یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

۱۶ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پایتون سریع ترین زبان برنامه نویسی در جهان است و به طور مداوم در میان سه زبان برنامه نویسی محبوب در رتبه بندی های مختلف آموزش برنامه نویسی نوجوانان قرار دارد

 (به عنوان مثال ، مقام سوم در شاخص TIOBE و عنوان زبان برنامه نویسی 2020 در همان رتبه بندی). توسط توسعه دهندگان شرکت های معروف مانند Google ، Microsoft و Netflix استفاده می شود.

 

دوره برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان از 4 ماژول تشکیل شده است که هر یک به بخشهای اصلی کاربرد زبان برنامه نویسی در توسعه واقعی اختصاص یافته است.

 ماژول اول اصلی است: اصول برنامه نویسی را به طور آموزش برنامه نویسی نوجوانان کلی ، یعنی استفاده از ساختارهای کنترل ، توابع ، ماژول ها و ... مطالعه می کند.

 در پایان ماژول اول ، دانش آموزان با استفاده ایرانیان سایبر از ماژول PyGame به طور مستقل آنالوگ بازی معروف "مار" را ایجاد می کنند.

 

ماژول آموزش برنامه نویسی نوجوانان دوم به بازی با استفاده از زبان برنامه نویسی Python اختصاص دارد. این قسمت از دوره ما دانش آموزان را با برنامه نویسی شی گرا

، مدیریت استثناها و تکنیک های پیچیده تر طراحی GUI آشنا می کند. در پایان این دوره ، دانش آموزان سه بازی محبوب "2048" ، "Tetris" و "BattleCity" را ایجاد می کنند.

 

ماژول سوم کاملاً به توسعه وب اختصاص دارد. در طول دوره ، دانش آموزان یک آموزش برنامه نویسی نوجوانان سایت نمونه مقطعی با قابلیت های گسترده ایجاد می کنند. آموزش برنامه نویسی کودکان این توسعه  از چارچوب جنگو شناخته شده و همچنین فناوری های HTML و CSS استفاد آموزش برنامه نویسی نوجوانان ه خواهد کرد.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

به دلیل حافظه کوتاه مدت ، عملکرد اجرایی و چالش های سندرم آسپرگر اغلب دانش آموزان برای مقابله با چالش ها می نویسند. برای این که ، اگر او فراموش کرد

، سختی را طبق آموزش کامپیوتر کودکان عادت خود به خاطر بسپارید ، و به زبان بیاورید ، به این ترتیب ، برای اینکه کتاب مقدس ، آن علائم نگارشی و حروف بزرگ ، به طور خلاصه ، چهره چالش های متحرک و مردان باید آنچه را که نمی تواند بنویسد با آنها انجام دهید.

 

ریاضیات ، زبان یا مهارت های ریاضی قوی بچه هایی که مهارت خواندن ضعیفی دارند و توانایی بالقوه ندارند ، یا برعکس. برخی از آنها "تشویق" می کنند که وقتی ریاضیات ریاضی می آید

مهم است که روابط بین اعداد و مشکلات حافظه به چه سرعتی است. ممکن است زمان طولانی و کوتاه به دیگران ، حافظه آموزش اشیا آموزش کامپیوتر کودکان ریاضیات چیز متکی باشد.

 

در هر صورت ، همه معلمان و دانش آموزان باید یاد بگیرند که نقاط قوت و ضعف را بشناسند ، با استفاده از زور برای شناسایی راه های ایجاد خود ، و همه آنها به دفتر مهارت های علمی دسترسی ندارند.

پسران

فقط در 60 سال به مجله "Murzilka" چند آهنگ به قضاوت سردبیران. این تنها وجود ایرانیان سایبر آنها با چاپ نیست ، بنابراین با این حال استقبال از ارزیابی های کار آموزش کامپیوتر کودکان است

 و چوکوفسکی و مارشاک بهترین کار این است که شما را از چنین حاکمانی دور نگه دارند. پیشگویی چیزهایی که در شاعر بالاتر از گله فرزندان حرفه او قرار می گیرد.

