یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

۱۸ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

10 منبع برای آموزش رمزگذاری به فرزندتان از بازی های کدنویسی گرفته تا برنامه های بعد از مدرسه برترین زبان برنامه نویسی کودکان ، مدارس همه جا کد نویسی را برای بچه ها تشویق می کنند.
سارا وایت ، همکار هیولا
10 منبع برای آموزش رمزگذاری به فرزندتان
وقتی بیشتر هزاره ها بزرگ می شدند ، کلاس کلاس رایانه ای دور Mavis Beacon Teaching Typing بود و اگر واقعا خوش شانس بودید ، Oregon Trail. امروز ایده آموزش مهارت های اساسی تایپ کردن به بچه ها از پنجره خارج شده است. و منطقی است ، آیا تا به حال کودک نوپایی را دیده اید که در آیفون حرکت کند؟ بچه ها با مهارت های رایانه ای به عنوان طبیعت دوم رشد می کنند ، به همین دلیل است که برخی بر اهمیت آموزش کدگذاری برای کودکان تأکید می کنند.

از بازی های رمزگذاری با بازی شخصیت هایی از Doctor Who و Frozen گرفته تا برنامه های بعد از مدرسه ، مدارس در همه جا بچه ها را به یادگیری نحوه کدگذاری تشویق می کنند. منطقی است ، از آنجا که مشاغل STEM در حال افزایش است ، و تقریباً هر شغل در یک محیط معمول اداری شامل فناوری در برخی از سطوح است ، حتی اگر فقط چشم انداز آن باشد.

در اینجا 10 منبع برای تشویق کودک شما برای یادگیری کدگذاری آورده شده است.

دیزی دایناسور
Daisy the Dinosaur برنامه ای است که به بچه های 4 ساله iranian cyber کمک می کند تا مفاهیم اساسی رمزگذاری را یاد بگیرند. پس از اتمام بازی ، یک کیت قابل بارگیری وجود دارد که به بچه ها امکان می دهد بازی رایانه ای خود را بسازند.

لاک پشت را حرکت دهید
یک برنامه iPad با هدف کودکان خردسال 9 تا 11 ساله ، Move the Turtle برای کودکان برنامه نویسی و همچنین مهارت های تفکر انتقادی را آموزش می دهد که به آنها در رایانه و خارج از آن کمک می کند.

بچه های یاقوت
Kids Ruby برای آموزش کد واقعی Ruby به کودکان ایجاد شده است. این یک برنامه قابل بارگیری است که تجربه عملی با روبی را به بچه ها می دهد.

هکی هک
Hackety Hack ، خواهر یا برادر بزرگتر Kids Ruby ، ​​مرحله بعدی برای بچه هایی است که از Kids Ruby فارغ التحصیل شده اند.

Sphero
این یک اسباب بازی عملی است که به کودکان امکان می دهد با گسترش قابلیت های رباتیک Sphero ، مهارت های اصلی برنامه نویسی را بیاموزند.

لاک پشت های ربات
Robot Turtles که جایگزین یک بازی رومیزی برای بازی ها و برنامه های رایانه ای است ، برای سنین 4 سال به بالا است و برنامه نویسی را زنده می کند. فقط لاک پشت را به نگین رنگی منطبق بر روی تخته برسانید.

ساخته شده توسط کد توسط Google
Google برای کمک به شکاف جنسیتی موجود در STEM  برترین زبان برنامه نویسی کودکان این ابتکار Made With Code را منتشر کرد. از طریق مهمانی های حضوری ، تعدادی از منابع آنلاین و اردوهای تابستانی ، Google دختران جوان را در همه جا الهام می دهد تا از برنامه نویسان داخلی خود استفاده کنند.

هاپچاچ
برای سنین 9-11 سال ، Hopscotch یک برنامه iPad برای بارگیری رایگان است که از آموزش های ویدئویی برای کمک به بچه ها در برنامه بازی ها استفاده می کند. سپس بچه ها می توانند بازی های ایجاد شده با این برنامه را با یکدیگر بازی کنند.

