یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

۲۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

برنامه نویسی ریاضی به طور گسترده ای ریاضی در برنامه نویسی  برای توسعه برنامه هایی که شامل سرمایه گذاری های یکبار است که در مدت زمان طولانی بازیابی می شوند ، بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. برنامه ریزی توسعه ظرفیت در صنعت فرآیند نیز از این قاعده مستثنی نیست. در صنعت ، تولیدکنندگان

ظرفیت خود را طوری برنامه ریزی می کنند که موقعیت بازار آنها به دلیل عدم پاسخگویی به تغییرات تقاضا به خطر نیفتد. یک رویکرد شهودی برای برنامه ریزی توسعه ظرفیت ، تدوین یک مشکل بهینه سازی است که سود را در یک افق زمانی محدود حداکثر می کند. این رویکرد از تجزیه و تحلیل جامع مجموعه ای از استراتژی ریاضی در برنامه نویسی  های توسعه برخوردار است ، اما به طور ضمنی فرض می کند که تولید کننده تصمیم می گیرد کدام سهم بازار را برآورده کند. در بازارهای رقابتی ، خریداران می توانند ارائه دهندگان خود را از بین گزینه های مختلف انتخاب کنند. به منظور مدل سازی منافع متضاد یک تولید کننده و بازارها ، ما یک فرمول

بهینه سازی دو سطحی را برای یافتن تعادل استاکلبرگ بین آنها پیشنهاد می کنیم. این مشکل به معنای یافتن برنامه سرمایه گذاری برای شرکتی است که درآمد آن توسط بازارهایی تعیین می شود که هزینه آنها را به حداقل می رساند. فرمول دو سطحی شامل ریاضی در برنامه نویسی  متغیرهای صحیح مختلط برای تصمیمات رهبر است و تصمیمات بازارها را در یک برنامه خطی سطح پایین تر (LP) مدل می کند.

 

استراتژی راه حل استاندارد برای مشکلات بهینه سازی دو سطحی با LP های سطح پایین این است که مشکل سطح پایین را با شرایط بهینه KKT جایگزین کند. این تنظیم مجدد خطی بودن مشکل را به جز iranian cyber  ریاضی در برنامه نویسی  معرفی محدودیت های مکمل حفظ می کند. در این مقاله ، ما از یک فرمول بندی معادل استفاده می کنیم که با محدودیت های اولیه و دوگانه مشکل سطح پایین را جایگزین می کند و با اعمال دوگانگی قوی ، بهینه بودن را تضمین می کند (Motto et al.، 2005؛ Garces et al.، 2009).

 

بیشتر ادبیات پیشنهاد بهینه سازی دو سطحی برای افزایش ظرفیت مربوط به بازارهای برق است. Soyster and Murphy (1989) مشکل افزایش ظرفیت را برای یک بازار کاملا رقابتی فرموله کردند. مورفی و اسمرز (2005) یک مدل واقعی تر با فرض بازار oligopolistic ارائه کردند. یک فرمول دو سطحی برای گسترش شبکه های انتقال توسط Garces و همکاران ایجاد شد. (2009) برای به حداکثر رساندن میانگین رفاه اجتماعی بر مجموعه ای از مشکلات سطح پایین که نمایانگر سناریوهای مختلف پاکسازی بازار است. رویز و همکاران (2012) بازارهای برق را به عنوان یک مشکل تعادلی با محدودیت های تعادلی (EPEC) مدل ریاضی در برنامه نویسی  سازی کرد که در آن تولیدکنندگان رقیب سود خود را در سطح بالا و اپراتور بازار رفاه اجتماعی را در سطح پایین به حداکثر می رسانند. در زمینه صنعت فرآیند ، ریو و همکاران. (2004) یک فرمول برنامه نویسی دو سطحی برای بهینه سازی زنجیره تامین تحت عدم قطعیت برای مدل سازی علایق مختلف برای عملیات تولید و توزیع ایجاد کرد. چو و شما (2014) یک مدل دو سطحی برای زمانبندی و بهینه سازی پویا فرآیندهای دسته ای ارائه کردند. مفاهیم نظریه بازی نیز برای مدل سازی محیط های مشارکتی و رقابتی در برنامه ریزی زنجیره تامین استفاده شده است (Zamarripa et al.، 2012).

 

تازگی تحقیقات ما در مورد بهینه سازی دو سطحی برای برنامه ریزی توسعه ظرفیت در یک محیط رقابتی است. با توجه به تأثیر قابل توجه تصمیم گیرندگان خارجی در موفقیت اقتصادی برنامه های  ریاضی در برنامه نویسی سرمایه گذاری ، برنامه نویسی دوگانه برای این نوع مشکلات می تواند به عنوان یک استراتژی کاهش ریسک در نظر گرفته شود. به طور خاص ، ما یک مدل ریاضی را ارائه می دهیم که شامل یک رفتار منطقی برای بازارها می شود. به نظر می رسد برنامه های سرمایه گذاری به دست آمده از این

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

. ایون

Avon بیش از صد سال است که در زمینه  کسب و کار آنلاین برای نوجوانان مراقبت از پوست فعالیت می کند. آنها محصولات مراقبت از پوست ، آرایش و موارد دیگر را می فروشند. نمایندگان فروش می توانند از سیزده سالگی شروع کنند.

