند تا کدنویسی را یاد بگیرند و درک کنند

رباتیک به کودکان کمک می کند تا اصول برنامه نویسی و کاربردهای آن را درک کنند. از طریق روباتیک، کودکان ربات های واقعی می سازند و به تنهایی کشف می کنند که چه چیزی می تواند خوب باشد و چه چیزی نمی تواند.

همچنین، آنها یاد می گیرند که چگونه دستورالعمل های دقیقی را فواید رباتیک برای کودکان  بنویسند که یک ربات را قادر به عملکرد می کند. علاوه بر این، برنامه نویسی/ کدنویسی یکی از موضوعات قابل بررسی است که فرصت های شغلی آینده را برای بسیاری فراهم می کند.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

آنجلا لی داکورث، روانشناس، یک بار در یک فواید برنامه نویسی برای کودکان  سخنرانی TED در مورد ارزش پشتکار گفت: "داده های ما نشان می دهد که بسیاری از افراد با استعداد به سادگی به تعهدات خود عمل نمی کنند." در واقع، در داده‌های ما، قدرت معمولاً با معیارهای استعداد ارتباطی ندارد یا حتی نسبت معکوس دارد.»

گریت، همانطور که داکورث و روانشناسان همکارش تعریف کرده اند، به توانایی نادر برای تداوم شکست مکرر گذشته اشاره دارد. موفق ترین افراد در زندگی کسانی نیستند که از شکست اجتناب می کنند، بلکه آنهایی هستند که به آن به عنوان یک سیگنال مفید نگاه می کنند.

وقتی بچه ها برنامه نویسی را شروع می کنند، یاد می گیرند که شکست گذرا است و لازم نیست ناامید کننده یا مانع پیشرفت باشد. حتی موفقیت‌های کوچک می‌تواند تشویقی را برای بچه‌ها فراهم کند تا مشکلات برنامه‌نویسی خود را برطرف کنند. با گذشت زمان، این پشتکار می‌تواند قدرت کودک را تقویت کند - و به عنوان یکی از مهم‌ترین شاخص‌های موفقیت تحصیلی و شغلی آینده آنها باشد.

برنامه نویسی می تواند به کودک شما کمک کند تا ذهنیت رشد خود را توسعه دهد: فلسفه ای که در آن می توان توانایی فرد برای یادگیری را بهبود بخشید، در صورت نیاز تنظیم کرد و در برابر شکست های تضعیف کننده محکم ایستاد. یک کودک در اوایل زندگی چه ذهنیت بهتری می تواند اتخاذ کند؟

منابع اضافی:

گریت: قدرت اشتیاق و پشتکار - TEDچگونه کدنویسی انعطاف‌پذیری فواید برنامه نویسی برای کودکان  را توسعه می‌دهد - Tynkerکدنویسی می تواند هدیه ای به دانش آموزانی باشد که در حال مبارزه هستند. بیایید آن را به آنها بدهیم - EdSurge

4. کدنویسی خلاقیت را می آموزد

خلاقیت، خلاقیت، خلاقیت؛ این چیزی است که همه مربیان و والدین اولیه به طور کامل به آن توجه دارند، و با این حال، این کیفیتی است که برای اکثر بزرگسالان شاغل مورد توجه قرار نمی گیرد.

تحقیقات تیمی از روانشناسان دانشگاه کالیفرنیا برکلی نشان می دهد ایرانیان سایبر که با افزایش سن، خلاقیت کاهش می یابد. این ضرب المثل درست است - بزرگسالان نسبت به کودکان خلاقیت کمتری دارند. زمانی که به سال‌های غروب خورشید می‌رسیم، یکی از مهم‌ترین مهارت‌های زندگی را به‌طور مؤثر «بیاموز» کرده‌ایم.

«افراد خلاق واکنش‌های سریع و مؤثری دارند که به آنها کمک می‌کند تا به اهداف زندگی خود برسند و به آنها اجازه می‌دهد از سفر لذت ببرند... [این] هم مجموعه‌ای از مهارت‌ها و هم یک ساختار شخصیتی منحصربه‌فرد است که در دوران کودکی ایجاد شده و در نوجوانی به‌خوبی تنظیم شده است. دوایران اوکانر، محقق نوتردام، زمانی اشاره کرد.

بنابراین، چگونه می‌توانیم مهارت‌های  فواید برنامه نویسی برای کودکان خلاقانه کودک را با افزایش سن حفظ کنیم؟

کارشناسان پیشنهاد می کنند که بچه ها باید کدنویسی را یاد بگیرند. به عنوان یک عمل، کدنویسی، توسعه دهندگان را به عنوان "خالق" یا "سازندگان جهان" در یک محیط برنامه نویسی قرار می دهد - طبق تعریف، این رشته به تفکر خلاق و یک ذهنیت تجربی نیاز دارد.

با برنامه نویسی، بچه ها دائماً به آزمایش ترغیب می شوند. هنگامی که آنها عملکردهای اساسی را درک کردند، می توانند به طور مداوم از خود بپرسند، اگر من این کار را امتحان کنم چه می شود؟ آیا این کار می کند?

