یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

۲۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کد های ماین کرافت

 

 در آن زمان، لورن کلربوت، وزیر امور   کد های ماین کرافت خارجه به نیوزویک گفت. هر زمان که تمساح در حال تلاش برای بالا رفتن یا از بالای سازه ای ساخته شده توسط انسان دیده می شود، سعی می کند در اطراف خود حرکت کند.

 

تمساح در فلوریدا بسیار رایج است. بر اساس برآوردهای اخیر، حدود 1.3 میلیون نفر در این ایالت وجود دارد.

 

و این بدان معناست که مشاهده تقریباً یک اتفاق روزمره است.  کد های ماین کرافت به لطف تجاوز ما به زیستگاه طبیعی آنها، آنها اغلب برای رسیدن از نقطه A به نقطه B نیاز به بالا رفتن از موانع دارند.

 

در سال 2020، مقامات ناسا حتی مجبور شدند یک تمساح شش فوتی را از سکوی پرتاب موشک در مرکز فضایی کندی این آژانس در فلوریدا تعقیب کنند.

 

خوشبختانه حملات بسیار نادر هستند. طبق گزارش کمیسیون حفاظت کد های ماین کرافت  از ماهی و حیات وحش فلوریدا، طی ده سال گذشته به طور متوسط سالانه فقط 8 گزش غیرقابل تحریک تمساح در این ایالت وجود داشته است.

 

یکی از کاربران Reddit گفت: "اگر تمساح دوست دارد جایی باشد، معمولا به اندازه کافی حیله گر است که آن را به وقوع بپیوندد." "خوشبختانه آنها هنوز دستگیره های در را پیدا نکرده اند."

 

اطلاعات بیشتر در مورد تمساح: ناسا مجبور شد تمساح را از کد های ماین کرافت  سکوی پرتاب SpaceX تعقیب کند

 

 

 

شرایط/خط مشی رازداری داشبورد حریم خصوصی درباره تبلیغات ما

 

تا بعدی

تلگراف

پدر شاگرد ابی ویکومب که خودکشی کرد، با شروع تحقیقات دعا برای فیض کرد

لوئیزا کلارنس اسمیت

یکشنبه، 28 آوریل 2024، ساعت 22:31 به وقت GMT + 3:30 · 3 دقیقه خواندن

 

کیتلین اسکات لی در آوریل سال گذشته در مدرسه شبانه روزی خود جسد پیدا شد، یک تحقیق سه روزه از روز دوشنبه آغاز شد.

کیتلین اسکات لی در آوریل سال گذشته در مدرسه شبانه کد های ماین کرافت  روزی خود جسد پیدا شد، یک تحقیق سه روزه از روز دوشنبه آغاز شد.

پدر یک دانش آموز مدرسه خصوصی که خودکشی کرده است، گفته است که برای همه کسانی که در آستانه تحقیقات در مورد مرگ او دست داشته اند، طلب بخشش می کند.

 

کیتلین، دختر 16 ساله جاناتان اسکات لی، یک سال پیش کد های ماین کرافت  در محوطه Wycombe Abbey، یک مدرسه شبانه روزی 44000 پوندی در سال در باکینگهامشر پیدا شد.

 

کیتلین که از اضطراب و افسردگی رنج می برد و مبتلا به آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  اوتیسم بود، قرار بود برای اولین بار مجازات دو ساعته او در «بازداشت مدیر مدرسه» باشد.

 

تحقیقات سه روزه در مورد مرگ او روز دوشنبه در دادگاه پزشکی قانونی Beaconsfield آغاز خواهد شد.

 

آقای اسکات لی در صحبت با تلگراف گفت: «همانطور که کد های ماین کرافت  تحقیقات کیتلین آغاز می شود، افکار من با کیتلین، پزشکی قانونی و شاهدانی که طی سه روز آینده مدارک ارائه خواهند کرد، باقی می ماند.

 

"این یکشنبه، من به ویژه برای همه دست اندرکاران برای فیض، بخشش و حکمت دعا کرده ام."

 

کیتلین قبل از مرگش به دنبال کمک پزشکی بود، اما مرکز بهداشت روانی کودکان و نوجوانان در آکسفورد NHS Trust ارزیابی کرد که او در خطر "کم" خودکشی است و در ماه مه یک قرار ملاقات پیشنهاد کرد.

 

او در ماه آوریل درگذشت.

 

جاناتان اسکات لی حلقه ای به دست دارد که به عنوان ادای احترام به دخترش طراحی شده است

جاناتان اسکات لی حلقه ای می پوشد که به عنوان ادای احترام به دخترش - کلوئی الینگسون طراحی شده است.

آقای اسکات لی، یکی از مدیران فناوری بانکی در HSBC، قبلاً گفته بود که در این بازداشت که پس از پیدا شدن ودکا و یک کیت خالکوبی در کمد موسیقی او درست قبل از تعطیلات عید پاک اعمال شده بود، "بیش از حد ثابت" شده بود.

 

آقای اسکات لی در اوایل این ماه در ساندی تایمز نوشت: «هرگز به ذهنش خطور نکرده بود که کیتلین در معرض خطر خودکشی در مدرسه شبانه‌روزی است.

 

او گفت که "به طرز دردناکی مشخص شده بود که کیتلین واقعاً واقعی است" و او به یکی از دوستانش که به مدرسه هشدار داده بود اعتماد کرده بود: "من ترجیح می دهم خود را بکشم تا اینکه به بازداشتگاه بروم!"

 

آقای اسکات لی گفته است که به ویکوم ابی گفته است که مدرسه را برای مرگ دخترش مقصر نمی داند، اما "محقانه است که پیشرفت ها را بررسی کنیم".

 

ویکامب ابی در واکنش به مرگ کیتلین گفت که مدرسه از از دست دادن یک زن جوان باهوش و با استعداد با وعده های عظیم که هرگز در اینجا فراموش نخواهد شد، "عمیقاً شوکه شده است".

 

این مدرسه دسترسی به مشاوران داخلی، یک مرکز رفاه و کارکنان پشتیبانی یادگیری را برای کمک به دانش آموزان ارائه می دهد.

 

تابستان گذشته، آقای اسکات لی نتایج GCSE کیتلین را باز کرد تا یاد بگیرد که او 10 نمره GCSE از درجه 7 و بالاتر، از جمله برخی از نمرات برتر 9 را کسب کرده است.

 

پس از باز کردن نتایج، او گفت: «از اینکه Wycombe Abbey مفهوم جوایز پس از مرگ را به اشتراک گذاشت، سپاسگزارم و به مرور زمان، دستاوردهای او خاطره مثبتی برای گرامی داشت.

 

در حال حاضر، من ترجیح می دهم کیتلین را در دست بگیرم تا یک تکه کاغذ با نمرات. متأسفانه، او اینجا نیست تا با ما یا دوستانش جشن بگیرد. او خودش می خواست به بهترین ها برسد و این کار را کرد.

 

من به کیتلین بسیار افتخار می‌کنم، اما در واقع، هیچ کاری Minecraft codes  که او نمی‌توانست انجام دهد باعث نمی‌شود من او را بیشتر یا کمتر دوست داشته باشم

 

 

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

کار برای نوجوانان

 

 خواه کمپ هنری، کمپ ورزشی یا کمپ طبیعی اس کار برای نوجوانان ت. با تحقیق در مورد آنچه در منطقه شما در دسترس است و چه نوع الزاماتی برای مشاوران دارند شروع کنید.

 

به خاطر داشته باشید، بسیاری از کمپ های تابستانی فرآیند استخدام خود را از فوریه آغاز می کنند و رقابت برای موقعیت های مشاور در کمپ های تابستانی محبوب می تواند بالا باشد.

 

3. امتیازات ایستاده کارگر

برای داشتن یک شغل سرگرم کننده و آسان برای نوجوانان، کار برای نوجوانان  کار در جایگاه امتیازات یا اسنک بار در استادیوم، استخر، یا تئاتر درایو محلی خود را در نظر بگیرید.

 

معمولاً برای کار در غرفه امتیازات نیازی به تجربه قبلی ندارید، و این باعث می‌شود در دوره‌های آرام، مدتی برای خواندن، طراحی، یا دنبال کردن مجموعه‌های ویدیویی مورد علاقه‌تان کار برای نوجوانان  استراحت کنید.

 

4. کارگر شهربازی

چرا تابستان خود را در نزدیکترین شهربازی نگذرانید و در روزهای کار برای نوجوانان  تعطیل از مزایای دسترسی به پارک لذت ببرید؟

 

اگر برایتان مهم نیست که بیشتر روز را در فضای باز و سرپا باشید، کار در شهربازی می‌تواند راهی عالی برای توسعه مهارت‌های خدمات مشتری و کسب درآمد بیشتر در تابستان باشد.

 

5. مربی یا داور ورزش جوانان

اگر عاشق ورزش هستید، می‌توانید با انجام دادن کاری که از آن لذت  کار برای نوجوانان می‌برید، با مربی یا داور شدن در ورزش‌های جوانان، درآمد زیادی کسب کنید.