 

17. NuSkin

NuSkin همچنین به نوجوانان اجازه می دهد تا نماینده فروش شوند. می توانید از سن شانزده یا هفده سالگی به شرط رضایت والدین شروع کنید. NuSkin انواع مراقبت از پوست و سایر اقلام بهداشت شخصی را کسب و کار آنلاین برای نوجوانان  به فروش می رساند.

 

خلاصه

هیچ کمبودی برای نوجوانانی که مایل به کسب درآمد هستند وجود ندارد - چه به صورت موقت و چه به عنوان شروع یک حرفه جدید.

 

چند فرصت درآمدزا را امتحان کنید  کسب و کار آنلاین برای نوجوانان و ببینید کدام یک برای شما مناسب تر است.

 

اگر ایده فروش چیزها - به ویژه اقلام مراقبت از پوست - را دوست داشته باشید  ایرانیان سایبر ، من در این زمینه کمی خرید کنید.

 

دو شرکت بزرگتر وجود دارد که ما آنها را می شناسیم و به فروشندگان 16 ساله اجازه می دهیم تا به تیم های خود بپیوندند.

 

16. ایون

Avon بیش از صد سال است که در زمینه مراقبت از پوست فعالیت می کند کسب و کار آنلاین برای نوجوانان . آنها محصولات مراقبت از پوست ، آرایش و موارد دیگر را می فروشند. نمایندگان فروش می توانند از سیزده سالگی شروع کنند.

 

17. NuSkin

NuSkin همچنین به نوجوانان اجازه دهید تا نماینده فروش شوند. می توانید از سن شانزده یا هفده سالگی به شرط رضایت والدین شروع کنید. NuSkin انواع مراقبت از پوست و سایر اقلام بهداشت شخصی کسب و کار آنلاین برای نوجوانان  را به فروش می رساند.

 

خلاصه

هیچ کمبودی برای نوجوانانی که مایل به کسب درآمد هستند وجود ندارد - چه به صورت موقت و چه به عنوان شروع یک حرفه جدید.

 

چند فرصت درآمد را امتحان کنید و ببینید کدام یک برای کسب و کار آنلاین برای نوجوانان  شما مناسب تر است.

 

7. دپو

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

 

وقتی برای ثبت نام برای معلم شدن درخواست می کنید  کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان ، اطلاعات شخصی خود و همچنین موضوعاتی را که می خواهید آموزش دهید به اشتراک می گذارید.

 

بسیار مهم است که در مورد موضوعاتی که برای ثبت نام برای آموزش تدریس می کنید ، بسیار آگاه باشید.

 

به عنوان مربی با ثبت نام ، دو جلسه آموزشی اولیه خود را به صورت رایگان  کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان ارائه می دهید تا دانش آموزان بالقوه بتوانند ببینند شیوه تدریس شما چگونه است و آیا ممکن است برای آنها مناسب باشد یا نه.

 

اما پس از آن ، هر درسی که تدریس می کنید ، هزینه دارد. همچنین می توانید ایده های طرح درس ، فیلم ها و سایر ابزارهای آموزشی را در سایت به اشتراک بگذارید که می توانید آنها را به معلم های دیگر بفروشید.

 

برای نظر خود پول نقد کسب کنید

چندین شرکت وجود دارد که به نوجوانان (در سن 14 سالگی) پول  کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان می دهند تا نظر خود را از طریق نظرسنجی ها و/یا نظرات ارائه دهند iranian cyber . در اینجا چند مورد از محبوب ترین آنها آورده شده است.

 

 

 

 

نظرسنجی Junkie "محبوب ترین نقطه آنلاین برای کسب پول و پاداش برای به اشتراک گذاری افکار خود" نامیده می شود.

 

با Survey Junkie ، نظر خود را در مورد نظرسنجی  کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان های مختلف به اشتراک می گذارید و سپس به ازای هر نظرسنجی که انجام می دهید امتیاز دریافت می کنید.

 

امتیازها را می توان برای کارت های هدیه الکترونیکی رایگان در فروشگاه های معروف مانند:

 

آمازون

گروپون

هدف

آیتونز

استارباکس

والمارت

همچنین می توانید از امتیازات خود برای کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان  واریز نقدی به حساب PayPal خود استفاده کنید.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

مرکز بارگیری موسیقی ، فیلم ، بازی های رایانه ای و برنامه ها.

اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار آسان کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر  برای تأسیس هستید ، شغلی که در دوران نوجوانی بر تحصیل و زندگی اجتماعی شما تأثیر نگذارد ، یکی از گزینه های شما این است که مرکزی را باز کنید که افراد بتوانند برای بارگیری موسیقی ، فیلم ، رایانه هزینه پرداخت کنند. بازی ها و برنامه ها

 

اساساً آنچه برای شروع این نوع تجارت لازم است یک لپ تاپ و تمایل به کار است. این یک کسب و کار است که می تواند با حداقل سرمایه اولیه با موفقیت راه اندازی شود. این نوع تجارت اگر به خوبی کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر  مدیریت شود به هیچ وجه بر روی تحصیل شما تأثیر نخواهد گذاشت و شما در واقع می توانید بدون اجاره مغازه این نوع تجارت را اداره کنید.

 

کمک مجازی

تبدیل شدن به یک کمک مجازی وسیله دیگری است که یک نوجوان می تواند از آن درآمد کسب کند. چندین شرکت تجاری یا سازمان مشغول به کار هستند که مایلند برای دستیابی به برخی از مسئولیت های شغلی خود دستیار مجازی را استخدام کرده و به آنها دستمزد بپردازند.

 

اگر می دانید که مجموعه مهارت های قابل فروش  کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر را دارید ، می توانید به عنوان دستیار مجازی پول خوبی کسب کنید. به عنوان یک دستیار مجازی می توانید وظایف مختلف شغلی را برای تعداد زیادی از مشتریان از طریق اینترنت انجام دهید. شما می توانید نقش هایی مانند پاسخ دادن iranian cyber  به ایمیل ها ، بازاریابی آنلاین ، لیست محصولات ، ویرایش/ به روز رسانی صفحات وب ، تحقیقات وبلاگ نویسان و گزارش نوشته ها و دیگران را مدیریت کنید.

 

وبلاگ نویسی

بدون شک وبلاگ نویسی برای همه آزاد است ، مادامی که مطالب مفید ، آموزنده یا سرگرم کننده برای اشتراک گذاری داشته باشید. واقعیت این است که وبلاگ نویسی فقط در مورد ایجاد محتوای مفید و شاید کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر  آموزشی برای مخاطبان هدف در اینترنت است. در دوران نوجوانی اگر فکر می کنید که دانش خوبی در مورد موضوعی خاص دارید ، می توانید با به اشتراک گذاشتن دانش خود در طیف وسیعی از مخاطبان از طریق وبلاگ خود درآمد کسب کنید.

 

نحوه درآمدزایی از وبلاگ به این شکل است. اگر مطالب خوبی در وبلاگ خود دارید ، افراد زیادی (ترافیک انسانی) از وبلاگ شما دیدن می کنند. هرچه تعداد بازدیدکنندگان از وبلاگ شما بیشتر باشد ، درآمد بیشتری خواهید داشت. اگر وبلاگ شما ترافیک زیادی را به خود جلب کرد ، می توانید تبلیغات سازمان های برتر شرکت را جذب کنید. همچنین کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر  می توانید با ارائه خدمات اشتراک به اعضا و همچنین فروش محصولات خود از طریق وبلاگ خود ، از طریق AdSense از وبلاگ خود درآمد کسب کنید.

 

شرکت توسعه برنامه

دیدن نوجوانانی که به برنامه نویسی کامپیوتر مسلط هستند و می توانند با موفقیت نرم افزارها و برنامه های مفیدی را برای رایانه ها ، لنت ها ، تبلت ها و گوشی های هوشمند بسازند ، معمول است. بنابراین ، اگر می دانید که در توسعه برنامه ها مهارت دارید ، می توانید با توسعه برنامه ها درآمد خوبی کسب کنید.

 

حتی اگر در توسعه برنامه ها مهارت ندارید ، این مهارت است که می توانید در مدت زمان کوتاهی به دست آورید ، به خصوص اگر مایل به یادگیری هستید. تعداد زیادی برنامه وجود دارد که در فروشگاه برنامه ها به فروش کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر می رسد و هنوز به برنامه های بیشتری نیاز است. اگر بتوانید یک برنامه منحصر به فرد ارائه دهید ، از مبلغی که می توانید از فروش برنامه ایجاد کنید شگفت زده خواهید شد.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

اصول کد نویسی

حرکت تمدن بشری به سمت اتوماسیون  اصول کد نویسی و دیجیتالی شدن ، تقاضا برای تخصص های IT را افزایش می دهد و مسئله یادگیری اولیه برنامه نویسی کودک را به فعلیت می رساند.

 

اما روند یادگیری برنامه نویسی برای کودکان همیشه جالب نیست. در زیر مجموعه ای از 7 برنامه موبایل آورده شده است که کودک شما با آنها شروع به غوطه وری در دنیای IT می کند و مشتاقانه است.