رایانه ها بازخورد زنده را ارائه می دهند، که بیشتر برنامه نویسان جوان را تشویق می کند فواید برنامه نویسی برای کودکان  تا راه حل های قابل اجرا برای هر چالشی که با آن روبرو هستند بیابند. پروژه های برنامه نویسی متناسب با سن کودکان را تشویق می کند تا داستان بگویند، شخصیت ها را متحرک سازید و برنامه های منحصر به فردی ایجاد کنند که به آنها قدرت می دهد تا تفکر منطقی و سیستماتیک خود را با یادگیری خلاقانه، هنری و شهودی ترکیب کنند.

نتیجه؟ دسترسی به مهارت های خلاقیت مادام العمر!

منابع اضافی:هنر، فناوری و کدنویسی: چرا کودکان به آموزش  فواید برنامه نویسی برای کودکان هایی نیاز دارند که با خلاقیت و دانش فنی ازدواج کند — مجله بازاریابی

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

-بیدار شوید2-لباس بپوش3-صبحانه بخورید4. مسواک بزنید5-به برنامه نویسی مهد کودک  مدرسه بروید6. از مدرسه به خانه بیایید7-بازی کنید8. شام بخورید9-کتاب بخوانید10-به رختخواب بروید

سپس برای پرداختن به جزئیات بیشتر می توانید مواردی مانند:

اما اگر چهارشنبه‌ها بعد از مدرسه تمرین تنیس داشته باشید، چگونه روز شما را تغییر می‌دهد؟

"اما پنجشنبه شما برای شام بیرون می روید و دیر به خانه می رسید، بنابراین زمانی برای خواندن کتاب باقی نمی ماند، پس این به چه معناست؟"

استفاده از روال‌های آنها، و برنامه نویسی مهد کودک  تغییرات روال عادی آنها، می‌تواند به بچه‌ها کمک کند تا درک کنند که شاخه‌بندی هنگام یادگیری مفاهیم کدنویسی برای بچه‌ها به چه معناست.

فعالیت های برنامه نویسی مهدکودک که از شاخه بندی استفاده می کنند

آموزش کدنویسی به مهدکودک با این بازی کدنویسی if/then قابل توضیح است. فعالیت علت و معلولی ما را بررسی کنید تا در مورد انشعاب در تاریکی بیاموزید!

مفاهیم کدنویسی برای مهدکودک: اشکال زدایی

اشکال زدایی همه چیز در مورد رفع اشتباهات شماست

اشکال زدایی ربطی به حشرات و حشرات ندارد که بچه ها در باغ پیدا می کنند. اگر چه زمانی که شما برای اولین بار این مفهوم کدنویسی را معرفی کردید، ممکن است آنها فکر کنند.

اشکال زدایی اساساً رفع مشکلی است که در دستورالعمل ها با ایرانیان سایبر آن مواجه برنامه نویسی مهد کودک  می شوید تا نتیجه دلخواه خود را ایجاد کنید.

بنابراین، اگر در مورد اشکال زدایی با بچه ها صحبت می کنید، آنها اساساً باید بدانند که برای اشکال زدایی، رفع یک مشکل بالقوه است. اشکال زدایی یکی از مهارت های کدنویسی مورد علاقه من برای آموزش در کلاس مهدکودک است، زیرا این مفهوم مهارت هایی را آموزش می دهد که فراتر از رایانه است. آموزش کدنویسی به بچه ها فواید زیادی دارد و اشکال زدایی به بچه ها کمک می کند تا انعطاف پذیری و مهارت حل مسئله برای آینده خود را ایجاد کنند.

یک مثال خوب برای استفاده از بچه های مهدکودک این است که مراحلی را برای آنها رعایت کنند و در اشتباهاتشان اشتباه کنند. بنابراین، یک "توالی" بنویسید، اما یک مرحله را در برنامه نویسی مهد کودک  جهت اشتباه قرار دهید.

این را می توان به راحتی با استفاده از یک پیچ و خم ساده نشان داد. می توانید از پیچ و خم ساده ما که با یک دسته کارت در زیر ساخته شده است استفاده کنید یا خودتان را بکشید. با دادن دستورالعمل هایی به دانش آموزان شروع کنید که باعث می شود آنها با مانع یا دیوار پیچ و خم برخورد کنند. آنها به زودی متوجه خواهند شد که یک "مشکل" با این دستورالعمل ها وجود دارد و باید بفهمند که چگونه می توانند آنها را برای حل پیچ و خم حل کنند.

اشکال زدایی همیشه ساده ترین مفهوم کدنویسی برای درک نیست. اکثر کودکان ممکن است بی تاب شوند. خیلی ها همونجا جواب می خواهند. این یک مفهوم مهم کدنویسی برای یادگیری است زیرا حل مسئله نقش بزرگی در برنامه نویسی رایانه ایفا می کند.

کاربرگ کدنویسی مهدکودک مجموعه های کاربرگ با موضوع پاییز ما

برگه های کدگذاری مهدکودک ما را برای خانه یا کلاس درس خود بگیرید! این کاربرگ های ساده کدنویسی 5 مفهوم اساسی کدنویسی که در بالا ذکر شد را بررسی می کنند.