 

مراکز تفریحی محلی، لیگ‌های ورزشی و سازمان‌هایی مانند YMCA اغلب فرصت‌هایی برای مربیان و داوران نوجوان دارند، اگرچه ممکن است ابتدا مجبور شوید برخی از آموزش‌های اولیه را تکمیل کنید. وب سایت آنها را بررسی کنید یا شخصاً در مورد فرصت های شغلی تابستانی سؤال کنید.

 

چگونه در نوجوانی شغل خوبی پیدا کنیم

بزرگترین مانع برای کار در دوران نوجوانی، یافتن موقعیتی است کار برای نوجوانان  که برای آن واجد شرایط هستید و مدیر استخدام را متقاعد کنید که فرد مناسبی برای آن شغل هستید (حتی اگر رزومه شما هیچ تجربه ای نداشته باشد).

 

خوشبختانه این موانع با کمی تلاش به راحتی برطرف می شوند. در اینجا سه نکته برای کاریابی در نوجوانی آورده شده است:

 

کجا برای جستجوی شغل

 

برای یافتن کارفرمایان در منطقه خود که به دنبال کارمندان سطح  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ابتدایی هستند، از یک تابلوی کار آنلاین مانند Indeed، Monster یا Glassdoor استفاده کنید. در Indeed، به سادگی «teen» را در نوار جستجو تایپ کنید، شهر خود را انتخاب کنید و روی دکمه «یافتن مشاغل» کلیک کنید:

 

نمونه ای از نحوه یافتن شغل یا نوجوان

 

این جستجو فهرستی از هر شغلی را که نوجوانان را استخدام می کند،  کار برای نوجوانان از موقعیت های فست فود گرفته تا ماشین ظرفشویی، نشان می دهد:

 

نمونه ای از تعدادی از مشاغل موجود برای نوجوانان

 

همچنین می توانید فاصله را در Indeed تنظیم کنید تا چیزی حتی نزدیکتر کار برای نوجوانان  به محل زندگی خود پیدا کنید. یا اگر در تلاش برای یافتن چیزی در منطقه خود هستید، می‌توانید شبکه گسترده‌تری ایجاد کنید.

 

بهترین مکان ها برای کار در دوران نوجوانی

شرکت‌هایی مانند Publix، Chipotle و Starbucks به دلیل تمایل به استخدام نوجوانان، مزایایی مانند وعده‌های غذایی شیفت رایگان و برنامه‌های شهریه دانشگاه، شهرت خود را به عنوان بهترین مکان‌ها برای کار نوجوانان به دست آورده‌اند.

 

برای یافتن ایده‌هایی برای شرکت‌های خوب که نوجوانان را استخدام می‌کنند، ارزش آن را دارد که به صورت آنلاین جستجو کنید. سعی کنید برای فرصت‌ها و ایده‌ها در نوار جستجو، عبارت «کارهای کار برای نوجوانان  نوجوان نزدیک من» را تایپ کنید. یا اگر می‌دانید قبلاً کجا می‌خواهید کار کنید، می‌توانید صفحه مشاغل یک شرکت را کاوش کنید.

 

همچنین کار کردن برای یک کسب و کار کوچک در منطقه شما می تواند مفید باشد - آنها ممکن است مزایای یکسانی نداشته باشند، اما ممکن است به اندازه شرکت های بزرگ هزینه پرداخت کنند و شما احساس مشارکت بیشتری با جامعه خود خواهید کرد.

 

اما کسب‌وکارهای کوچک کمتر فرصت‌های شغلی را به صورت آنلاین ارسال می‌کنند، بنابراین سعی کنید شخصاً از آن بازدید کنید و از آنها بپرسید که آیا چیزی در دسترس دارند یا خیر.

 

تکمیل درخواست شغلی شما

اکثر مشاغل برای درخواست نیاز به رزومه دارند، حتی اگر برای یک موقعیت سطح ابتدایی استخدام شوند.

 

اگر مانند اکثر نوجوانان هستید، احتمالاً هنوز هیچ تجربه حرفه ای کار برای نوجوانان  ندارید، بنابراین نوشتن رزومه ممکن است غیرممکن به نظر برسد.

 

خوشبختانه، نوشتن یک رزومه خوب برای نوجوانان، حتی بدون داشتن تجربه کاری، چندان سخت نیست.

 

به جای تمرکز بر تجربه کاری، رزومه خود را با دوره های آموزشی مرتبط، فعالیت های فوق برنامه ای که در آن حضور دارید و هر کار داوطلبانه ای که انجام می دهید پر کنید.

 

در اینجا نمونه ای از رزومه برای یک دانش آموز  Work for teenagers دبیرستانی وجود دارد که به اندازه کافی خوب است تا بتواند شغلی برای آنها پیدا

 

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

 

ch هستند

مجموعه ای از سنگریزه ها درج  دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد شده است. شکل مدرن چرتکه به صورت است

در شکل نشان داده شده است. هر کدام تعدادی میله افقی دارد

داشتن ده مهره میله های افقی نشان دهنده واحدها، ده ها،

ریاضیدان انگلیسی جان ناپیر ساخت یک

دستگاه مکانیکی به منظور ضرب در سال 1617

آگهی. این دستگاه به استخوان های  دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد ناپیر معروف بود.

7×1

ادموند گانتر ریاضیدا دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد ن انگلیسی توسعه داد

قانون اسلاید این ماشین می تواند عملیاتی مانند

جمع، تفریق، ضرب و تقسیم. بود

به طور گسترده در اروپا در قرن 16 استفاده شد.

Sarita,Vikki,SRCC,DU E-RESOURCE 17

(د) ماشین جمع و تفریق پاسکال

شاید نام بلز پاسکال را شنیده باشید. او

در 19 سالگی ماشینی ساخت که می توانست اضافه کند و

تفریق کردن. دستگاه شامل چرخ، دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد  چرخ دنده و

سیلندرها

(ه) ماشین ضرب و تقسیم لایب نیتس

فیلسوف و ریاضیدان آلمانی

گوتفرید لایب نیتس در حدود سال 1673 یک دستگاه مکانیکی ساخت

که هم می تواند ضرب و هم تقسیم شود.

Sarita,Vikki,SRCC,DU E-RESOURCE 18

(و) موتور تحلیلی بابیج

در سال 1823 بود که یک انگلیسی معروف

مرد چارلز بابیج یک مکانیک ساخت

ماشینی برای انجام ریاضیات پیچیده

محاسبات اسمش موتور تفاضل بود.

بعدها او یک محاسبه هدف دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد کلی ایجاد کرد

ماشینی به نام موتور تحلیلی تو باید

بدانید که چارلز بابیج را پدر می نامند

کامپیوترها

(ز) ماشین حساب مکانیکی و الکتریکی

در آغاز قرن 19 مکانیک

ماشین حساب برای انجام انواع  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان مختلف توسعه داده شده است

محاسبات ریاضی بود و تا سال 1960 به طور دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد گسترده مورد استفاده قرار گرفت.

بعداً قسمت روتین ماشین حساب مکانیکی شد

با موتور الکتریکی جایگزین شده است. اسمش برق بود

ماشین حساب.

Sarita,Vikki,SRCC,DU E-RESOURCE 19

موتور تحلیلی بابیج

ساریتا، ویکی، SRCC، DU

E

-منبع 20

(ح) ماشین حساب الکترونیکی مدرن

ماشین حساب الکترونیکی مورد استفاده در دهه 1960 با آن کار می کرد

لوله های الکترونی که کاملاً حجیم بودند. دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد  بعداً جایگزین شد

با ترانزیستورها و در نتیجه اندازه ماشین حساب ها

خیلی کوچک شد ماشین حساب های الکترونیکی مدرن می توانند

محاسبه انواع محاسبات ریاضی و

توابع ریاضی همچنین می توان از آن برای ذخیره برخی استفاده کرد

داده ها به طور دائم

Sarita,Vikki,SRCC,DU E-RESOURCE 21

شما می دانید که تکامل کامپیوتر از آغاز شد

قرن 16 و به شکلی که امروز می بینیم نتیجه گرفت.

با این حال، کامپیوتر امروزی نیز دچار مشکل شده است

تغییرات سریع در طول پنجاه سال گذشته این دوره،

که طی آن تکامل کامپیوتر صورت گرفت، می تواند باشد

به پنج مرحله مجزا تقسیم می شود که به عنوان نسل های مختلف شناخته می شود

کامپیوترها

نسل کامپیوتر به معنای فناوری است

تکامل در طول زمان کامپیوترها طبقه بندی می شوند

به عنوان متعلق به "نسل های" خاص.  دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد عبارت

نسل ها در ابتدا برای تمایز بین آنها معرفی شدند

تکنولوژی های سخت افزاری مختلف به تدریج به سمت

هم سخت افزار و هم نرم افزار به عنوان کل سیستم از

هر دوی آنها.