ویژگی ها: Scratch به کودکان (و بزرگسالان) اجازه می دهد تا بازی ها و انیمیشن های خود را با استفاده از تکنیک های برنامه نویسی ساده بسازند. با این حال ، این محیط برنامه نویسی برای کودکان خردسال کاملاً پیچیده است اصول کد نویسی  ، زیرا برای موفقیت در کار در Scratch باید بدانید که اعداد منفی ، کسرهای اعشاری چیست و مختصات چیست؟

 

برنامه نویسی اساسی نه تنها برای متخصصان جوان IT لازم است. کودکان با درک الگوریتم ها و اصول کدگذاری ، یاد می گیرند بزرگ فکر کنند ، مشکلات غیر استاندارد را حل کنند و در هر موقعیت زندگی منطقی فکر کنند.

 

در اینجا صحبت های برنامه نویسان اصول کد نویسی  درباره چگونگی علاقه بچه هایشان به کدنویسی آورده شده است. برخی از نوجوانان شیفته روند ایجاد اسباب بازی های خود برای Android بودند ، دیگران - توانایی دیدن چیزی که حرکت می کند ، کنترل می شود ، به صورت سیگنال بازخورد می دهد و با تلفن همراه ارتباط برقرار می کند. برخی از کودکان می خواستند با برنامه هایی برای طراحان آزمایش کنند یا پروژه هایی را برای آردوینو برای خانه هوشمند خود بسازند.

 

به علاوه سیستم عامل های آنلاین آموزشی - شما می توانید از هرجای دنیا و در هر زمان از روز تمرین کنید. نقطه ضعف آنلاین عدم برقراری ارتباط زنده است که می توانید درباره هر موضوعی بحث کنید و فوراً از معلم iranian cyber  بازخورد بگیرید. نمی توانید یک ربات را لمس کنید ، آن را اجرا کنید و از برنامه نویسی اسباب بازی هایی که هر پدر و مادری توانایی خرید آنها را ندارد اصول کد نویسی  هیجان زده شوید.

 

یادگیری آفلاین فرصتی است برای نه تنها داشتن دانش خاص ، بلکه همچنین مهارت های نرم ، به عنوان مثال ، به نوجوانان آموزش داده می شود که در یک پروژه در یک تیم کار کنند. آنها مهارتهای ارتباطی ، توانایی صحبت در جمع ، توانایی مدیریت وقت خود ، آموزش مهارتهای رهبری ، توانایی ارائه خود و مهارتهای اساسی برای فروش را توسعه می دهند.

جهان روز به روز دیجیتالی می شود و تصور بیشتر و بیشتر حرفه ای ها بدون پشتیبانی از کامپیوتر دشوار است. هرچه تخصص مهارت های رایانه ای بالاتر باشد ، راحت تر می توانید در دنیای کار مستقر شوید. کودکان امروز این مزیت بزرگ را دارند که می توانند در این دنیا بزرگ شوند بدون اینکه با زحمت مهارت هایی مانند برنامه نویسی را در بزرگسالی یاد بگیرند.

 

برای این منظور ، برنامه های مختلف یادگیری و اصول کد نویسی  زبان های برنامه نویسی وجود دارد که درک و استفاده بصری توسط کودکان نیز آسان است. با پشتیبانی بصری و پروژه های مهیج ، می توان افراد جوان را به تدریج با اصول برنامه نویسی آشنا کرد.

 

کودکان به سرعت و با روش یادگیری درست ، تقریباً خودمختار یاد می گیرند. این مهارت عمدتا از یادگیری زبان خارجی شناخته شده است و همچنین می تواند در برنامه نویسی نیز به کار رود. به هر حال ، یک زبان برنامه نویسی چیزی بیش از نسخه نوشتاری یک زبان خارجی نیست: این زبان از کلمات و یک نحو کم و بیش پیچیده تشکیل شده است که باید برای اطمینان از درک صحیح آنچه نوشته شده است دنبال شود و به نتیجه مطلوب منجر شود. تنها تفاوت این است که در این حالت هدف مردم نیست ، بلکه رایانه است. اصول کد نویسی  در این زمینه ، هیچ چیز مانع آشنایی کودکان با برنامه نویسی از سنین پایین نمی شود.

 

کودکان وقتی می توانند با دنبال کردن مسیری قابل فهم و بازیگوش بر هدف مشخصی تمرکز کنند ، بهترین حالت را می آموزند. هنگام برنامه نویسی ، این می تواند یک بازی ساده مانند یک برنامه کوچک یا یک اصول کد نویسی  وب سایت اول باشد ، به شرطی که کودک

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

 

در این دوره از پیشرفت های مستمر در صنعت نرم افزار افزایش مهارت های برنامه نویسی  ، برای برنامه نویسان مهم است که بر بهبود مهارت های برنامه نویسی خود تمرکز کنند. افزایش مهارت ، افزایش مهارت و تمرین از جمله معدود گزینه هایی است که متخصصان نرم افزار برای همگام شدن با پیشرفت های سریع از آنها پیروی می کنند. اگر آرزوی تبدیل شدن به یک برنامه نویس موفق را دارید ، از نکات زیر استفاده کنید که به شما کمک می کند مهارت های برنامه نویسی خود را دقیقاً ارتقا دهید.