آنچه در بسته کاربرگ کدنویسی شما گنجانده شده است:راهنمای معلمان 2 صفحه ای  برنامه نویسی مهد کودک که مفاهیم اساسی کدنویسی را توضیح می دهد5 کاربرگ کدنویسی قابل چاپ با موضوع مناسب برای مهد کودک هر مجموعه با پاسخ های مختلف برای هر موضوع منحصر به فرد است

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

با داشتن کد سازنده، می‌توانید Minecraft را در یک برنامه نویسی ماینکرافت  برنامه باز کنید و برای آن در برنامه دیگر کدنویسی کنید و به شما امکان می‌دهد تغییرات بازی را در زمان واقعی مشاهده کنید.

تفاوت نسخه آموزشی Minecraft چیست؟

Minecraft Education Edition با بازی پایه Minecraft و سایر نرم افزارهای آموزشی Minecraft متفاوت است زیرا به طور رسمی توسط Mojang به طور خاص برای استفاده در کلاس درس یا محیط های آموزشی دیگر توسعه یافته است.

این نسخه از بازی به 30 نفر اجازه می دهد تا در همان بازی بدون نیاز به راه اندازی سرور بازی کنند. سازنده بازی، مانند یک معلم، می‌تواند به طور کامل کنترل کند که کدام بلوک‌ها در دسترس بازیکنان دیگر هستند و در کجا می‌توانند و نمی‌توانند آن‌ها را قرار دهند، به این معنی که هیچ‌کس نمی‌تواند با بلوک‌های مختلف قبل از اینکه مجاز باشد، بسازد.

همچنین می‌توانید بازیکنان را به ماندن در یک منطقه خاص از  برنامه نویسی ماینکرافت نقشه محدود کنید، به این معنی که برای بازگرداندن کودکان سرگردان مجبور نیستید کلاس را متوقف کنید.

طرح‌های درسی نیز برای دانلود در دسترس هستند، با طرح‌های مختلف بسته به محدوده سنی کلاس و موضوعاتی که می‌خواهید تدریس کنید (از جمله هنر، تاریخ و کدنویسی).

طرح‌های درسی که خودتان ایجاد کرده‌اید را نیز می‌توانید برای سایر معلمان بارگذاری کنید تا ببینند و استفاده کنند.

آیا می توانم نسخه آموزشی Minecraft را در خانه دانلود کنم؟

متأسفانه، نسخه آموزشی Minecraft فقط برای مدارس، کتابخانه‌ها، موزه‌ها و کسانی که در سازمان‌های آموزش خانگی به رسمیت شناخته شده شرکت می‌کنند، به‌طور رسمی برنامه نویسی ماینکرافت  در دسترس است.

قبل از اینکه یک موسسه بتواند نسخه آموزشی را خریداری کند، شرایط خاصی وجود دارد، از جمله موسسات واجد شرایط:باید یک کارمند تمام وقت یا پاره وقت در یک موسسه دانشگاهی باشدبرای ثبت نام به ایرانیان سایبر آدرس ایمیل مخصوص مدرسه نیاز دارد

باید یک کتابخانه عمومی یا موزه رایگان رسمی و رسمی با برنامه آموزشی رسمی باشد.

باید یک مدرسه خانگی باشد که آموزش K-12 را ارائه می‌کند، دارای مدرک کتبی مبنی بر تعلق به یک برنامه آموزش خانگی به رسمیت شناخته شده در سطح ملی یا توسط منطقه محلی به عنوان یک جایگزین قابل قبول شناخته شده است.

کاری که می توانید انجام دهید این است که از یکی از دوره های تابستانی Minecraft FunTech بهره ببرید. ما در حال حاضر 2 در حال اجرا در مکان‌های داخل و اطراف منطقه لندن، به علاوه چستر، میدن‌هد، ریدینگ  برنامه نویسی ماینکرافت و تونبریج داریم. در زیر می توانید آن ها را بررسی کنید:

Minecraft با مود - سنین 7 تا 10مهندسی Minecraft با Redstone - سنین 9 تا 12نتیجه

در عصر دیجیتال امروزی، کدنویسی بیش از هر زمان دیگری محبوب شده است. این یک مهارت بسیار کاربردی است که می تواند هم به صورت خلاقانه و هم از نظر شغلی آینده مورد استفاده قرار گیرد. از ایجاد وب‌سایت‌ها تا بازی‌های ویدیویی کاملاً کارآمد، کدنویسی بلوک‌های سازنده فناوری است. از جمله همین صفحه وب و رایانه، دستگاه یا تلفنی که به آن دسترسی دارید.

Minecraft مقدمه ای عالی برای کدنویسی است و راهی عالی برای تشویق فرزندتان به این موضوع است. ما معتقدیم که می‌تواند فرزند شما را از نظر انتخاب شغلی برای زندگی آماده کند، بنابراین لطفاً به آخرین دوره‌ها و مکان‌های ما نگاهی بیندازید. دانش آموزان در همه جا عاشق دنیای تخیلی و پیچیده Minecraft هستند. Minecraft: Education Edition به یادگیرندگان این فرصت را می دهد که نه تنها در دنیای بازی های همه جانبه ایجاد کنند، زنده بمانند و با هم کار کنند، بلکه به کشف علوم کامپیوتر (CS) نیز بپردازند که یک مهارت حیاتی برای آینده کار است. Code Builder یک ویژگی ویژه برای Minecraft: Education Edition است که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا مهارت‌های پایه‌ای علوم کامپیوتر را در چشم‌انداز Minecraft توسعه دهند، یاد بگیرند که با بلوک‌ها و پایتون کدنویسی کنند. با هزاران برنامه نویسی ماینکرافت  محتوای جذاب که مطابق با استانداردهای CS و آموزش رایگان معلمان است، هر کسی می‌تواند کدنویسی را با Minecraft آموزش دهد.