 

علاوه بر این ، "Murzilki" او بحث اما Moshkovskaya ، مانند در ضبط ، "مشاور" ، "خالق". و تا سال 1962 ، و اولین مجموعه خود را منتشر کرد ، که در آن او بهترین آهنگ های کودکان را دریافت کرد. کتابی به نام "عمو توپ".

 

به آموزش کامپیوتر کودکان سرعت فوق العاده محبوب Moshkovskaya Ema. این امر کلی را تأیید می کند. در واقع ، پس از اولین بار شروع به تولید مجموعه کتاب در 2-3 در هر سال. باورنکردنی است ، همه آنها ناشر بودند و گریه می کنند.

 

کارتن

فقط کودکان آهنگ های ادبی Moshkovsky محدود است. در دهه 70 او شروع به نوشتن فیلم نامه های کارتونی کرد. وی چندین آموزش رایانه کودکان ضبط به موازات آهنگهای کودکانه ضبط کرده است که از محبوبیت آموزش کامپیوتر کودکان بی نظیری در کودکان شوروی برخوردار بوده است.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

 و گاهی اوقات عوامل غیرقابل پیش بینی تأثیرگذار بر یادگیری را زنده می کند. از این نظر ، تأثیر گروه بر انگیزش فردی عاملی آموزش کامپیوتر کودکان را تشکیل می دهد که هنوز به طور کامل ارزیابی نشده است

و این عامل منفی به سمت استفاده از چندرسانه ای است. مطالعاتی که ما با نمونه کوچکی از دانشجویان انجام دادیم فرضیه قبلی را تأیید کرد

، با این وجود استفاده از یک شبکه محلی و ترکیب مناسب هر یک از زیر گروه های دانشجویی در هر رایانه می تواند به حل این مشکل کمک کند.

 

هفتم نتیجه گیری

استفاده آموزش کامپیوتر کودکان از رایانه و به ویژه از چندرسانه ای و هایپر مدیا در فرایند یادگیری آموزش کامپیوتر کودکان ، ابزار سمعی و بصری موجود در اختیار مربی را غنی می کند

، در حالی که گنجاندن ابزارهای هوشمند مانند SE ، با تأثیر بر مرور مطالب در طی فرایند یادگیری ، برای انجام و شخصی سازی بیشتر فرآیند گفته شده

 

، سرعت آن توسط خود کاربر داده خواهد شد. زمان آماده سازی محصولات به همان نسبت رشد می کنند که با گنجاندن رسانه های دیداری و شنیداری جذاب و قدرتمندتر غنی می شوند و در عین ایرانیان سایبر حال مستلزم تهیه اسکریپت حرفه ای تر هستند.

 

این مطالعات و آزمایشات آنها در عمل مزایای این ابزار شتاب دهنده را در روند آموزش کامپیوتر کودکان یادگیری تأیید می کند و به تصمیم گیری کمک می کند

، و معایب آن به ندرت در انتشار ناکافی تجهیزات لازم ارائه نمی شود. یک تجربه بسیار مثبت ادغام فراگیران یا کاربران آینده در روند کار بود

 

توسعه سیستم ، هم در جنبه های برنامه نویسی و هم در مطالب و برنامه های درسی مورد استفاده. این ابزارها ابزاری قدرتمند را برای کمک به روند تدریس تشکیل می دهند که باید متناسب با مشخصات گروهی از کاربرانی که به آنها خطاب می شود ، استفاده شود.

 

شکل 1. مراحل آموزش شنوایی.