 

1. روش یادگیری خود را بهبود بخشید

یادگیری یک هنر است و این هنر در برخی از زمان تولد یک افزایش مهارت های برنامه نویسی  ویژگی است در حالی که بقیه مردم آن را به دست می آورند. به عنوان یک برنامه نویس ، ممکن است از انجام کارهای مشابه در حل مشکلات خسته شوید. بنابراین ، لازم است که از تکنیک های سرگرم کننده برای یادگیری م likeثر مانند کارت های فلش ، آزمونهای آنلاین ، معماهای الگوریتمی ، طراحی برنامه های خلاق و غیره استفاده کنید. همیشه به خود زمان دهید تا مفهوم را به خاطر بسپارید نه فقط ایرانیان سایبر  افزایش مهارت های برنامه نویسی  به یادداشت ها. از برنامه نویسی لذت ببرید وگرنه احساس می کنید که مفاهیم بر شما سنگینی می کند.

 

2. در اشکال زدایی تسلط پیدا کنید

اشکال زدایی جزء لاینفک برنامه نویسی است. وقتی برنامه نویس مفاهیم اولیه اشکال زدایی را به خطر می اندازد ، وقت و تلاش ارزشمندی را برای جستجوی اشکالات هدر می دهد. به همین دلیل است که تکنیک های اشکال زدایی شامل تقسیم و تسخیر و استفاده مناسب از سیاهههای مربوط و اشکال زدایی باید در ذهن شما واضح باشد.

 

3. کد توسعه دهندگان دیگر را بخوانید

قبل از اینکه خود را استاد بدانید ، ببینید چگونه استاد کد ایجاد می کند. به زبان ساده ، از طریق مخازن GitHub مرور کنید ، بیاموزید که چگونه توسعه دهندگان دیگر کد خود را نوشته اند و در مورد نحوه افزودن کیفیت در کد قضاوت افزایش مهارت های برنامه نویسی خود را انجام دهید. به این ترتیب می توان بر برنامه نویسی مسلط شد.

 

4. کد قابل خواندن بنویسید

همانطور که مارتین فاولر اظهار داشت ، "هر احمقی می تواند کدی بنویسد که رایانه می تواند درک کند. برنامه نویسان خوب کدی می نویسند که بشر می تواند درک کند. " یک برنامه نویس خوب باید کدی بنویسد که قابل خواندن و فهمیدن باشد -

این به شما کمک می کند کد خود را به راحتی اشکال زدایی کنید

این به توسعه دهندگان دیگر اجازه می دهد کد افزایش مهارت های برنامه نویسی  شما را بدون زحمت درک کنند.

 

5. کار بر روی پروژه ها

برنامه ای را برای ساخت جستجو کنید ، نحوه شروع کار را بیاموزید و روی آن کار کنید. من از شما نمی خواهم که کیفیت را اضافه کنید ، اما حداقل خودتان را به چالش بکشید و ببینید چقدر با مفاهیم کد نویسی ارتباط دارید. شما قادر افزایش مهارت های برنامه نویسی  خواهید بود نقاط ضعف خود را قضاوت کرده و فرصتی برای پیشرفت کسب کنید.

 

6. بر یک پشته فناوری تسلط داشته باشید

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

حرکت تمدن بشری به سمت اتوماسیون و سایت های آموزش برنامه نویسی  دیجیتالی شدن ، تقاضا برای تخصص های IT را افزایش می دهد و مسئله یادگیری اولیه برنامه نویسی کودک را به فعلیت می رساند.

 

اما روند یادگیری برنامه نویسی برای کودکان همیشه جالب نیست. در زیر مجموعه ای از 7 برنامه موبایل آورده شده است که کودک شما با آنها شروع به غوطه وری در دنیای IT می کند و مشتاقانه است.

ویژگی ها: Scratch به کودکان (و بزرگسالان) اجازه می دهد تا بازی ها و انیمیشن های خود را با استفاده از تکنیک های برنامه نویسی ساده بسازند. با این حال ، این محیط برنامه نویسی برای کودکان خردسال کاملاً سایت های آموزش برنامه نویسی  پیچیده است ، زیرا برای موفقیت در کار در Scratch باید بدانید که اعداد منفی ، کسرهای اعشاری چیست و مختصات چیست؟

 

برنامه نویسی اساسی نه تنها برای متخصصان جوان IT لازم است. کودکان با درک الگوریتم ها و اصول کدگذاری ، یاد می گیرند بزرگ فکر کنند ، مشکلات غیر استاندارد را حل کنند و در هر موقعیت زندگی منطقی فکر کنند.