تاثیر علم کامپیوتر

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

با جنسیت و اینکه چگونه دو نفر ممکن است یک چیز  برنامه نویسی کودکان در کرج را به روش‌های متفاوت ببینند، تشخیص دهند. نتایج مطالعه نشان داد که در اکثر موارد، کودکان از سلسله مراتب جنسیتی جامعه محافظت می‌شوند. به نظر می‌رسید که هر کدام از جنسیت خود که مخصوص بچه‌های کوچک است، علاقه دارند. سلسله مراتب خانواده و همچنین قرار گرفتن در معرض تلویزیون، آگاهی کودکان را از سلسله مراتب جنسیتی که در دنیای بزرگسالان وجود دارد، افزایش داد. حلیم همچنین مشاهده کرد که چگونه ارزش‌گذاری بالاتر جامعه برای مردان می‌تواند بر نحوه رویکرد کودکان به مسیرهای تحصیلی و مشاغل بعدی در زندگی تأثیر بگذارد.

چه نمایش‌ها از نیکلودئون باشند و چه از کانال دیزنی، موارد زیادی وجود دارد که پسران و دختران در نقش‌های معمولی ایفای نقش می‌شوند که به طور گسترده توسط جامعه و درصد زیادی از جهان شناخته می‌شوند. در حالی که مطالعات زیادی برای بررسی موضوع درک کودکان از جنسیت از طریق تلویزیون انجام شده است، شواهد برنامه نویسی کودکان در کرج  ملموس کمی وجود دارد که به مردم می گوید آنچه کودکان تماشا می کنند در واقع برای آنها مضر است.[14]

نمایندگی LGBTQ

برای سال‌ها، بخش استانداردهای پخش و شیوه‌های پخش شبکه‌ها، دستورالعمل‌های والدین، و کمپین‌های محافظه‌کاران اجتماعی «تلاش‌ها برای فراگیرتر کردن انیمیشن‌های کودکانه» را محدود می‌کردند. کسانی که روی نمایش‌ها کار می‌کنند می‌گویند که از سوی شبکه‌ها و استودیوها تحت فشار قرار می‌گیرند تا «کمتر با شخصیت‌های LGBTQ آشکار شوند یا از به تصویر کشیدن عناصر فرهنگ LGBTQ خودداری کنند». دیوید لوین، یکی از مدیران سابق دیزنی، گفت که "عقاید محافظه کارانه زیادی" آنچه را که در شبکه کارتون دی به تصویر کشیده شد، هدایت کرد. sney Channel، Cartoon Network، و دیگر کانال های مشابه. برخی استدلال کردند که تلویزیون کابلی، که در دهه 1990 شروع به کار کرد، "درها را برای نمایندگی بیشتر باز کرد" حتی اگر سطوح مختلف تاییدیه ها  برنامه نویسی کودکان در کرج باقی ماندند.[16]

در طول دهه 2000، GLAAD از فقدان نمایندگی LGBT ابراز تاسف کرد.[17][18][19][20] در سال 2014، زمانی که GLAAD به این استدلال ادامه داد که «برنامه‌نویسی کودکان برای انعکاس تنوعی که مخاطبانش در زندگی روزمره خود تجربه می‌کنند کند بوده است». نقطه.[22] در سال 2017، برخی گفتند که شخصیت‌های LGBTQ+ در تلویزیون متحرک تا حدودی ایرانیان سایبر نادر هستند، [23] [24]، علی‌رغم این واقعیت که GLAAD تعداد شخصیت‌ها را در پخش و تلویزیون پربیننده تحسین می‌کرد.[25][26][27]

از سال 2017 تا 2019، اینسایدر خاطرنشان کرد که «بیش از 200 درصد افزایش شخصیت‌های عجیب و غریب و اقلیت جنسیتی در برنامه‌های تلویزیونی انیمیشن کودکان وجود داشته است».[16] در سال‌های 2018 و 2019، GLAAD گفت که آمازون، هولو و نتفلیکس افزایش بازنمایی LGBTQ در "بچه های روزانه و تلویزیون خانواده."[28][29] در ماه مه 2019، اشلی فترز و ناتالی اسکوبار، در آتلانتیک، استدلال کردند که اپیزود آرتور که در آن دو شخصیت مرد با هم ازدواج کردند، "لحظه ای دردناک را نشان می دهد. تاریخچه تلویزیونی کودکان" زیرا می‌توانید روی نمایش‌های کودکانه با شخصیت‌های همجنس‌گرا حساب کنید، به طور خاص به Adventure Time، Steven Universe، The Legend of Korra، Gravity Falls، Clarence، و The Loud House اشاره کنید.[30] در دسامبر 2020، ایمی فریدمن، رئیس برنامه‌نویسی Cartoon Network و HBO Max Kids & Family، اظهار داشت که آن‌ها به دنبال «خودمان در سراسر طیف شمول و برابری»  برنامه نویسی کودکان در کرج از جمله LGBTQ+ هستند تا پروژه‌هایی را در تولید، توسعه، و که قبلا چراغ سبز.[31] GLAAD در گزارش ژانویه 2021 خود، نمایندگی LGBTQ را در قسمت‌های DuckTales، The Owl House و Adventure Time: Distant Lands ستود.[32]