Sarita,Vikki,SRCC,DU E-RESOURCE 22

نسل های کامپیوتر

(الف) کامپیوترهای نسل اول (1946-59)

کامپیوترهای نسل اول از شیرهای Thermion یا

لوله های خلاء. این کامپیوترها از نظر اندازه بزرگ و

نوشتن برنامه روی آنها دشوار بود. برخی از

کامپیوترهای مهم این نسل عبارت بودند از:

انیاک: این اولین کامپیوتر الکترونیکی بود که در سال 1946 ساخته شد

در دانشگاه پنسیلوانیا، ایالات متحده آمریکا توسط جان اکرت و

جان ماچلی. نام آن Electronic Numerical بود

یکپارچه ساز و ماشین حساب (ENIAC). ENIAC 30 x بود

50 فوت طول، 30 تن وزن، دارای 18000 خلاء

لوله، 70000 مقاومت، 10000 خازن و 150 مورد نیاز

کیلووات برق امروز کامپیوتر مورد علاقه شماست

چندین برابر قدرتمندتر از ENIAC. هنوز اندازه بسیار است

کم اهمیت.

Sarita,Vikki,SRCC,DU E-RESOURCE 23

• EDVAC: مخفف Electronic Discrete Variable است

کامپیوتر خودکار و در سال 1950 توسعه داده شد

مفهوم ذخیره سازی داده ها و دستورالعمل ها در داخل کامپیوتر

اینجا معرفی شد این امکان عملیات بسیار سریعتر را فراهم کرد

از آنجایی که کامپیوتر دسترسی سریع به هر دو داده و

دستورالعمل ها. مزیت دیگر ذخیره سازی دستورالعمل بود

آن کامپیوتر می تواند تصمیمات منطقی را در داخل اتخاذ کند.

• EDSAC: توسط M.V. ویلکس در کمبریج

دانشگاه در سال 1949.

• UNIVAC-1: Eckert و Mauchly آن را در سال 1951 توسط

راه اندازی کامپیوتر حسابداری جهانی

Sarita,Vikki,SRCC,DU E-RESOURCE 24

موارد زیر از معایب عمده بود

کامپیوترهای نسل اول

1. آنها کاملا حجیم بودند.

2. سرعت عمل بسیار پایین بود.

3. مصرف برق بسیار بالا بود.

4. برای نصب به فضای زیادی نیاز داشت.

5. هیچ سیستم عاملی نداشتند.

6. قابلیت برنامه نویسی کاملا بود

کم.

Sarita,Vikki,SRCC,DU E-RESOURCE 25

(ب) کامپیوترهای نسل دوم (1959-64)

در حدود سال 1959 یک دستگاه الکترونیکی به نام ترانزیستور

لوله های خلاء حجیم را در نسل اول جایگزین کرد

کامپیوتر. یک ترانزی Free download computer training from zero to one hundred ستور منفرد حاوی مدار تولید شده توسط

چندین

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

 

بهترین برنامه های کدنویسی در سال 2024: بهترین ب  آموزش برنامه نویسی با گوشی رنامه برای یادگیری کدنویسی چیست؟

این مقاله بهترین برنامه های در سال 2024 را پوشش می دهد تا بتوانید در حال حرکت کدنویسی را یاد بگیرید و در اوقات فراغت خود به برنامه نویسی مسلط شوید.

 

اگر با این ایده تازه کار هستید، این برنامه‌های کدنویسی ابزارهای عالی برای آموزش کدنویسی از طریق تمرین‌های تعاملی، طرح‌های درسی، و حتی بازخورد و راهنمایی در زمان واقعی هستند.

 

بهترین برنامه‌های کدنویسی همچنین می‌توانند برای تقویت  آموزش برنامه نویسی با گوشی جاوا اسکریپت در حین رفت‌وآمد صبحگاهی یا اجرای چند شبیه‌سازی تمرین در طول استراحت عالی باشند!

 

بنابراین، اگر آماده هستید، بیایید برای کشف این برنامه‌های کدنویسی وارد شوید!

 

برنامه کدنویسی چیست؟

قبل از اینکه به سراغ بهترین برنامه‌های کدنویسی برویم، اجازه دهید یک ثانیه توضیح دهیم که آنها چیستند!

 

البته، اگر از قبل می‌دانید، از ادامه کار عبور نکنید، اما اگر در آموزش برنامه نویسی با گوشی زمینه کدنویسی تازه کار هستید، ممکن است کاملاً مطمئن نباشید که برنامه کدنویسی واقعاً چیست.

 

برنامه کدنویسی به سادگی یک برنامه نرم افزاری است که برای آموزش نوشتن برنامه های کامپیوتری به شما طراحی شده است.

 

این برنامه‌های کدنویسی معمولاً درس‌های تعاملی، آموزش‌ها آموزش برنامه نویسی با گوشی   و تمرین‌های تمرینی را برای کمک به مبتدیان برای درک مفاهیم برنامه‌نویسی و توسعه مهارت‌های برنامه‌نویسی ارائه می‌دهند.

 

خیلی جالب به نظر می رسد، درست است؟

 

اکثر برنامه‌های کدنویسی شامل ویژگی‌هایی مانند ویرایشگر کد، دستورالعمل‌های گام به گام و بستری برای اجرا و آزمایش کد هستند.

 

هدف کلی برنامه کدنویسی این است که با ارائه یک محیط یادگیری کاربرپسند و ساختاریافته برای حل مسئله، یادگیری نحوه کدنویسی را برای شما آسان‌تر کند.

 

شما حتی می توانید از آن برای همراهی با پیشرفت یادگیری آموزش برنامه نویسی با گوشی خود در هنگام گذراندن چیزی مانند دوره پایتون استفاده کنید.

 

عالی. اکنون، بیایید به بررسی برخی از بهترین برنامه های کدنویسی موجود بپردازیم.

 

آیا هوش مصنوعی جایگزین برنامه نویسان می شود؟

چگونه بهترین برنامه های کدنویسی را انتخاب کنیم؟

سوال عالی! وقتی نوبت به یافتن بهترین برنامه های کدنویسی آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  می رسد، از معیارهای زیر استفاده می کنیم و به شما توصیه می کنیم همین کار را انجام دهید:

 

کیفیت محتوا: ما به دنبال برنامه‌هایی گشتیم که درس‌ها و تمرین‌های آموزش برنامه نویسی با گوشی  کدنویسی جامع، به‌روز و با ساختار مناسب ارائه می‌دهند.

تعامل: ما برنامه‌هایی را انتخاب کردیم که تمرین کدنویسی عملی، چالش‌های کدگذاری تعاملی و بازخورد فوری در مورد کد شما را ارائه می‌دهند.

زبان های برنامه نویسی: ما روی برنامه هایی تمرکز کردیم که از زبان های برنامه نویسی محبوب مانند پایتون، جاوا اسکریپت، جاوا و غیره پشتیبانی می کنند.

رابط کاربر پسند: ما برنامه‌های کدنویسی را با رابط‌های کاربرپسند آموزش برنامه نویسی با گوشی  انتخاب کردیم، زیرا این کار باعث می‌شود تا در درس‌ها، کدنویسی و دسترسی به منابع دسترسی داشته باشید.

پیگیری پیشرفت: ما به دنبال برنامه‌هایی گشتیم که ویژگی‌های ردیابی و ارزیابی پیشرفت را برای نظارت بر رشد شما ارائه می‌دهند.

انجمن و پشتیبانی: ما برنامه‌های برنامه‌نویسی را با انجمن یا انجمن‌های حمایتی انتخاب کردیم که در آن‌ها می‌توانید در صورت گیرکردن سؤال بپرسید و کمک بگیرید.

نظرات و توصیه‌ها: ما به بررسی برنامه‌های کدگذاری برای سنجش اثربخشی برنامه و رضایت کاربر نگاه کردیم.

به طور کلی، داشتن ایده ای در مورد اینکه چگونه دوست دارید یاد بگیرید کمک می کند. به عنوان مثال، ممکن است دوست داشته باشید صرفاً از طریق خواندن یاد بگیرید یا تعامل و آزمون را ترجیح دهید.

 

اما اگر می دانید چه چیزی را دوست دارید، می تواند به شما کمک کند تا ب آموزش برنامه نویسی با گوشی رنامه کدنویسی مناسب را پیدا کنید. همچنین دانستن زبانی که می خواهید به آن کدنویسی کنید بسیار مهم است.

 

به عنوان مثال، اگر علاقه مند به یادگیری جاوا هستید یا قصد دارید در دوره جاوا شرکت کنید، مطمئن شوید که برنامه از جاوا پشتیبانی می کند.

 

 

بهترین برنامه های کدنویسی برای اندروید و iOS

قبل از اینکه به سراغ بهترین برنامه های کدنویسی برای اندروید و iOS بپردازیم، خوب است بدانید که اکثر برنامه های کدنویسی برای دانلود رایگان هستند.

 

با این حال، بسیاری از آنها شامل خریدهای درون برنامه ای یا اشتراک های ممتاز هستند، بنابراین این را در نظر داشته باشید.

 

به‌علاوه، وقتی نوبت به انتخاب بهترین برنامه‌های برنامه‌نویسی می‌رسد، سعی کرده‌ایم بر برنامه‌هایی تأکید کنیم که شامل درس‌هایی برای چندین زبان هستند.