 

در اینجا صحبت های برنامه نویسان درباره چگونگی علاقه بچه هایشان به کدنویسی آورده شده است. برخی از نوجوانان شیفته روند ایجاد اسباب بازی های خود برای Android بودند ، دیگران - توانایی دیدن چیزی که حرکت می کند ، کنترل می شود ، به صورت سیگنال بازخورد می دهد و با تلفن همراه ارتباط برقرار می کند. برخی از کودکان می خواستند با برنامه هایی برای طراحان آزمایش کنند یا پروژه هایی را برای آردوینو برای خانه هوشمند خود بسازند.

 

به علاوه سیستم عامل های آنلاین آموزشی - شما می توانید سایت های آموزش برنامه نویسی  از هرجای دنیا و در هر زمان از روز تمرین کنید. نقطه ضعف آنلاین عدم برقراری ارتباط زنده است که می توانید درباره هر موضوعی بحث کنید و فوراً از معلم بازخورد بگیرید. نمی توانید یک ربات را لمس کنید ، آن را اجرا کنید و از برنامه نویسی اسباب بازی هایی که هر پدر و مادری توانایی خرید آنها را ندارد هیجان زده شوید.

 

یادگیری آفلاین فرصتی است برای نه تنها داشتن دانش خاص ، بلکه همچنین مهارت های نرم ، به عنوان مثال ، به نوجوانان آموزش داده می شود که در یک پروژه در یک تیم کار کنند. آنها مهارتهای ارتباطی iranian cyber  ، توانایی صحبت در جمع ، توانایی مدیریت وقت خود ، آموزش مهارتهای رهبری ، توانایی ارائه خود و مهارتهای اساسی برای فروش را توسعه می دهند.

جهان روز به روز دیجیتالی می شود و تصور بیشتر و بیشتر حرفه ای ها بدون پشتیبانی از کامپیوتر دشوار است. هرچه تخصص مهارت های رایانه ای بالاتر باشد ، راحت تر می توانید در دنیای کار مستقر شوید. کودکان امروز این مزیت بزرگ را دارند که می توانند در این دنیا بزرگ شوند بدون اینکه با زحمت مهارت هایی مانند برنامه نویسی را در بزرگسالی یاد بگیرند.

 

برای این منظور ، برنامه های مختلف یادگیری و زبان های برنامه نویسی وجود دارد که درک و استفاده بصری توسط کودکان نیز آسان است. با پشتیبانی بصری و پروژه های مهیج ، سایت های آموزش برنامه نویسی می توان افراد جوان را به تدریج با اصول برنامه نویسی آشنا کرد.

 

کودکان به سرعت و با روش یادگیری درست ، تقریباً خودمختار یاد می گیرند. این مهارت عمدتا از یادگیری زبان خارجی شناخته شده است و همچنین می تواند در برنامه نویسی نیز به کار رود. به هر حال ، یک زبان برنامه نویسی چیزی بیش از نسخه نوشتاری یک زبان خارجی نیست: این زبان از کلمات و یک نحو کم و بیش پیچیده تشکیل شده است که باید برای اطمینان از درک صحیح آنچه نوشته شده است دنبال شود و به نتیجه مطلوب منجر شود. تنها تفاوت این است که در این حالت هدف مردم نیست ، بلکه رایانه است. در سایت های آموزش برنامه نویسی  این زمینه ، هیچ چیز مانع آشنایی کودکان با برنامه نویسی از سنین پایین نمی شود.

 

کودکان وقتی می توانند با دنبال کردن مسیری قابل فهم و بازیگوش بر هدف مشخصی تمرکز کنند ، بهترین حالت را می آموزند. هنگام برنامه نویسی ، این می تواند یک بازی ساده مانند یک برنامه کوچک یا یک سایت های آموزش برنامه نویسی  وب سایت اول باشد ، به شرطی که کودک

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

مهارت های فریلنسری

خودمختاری شخصی (اخلاقی یا تصمیم گیری)  مهارت های فریلنسری توانایی فرد در انتخاب ، تصمیم گیری و فرض عواقب آن است. اصطلاح متضاد خودمختاری وابستگی نیست بلکه ناهمگونی است.

 

وابستگی به نیاز مراقبت افراد دیگر برای انجام وظایف روزمره اشاره دارد. نقطه مقابل وابستگی استقلال است. افراد مسن در شرایط شکنندگی یا وابستگی ممکن است استقلال شخصی خود را کاهش داده مهارت های فریلنسری  یا ندهند.

 

 

خودمختاری به عنوان یک ظرفیت و به عنوان یک حق

 

 

خودمختاری به عنوان ظرفیت به مجموعه مهارتهایی اطلاق می شود که هر فرد باید انتخاب های خود را انجام دهد ، تصمیمات خود را بگیرد و مسئولیت عواقب آن را بر عهده بگیرد. خودمختاری  ایرانیان سایبر  آموخته می شود ، با تمرین آن ، از طریق یادگیری که از خود و از تعامل اجتماعی حاصل می شود ، به دست می آید. بنابراین ، این تمرین مستقیم خود مردم و تحت کنترل مهارت های فریلنسری  خودشان است که آموخته می شود.