در اکتبر 2020، ربکا شوگر، خالق استیون یونیورس، گفت که دوست دارد هنگام نوشتن شخصیت‌های نمایش، تجربیات خود را «از طریق یک لنز غیر دودویی» در یک زمینه متفاوت قرار دهد.[33] در ژوئن 2021، شوگر به NPR گفت که یکی از انگیزه‌های او برای نمایش این بود که مطمئن شود «بچه‌های غیردودویی و دارای جنسیت گسترده... نمایشی داشته باشند.»[34] در مارس 2021، شوگر به Vanity Fair گفت که مصمم است «زوج‌های دگرباشان و روایت‌ها» را به شیوه‌هایی که «سانسور غیرممکن است» به داستان ملحق می‌کنند و مجبور بودند در داخل برای بازنمایی بجنگند.[35] در ژوئن 2021، Taneka Stotts، نویسنده جنسیتی برای Steven Universe Future به Insider گفت که Sugar "از مسیر خود خارج شد تا مطمئن شود که نمایش آنها تا حد ممکن [با پرسنل] شامل می شود"، به جای استخدام افراد با استعداد در Tumblr و Twitter. معمولی های صنعت شوگر گفت که پیشرو بودن در نمایندگی LGBTQ به این معنی است که فراتر از آنچه آنها ایجاد می کنند، "محتوای عجیب و غریب بسیار کمی" وجود دارد و گفت که می ترسد اگر آشکارا در مورد آن صحبت کند، هویت و محتوای او برنامه نویسی کودکان در کرج  در نمایش می تواند منجر به لغو آن شود. که حمایت از نمایش "اغلب بسیار واجد شرایط و آسیب رسان" بود.[36]

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

در حالی که PBS تعدادی برنامه برنده جوایز را توسعه  برنامه نویسی کودکان در تبریز داده است، اما بحث هایی را نیز ایجاد کرده است. سیاستمداران گهگاه سعی می کنند بودجه دولتی برای PBS را متوقف کنند و ادعا می کنند که باید بتواند از طریق کمک های مالی خصوصی به جای پول مالیات دهندگان حمایت کند. با این حال، برخی افراد استدلال می کنند که PBS باید بودجه بیشتری از دولت دریافت کند تا مجبور نباشد به حمایت های شرکتی وابسته باشد. آنها ادعا می‌کنند که حامیان مالی شرکت‌ها می‌توانند بر انتخاب‌های برنامه‌نویسی تأثیر بگذارند، که باعث می‌شود PBS از برنامه‌های آموزشی دور شود و به سمت نمایش‌هایی با جذابیت تجاری (پول‌ساز) بیشتر حرکت کند.

سرویس پخش (PBS) بر ایجاد برنامه هایی متمرکز بود که بینندگان تلویزیون را آموزش، اطلاع رسانی و غنی کند. یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در PBS، Sesame Street بود که اولین نمایش خود را در سال 1969 انجام داد و تا دهه 2000 به پخش قسمت‌های اصلی ادامه داد.

Sesame Street توسط Joan Ganz Cooney (1929–)، یک تهیه کننده ماهر تلویزیون عمومی نیویورک ساخته شد. او مطالعات گسترده ای در مورد عادت های تماشای تلویزیون در کودکان انجام داد تا برنامه ای برای کودکان پیش دبستانی ایجاد کند که هم آموزشی و هم سرگرم کننده باشد. مانند نمایش‌های موفق قبلی کودکان، خیابان سیسمونی نیز شامل عروسک‌ها، صحنه‌ها و آهنگ‌ها بود. هر قسمت به بخش های کوتاه تقسیم می شد تا توجه بینندگان جوان را حفظ کند و همچنین  برنامه نویسی کودکان در تبریز مفاهیم کلیدی را برای ارتقای یادگیری تکرار می کرد. این نمایش بلافاصله به یک موفقیت محبوب و منتقدان تبدیل شد. در عرض یک سال از آندر مقدمه، بیش از نیمی از کودکان بین سنین سه تا پنج سال آن را تماشا می کردند. در طول سی و پنج سال پخش خود، Sesame Street بیش از هر برنامه دیگری در تاریخ جوایز امی ( افتخارات سالانه ای که برای برتری در برنامه های تلویزیونی ارائه می شود) برنده شد.

البته خیابان سیسمونی را همه دوست نداشتند. برخی از منتقدان اولیه شکایت داشتند که کودکانی که به سرعت و بخش‌های کوتاه نمایش عادت کرده‌اند در توجه به والدین و معلمان مشکل دارند. با این حال، در طول سال‌ها، ایرانیان سایبر سرعت برنامه‌های کودکان حتی بیشتر شد، به طوری که خیابان کنجد در مقایسه با آن کند به نظر می‌رسید. افراد دیگری نگران بودند که موفقیت برنامه در PBS باعث شود شبکه های پخش از تلاش برای ایجاد برنامه های آموزشی با کیفیت بالا برای کودکان دلسرد شوند. این پیش‌بینی درست بود، به استثنای چند مورد، تا اینکه دولت ایالات متحده وارد عمل شد و شبکه‌ها را ملزم به ارائه برنامه‌های آموزشی در دهه 1990 کرد.