 آموزش این مهارت ها می تواند به روال تبدیل شود. با این حال ، با گنجاندن جنبه های عاطفی و احساسی که در رفتارهای انسانی اساسی آموزش کامپیوتر کودکان است

[7] ، می توان انگیزه کودک را افزایش داد ، علاقه او را به کار افزایش داد و در نتیجه کودک این مهارت ها را به روش معناداری بیشتری فرا گرفت. افلاطون (428-348 قبل از میلاد) اظهار داشت آموزش رایانه کودکان که اتحاد عواطف با یادگیری ایده جدیدی نیست.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

 گاهی اوقات گزارش می کنند که توسط معلمان یا مدیر مورد بدرفتاری قرار می گیرند در حالی که در واقع به آنها تنبیه می شود. آموزش کامپیوتر کودکان فیلم های مربوط به اخلال در کودکان در مدرسه که به خانه والدین ارسال می شود ، می تواند تأثیر مثبتی بر رفتار دانش آموز داشته باشد.

 

کودکان خردسال بصری هستند و عاشق نقاشی هستند. این عبارت باید توسط رایانه ها و نرم افزار تقویت شود. به عنوان مثال روش سنتی آموزش با رنگ ، مداد رنگی و مارکر بود.

 به عنوان آموزش کامپیوتر کودکان مثال ، باید نسخه های رایانه ای این فعالیت های هنری را مورد تأکید قرار داد. مزیت آثار هنری رایانه این است که از کلاس درس زنده مانده و کارهایی که روی کاغذ انجام می شود

 

 که معمولاً از بین می رود ، در خانه نگهداری نمی شود یا به مشکل ذخیره سازی تبدیل می شود. با این حال هنر دانشجویان به صورت الکترونیکی زنده می ماند و می توان تقریباً بدون هزینه با توجه به ظرفیت ذخیره سازی گیگابایت و حتی ترابایت ، آن را حفظ کرد.

 

یکی دیگر ایرانیان سایبر از ارزشهای آموزش کامپیوتر کودکان مهم آموزش به کمک رایانه ، چگونگی ارائه روشهای فراگیر به کودکان معلول است که می توانند به طور کاملتر مشارکت کنند.

 

آموزش به کمک رایانه همچنین برای زبان آموزان دوگانه ارزشمند است. به عنوان مثال دانش آموزان می توانند هم انگلیسی یاد بگیرند و هم با زبان مادری والدین خود در ارتباط باشند. این امر به ویژه برای کلاسهای زبان دوم انگلیسی بسیار مهم است.

 

در آموزش کامپیوتر کودکان اینجا فناوری رایانه می تواند یادگیری زبان دوم را که آسان تر از روش فعلی است ، تسهیل کند. این گزارش تأکید می کند که دانش آموزان هر دو زبان تک زبان و دو زبان به چهار حیطه سواد نیاز دارند: صحبت کردن ، گوش دادن ، نوشتن و خواندن.

 

استفاده از رایانه برای دانش آموزان یادگیری زبان دوم برای عزت نفس و مهارت های اجتماعی مهم است. دانش آموزان در یادگیری زبانی که همکلاسی هایشان از آن یاد می کنند ناکافی هستند.

 این برای دانشجویان ESL (انگلیسی آموزش رایانه کودکان به عنوان زبان دوم) ایجاد ارتباط با اعضای خانواده در کشور خود با استفاده از زبانی که از خانه بزرگ شده اند توانمند آموزش کامپیوتر کودکان است.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

آموزش رباتیک نه تنها از علوم کامپیوتر بلکه از زمینه هایی مانند علوم ، ریاضیات و مهندسی نیز تأمین می شود. رباتیک همچنین به کلاس رباتیک کودکان عنوان مبنایی در آموزش STEM (علوم ، فناوری ، مهندسی و ریاضیات) مورد استفاده قرار می گیرد که در سیستم آموزش بسیاری از کشورها است و توجه بسیاری را به خود جلب می کند.

 

هنگام طراحی یا استفاده از ربات ، ما باید مانند یک مهندس با هر جزئیات فنی کنار بیاییم ، محاسبات ریاضی را به خوبی انجام دهیم و آن را با توجه به اطلاعات آموزش علوم مانند جهت ، دما ، نیروی گرانش ، شتاب ، برق ، متناسب با نوع آن کد کنیم. پروژه در واقع ، ما باید با توسعه جنبه طراحی ، از علم و هنر کلاس رباتیک کودکان استفاده کنیم ، به طور خلاصه ، ما باید بین رشته ای کار کنیم.