 

خودمختاری به عنوان یک حق به این تضمین اطلاق می شود که افراد بدون در نظر گرفتن توانایی های خود می توانند یک پروژه حیاتی را بر اساس هویت شخصی خود توسعه داده و بر آن کنترل داشته باشند. در مورد افرادی که به شدت تحت تأثیر قرار گرفته اند ، استفاده از حق استقلال آنها معمولاً غیر مستقیم است ، یعنی با واسطه دیگران و از طریق حمایت لازم.

 

خودمختاری یک ظرفیت واحد و ثابت نیست. این یک سوال همه یا هیچ نیست. این بستگی به صلاحیت هر فرد (شناختی و احساسی) برای عمل یا تصمیم گیری دارد ، بلکه به موقعیت یا وظیفه (خطری که برای مهارت های فریلنسری  شخص یا دیگران به همراه دارد) و محیط (از حمایت هایی که دارند) بستگی دارد. به همین دلیل است که افراد دارای اختلال شناختی می توانند و باید از فرصت ها و حمایت هایی برخوردار باشند تا بتوانند تصمیماتی را که هنوز برای آنها توانایی دارند ، ادامه دهند.

 

 

افرادی که مهارت های تصمیم گیری آنها به شدت مختل شده است (اختلال شناختی بسیار شدید ، اختلال روانی شدید ...) برای مدیریت جنبه های اولیه زندگی خود باید توسط دیگران نمایندگی شوند. خودمختاری نیز به عنوان یک حق درک می شود و آنها همچنان آن را دارند. در این موارد ، اعمال خودمختاری غیر مستقیم است و از طریق دیگران - خانواده ، دوستان نزدیک ،  مهارت های فریلنسری متخصصان مثر است.

 

 

نمایندگی دیگران در تصمیمات خود آسان نیست ، می تواند به ما کمک کند:

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

ماموریت

مأموریت تغییر انتظارات ارائه بالاترین تأثیر برنامه های عادت های برنامه نویسان برنامه نویسی رایانه ای برای الهام بخشیدن به جوانان سیاهپوستان و اسپانیایی به دنبال مشاغل رایانه است. برنامه های ما برای مطالعه و افزایش علاقه ، مشارکت ، یادگیری ، دانش و نیت دانش آموزان سیاهپوستان و اسپانیایی زبان ها برای ادامه تحصیل و مشاغل علوم رایانه از جمله هوش مصنوعی و امنیت سایبری طراحی شده است.

 

ما کار خود را بر روی تماس با جوانانی متمرکز می کنیم که در غیر این صورت ممکن است به برنامه های آموزشی با کیفیت علوم کامپیوتر دسترسی نداشته باشند تا شکاف های فرصتی را که با آن روبرو هستند ، برطرف کنند.

 

به ازای هر دلار اهدا شده ، می توانیم به معلمان و دانش عادت های برنامه نویسان  آموزان کمک کنیم. ما نه تنها دسترسی به آموزش فنی را فراهم می کنیم ، بلکه اعتماد به نفس را افزایش می دهیم ، شکاف فرصت ها را از بین می بریم و جامعه ای بهتر ایجاد می کنیم.

 

ما به دانش آموزان و معلمان آنها مهارت های فنی لازم برای تغییر جهان را می دهیم!

 

"

تحقیقات ما نشان می دهد که نحوه برنامه نویسی در بهبود مهارت های تعیین توالی تأثیر دارد. اگر در ترتیب بندی بهتر عمل کنید ، تأثیر مثبت قابل اندازه گیری بر درک مطلب دارد. عادت های برنامه نویسان  والدین می توانند با آگاهی از اینکه بسیاری از بچه ها برنامه نویس نمی شوند ، به برنامه نویسی فرزند خود بپردازند ، اما این مزیت ایرانیان سایبر  گسترده ای دارد.

- مارینا اوماشی برز. دانشگاه تافتز

 

دستاوردها

از سال 2009 ، بیش از 50،000 دانش آموز در سراسر تگزاس از طریق خدمات آموزش STEM و محاسبات و به طور غیر مستقیم از طریق توسعه حرفه ای معلمان در آموزش STEM و علوم رایانه بهره مند شده اند.

 

به کاخ سفید دعوت شدیم تا در زمینه آموزش STEM برای جوانان سیاه پوست و اسپانیایی عادت های برنامه نویسان  زبان کار کنیم.

 

آینده با کد نوشته می شود

کار بعدی خود را با یک برنامه آموزش عالی شروع کنید

کد نویسی را با شریک حامی ما Craft Academy بیاموزید. با نقل قول AGILE-CAMP-2021 در زمان خرید ، از شهریه ویژه 7.960 یورو برخوردار شوید. این 20 off از قیمت معمولی 9.950 یورو تخفیف دارد.

 

با Craft Academy ، توسعه فناوری  عادت های برنامه نویسان و وب را در محیطی هیجان انگیز و سریع یاد می گیرید و برای یافتن اولین شغل خود در صنعت IT یا ساخت پروژه خود کمک می گیرید.