یکی دیگر از برنامه های محبوب PBS، محله آقای راجرز بود. این نمایش توسط برنامه نویسی کودکان در تبریز  فرد راجرز (1928-2003) ساخته شد که معتقد بود برنامه های تلویزیونی می تواند بیشتر برای آموزش، سرگرمی و حمایت از کودکان خردسال انجام دهد. او یک بار به CNN گفت: «من وارد تلویزیون شدم زیرا از آن متنفر بودم و فکر می‌کردم راهی برای استفاده از این ساز افسانه‌ای وجود دارد تا برای کسانی که تماشا می‌کنند و گوش می‌کنند پرورش دهم.»

پس از گذراندن چند سال در ایستگاه‌های محلی در کانادا و پنسیلوانیا، محله مستر راجرز اولین بار در سال 1968 در PBS شروع شد. هر قسمت با ورود راجرز به خانه‌اش، درآوردن کت و کفش‌هایش و پوشیدن یک ژاکت و کفش ورزشی راحت شروع می‌شد. او با صحبت مستقیم با دوربین به شیوه ای مهربانانه، صبورانه و آرامش بخش به بینندگان جوان نزدیک شد. تا زمانی که آخرین قسمت اصلی در سال 2001 پخش شد، محله مستر راجرز جوایز بسیاری را به دست آورده بود و به خاطر فراهم کردن مکانی امن و آرام برای کودکان که در آن می توانند در مورد اهمیت دوست داشتن خود و مهربانی با دیگران بیاموزند، جوایز زیادی کسب کرده بود.

یک برنامه شبکه نوآورانه که برای آموزش کودکان طراحی شده بود Schoolhouse Rock بود که از سال 1973 تا 1985 از ABC پخش شد. این برنامه شامل یک سری بخش های سه دقیقه ای بود که به کودکان موضوعات ریاضی، علوم، دستور زبان و تاریخ را آموزش می داد. این مجموعه توسط مدیر تبلیغات نیویورک دیوید مک کال (1928-1999) ساخته شد، برنامه نویسی کودکان در تبریز  او متوجه شد که پسر خردسالش برای یادگیری جدول ضرب خود تلاش می کند اما مشکلی در به خاطر سپردن اشعار آهنگ های راک ندارد. مک کال و همکارانش برخی از اطلاعات آموزشی را برای موسیقی تنظیم کردند و کارتون های متحرک را برای نشان دادن مفاهیم اضافه کردند. بخش‌های راک Schoolhouse مانند "Counction Junction" و "I'm Just a Bill" به قدری به یاد ماندنی بودند که دانشجویان کالج کمپین موفقی را برای بازگرداندن سریال در دهه 1990 راه اندازی کردند.

تلویزیون کابلی برای کودکان

در دهه 1980 رشد تلویزیون کابلی و معرفی دستگاه‌های برنامه نویسی کودکان در تبریز  ضبط ویدیو (VCR) شروع به تغییر برنامه‌های کودکان کرد. چندین شبکه کابلی پدید آمدند که فقط برنامه های کودکانه را نمایش می دادند، مانند نیکلودئون، کانال دیزنی و شبکه کارتون. شبکه‌های کابلی دیگر

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

مفاهیمی که باید پایه زبان های برنامه نویسی واقعی را برای کودکان (و برای همه)  بهترین زبان برنامه نویسی برای کودکان ایجاد کند.

دستورات و توالی دستورات

دستورالعمل ها، فراخوانی های تابع و ترتیب آنها را آماده می کند. دستورات حرکتی را برای یک بازیگر (ربات یا لاک پشت) تعریف کنید.

حلقه ها و حلقه های تو در تو

حلقه توالی فراخوانی دستورالعمل/تابع را آماده می کند. دستورات آموزش برنامه نویسی کودکان حرکتی تکراری  بهترین زبان برنامه نویسی برای کودکان را تعریف کنید. حلقه ها در زبان های برنامه نویسی واقعی:

 

برای حلقه

برای هر حلقه

حلقه while

حلقه while انجام دهید

استفاده مجدد از توالی دستورات

 

تعریف عملکرد/رویه را آماده می کند. گروه های توالی دستوری  بهترین زبان برنامه نویسی برای کودکان را تعریف و استفاده کنید.

پیدا کردن مشکل در دنباله دستور

اشکال زدایی بهترین زبان برنامه نویسی برای کودکان  را آماده می کند. code.org نحوه تغییر توالی دستورات را برای انجام رفتار مورد نظر بیابید.