 

یادگیری کد نویسی همچنین به معنای یادگیری در مورد زندگی ، استفاده از اطلاعات در زمینه های مختلف با ترکیب آنها و نگاه کردن به رویدادها و مشکلات از دیدگاه های مختلف است.

سپتامبر گذشته ، ما به شما گفتیم که Twin ، که یک ابتکار رباتیک و کدگذاری داخلی برای کودکان است ، 2 میلیون TL سرمایه گذاری دریافت کرده است. با توجه به اطلاعات مشترک Twin ، یک ابتکار فناوری آموزشی که توسط فارغ التحصیلان YGA تاسیس کلاس رباتیک کودکان شده است ،

 

 این طرح ایرانیان سایبر در سال 2019 به 200 هزار کودک رسید. فرصتی برای ورود کودکان به دنیای سرگرم کننده رباتیک ، برنامه نویسی و هنر ، Twin ماژول های الکترونیکی سازگار با LEGO و همراه با آهن ربا را توسعه می دهد.

 

Twin پس از ورود به سال 2020 با 20 کانال فروش در 4 کشور مختلف ، فروشگاه های خرده فروشی نسل جدید مانند آمازون کلاس رباتیک کودکان در اروپا ، b8ta در ایالات متحده و Sharaf DG در دبی را به کانال های فروش خود اضافه کرد.

 هدف اصلی از طرح Twin این است که 2 میلیون کودک در عرض 3 سال عاشق فناوری ها و علوم رباتیک باشند. بیایید اضافه کنیم که تیم Twin ماه گذشته Twing ، یک برنامه تلفن همراه رایگان را که برای کودکان برای کشف محتوای علمی با بازی و آزمایش طراحی شده است ، راه اندازی کرد.

 

برنامه Twing به کودکان یک محیط کلاس درس و جامعه دیجیتالی را ارائه می دهد که در آن آنها می توانند آزمایش های علمی خود را به اشتراک بگذارند و با هم یاد بگیرند.

 کودکان در مورد مراحل ساخت پروژه ها اطلاعات کسب می کنند و می توانند با الهام از پروژه ها و آزمایشات دوستانشان ، اختراعات خود را به اشتراک بگذارند.

Twin ، که کلاس رباتیک کودکان در نمایشگاه بت ، یکی از مهمترین آموزش رباتیک کودکان نمایشگاههای فناوری آموزشی جهان که در لندن برگزار شد ، توجه زیادی را به خود جلب کرد

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

. علاوه بر این ، یکی دیگر از مزایای آموزش و پرورش که درک اطلاعات اولیه فنی را فراهم می کند ، یادگیری دانش آموزان کلاس رباتیک کودکان برای ایجاد ارتباط بین رشته ای است.

 

تسلیم نشدن

آموزش کدگذاری رباتیک از یک فرایند یادگیری تدریجی تشکیل شده است. علاوه بر این ، فعالیت های عملی نیاز به تمرکز ، توجه و پشتکار دارد. دانش آموزان با آگاهی از نیاز به تلاش مداوم و تولید راه حل برای موفقیت در آموزش ، کار را بدون تسلیم یاد می گیرند.

 

کار گروهی

آموزش برنامه کلاس رباتیک کودکان نویسی رباتیک همچنین یک محیط یادگیری مشترک را فراهم می کند که کار گروهی را تشویق می کند. کار مشترک با دانش آموزان با مهارت های مختلف به جای کلاس های سنتی دانش آموزان را قادر می سازد تا از زمینه های مختلف دانش کسب کنند و مسیرهای مختلف یادگیری را کشف کنند ، در عین حال ارتباطات درون کلاس را افزایش می دهند.

درباره کلاس جهانی ...