تمشک
یک رایانه ارزان کارت اعتباری که بچه ها می توانند با اتصال ماوس و صفحه کلید و سپس اتصال آن برترین زبان برنامه نویسی کودکان به مانیتور تلویزیون از آن استفاده کنند. این یک تجربه دسک تاپ کامل را ارائه می دهد ، در عین حال بچه ها را به یادگیری نحوه کدگذاری در طول راه ترغیب می کند.

Code.org
Code.org که یک سازمان غیرانتفاعی است ، دانش را در مدارس بیشتری به ارمغان می آورد و دانش آموزان کم رنگ و زنانی را که کمتر نماینده دارند ، ترغیب می کند آینده ای را در فناوری و علوم دنبال کنند. این مجموعهبرترین زبان برنامه نویسی کودکان  تعدادی ابزار ، منابع ، آموزش و موارد دیگر را برای کمک به هر کسی در یادگیری کدگذاری ارائه می دهد.

آیا می خواهید در بزرگسالی کد نویسی را یاد بگیرید؟ در اینجا 10 منبع دیگر آورده شده است که نحوه کدگذاری را به شما می آموزند.

افق دید خود را گسترش دهید
کدگذاری برای کودکان فقط یکی از منابع ارزشمندی است که در دسترس شماست. بیشتر میخوای؟ امروز به صورت رایگان به Monster بپیوندید. به عنوان یک عضو ، راهنمایی های شغلی و نکات جستجوی شغل را که مستقیماً برترین زبان برنامه نویسی کودکان به صندوق ورودی شما ارسال می شود ، دریافت می کنید تا به شما کمک کند از روند رقابت جلوتر باشید.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

زبان های برنامه نویسی و کاربردهای آنها

برنامه نویسان از زبان برنامه نویسی برای برقراری ارتباط با رایانه استفاده می کنند. زبان های برنامه نویسی چیست و چه کاربردی دارد؟ بسیاری از زبانهای مختلف وجود دارد و هر یک از آنها ویژگیهای منحصر به فرد خود را دارند ، گرچه همه آنها از برخی شباهت ها برخوردار هستند. از آنجا که هر زبان متفاوت است ، هر یک ممکن است برای اهداف خاص یا اهداف خاصی در صنایع خاص مناسب باشد. برخی از زبان های برنامه نویسی برای ایجاد برنامه هایی برای حل مشکلات یا تفسیر داده ها استفاده می شوند. زبانهای برنامه نویسی دیگر برای ایجاد نرم افزار یا برنامه های سرگرم کننده مناسب ترند. با یک نیاز شدید به زبان های برنامه نویسی منحصر به فرد و متنوع ، ایجاد یک زبان برنامه نویسی جهانی واحد که همه نیازها را برآورده کند ، عملاً غیرممکن است. زبانهای برنامه نویسی اغلب با مرور زمان تجدید نظر می شوند و حتی با سایر زبانها ترکیب می شوند و برای پاسخگویی به نیازهای متغیر فناوری ما پیشرفت می کنند.

 

زبانهای برنامه نویسی

 

Python یک زبان برنامه نویسی منبع باز است که توسط مهندسان نرم افزار و توسعه دهندگان وب back-end استفاده می شود. پایتون برای محاسبات علمی کاملاً مناسب است و یادگیری آن نسبتاً ساده است.

جاوا در توسعه تحت وب رایج است و در سال 1995 ایجاد شده است. ایرانیان سایبر بسیاری از شرکت های علوم بهداشتی ، آموزشی و مالی از جاوا استفاده می کنند. جاوا بارگیری برنامه های کاربردی از وب سایت ها را امکان پذیر می کند ، که مرورگرها را قادر به انجام عملکردهای اضافی می کند.

Ruby یک زبان برنامه نویسی منبع باز است که رمزگذاران می توانند به طور مستقل یا همراه با Ruby on Rails از آن استفاده کنند. ناسا از Ruby در کار خود با شبیه سازی استفاده می کند.