راه حل ها را به دنباله های دستوری مرتبط تقسیم کنید

تجزیه را آماده می کند. با استفاده از توالی دستورات مختلف، که هر کدام بهترین زبان برنامه نویسی برای کودکان  بر روی یک کار ساده‌تر تمرکز می‌کنند، راه‌حلی برای یک مسئله سخت‌تر بیابید.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

جاوا

علیرغم شباهت هایی که بین نام آنها وجود دارد برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند ، جاوای back end-centric به طور قابل توجهی با جاوا اسکریپت متمرکز بر جلو تفاوت دارد. جاوا یک زبان برنامه نویسی تمام عیار و شی گرا با طیف وسیعی از برنامه های کاربردی است. جاوا می تواند برنامه های مستقل ایجاد کند، در حالی که جاوا اسکریپت معمولاً باید در یک صفحه HTML کار کند. جاوا همچنین اغلب برای توسعه اپلیکیشن موبایل استفاده می شود.

با این حال، هر دو زبان نقش اساسی در توسعه پلتفرم‌های دیجیتال کاربردی و بصری کاربر دارند.

Git

Git یک سیستم برای کنترل نسخه است، یک پروژه منبع باز که بسیاری از پروژه های نرم افزاری دیگر - از جمله بسیاری از شناخته شده ترین برنامه ها و چارچوب های منبع باز - برای ردیابی تغییرات و اجازه مشارکت صدها یا حتی هزاران نفر از همکاران به آن تکیه می کنند. در شکل دادن به پروژه های مهم

بدون نرم افزار کنترل نسخه مانند Git، برنامه نویسانی که روی یک پروژه مشترک کار می کنند برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند  ممکن است به طور تصادفی روی کار یکدیگر ذخیره کنند و ویرایش های مهم را بازنویسی کنند.

SQL

SQL یا زبان پرس و جو ساختاریافته به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا پایگاه داده های اطلاعات را مدیریت و ویرایش کنند. بیشتر وب برای تسهیل تعامل و دسترسی سریع به حجم وسیعی از داده ها به پایگاه های داده گسترده متکی است. SQL یکی از رایج ترین زبان ها برای مدیریت پایگاه داده است و بسیاری از وب سایت ها از نسخه های برند SQL مانند MySQL برای مدیریت داده ها استفاده می کنند.

حتی اگر قصد ندارید به طور گسترده با پایگاه های داده کار کنید، از ایجاد یک پایگاه دانش قوی در SQL سود خواهید برد.

3. شروع به یادگیری درایرانیان سایبر کالج، در بوت کمپ، یا مستقل کنید

راه‌های بی‌شماری برای برنامه‌نویسان برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند  مشتاق وجود دارد تا مهارت‌هایی را که برای رقابت حرفه‌ای و یافتن شغل عالی نیاز دارند، به دست آورند. روشی که انتخاب می کنید به موقعیت شما و منابعی که در دست دارید بستگی دارد.

ممکن است لازم باشد در نظر بگیرید که چقدر زمان برای یادگیری مهارت های برنامه نویسی دارید. اگر به تازگی حرفه خود را شروع کرده اید و مقداری پول پس انداز کرده اید، ممکن است تحصیل تمام وقت را انتخاب کنید تا سریعتر وارد حرفه جدید خود شوید - اما اگر تعهدات بیرونی دارید یا به درآمدی نیاز دارید که یک شغل تمام وقت فراهم می کند، دوره تحصیلی پاره وقت ممکن است برای شما بهترین باشد.

طیف گسترده ای از فرصت های نیمه وقت و تمام وقت، حضوری و از راه دور در دسترس برنامه نویسان مشتاق است. زمانی که مسیر خود را ترسیم می کنید، جدول زمانی خود را در ذهن داشته باشید و گزینه های زیر را بررسی کنید تا روش یادگیری متناسب با نیازهای خود را انتخاب کنید.

دانشکده

یکی از راه های یادگیری برنامه نویس شدن این است که یک مدرک دانشگاهی برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند  چهار ساله در علوم کامپیوتر دنبال کنید. تنها در سال 2019، کالج ها و دانشگاه های آمریکایی 79598 مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر و اطلاعات اعطا کردند.

گزارش اخیر نیویورک تایمز نشان داد که افزایش علاقه به STEM (علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات) باعث هجوم گسترده دانشجویان به علوم کامپیوتر و رشته های مرتبط شده است. یادآوری این نکته مهم است که گرچه رشته های برنامه نویسی کامپیوتر و علوم کامپیوتر شبیه به هم هستند، اما متفاوت هستند.

همانطور که هیئت کالج این دو را از هم متمایز می کند: "اگر می خواهید بیشتر روی تئوری و طراحی سیستم های کامپیوتری تمرکز کنید، یک رشته اصلی در علوم کامپیوتر را در نظر بگیرید. اما اگر می‌خواهید مستقیماً در برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند  یادگیری زبان‌های کامپیوتری مانند C++ و جاوا که سیستم‌عامل‌ها، شبکه‌ها و نرم‌افزار را اجرا می‌کنند غوطه‌ور شوید، [برنامه‌نویسی کامپیوتر] می‌تواند برای شما مهم باشد.»