 

بنابراین، چه به توسعه وب با HTML، جاوا اسکریپت، و CSS یا OOP با جاوا و پایتون علاقه‌مند باشید، ما برنامه‌های کدنویسی را در نظر گرفته‌ایم که از این زبان‌های برنامه‌نویسی پشتیبانی می‌کنند.

 

در بیشتر موارد، برنامه‌های کدنویسی که ما گنجانده‌ایم کاملاً مبتنی بر موبایل هستند، اما برخی از آنها روی مرورگرهای وب نیز کار می‌کنند.

 

1. Grasshopper: یاد بگیرید که کدنویسی کنید

 

 

بهترین برای مبتدیانی که می خواهند در مورد اصول برنامه نویسی بیشتر بیاموزند

 

Grasshopper یک برنامه برنامه نویسی کامل برای مبتدیان است. کاربران خود را با مجموعه ای از بازی های سرگرم کننده و سریع آشنا می کند که اصول اولیه برنامه نویسی را آموزش می دهد.

 

از طریق Grasshopper، یاد خواهید گرفت که چگونه جاوا اسکریپت واقعی را در قالبی جذاب و سرگرم کننده تولید کنید.

 

علاوه بر این، می توانید به طور پیوسته مهارت های خود را از طریق بازخورد بلادرنگ و یک طرح درس جامع بهبود بخشید.

 

اگر به پروژه‌های جاوا اسکریپت علاقه دارید و می‌خواهید تمرین بیشتری داشته باشید، این یک برنامه عالی برای استفاده است.

 

امکانات:

 

پازل بصری

تمرین کدنویسی

بازخورد در زمان واقعی

مجانی

 

دانلود: اندروید

 

2. آکادمی خان

 

 

بهترین برای توسعه دهندگانی که می خواهند چندین زبان و چندین رشته را یاد بگیرند

 

Khan Academy یکی از قوی ترین آرشیوهای دانش برنامه نویسی موجود و یکی از بهترین برنامه های رایگان برای یادگیری برنامه نویسی است.

 

چه بخواهید کدنویسی برنامه را یاد بگیرید یا توسعه فول استک، Khan Academy شما را تحت پوشش قرار می دهد.

 

شما می توانید با هزینه صفر به حجم زیادی از محتLearning to program with a phone وا، از جمله آموزش های ویدئویی و تمرین ها دسترسی داشته باشید!

 

 

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

 

 

 

 

 

برای حمایت از سایت خود، ممکن است از پیوندهایی کسب درآمد در خانه برای دانش آموزان  استفاده کنیم که بدون هزینه اضافی برای شما، کمیسیون دریافت می کنند.

راه های بیشتری برای کسب درآمد بیشتر از هر زمان دیگری وجود دارد. این عالی است، اما دانستن اینکه زمان خود را کجا سرمایه گذاری کنید می تواند مشکل باشد.

 

از این لیست استفاده کنید و ایده های جدیدی را برای کسب درآمد آنلاین و از خانه کشف کنید. از راه رفتن، بازیافت، مرور موسیقی و حتی جستجو در وب، پول نقد کسب کنید.

 

ما این صفحه را با روش های جدید برای کسب درآمد سریع به  کسب درآمد در خانه برای دانش آموزان روز می کنیم، پس ادامه دهید و آن را نشانک گذاری کنید.

 

چگونه از طریق اینترنت و خانه درآمد کسب کنیم

اینها بهترین راه ها برای شروع کسب درآمد بیشتر از امروز هستند.

 

شرط بندی همسان

شرط بندی مطابق با استفاده از شرط بندی های رایگان ارائه شده توسط سایت  کسب درآمد در خانه برای دانش آموزان های شرط بندی و "تطبیق" آنها در صرافی شرط بندی کار می کند. این خطر ریاضی را از بین می برد زیرا شما هم برای یک نتیجه و هم علیه یک نتیجه شرط بندی می کنید.

 

سپس می توانید شرط رایگان را که می تواند تا 100 پوند باشد، کنار بگذارید. این را در تمام سایت های شرط بندی که وجود دارد ضرب کنید، می توانید چند صد پوند سود ببرید.

 

بسیاری از خوانندگان واقعاً 100 پوند در خانه از این روش به دست آورده اند. کسب درآمد در خانه برای دانش آموزان  این کاملا قانونی و بدون مالیات است و هر فردی بالای 18 سال در بریتانیا می تواند این کار را انجام دهد.

 

ما شما را در مورد نحوه کسب اولین سود خود (با استفاده از یک مثال واقعی) در این جواهر راهنمای شرط بندی منطبق توضیح می دهیم.

 

نظرسنجی پولی آنلاین

نظرسنجی های پرداخت شده

 

یک راه محبوب برای مردم برای کسب درآمد آنلاین این است آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  که در اوقات فراغت خود نظرسنجی های آنلاین را پر کنند. شرکت های تحقیقاتی همیشه در سراسر  کسب درآمد در خانه برای دانش آموزان جهان اعضای جدیدی را برای پاسخ به نظرسنجی ها و آزمایش محصولات جدید جذب می کنند.

 

برای چند دقیقه پر کردن فرم، می‌توانید به سرعت چند دلار بسازید که به صورت نقد یا پاداش پرداخت می‌شود. برای برخی نظرسنجی ها می توانید تا 3 پوند (5 دلار) کیف کنید.

را در مورد بهترین سایت های نظرسنجی پولی ببینید.

 

جستجو در وب

آیا علاقه مندید که چگونه با انجام کارهایی که قبلاً آنلاین انجام می  کسب درآمد در خانه برای دانش آموزان دهید، سریع درآمد کسب کنید؟ این باید یکی از ساده ترین روش های کسب درآمد آنلاین باشد.

 

Qmee.com برای جستجو در گوگل، بینگ، یاهو، آمازون و eBay به شما پاداش می دهد. یک افزونه مرورگر ساده نصب کنید و نتایج حمایت شده در کنار نتایج جستجوی معمولی شما نشان داده می شود.

 

qmee جستجوی پولی

 

هر نتیجه Qmee دارای یک پاداش نقدی است. اگر علاقه مند هستید، به کسب درآمد در خانه برای دانش آموزان  سادگی روی آن کلیک کنید و جایزه خود را دریافت کنید. همچنین می‌توانید نظرسنجی‌هایی را برای افزایش درآمد خود تکمیل کنید.

 

بهترین چیز این است که هیچ حداقلی برای پول نقد وجود ندارد. اولین مورد ما فقط 72p به حساب پی پال ما متصل شد. شما همچنین می توانید آن را به خیریه اهدا کنید.

 

اکنون به صورت رایگان ثبت نام کنید و از جستجوهای خود درآمد کسب کنید!

 

تجارت آنلاین بازار

سرمایه گذاری در بازار سهام لزوماً راهی آسان برای کسب درآم کسب درآمد در خانه برای دانش آموزان د نیست، اما اگر یاد بگیرید که آن را به درستی انجام دهید، می تواند سودآور باشد. به همین ترتیب، همه معاملات مستلزم ریسک هستند، بنابراین فقط آنچه را که می توانید از دست بدهید، سرمایه گذاری کنید.

 

امروزه دیگر نیازی به تامین مالی قایق های بادبانی کارگزاران سهام سبک Wolf of Wall Street وجود ندارد. شما می توانید همه این کارها را خودتان با کمک پلتفرم های معاملاتی بازار آنلاین انجام دهید.

 

با صرف ساعت های زیادی برای تحقیق در مورد این فرصت جدید، از پلتفرم محبوب eToro.com استفاده کردم.

 

eToro کاملاً تنظیم شده است و بیش از 25 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. آنها در مستند BBC Two "Traders: Millions by the Minute" حضور داشتند و از چندین باشگاه فوتبال لیگ برتر حمایت کردند.

 

یکی از ویژگی های منحصر به فرد در eToro قابلیت CopyTrader است. این به شما امکان می دهد سرمایه گذاری های سایر معامله گران با عملکرد برتر را ببینید، دنبال کنید و کپی کنید.

 

با یک سبد مجازی شروع کنید که در آن 100 هزار دلار برای تمرین تجارت بدون هیچ خطری دریافت می کنید.

 

نمونه کار مجازی etoro

نمونه نمونه کار مجازی

 

حداقل مبلغ برای شروع معاملات واقعی 10 پوند / دلار است.

 

راهنمای کامل ما را برای تجارت در eToro دنبال کنید. شما اطلاعات زیادی در مورد سرمایه گذاری ها و صنایع مختلف خواهید آموخت.

 

از eToro دیدن کنید »

 

لطفا توجه داشته باشید که تمام معاملات شامل ریسک است. eToro یک پلت فرم چند دارایی است که مالکیت دارایی واقعی و محصولات CFD با اهرم بالا را ارائه می دهد. 51 درصد از حساب‌های سرمایه‌گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه‌دهنده ضرر می‌کنند. بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم فقط سهام واقعی را بدون اهرم معامله کنید. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر. تجارت کپی به منزله مشاوره سرمایه گذاری نیست. ارزش سرمایه گذاری شما ممکن است بالا یا پایین برود. سرمایه شما در معرض خطر است. شما باید بالای 18 سال داشته باشید.