کلاس جهانی با هدف ارائه آموزش مبتنی بر فناوری به کودکان و بزرگسالان از سنین پایین ، به آنها هم چشم انداز و هم دانش فنی برای تولید فناوری می دهد. کلاس جهانی که در ترکیه در زمینه کلاس رباتیک کودکان های اصلی خود قرار دارد ، با مهندسان و مربیان فارغ التحصیل خود از METU ، تجربیات و دانش به دست آمده در این زمینه را به آموزش تبدیل می کند.

 

با استفاده از محتوای آموزشی که به طور مداوم در پردیس Ümitköy آنکارا به روز می شود و توسعه می یابد ، فناوری از جوانی همچنان افرادی را به ارمغان می آورد که نه تنها می توانند مصرف کنند بلکه آن را هدایت کنند.

مدرسان ما که مهندس و معلم کامپیوتر هستند ؛ وی دارای تجربه کاری در زمینه نرم افزار و فناوری در شرکتهای برجسته ترکیه است. به این ترتیب کلاس رباتیک کودکان ، آنها علاوه بر دانش نظری ، رویکرد آموزش عملی در برنامه نویسی رایانه دارند.

 

ما با بیش از 40 موسسه آموزشی از کودکستان تا دبیرستان همکاری داریم. ما می خواهیم از همه ذینفعانی که مربیان کلاس جهانی ، برنامه های درسی و مواد آموزشی و آموزش فن آوری را به ما سپرده اند ، تشکر کنیم.

 

آموزش جهانی در کلاس فقط برای کودکان ما یک طرفه نیست. این طراحی به گونه ای طراحی شده است که آنها بتوانند با فعالیتهای آکادمیک ، هنری و جسمی ، آن را به طور کلی ارزیابی کنند. محتوای آموزشی ما با توجه به تئوری هوش های چندگانه ، همراه با مربیان مدوزا و کارشناسان رشد کودک ایجاد شده است.

"کلاس کدگذاری رباتیک" توسط آژانس توسعه آناتولی شرقی (DAKA) در چارچوب پروژه "جوجه کشی های نوآوری و توسعه اجتماعی" در مدرسه ابتدایی و متوسطه Mehmetçik در دهستان کلاس رباتیک کودکان  Dilekli دهستان  Yüksekova افتتاح شد.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

خسته از اختراعات و فناوری

یاسین ، که مقامات تونس را به رسمیت شناختن موفقیت خود مورد تقدیر قرار دادند ، گفت: "از کودکی علاقه وافر به علم ، اختراعات و فناوری داشتم و پیوستن من به باشگاه کلاس رباتیک کودکان آزمایشگاه های رباتیک جونیور در کلیبیا باعث افزایش استعداد من شد. مربی ، آقای حسام ترا و همه اعضای باشگاه در توانایی من در توسعه بیشتر نرم افزار دیجیتال ، به لطف تجهیزات و قابلیت های ارائه شده توسط باشگاه رباتیک جونیور برای توسعه قابلیت های خلاقانه در زمینه نرم افزار الکترونیکی ، نقش مهمی داشتند. "

 

از طرف دیگر ، وی تأیید کرد که رویای او در کلاس رباتیک کودکان رشد بیشتر توانایی های خلاقانه و استعدادهای نوآوری رشد می کند و روزی او دانشمند فضایی خواهد بود.

حسام ترا ، مربی مسئول توسعه مهارت های "مخترع کوچک تونسی" ، فاش کرد که "استعدادهای باشگاه رباتیک نوجوانان در کلیبیا در زمینه اختراعات ، در تمام مسابقات Kodiafor که در سالهای اخیر برگزار شد و به میزبانی کاستاریکا در سال 2017 ، تایلند در سال 2018 و مجارستان در سال 2019 برگزار شد.

 

ترا به Sky News Arabia گفت: "یاسین کلاس رباتیک کودکان بن سلیمان به عنوان یکی از دانش آموزان با ایرانیان سایبر استعداد در زمینه هوش مصنوعی ظهور کرده است. نقش ما به عنوان مربی در توسعه مالکیت معنوی ، پالایش مهارت های دانش آموزان و همراهی آنها در طول دوره موفقیت خود در اختراعات است

. یاسین به مدت دو سال تحت نظارت من آموزش می بیند ، و او یکی از بسیاری از مخترعان جوانی است که افتخار تونس را در تظاهرات جهانی در زمینه هوش مصنوعی به خود کلاس رباتیک کودکان اختصاص داده است ، ما به آنچه که این مخترع آینده دار به دست آورده است بسیار افتخار می کنیم.