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

مهارت های برنامه نویس کامپیوتر

تبدیل شدن به یک برنامه نویس کامپیوتر نیازمند توسعه برنامه نویسی چیست و چه کاربردی دارد؟  مهارت های سخت و نرم است. مهارت‌های سخت، مهارت‌های فنی مربوط به یک شغل خاص هستند و مهارت‌های افراد در این زمینه عمدتاً شامل زبان‌های برنامه‌نویسی می‌شود. نمونه هایی از مهارت های سخت برای یک برنامه نویس کامپیوتر عبارتند از:

ASP.NETسی شارپC++CSSدستکاری پایگاه دادهHTMLجاواجاوا اسکریپتلینوکسPHPپایتونSQL ویژوال بیسیک

مهارت‌های نرم شامل مهارت‌هایی می‌شود که شما به‌طور طبیعی ممکن است به عنوان یک شخص داشته باشید. شما آنها را از طریق اعمال، عادات و شخصیت خود نشان می دهید. نمونه هایی از مهارت های نرم مهم برای برنامه نویسان کامپیوتر عبارتند از:

تطبیق پذیری توجه به جزئیات ارتباط چند وظیفه ای سازمان صبر حل مسئله کار گروهی

بیشتر بخوانید: مهارت های برنامه نویس کامپیوتر: تعریف و مثال رزومه خود را ارتقا دهیدبا کمک یک متخصص رزومه، مهارت های خود را به نمایش بگذاریدحقوق  برنامه نویسی چیست و چه کاربردی دارد؟ برنامه نویس کامپیوتر

میانگین حقوق ملی برای یک برنامه نویس کامپیوتر 72508 دلار در سال است. مهم است که به یاد داشته باشید که حقوق برنامه نویسان کامپیوتر متفاوت است. عوامل شامل سطح تجربه، حوزه تخصص، کارفرما و موقعیت جغرافیایی است.

برای دریافت به روزترین اطلاعات حقوق و دستمزد از Indeed، روی لینک ارائه شده کلیک کنید.موارد مرتبط: 7 مزیت و 4 مضرات برنامه نویس بودن

سوالات متداول

برای اینکه برنامه نویس کامپیوترایرانیان سایبر باشم به چه مهارت هایی نیاز دارم؟

برنامه نویسان کامپیوتر علاوه بر دانستن نحوه کدنویسی، می توانند از مهارت های زیر نیز بهره مند شوند:تفکر انتقادی - حل مسئله- عیب یابی- توجه به جزئیات- چند وظیفه ای- درک مطلب- تفکر جانبی- صبر و اراده چقدر طول می کشد تا یک برنامه نویس کامپیوتر شوید؟

اینکه چقدر طول می کشد تا یک برنامه نویس کامپیوتر شوید بستگی به مسیری دارد که انتخاب می کنید. مدارک لیسانس معمولاً حدود چهار سال طول می کشد، در حالی که مدارک کاردانی معمولاً دو سال طول می کشد. برنامه نویسی چیست و چه کاربردی دارد؟  همچنین در نظر گرفتن مدت زمان یادگیری برنامه نویسی در زمان خود و ساعات لازم برای ادامه یادگیری و آموزش ضروری است. بسیاری از برنامه نویسان قبل از اینکه بتوانند پروژه های پیچیده را انجام دهند، پنج سال یا بیشتر مطالعه و تمرین می کنند.

بیشتر بخوانید: سوالات متداول: چقدر طول می کشد تا یک برنامه نویس کامپیوتر شوید؟

شرایط تحصیلی برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس کامپیوتر چیست؟

بسیاری از شرکت ها ترجیح می دهند کاندیداهایی را استخدام کنند که حداقل مدرک لیسانس خود را در رشته مربوطه کسب کرده باشند. با این حال، برخی نامزدهایی را که دارای مدرک کاردانی برای موقعیت‌های درخواستی هستند، در صورت داشتن تجربه مرتبط برای پشتیبان‌گیری از تحصیلات خود در نظر می‌گیرند. کسانی که به دنبال شغل  برنامه نویسی چیست و چه کاربردی دارد؟ در تحقیقات یا دانشگاه هستند ممکن است از داشتن مدرک تحصیلات تکمیلی بهره مند شوند، که اغلب به چهار تا شش سال تحصیل علاوه بر برنامه لیسانس نیاز دارد. کسانی که مدرک ندارند نیز می توانند واجد شرایط موقعیت های فنی باشند، اگر بتوانند shسابقه کار نمونه ای از کار در محیط های حرفه ای.

چه تازه کار خود را شروع کرده باشید و چه به دنبال تغییر صنایع باشید، تبدیل شدن به یک برنامه نویس کامپیوتر اغلب یک چشم انداز جذاب است. اما چگونه می توان برنامه نویس شد؟ در اینجا، نگاهی به این حرفه می اندازیم و همه چیزهایی را که برای شروع باید بدانید را بررسی می کنیم. بیایید با راهنمای گام به گام نحوه تبدیل شدن به یک برنامه نویس کامپیوتری شروع کنیم. در مورد مشاغل تجزیه و تحلیل داده کنجکاو هستید؟ مقاله جداگانه ما را بررسی کنید که 10 شغل برتر تجزیه و تحلیل را شرح می دهد.

برنامه نویس چیست؟

یک برنامه نویس با استفاده از یک زبان برنامه نویسی خاص برنامه نویسی چیست و چه کاربردی دارد؟  برای نرم افزار کامپیوتر کد می نویسد. آنها با کدگذاری، آزمایش و نگهداری برنامه های کامپیوتری به توسعه یک برنامه کاربردی کمک می کنند.

  • javad salehi