 

وب سایت خود را راه اندازی کنید

اوون بورک

 

به تولید درآمد غیرفعال علاقه دارید؟ شما به یک وب سایت نیاز دارید. این راهی برای پول درآوردن در هنگام خواب است.

 

راه اندازی یک وب سایت با Bluehost کمتر از 20 دقیقه طول می کشد، به سختی هزینه ای دارد و می تواند توسط یک فرد 82 ساله انجام شود.

 

برای به دست آوردن اولین بازدیدکنندگان خود فقط کمی به شبکه های اجتماعی متصل شوید و راه های زیادی برای کسب درآمد از سایت شما وجود دارد.

 

Save the Student تنها یک نمونه از یک وب سا Earn money at home for students یت موفق است. در دانشگاه توسط Owen Burek، i

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

 

 

یکی از دوستان مادرم که می گفت دخترش با نوشتن یادداشت کار برای بچه 12 ساله در خانه   های تشکر دست نوشته پول در می آورد. او توضیح داد که دخترش برای یکی از دوستانشان کار می کند که فروشگاه اینترنتی خودش را دارد و اقلام دست ساز می فروشد. صاحب مغازه نمی‌توانست کارت‌های تشکر شخصی‌شده برای مشتریانش را دنبال کند. بنابراین، او یک توئین استخدام کرد تا این کار را برای او انجام دهد. درخشان!

 

من فقط به دلایل زیادی این ایده شغلی را دوست دارم. اول از کار برای بچه 12 ساله در خانه  همه، این به نقاط قوت این کودک خاص (که من او را خوب می شناسم زیرا اتفاقاً دوست صمیمی دخترم نیز هست) بازی می کند. او به طور طبیعی دست خط زیبایی دارد. همچنین، انعطاف پذیر است. دوستم به من گفت بهترین قسمت این است که دخترش می تواند از هر جایی یادداشت های تشکر بنویسد و هر زمان که وقت و انرژی داشت آنها را در ساعت های فرد بنویسد.

 

ایده های دیگر برای مشاغلی مانند این: اگر فرزند شما هنرمند است  کار برای بچه 12 ساله در خانه و عاشق خلق کردن است، می تواند آثار هنری یا دست ساز را در Etsy یا یک سایت مشابه بسازد و بفروشد (یک بزرگسال باید حساب کاربری ایجاد کند). آیا فرزند شما عاشق نوشتن است؟ در مورد ارسال مطالب یا مقالات به مجلات کودکان چطور؟ من نمی توانم راه بهتری برای یک کودک برای تقویت مهارت های نوشتن و کسب اعتماد به نفس بیاندیشم!

 

خرید قالب رزومه دانشجویی

آیا فرزندتان از شما در فناوری اطلاعات بیشتری دارد (نگران نباشید، راز شم کار برای بچه 12 ساله در خانه ا نزد من امن است)؟ در مورد تحقیق در مورد راه های توسعه این مهارت ها مانند توسعه یک برنامه یا بازی ویدیویی چطور؟

 

آیا فرزند شما مجری متولد شده طبیعی است؟ در مورد بازیگری تئاتر یا تلویزیون یا حتی صداپیشگی چطور؟ این نوع مشاغل محدودیت سنی ندارند و می توانند راهی فوق العاده باشند که به فرزند شما اجازه می دهد تا مهارت های بازیگری و آواز خود را تقویت کند و در عین حال مقداری پول نیز کسب کند.

 

شماره 3: یاور مادر

"کمک مادر" یکی دیگر از مشاغل محبوب برای دوقلوی است. این می  کار برای بچه 12 ساله در خانه تواند شامل کمک به شستن لباس ها، درست کردن تنقلات، نگهداری از کودک، راه رفتن با سگ و سایر کارهای خانگی باشد. نکته خوب در مورد این نوع شغل این است که اگر فرزند شما در سمت کوچکتر (مثل ده یا کوچکتر) باشد، می تواند کار را در حالی که تحت نظارت یک بزرگسال است انجام دهد.

 

یکی دیگر از مزایای این شغل این است که می توانید به راحتی مادر یا پرستاری را پیدا کنید که از قبل می شناسید و به کمک نیاز دارد. با ارسال پیامی به حلقه نزدیک خود از دوستان مادر و/یا خانواده  کار برای بچه 12 ساله در خانه خود شروع کنید تا ببینید آیا کسی به کمک اضافی نیاز دارد یا خیر. همچنین می‌توانید بسته به سطح راحتی خود در یک گروه مادر محلی پست کنید و اجازه دهید فرزندتان وارد خانه دیگری شود. برای من شخصاً اگر این مسیر را می رفتم ابتدا با خانواده مصاحبه می کردم و مطمئن می شدم که محیط امن و مطمئن است. همچنین احتمالاً در اولین ملاقات های زوجی با فرزندم همراه می شوم.

 

شماره 4: دستیار عکاس

عکاس / دستیار عکاس. آیا کودک شما عاشق عکس گرفتن است؟ اگر چنین است، می توانید روی یک دوربین دیجیتال سرمایه گذاری کنید یا بهتر است با دوربین گوشی خود شروع کنید. فرزند شما می تواند با کمک به گرفتن عکس برای خانواده و دوستان به صورت رایگان شروع کند تا مهارت های خود و همچنین یک  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان نمونه کار عکاسی را توسعه دهد. همیشه نیاز شدیدی به عکس‌های رویدادهای خاص  کار برای بچه 12 ساله در خانه مانند تولد، فارغ‌التحصیلی، و عکس‌های خانوادگی وجود دارد.

 

حرفه خود را با خدمات رزومه نویسی سطح ابتدایی ما راه اندازی کنید

هنگامی که کودک شما ماهرتر و با تجربه تر شد، می تواند شروع به دریافت حداقل هزینه برای عکاسی خود کند و در عین حال مهارت های خود را تقویت کند. فرزند شما حتی می‌تواند در نهایت یک وب‌سایت اولیه برای تبلیغ خدمات خود راه‌اندازی کند.

 

شماره 5: بلاگر یا وبلاگ نویس

بلاگر یا وبلاگ نویس می‌خواهم با بیان این نکته شروع کنم که اگر بچه‌ای می‌خواهد مقداری پول نقد سریع به دست بیاورد، قطعاً این مسیری برای رفتن نیست! به عنوان یک وبلاگ نویس حرفه ای، من از  کار برای بچه 12 ساله در خانه تجربه شخصی خود می دانم که ساختن وبلاگ یا وبلاگ شما و در نهایت ایجاد یک جریان درآمد به زمان و تعهد نیاز دارد.

 

با این حال، من صادقانه بگویم که من برای راه‌اندازی یک وبلاگ یا وبلاگ، یک نقطه ضعف بزرگ نمی‌بینم. بچه ها می توانند مهارت های نوشتاری، ارتباط شفاهی، ویرایش ویدیو و بازاریابی خود را تقویت کنند و همچنین اصول کارآفرین شدن را بیاموزند!

 

اگر فرزند شما تا به حال این کار را نکرده است، باید به شما هشدار دهم که این سوال اجتناب ناپذیری را که به نظر می رسد این روزها هر دو نفر از شما می پرسند، فقط مسئله زمان است: آیا می توانم یک کانال یوتیوب داشته باشم؟ YouTube برای ایجاد یک کانال لازم است فرزند شما 13 ساله یا رضایت والدین داشته باشد. همچنین تعیین پارامترهای خاص ایمن نگه داشتن فرزندتان در YouTube به عهده شما به عنوان والدین خواهد بود.

 

برای مثال، خود من و شوهرم تصمیم گرفتیم که اگر به فرزندانمان اجازه دهیم کانال یوتیوب راه اندازی کنند، اجازه نمی دهیم از نام یا هویت واقعی خود استفاده کنند. حداقل زمانی که آنها زیر 13 سال سن دارند. ما خواهیم دید که سطح راحتی ما زمانی که آنها بزرگتر شوند چقدر خواهد بود. بدیهی است که هر والدینی دارای سطوح مختلف راحتی در مورد ایمنی آنلاین برای فرزندان خود هستند.

 

خدمات نوشتن رزومه سطح ورودی

از نظر نحوه راه اندازی یک وبلاگ، تنها چیزی که کودک شما واقعاً نیاز دارد این است که موضوع وبلاگی را انتخاب کند که به آن علاقه دارد. این، و در حالت ایده آل چیزی است که می خواهند با جهان به اشتراک بگذارند و/یا چیزی که می توانند در مورد آن به مردم آموزش دهند. چند پلتفرم رایگان عالی وجود دارد که به شما ا Work for a 12-year-old child at home  مکان می دهد به راحتی وبلاگی مانند Wix یا Ionos ایجاد کنید. من می‌دانم که Wix به کاربران نیاز دارد که حداقل باشند

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

برنامه نویسی بلوکی

 

کسانی که می‌خواهند وب‌سایت بسازند، بازی‌های چندنفره برنامه نویسی بلوکی  بسازند یا برنامه‌های طراحی کنند، باید فراتر از کدگذاری بلوک حرکت کنند.