 

عاطف بن باکری ، مدیر اجرایی باشگاه آزمایشگاه های جونیور برای رباتیک ، آنچه را وی "تعالی علمی درخشان و یک موفقیت چشمگیر جهانی برای یاسین بن سلیمان" توصیف کرد

 ، ستایش کرد و تأکید کرد که ناظران مسابقات جهانی "Codiafor" به اتفاق آرا موافقت کردند که این اختراع از "دستگاه شمارش پول" برای یاسین در میان 5492 اختراع بهترین است. آنها از 99 کشور جهان برای گروه سنی بین 14 تا 17 سال ارسال شده اند.

 

بن باکری به Sky News Arabia گفت: "آزمایشگاه های جونیور برای ربات ها ، که در زمینه هوش مصنوعی ، توسعه نرم افزار دیجیتال و نوآوری های فن آوری فعالیت آموزش رباتیک کودکان می کند

، در سال 2017 تاسیس شد کلاس رباتیک بچه ها و در زمینه آموزش کودکان و جوانان در زمینه اختراعات کار می کند ، تجسم علمی و توسعه نرم افزار ربات. "

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

با استفاده از این پروژه ما قصد داریم دانش آموزان خود را از طریق حل چالش های یادگیری روزانه از طریق استفاده از رباتیک و برنامه نویسی

 ، اتصال کلاس رباتیک کودکان و پاسخگویی به خواسته های جدید آموزشی قرن ، در توسعه مهارت ها ، توانایی ها و شایستگی های کلیدی آغاز کنیم.

 

ما با روبات ها کار می کنیم تا اصول برنامه نویسی را به روشی سرگرم کننده و بدون استفاده از رایانه به کودکان بیاموزیم. این روش مبتنی بر بازی است و فعالیتهای متنوع دانش آموزان کلاس رباتیک کودکان را قادر می سازد تا به طور مداوم از یادگیری خود انگیزه و اشتیاق داشته باشند.

 

برای این امر ، ما پویایی ، فعالیت ها ، فضاها و زمان های مختلف را در کلاس ترویج خواهیم کرد تا دانش آموزان ما بتوانند ایجاد ، ساخت و برنامه ریزی کنند.

 ما آنها را به زبانهای برنامه نویسی به روشی طبیعی و بازیگوشانه معرفی می کنیم ، و آنها را برای غلبه بر چالشهای روزمره پیشنهاد می دهیم و مفاهیم و مهارتهای شناختی را که تفکر را در حوزه های مختلف برنامه درسی نمایان می سازند ، عملی می کنیم.

 

یکی کلاس رباتیک کودکان از مبانی اساسی پروژه رباتیک ما ، کاوش در توسعه ایرانیان سایبر یادگیری تحقیق است. یادگیری با آزمون و خطا. برای این منظور ما به دانش آموزان خود اجازه می دهیم

 که عملکرد ربات ها را آزادانه بررسی کنند و اگر آنها اشتباه می کنند می توانند از اشتباهات خود یاد بگیرند که این یکی از بهترین درس های زندگی است.

ماکدو رباتیک و مقوا.

 

ایده این است که در کلاس های ما کودکان در مهد کودک می آموزند که سیستم های ساخت ربات خود را با مقوا بسازند. مقوا ماده عالی کلاس رباتیک کودکان برای ساخت خلاق است.

 

ما در روش آموزشی خود تمام جنبه هایی را که در آموزش کودکان تعیین کننده است در نظر گرفته ایم. معلمان ما نسبت به آنچه دانش آموزانشان می گویند ، احساس می کنند ، انتظار دارند ، می دانند ، حل می کنند ، کشف می کنند و برای رشد هوش خود توجه می کنند ، توجه دارند.