 

صنعت فناوری تأثیر زیادی بر زندگی ما دارد ، از نحوه صحبت کردن با یکدیگر تا نحوه یادگیری. با استفاده از Craft Academy ، می توانید بخشی از آن دنیای الهام بخش باشید و وارد بازار کاری شوید که به طور تصاعدی  عادت های برنامه نویسان در حال رشد است.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

خطاها و هشدارهای کامپایلر

کامپایلر برنامه ای است که با توجه به مجموعه اشتباهات رایج برنامه نویسی  ای از فایل های کد ، آنها را ترجمه کرده و یک فایل آماده اجرا ایجاد می کند. اما برای امکان ترجمه ، برنامه باید الزامات تحمیل شده توسط زبان برنامه نویسی را برآورده کند. نوع بررسیهایی که در این ترجمه انجام می شود هم به زبان برنامه نویسی و هم به خود کامپایلر بستگی دارد. وقتی چیزی در برنامه تشخیص داده شود که طبق استانداردهای زبان مجاز نیست ، کامپایلر پیامی را نشان می دهد و ترجمه متوقف می شود.

 

این پیامها به طور دقیق علت ایجاد آن را توضیح نمی دهند  اشتباهات رایج برنامه نویسی ، بلکه ناهنجاری خاصی را که کامپایلر تشخیص داده است توضیح نمی دهند. به همین دلیل ، تشخیص دلیل واقعی خطای نمایش داده شده توسط کامپایلر دشوار است.

 

12.1 خطاها و هشدارها

زبان برنامه نویسی C به گونه ای تعریف شده است که تصمیمات متعددی وجود دارد که کامپایلر در غیاب اطلاعات به طور خودکار می گیرد. به عبارت دیگر ، کامپایلر در مورد نحوه ترجمه کدی که برنامه نویس در کد ننوشته است تصمیم می گیرد. این ، در شرایط خاص ، راحت است ، زیرا باعث می شود برنامه ها سریعتر نوشته شوند ، اما فقط برنامه نویسان با تجربه تمایل دارند از این ویژگی استفاده کنند. بهترین عمل این است که از گزینه ای در کامپایلر استفاده کنید تا مواردی را که در آن تصمیمات ضمنی می گیرید به شما اشتباهات رایج برنامه نویسی اطلاع دهد. در کامپایلر gcc این گزینه -Wall است.

 

کامپایلر دو نوع ناهنجاری را نشان می دهد: خطاها و هشدارها. خطا شرایطی است که مانع از دستیابی به برنامه نهایی می شود. تا زمانی که همه خطاها برطرف نشوند ، کامپایلر نمی تواند کار خود را به پایان برساند. ایرانیان سایبر  اولین خطاهایی که نشان داده می شود معتبرترین آنهاست زیرا سعی می شود کل برنامه تا انتها ترجمه شود ، که با آن ممکن اشتباهات رایج برنامه نویسی  است خطاهایی ناشی از اشتباه قبلی وجود داشته باشد. بنابراین ، اگر اولین خطاها برطرف شد ، توصیه می شود دوباره کامپایل کنید تا ببینید آیا سایر خطاهای بعدی در نتیجه ناپدید شده اند.

 

هشدارها پیامهایی هستند که کامپایلر در مورد موقعیتهای "ویژه" که ناهنجاری در آنها تشخیص داده شده است نشان می دهد اما با فرض شرایط خاص ، ترجمه برنامه ادامه می یابد. بنابراین ، تدوین یک برنامه تا زمانی که دارای خطا باشد به پایان نمی رسد ، اما شما همچنان می توانید یک برنامه ترجمه شده دریافت کنید حتی اگر کامپایلر هشدارهایی را نشان دهد. هنگام شروع برنامه نویسی به زبان C و تا زمانی که سطح بالایی از تجربه در برنامه نویسی برنامه های پیچیده (فایل های کد متعدد) را ندارید ، توصیه می شود:

 

همیشه با گزینه -Wall کامپایل شوید و تا زمانی که همه هشدارها حذف نشده اند اشتباهات رایج برنامه نویسی  برنامه صحیح را در نظر نگیرید.

 

12.2 رایج ترین پیامهای کامپایلر

در زیر متداول ترین پیامهایی است که کامپایلر نمایش می دهد. نمونه های کد برای نشان دادن علل خطا ارائه شده است ، اما باید توجه داشت که هر برنامه ساختار متفاوتی دارد و بنابراین ممکن است خطا از دلایل مختلف سطح بالا ظاهر شود.

 

"متغیر" اعلام نشده (اولین استفاده در این تابع)

 

این یکی از رایج ترین و در عین حال آسان تر برای اشتباهات رایج برنامه نویسی  تشخیص است. نمادی که در ابتدای پیام نشان داده می شود استفاده می شود اما اعلام نشده است. فقط اولین مورد ظاهر می شود.

 

  • javad salehi