 

نمونه هایی از کد بلوک

اینها نمونه هایی از بلوک های کد در Scratch هستند. هر کدام اقدامات مختلفی برنامه نویسی بلوکی  را انجام می دهند و وقتی با هم ترکیب شوند یک برنامه را تشکیل می دهند. انواع بلوک ها می تواند شامل موارد زیر باشد:

 

صداها را با استفاده از بلوک های صوتی اضافه و کنترل کنید. زبان‌های کدنویسی مبتنی بر بلوک معمولاً دارای کتابخانه وسیعی از صداها هستند که می‌توانید آن‌ها را در بازی‌ها و انیمیشن‌های خود بگنجانید.

 

نمونه هایی از بلوک های صوتی

 

بلوک های کدگذاری صدا

بلوک های کد جلوه های بصری

بلوک های بصری به شما امکان می دهند رنگ ها، اندازه، پس زمینه و موارد  برنامه نویسی بلوکی دیگر را تغییر دهید. در اسکرچ به اینها Looks گفته می شود.

 

نمونه هایی از بلوک های جلوه های بصری

 

به نظر می رسد برنامه نویسی بلوک

بلوک های جلوه های بصری چگونه کار می کنند

 

بگو بلاک گیف

مسدود کردن وب سایت های برنامه نویسی برای کودکان

چندین وب سایت مختلف برای کدنویسی بلوک برای کسانی که علاقه  برنامه نویسی بلوکی مند به شروع به کدنویسی با این زبان ها هستند موجود است. اکثریت آنها برای بچه ها طراحی شده اند و به آنها کمک می کنند اصول برنامه نویسی را به روشی سرگرم کننده یاد بگیرند.

 

خراش

اسکرچ جونیور

بلوکی

Code.org

تینکر

VEXcode VR

استنسیل

بازی سالاد

توصیه می شود: وب سایت های برنامه نویسی رایگان و پولی برای کودکان

 

برنامه نویسی مبتنی بر بلوک بازی، نرم افزار و موارد دیگر را می سازد!

بازی ها

 

محبوب ترین استفاده از زبان های برنامه نویسی مبتنی بر برنامه نویسی بلوکی  بلوک، ساخت بازی است. بازی های رمزگذاری بلاک می توانند بسیار ساده یا بسیار پیچیده باشند، همه چیز به برنامه نویس بستگی دارد! بچه ها می توانند پیچ و خم ها، بازی های کلیکی، بازی های تعقیب و گریز، بازی های پنگ یا حتی بازی های ماجراجویی با داستان های کامل بسازند.

 

تصاویر متحرک

 

اکثر بچه هایی که به تازگی با بلاک کدنویسی شروع کرده اند، با ساخت انیمیشن شروع می کنند. انیمیشن های ساده فقط یک صفحه نمایش با کاراکترها (جن) هستند که همراه با آنها مقداری حرکت و/یا صدا کدگذاری شده است. انیمیشن های پیچیده تر می توانند یک داستان کامل را در چندین صفحه نمایش دهند. آنها می توانند شامل  برنامه نویسی بلوکی شخصیت های متعدد، لباس های مختلف، حباب های گفتار، موسیقی و انواع مختلف حرکت باشند.

 

برنامه ها

 

بسیاری از کیت های رباتیک برای کودکان از زبان های کدنویسی آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  مبتنی بر بلوک برای برنامه نویسی استفاده می کنند. این بدان معناست که فرزند شما می تواند برنامه ای ایجاد کند تا ربات خود را به حرکت درآورد، وظایف را انجام دهد، صداها را تولید کند و موارد دیگر. چندین کیت همچنین  برنامه نویسی بلوکی به شما این امکان را می دهد که بین یک زبان مبتنی بر بلوک و یک زبان مبتنی بر متن برای برنامه نویسی یکی را انتخاب کنید.

 

برنامه نویسی مبتنی بر بلوک را یاد بگیرید

آیا آماده‌اید تا فرزندتان یادگیری اصول کدنویسی را با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مبتنی بر بلوک آغاز کند؟ برنامه کدنویسی مدارس ابتدایی CodeWizardsHQ با Scratch، یکی از محبوب‌ترین زبان‌های کدنویسی بلوکی، شروع می‌شود. دانش آموزان نحوه ساخت انیمیشن ها و بازی های سرگرم کننده را از طریق کلاس های آنلاین زنده که توسط معلمان متخصص برگزار می شود، یاد می گیرند. هنگامی که دانش آموزان از طریق Scratch به اصول ا برنامه نویسی بلوکی ولیه دست پیدا کردند، با برنامه نویسی مبتنی بر متن آشنا می شوند و به پایتون، HTML، CSS و جاوا اسکریپت می روند. قبل از اینکهBlock programming  متوجه شوید، آنها وب‌سایت‌ها و برنامه‌های تعاملی خود را می‌سازند، و همه چیز با Scratch شروع شد!

 

 

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

 

 

  [تصویر ویژه] یک دانش آموز هدفون با دو لپ تاپ و ی زبان برنامه نویسی اپلیکیشن های معروف   ک مانیتور پشت میز می نشیند و روی برنامه نویسی کار می کند. یک دیوار تخته سیاه در سمت راست آنها وجود دارد.

اداره آمار کار ایالات متحده (BLS) نرخ رشد 25 درصدی را برای توسعه دهندگان نرم افزار، تحلیلگران تضمین کیفیت و آزمایش کنندگان بین سال های 2022 تا 2032 پیش بینی کرده است. این نرخ بسیار سریعتر از میانگین 8 درصدی برای همه مشاغل است [1].

 

با این حال، همه مشاغل در این زمینه به مجموعه مهارت زبان برنامه نویسی اپلیکیشن های معروف  ها و دانش یکسانی نیاز ندارند. با یادگیری زبان های برنامه نویسی مناسب و گسترش دانش خود در مورد زبان هایی که از قبل می فهمید، می توانید رزومه خود را ارتقا دهید و از سایر نامزدها متمایز شوید.

 

محبوب ترین زبان های برنامه نویسی برای یادگیری در سال 2024

فهرست زیر تعدادی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی را  زبان برنامه نویسی اپلیکیشن های معروف  در میان توسعه دهندگان نرم افزار در سراسر جهان نشان می دهد [2].

 

1. جاوا اسکریپت

طبق تحقیقات Statista، جاوا اسکریپت محبوب ترین زبان برای یادگیری است. جاوا اسکریپت (JS) یک زبان برنامه نویسی است که برای تعامل بیشتر وب سایت ها و برنامه های تلفن همراه استفاده می شود. همچنین معمولاً برای ساخت بازی استفاده می شود. جاوا اسکریپت به دلیل توانایی خود در زنده کردن وب سایت ها با افزودن  زبان برنامه نویسی اپلیکیشن های معروف  عناصری مانند انیمیشن ها، منوهای کشویی و دکمه های تغییر رنگ مشهور است.

 

بیشتر بخوانید: زبان های اسکریپت چیست؟ (و چرا باید یکی یاد بگیرم)

 

آیا باید جاوا اسکریپت را یاد بگیرید؟

اگر برای تعیین اینکه جاوا اسکریپت برای شما مناسب است به کمک نیاز دارید، ویژگی‌های بخش زیر را در نظر بگیرید. به طور کلی، جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی عالی برای توسعه دهندگان فرانت اند برای یادگیری است. W3 Techs گزارش می دهد که جاوا اسکریپت به عنوان یک زبان برنامه نویسی جلویی برای تقریباً 98 درصد  زبان برنامه نویسی اپلیکیشن های معروف  از تمام وب سایت ها استفاده می شود [3].

 

بیشتر بخوانید: یک توسعه دهنده Front-End چه کاری انجام می دهد؟

 

ویژگی های کلیدی جاوا اسکریپت

نمونه‌هایی از وب‌سایت‌ها و برنامه‌های تلفن همراه محبوب که با جاوا اسکریپت توسعه یافته‌اند عبارتند از Google، Facebook، YouTube و Twitter. در اینجا چند دلیل برای یادگیری این زبان برنامه نویسی محبوب وجود دارد:

 

جاوا اسکریپت سریع است. بلافاصله در یک مرورگر وب ا زبان برنامه نویسی اپلیکیشن های معروف   جرا می شود و زمان بارگذاری را کاهش می دهد.

 

 

 

جاوا اسکریپت آسان است. JS نه تنها زبانی نسبتاً آسان برای برنامه نویسان برای یادگیری است، بلکه محبوبیت آن نیز تشخیص و پیاده سازی آن را آسان می کند.

 

 

 

جاوا اسکریپت تعاملی است. JS عناصر قابل توجه و پاسخگو زبان برنامه نویسی اپلیکیشن های معروف  مانند قابلیت های زوم و منوهای کشویی را به وب سایت ها اضافه می کند. این عناصر تجربه کاربر را افزایش می دهند و JS را به یک افزونه مورد تقاضا برای توسعه وب سایت تبدیل می کنند.