 

از طریق این روش ، ما سعی می کنیم دانش آموزان خود را کلاس رباتیک کودکان به درونی سازی مفاهیم اساسی برنامه نویسی رایانه برسانیم ، و در ذهن آنها آگاهی تکنولوژیکی ایجاد کنیم

که دانش رباتیک و برنامه نویسی را در اختیار آنها قرار دهد آموزش رباتیک کودکان ، بنابراین آموزش جامعی ارائه می دهیم که دانش آموزان ما را برای فردا آماده می کند.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

بعد از چت ، فهمیدم که ربات های لگو واقعاً موضوع بزرگی هستند که ارتباط نزدیکی با ساختمان ، برنامه نویسی ، دوره های رباتیک و مسابقات دارند.

مادر مارک کلاس رباتیک کودکان به من چیزهای زیادی گفت ، مقدار اطلاعات بسیار زیاد است! با دیدن اینکه او تحقیق زیادی در مورد روباتهای لگو دارد

، من به سرعت از او دعوت کردم تا نتایج تحقیقات خود را در طول سالها بنویسد و در مورد تجربه یادگیری لگو طی دو سال گذشته صحبت کند.

با این حال ، من همچنین امیدوارم که همه بعد از مطالعه مضطرب نشوند. هر کودک دارای ریتم رشد متفاوت و علایق مختلف است. نیازی به مقایسه نقاط قوت کودکان دیگران با نقاط ضعف فرزندان خود شما نیست!

 تمرکز این مقاله روی سواد است و امیدوارم بتوانم به مادرانی که کلاس رباتیک کودکان از تبلیغات مختلف "** برنامه نویسی ، آژانس XX لگو" گیج شده اند کمک کنم.

پسر مادر مارک 5 و نیم ساله است و بیش از دو سال است که ربات ها و برنامه نویسی را یاد می گیرد و او با موفقیت در آزمون ملی رباتیک موفق شد.

چگونه لگو یاد بگیریم؟ کلاس رباتیک چیست؟ آیا کودکان باید برنامه نویسی یاد بگیرند ، و از چه سنی؟

آیا دختران نیاز به یادگیری لگو دارند؟ این س questionsالات باید تردیدهایی باشد که تقریباً همه والدین دارند. بیایید به صحبت های مادر مارک گوش دهیم.

(توسط مادر کلاس رباتیک کودکان مارک)

مارک کودکی ایرانیان سایبر بوده است که از کودکی نمی تواند متوقف شود. او حتی وقتی شیر می نوشد نمی خواهد او را بغل کنند. او می خواهد هنگام نوشیدن با پستانک بازی کند و غلت بزند

. تمرکز روی چیزی برای بیش از 5 دقیقه در نتیجه ، خانواده می خواستند او را برای بررسی ADHD به بیمارستان منتقل کنند!

قبل از 3 سالگی ، تقریبا هیچ اسباب بازی و بازی ای وجود نداشت که بتواند او را برای مدت 5 دقیقه ساکت کند ، تا اینکه برای کلاس رباتیک کودکان اولین بار با لگو آشنا شد. از آن به بعد ، او یک اشتباه مادام العمر را مشاهده کرد

 ، از مدل معمولی لگو گرفته تا وسایل کمک آموزشی لگو ، به طور مستقیم بسته های مکمل پلت را که می خواهد توسط خودش خریداری کند خریداری کند. طراحی ، خانواده هرگز خرید عمده لگو را متوقف نکردند.

تا بیش از 3 سال سن ، پدر مارک سرانجام یک سال با شدت زیاد (اغلب یک روز آخر هفته) با لگو بازی کرد و کیف پولش دچار از دست دادن خون شد. الهام او درخشید و گفت ، بیایید برای تحصیل به موسسه برویم! مارک بچه سفر آزمایشی کلاسهای اصلی لگو را شروع کرد.