 

 

 

جاوا اسکریپت با سایر زبان های برنامه نویسی همراه م آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  ی شود. به عنوان یک زبان اصلی وب، JS با CSS و HTML (زبان‌های اصلی دیگری که برای ساخت وب‌سایت‌ها استفاده می‌شوند) همسو است. همچنین دارای چارچوب‌ها و کتابخانه‌های مختلفی است که برنامه‌نویسان می‌توانند مهارت‌های خود را به صورت تخصصی بیاموزند.

 

بیشتر بخوانید: جاوا در مقابل جاوا اسکریپت: تفاوت چیست؟

 

شروع کار با جاوا اسکریپت

آیا برای یادگیری جاوا اسکریپت آماده اید؟ هنگام یادگیری آنلاین از یک دانشگاه معتبر با تخصص جاوا اسکریپت برای مبتدیان از دانشگاه کالیفرنیا دیویس، گواهی رزومه خود را در نظر بگیرید:

 

 

 

 

 

 

2. HTML/CSS

پنجاه و پنج درصد از توسعه دهندگان نرم افزاری که در نظرسنجی Statista شرکت کردند اظهار داشتند که از HTML/CSS استفاده می کنند. مانند جاوا اسکریپت، HTML و CSS برای توسعه front-end استفاده می شود. HTML مخفف Hyper Text Markup Language است. این زبان برنامه نویسی استاندارد برای اسناد طراحی شده برای نمایش مرورگر وب است. CSS یا Cascading Style Sheets یک زبان مبتنی بر قانون است. تعیین می کند که چگونه عناصر خاص باید در سندی که به زبان نشانه گذاری نوشته شده است (مانند HTML) نمایش داده شود.

 

آیا باید HTML/CSS را یاد بگیرید؟

اگر شما یک توسعه دهنده وب مشتاق هستید یا فردی هستید که به دنبال انتقال به توسعه وب از یک نقش مرتبط هستید، می توانید از یادگیری HTML و CSS بهره مند شوید. آنها به عنوان دو فناوری اصلی برای توسعه وب در نظر گرفته می شوند. برای تعیین اینکه آیا HTML/CSS انتخاب مناسبی برای شماست، از بخش زیر استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید: یک توسعه دهنده وب چه کاری انجام می دهد (و چگونه می توانم یکی شوم)؟

 

ویژگی های کلیدی HTML/CSS

HTML ساختار یک صفحه را ارائه می دهد، در حالی که CSS طرح بصری را دیکته می کند. آنها با هم پایه توسعه وب را تشکیل می دهند.

 

HTML و CSS کاربر پسند هستند. این دسترسی آنها را به گزینه ای عالی برای مبتدیان در توسعه نرم افزار تبدیل می کند.

 

HTML مستقل از پلتفرم است. این برنامه بر روی یک مرورگر اجرا می شود، به این معنی که شما می توانید آن را با تقریباً هر دستگاهی با یک سیستم عامل ساده (OS) استفاده کنید.

 

شروع کار با HTML/CSS

اگر برای شروع در HTML و CSS آماده هستید، با یک دوره آنلاین مانند طراحی وب برای همه: مبانی توسعه وب و تخصص کدنویسی، اصول اولیه را یاد بگیرید. نه تنها نحوه طراحی و ایجاد وب سایت با HTML/CSS را یاد خواهید گرفت، بلکه درک درستی از جاوا اسکریپت نیز خواهید داشت. شما می توانید دThe programming language of famous applications ر این دوره آنلاین ثبت نام کنید که گواهی قابل اشتراک گذاری از دانشگاه M را به شما می دهد

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

 

 

 

توانایی ایجاد به صورت متنی با شرح منطق اجرا با استفاده از انواع زبان های برنامه نویسی از لحاظ سطح  حلقه ها، شاخه ها، زیر روال ها و عملکرد با آرایه ها و نمایش داده ها به صورت اعداد واقعی، صحیح و مختلط مهندسان و دانشمندان را مجذوب خود کرد. در مدت کوتاهی «چارچوب ها» و کتابخانه های علمی ایجاد شد. همه اینها نتیجه این واقعیت بود که فرترن هنوز هم مرتبط است، هرچند در یک محیط علمی محدود، و در حال توسعه است، از آنجایی که توشه پیشرفت ها بسیار زیاد است، کتابخانه IMSL به تنهایی از سال 1970 (!) به طور فعال در حال توسعه است. بسیاری از این نرم افزارهای مرتبط را به یاد دارید - Old-timers؟ یکی دیگر از شاخه های توسعه زبان های این سطح C است. اگر فرترن ابزاری انواع زبان های برنامه نویسی از لحاظ سطح  برای دانشمندان شد، C برای کمک به برنامه نویسان در ایجاد نرم افزارهای کاربردی ایجاد شد: سیستم عامل ها، درایورها و غیره. این زبان به شما امکان می دهد تخصیص را به صورت دستی کنترل کنید. حافظه، دسترسی مستقیم به منابع سخت افزاری را می دهد. برنامه نویسان C باید موجودیت های سطح پایین را کنترل کنند، به همین دلیل است که بسیاری از مردم بر این عقیده هستند که C یک زبان اسمبلی پیشرفته است و اغلب به عنوان یک زبان سطح متوسط از آن یاد می شود. با وارد کردن تایپ داده به اسمبلر، عناصر برنامه‌نویسی رویه‌ای و ماژولار، زبان C هنوز یکی از اصلی‌ترین زبان‌ها برای برنامه‌نویسی سیستم است که با توسعه سریع میکروالکترونیک در زمان‌های اخیر نیز تسهیل شده است. انواع گجت‌ها، کنترل‌کننده‌ها، انواع زبان های برنامه نویسی از لحاظ سطح  شبکه و سایر دستگاه‌ها به درایورها، پیاده‌سازی پروتکل‌ها برای همکاری و سایر نرم‌افزارهای نسبتاً سطح پایین برای اجرای تعامل با سخت‌افزار نیاز دارند. همه موارد فوق به تقاضای زبان در زمان حاضر کمک می کند. اصول شی گرا و عملکردی بیشتر در قالب های C++، C#، جاوا توسعه داده شده اند که از نحو C. Pros زیادی گرفته شده است:

ساده سازی فرآیند ایجاد کد: معرفی انواع، تفکیک به ماژول ها، کاهش لیست برنامه ها.

منطق شفاف الگوریتم زیربنایی به دلیل انحراف از کدهای ماشین به دستوراتی که برای انسان در سبک توصیفی معنایی قابل درک تر است.

قابل حمل بودن کامپایل مجدد متن برنامه برای اجرا در پلتفرم دیگری انواع زبان های برنامه نویسی از لحاظ سطح  (شاید با کمی تغییر) کافی شد.

سرعت برنامه های کامپایل شده

معایب:

عدم مدیریت خودکار حافظه و نیاز به نظارت مداوم.

عدم اجرای مفاهیم برنامه نویسی شی گرا و تابعی.

 

توسعه زبان های سطح بالا

زبان های برنامه نویسی سطح بالا، از نظر ایجاد نرم افزار، به طور انواع زبان های برنامه نویسی از لحاظ سطح  فزاینده ای از کدهای ماشینی فاصله گرفته و پارادایم های برنامه نویسی مختلف، علاوه بر رویه ای، را پیاده سازی کرده اند. آنها همچنین شامل اجرای اصول شی گرا هستند. C++، جاوا، پایتون، جاوا اسکریپت، روبی… – طیف وسیعی از زبان‌های این نوع امروزه محبوب‌ترین و مورد تقاضا هستند. آنها فرصت های بیشتری را برای اجرای انواع نرم افزارها فراهم می کنند و تعیین "تخصص" هر یک از آنها غیرممکن است. اما محبوبیت برنامه در زمینه های مربوطه به دلیل کتابخانه ها / چارچوب های کار با آنها است، به عنوان مثال: JavaScript– front end. این زبان به گونه ای طراحی شده است که به مرورگر وب سرویس گیرنده آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  اجازه می دهد با یک کاربر و یک سرور راه  انواع زبان های برنامه نویسی از لحاظ سطح دور تعامل داشته باشد. محبوب ترین کتابخانه ها Angular، React و VUE هستند. در حال حاضر، آن را به طور نسبتا فعال در وب و سرورهای دیگر (باطن) استفاده می شود، Node.js به ویژه محبوب است. روبی - باطن. برای ایجاد اسکریپت ها (فایل های سرویس) و روی سرورهای وب استفاده می شود. چارچوب اصلی Ruby On Rails است. پایتون – زمینه علمی و مهندسی (علاوه بر حوزه وب). این یک جایگزین برای محاسبات استاندارد و بسته‌های ریاضی (Mathematica، Octave، MatLab…) است، اما دارای معناشناسی معمول زبان و تعداد زیادی کتابخانه است. او در زمینه سیستم های یادگیری ماشینی، آمار و هوش مصنوعی طرفداران زیادی دارد. از کتابخانه های پرکاربرد باید به جنگو، نامپی، پانداها، تنسورفلو اشاره کرد. C++ – Universal، توسعه تکاملی زبان C. قابلیت های برنامه نویسی کاربردی و شی گرا را بدون از انواع زبان های برنامه نویسی از لحاظ سطح  دست دادن توانایی تعامل با سخت افزارهای سطح پایین ارائه می دهد. به همین دلیل، بهره‌وری و انعطاف‌پذیری هنگام ایجاد نرم‌افزار محقق می‌شود، اما قیمت نیز مطابقت دارد: آستانه ورود بالا به انواع زبان های برنامه نویسی از لحاظ سطح  دلیل مشخصات پیچیده زبان، نیاز به کنترل مستقل بر منابع در هنگام اجرای برنامه. بسیاری از نرم‌افزارهای تک کاربره و سیستمی با استفاده از آن نوشته می‌شوند: ماژول‌های سیستم عامل (ویندوز، سیمبین…)، بازی‌ها، ویرایشگرها (Adobe Photoshop، Autodesk Maya…)، پایگاه‌های داده (MSSQL، Oracle…)، بازیکنان (WinAmp…) و غیره. لازم به ذکر است که نرم افزار مدرن محصولی پیچیده است،

 

 

پیشرفت بیشتر

اخیراً نوع دیگری از برنامه نویسی محبوبیت پیدا کرده است - عملکردی (توسعه بیشتر سطح زبان). در اینجا نوع دیگری از انتزاع برای محاسبات وجود دارد - توابعی که مجموعه ای از Types of programming languages in terms of level توابع را به عنوان آرگومان می گیرند و دیگری را برمی گرداند. نقش وا

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

 

 

 

 ماهر و آماده استفاده از آن هنگام نزدیک شدن به مهارت عمومی برنامه نویسی  یک حرفه در برنامه نویسی است.

 

9 مهارت نرم مورد نیاز برنامه نویسان

مهارت‌های نرم با مهارت‌های فنی (سخت) متفاوت هستند زیرا ترکیبی از ویژگی‌های شخصی و مهارت‌های بین فردی هستند که متخصصان را قادر می‌سازد تا به طور مؤثرتر و هماهنگ‌تر با دیگران کار کنند.

 

در اینجا چند مورد از با ارزش ترین مهارت های نرم افزار  مهارت عمومی برنامه نویسی برنامه نویس آورده شده است:

 

1. ارتباط: توانایی توضیح ایده‌ها یا روش‌های کار به وضوح، پرسیدن و پاسخ دادن به سؤالات سازنده در یک محیط گروهی و کمک به کاهش تعارض از طریق گفتگوی محترمانه برای موفقیت در کدنویسی مهم است.

 

2. کار تیمی و حل تعارض: به اشتراک گذاری سازنده ایده ها و  مهارت عمومی برنامه نویسی حمایت از ایده های دیگران به نوبه خود، عنصر کلیدی در موفقیت تیم است. اما آیا شما را شگفت زده خواهد کرد که بدانید توافق مداوم همیشه سودمند نیست؟ در واقع، این در واقع پس‌زمینه‌ها و ایده‌های متفاوتی است که هر یک از اعضای تیم روی میز آورده است که به یک تیم کمک می‌کند تا نتایج بهتری نسبت به نتایج فردی داشته باشد. به طور خاص، این است که چگونه ایده های مختلف مورد بحث، آزمایش و اعمال (به عنوان یک گروه) برای رسیدن به یک هدف مشترک است که باعث همکاری عالی  مهارت عمومی برنامه نویسی و نتایج برجسته می شود.

 

3. حل مسئله: مهارت های حل مسئله برای برنامه نویسان به اندازه توانایی فنی مهم است. همانطور که Dominique Simoneau-Ritchie، مدیر مهندسی Lever، برای HackerNoon نوشت: «هر چه ارشدتر باشید، بیشتر از شما انتظار می رود که مشکلات پیچیده و بد تعریف شده، اغلب با زمینه بسیار کمی را بپذیرید. راز واقعی افزایش تأثیر شما این است که یاد بگیرید چگونه با یک مشکل در هر اندازه ای مقابله کنید و آن را به قطعات قابل کنترلی تقسیم کنید  مهارت عمومی برنامه نویسی که می توانید با موفقیت آن را حل کنید.

 

4. همدلی: توانایی درک واقعی افکار، احساسات و تجربیات دیگران، بدون قضاوت، یک مهارت حیاتی برای برنامه نویسان است. همدلی با کاربران نهایی برنامه منجر به نرم افزاری با سطح رضایت بالاتر و پذیرش بهتر کاربر می شود. و همدلی با اعضای تیم نه تنها ارتباطات تیم را تقویت می کند، بلکه فرهنگ اعتماد و کمک متقابل را نی مهارت عمومی برنامه نویسی ز تقویت می کند. جای تعجب نیست که بسیاری از شرکت ها همدلی را به عنوان پنج مهارت نرم برتر رتبه بندی می کنند.

 

5. صبر: این یک فضیلت است - اما نه به دلیلی که ممکن است فکر کنید. افراد صبور معمولاً هنگام برخورد با موانع استرس کمتری دارند. مطالعات نشان داده‌اند که کورتیزول (هورمون استرس) بر عملکرد شناختی، ادراک و مهارت‌های سازمانی تأثیر منفی می‌گذارد که برای کدنویسی موفق بسیار مهم هستند. در نتیجه،  مهارت عمومی برنامه نویسی صبر (یا فقدان آن) می تواند به طور قابل توجهی بر نتایج پروژه و کیفیت کدگذاری تأثیر بگذارد.

 

6. کنجکاوی: تیگران اسلویان، مدیر عامل CodeFights برای Tech Beacon می نویسد: «بهترین توسعه دهندگان معمولاً افرادی کنجکاو هستند که عاشق یادگیری هستند. این مهارت احتمالاً همان چیزی است که کاوش مداوم، آزمایش مکرر ایده‌های مختلف و جستجوی فعال راه‌های جدید برای بهبود را که محرک‌های کلیدی در رشد و موفقیت مهارت عمومی برنامه نویسی  برنامه‌نویس هستند، هدایت می‌کند.

 

7. سازگاری: اگر یک چیز در برنامه نویسی ثابت باشد، این است که همه چیز تغییر می کند. فناوری تکامل می‌یابد، نسخه‌های جدید انتشار نرم‌افزار، نیازها تغییر می‌کند و نیازهای مشتریان چند برابر می‌شود. به همین دلیل، ضروری است که برنامه نویسان در مواجهه با تغییرات و شکست های گاه به گاه سازگار و انعطاف پذیر باشند. داشتن توانایی ارزیابی آرام آنچه باید انجام شود و سازگاری، کلید موفقیت در این زمینه است.

 

8. پاسخگویی: بسیاری به اشتباه مسئولیت پذیری را با "سرزنش" مرتبط  مهارت عمومی برنامه نویسی می دانند، اما زمانی که به طور موثر مورد استفاده قرار گیرد، در واقع چیزی کاملاً متفاوت است. مسئولیت‌پذیری قبل از تعیین تکلیف یا نوشتن یک خط کد آغاز می‌شود - به سادگی ایجاد اعتماد بین هم تیمی‌ها از طریق بحث عمومی در مورد جهت، طراحی و  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان جدول زمانی است. به طور خاص، این اعتماد به این معنی است که هر یک از هم تیمی‌ها متعهد می‌شوند تا بهترین کار خود را انجام دهند، به سرعت به تیم اطلاع می‌دهند که آیا مانعی پیش‌بینی نشده وجود دارد، و بدانند که هم تیمی‌ها با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا مانع را به بهترین شکل ممکن برطرف کنند. با کار شفاف و تعیین اهداف جمعی و جدول زمانی، مسئولیت پذیری یک پشتیبان است – نه یک شمشیر. حرفه ای ها می توانند این مهارت را با حمایت واقعی از هم تیمی های خود به شکلی متقابل برای رسیدن به اهداف کلی خود نشان دهند. در واقع، محبوبیت مهارت عمومی برنامه نویسی  متدولوژی چابک از طریق مدیریت پروژه اسکرام، نمونه ای عالی از کاربرد صحیح پاسخگویی است.

 

9. مدیریت زمان: برنامه نویسان باید بتوانند زمان خود را به طور موثر مدیریت کنند. این شامل همه چیز می شود، از تخمین زمان تا تکمیل یک کار، کمک به تیم برای توافق بر سر جدول زمانی قابل تحویل، یا تکمیل وظایف فردی به موقع. همچنین شامل دانستن اینکه چه زمانی پشت سر می دوید و از یکی از اعضای تیم کمک بخواهید. اولویت قرار دادن مدیریت زمان نه تنها شما را به عنوان فردی سازنده تر می کند، بلکه شما را به عضوی بهتر و  General programming skills قابل اعتمادتر تبدیل می کند. در نتیجه، به همین دلیل است که کارفرمایان این مهارت نرم را بسیار مهم می دانند.

 

برنامه نویس شدن

چشم انداز شغلی برای برنامه نویسان به نظر می رسد

  • javad salehi