بعد از دو سال یادگیری لگو در سال 2001 چه چیزی بدست آوردید

از نظر بسیاری از والدین ، ​​لگو فقط یک علاقه "به سبک غربی است ، پسران دوست دارند" ، اما مادر مارک احساس می کند که سود حاصل از یادگیری لگو یک تعجب بزرگ است کلاس رباتیک کودکان که کاملاً بیش از انتظارات ما است: اول از همه ، تمرکز.

مارک از یک کودک مظنون مبتلا به بیش فعالی به یک ساعت و نیم نشستن و ساختن بدون گفتن هیچ کلمه ای تبدیل شد. تفاوت در یک لگو است. برای کودکان آموزش رباتیک کودکان ، به ویژه پسران

، بی توجهی مهمترین مانع برای یادگیری در آینده است. کسب تمرکز چیزی است که مادر مارک فکر می کند لگو بیشترین سود را دارد.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

. پیشرفت های اخیر روش شناختی به ما امکان داده است که برای کودکان پیش دبستانی ، گیگابلوکس و غیره کیت های واقعاً کلاس رباتیک کودکان جالب و

 ایمنی تهیه کنیم. با کمک آنها می توانید تفکر منطقی و سیستماتیک در کودکان ایجاد کنید ، خلاقیت را شناسایی کرده و توانایی های بالقوه آنها را از بین ببرید.

کاتالوگ ما طیف گسترده ای از طراحان و محصولات LEGO را با قیمت های جذاب ، تحویل داده شده به تمام مناطق کشور ارائه می دهد. کیت های "و" "" "" دوپلو کلاس رباتیک کودکان "بسیار محبوب هستند.

 این مجموعه ها از تعداد زیادی قسمت (حداکثر 1200 قطعه) تشکیل شده است و به بچه ها فرآیند افزایش کشاورزی ، که از ویژگی های زندگی و رفتار حیوانات وحشی است ، را آموزش می دهد. برای یادگیری طراحی شده است.

"" "یک طراح کلاسیک با 1178 قطعه است. با استفاده از آن می توانید هواپیماهای مختلف را به کودکان نشان دهید و به آنها آموزش دهید که آنها را در جزئیات فردی طراح مونتاژ کند. این کیت شامل یک جعبه مخصوص برای ذخیره سازی راحت و کلاس رباتیک کودکان حمل و نقل طراح است.

برای کودکان 5-6 ساله ، آنها سفارشاتی دارند که به طور خاص برای مهد کودک و دانش آموزان طراحی شده اند. این کیت از 1400 قطعه ایرانیان سایبر تشکیل شده است

 که به کودکان امکان جمع آوری خانه ها ، قفل ها ، قلعه ها در اندازه ها و اشکال مختلف را می دهد. با او دراز کشیده در مهد کودک ، ربات به فرایند مهیجی برای کار کودکان با لذت بسیار تبدیل می شود.

اگر به مبانی روش شناختی طراحان علاقه مند هستید ، "مدیران در دنیای سازندگان" مشاوره تخصصی را ارائه می دهند و به شما در انتخاب کمک می کنند. ما در کار خود کلاس رباتیک کودکان متخصص هستیم

 ، بنابراین با ویژگی های هر مجموعه برای کودکان در سن پیش دبستانی آشنا هستیم. به کلیه طراحان گواهی انطباق و کیفیت ارائه می شود و مشتریان عادی تخفیف و پاداش اضافی دریافت می کنند.

ما امیدواریم که در پایان این مقاله بتوانیم در مورد ارتباط ربات های داو و ارتباط فواید آنها با رشد فراگیر کودکان نتیجه بگیریم.

 روبات ها - دانش آینده ، بنابراین بچه های ما باید اصول او را بخوانند تا در آینده به حرفه ای های محبوب تبدیل شوند.

تغییرات چشمگیری در سیستم آموزش رباتیک کودکان آموزش پیش دبستانی در حال وقوع است. موفقیت این تغییرات مربوط به به روزرسانی پایگاه های اطلاعاتی علمی ، روش شناختی و مواد در آموزش و آموزش کلاس رباتیک کودکان است

  • javad salehi