از HTML به طور گسترده ای در توسعه وب استفاده می شود. HTML کدی است که به عنوان پایه و اساس صفحات وب عمل می کند ، به افراد اجازه می دهد اسناد الکترونیکی را برای مشاهده آنلاین ایجاد و ساختار دهند.

جاوا اسکریپت توسط توسعه دهندگان وب و مهندسان نرم افزار برای دستکاری عناصر صفحه برای جذابیت بیشتر آنها استفاده می شود. JavaScript HTML را افزایش می دهد و در اکثر مرورگرهای اینترنت جاسازی شده است.

C یک زبان برنامه نویسی سطح متوسط ​​است که توسط توسعه دهندگان نرم افزار و تحلیل گران سیستم مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه نویسان از C برای ایجاد برنامه های سازگار با سیستم عامل ها استفاده می کنند.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

هفته 3 - یک جهش ایمان
بعد از حل حدود 20 معما ، احساس اعتماد به نفس کافی برای عرصه آموزش برنامه نویسی صفر تا صد ربات کردم. من با رسیدن به سطح پایین Bronze یک انحراف کوتاه با Coders Strike Back انجام دادم تا فقط از چگونگی عملکرد بازی های چند نفره مطلع شوم.

بنر افسانه های کد و جادو
LoC & M ، اینجا آمده ام!

صعود در لیگ های وود بسیار راحتتر از آنچه انتظار داشتم بود. من فقط قوانین را اجرا کردم و اطمینان حاصل کردم که عملی که ایجاد کردم حداقل معتبر است - من از مواردی که داشتم استفاده کردم. اگر نگهبان نبود به نگهبانان یا حریف حمله کردم. برای انتخاب هدف ، من به راحتی فرض کردم که کارت با شناسه بالاتر قویتر است.

به زودی من با یک ربات بسیار گنگ که حداقل همیشه اقدامات معتبری انجام می دادم ، در قسمت پایین لیگ برنز قرار گرفتم. اگرچه من هرگز در برابر رئیس پیروز نشدم ، اما می توانم برخی از ربات های حتی گنگ را شکست دهم. فکر کردم "حالا کار واقعی شروع می شود!"

من با بهبود پیش نویس و انتخاب بازی در مرحله نبرد به نیمه بالاتر لیگ صعود کردم. با این حال  آموزش برنامه نویسی صفر تا صد، من کاملاً مطمئن بودم که صرفاً استفاده از روشهای اکتشافی بهتر من را از این طریق دور نخواهد کرد. من از درک استراتژی واقعی بازی خیلی دور بودم ، به طوری که چندین بار ، "فقط" آمار ابتکاری خود را "بهبود" دادم تا ببینم ربات من در رتبه بندی سقوط می کند ...

من می دانستم که باید لیست اقدامات ممکن را برای بهترین اقدامات جستجو کنم ، و برای این منظور من به یک عملکرد ارزیابی وضعیت بازی و یک شبیه سازی عملی از اقدامات مختلف نیاز داشتم. از لحاظ تئوری ، من در مورد هرس MiniMax و alpha-beta و جستجوی درخت مونت کارلو ، حتی در مورد الگوریتم های ژنتیک اطلاعاتی داشتم ، اما هرگز یکی از این الگوریتم های پیچیده را پیاده سازی نکردم.

هفته 4 - Refactoring… دو بار
من کد خود را به نمایشی بهتر از وضعیت بازی (آنچه در آن زمان فکر می کردم) تبدیل کردم: به جای متغیرهای جهانی متعدد ، یک آرایه انجمنی واحد که می تواند فوراً کپی شود - برای شبیه سازی مهم است. iranian cyber من همچنین تصمیم گرفتم که یادگیری از دیگران تقلب نبوده است ، بنابراین در این انجمن برخی ایده های مفید و صرفه جویی در وقت را مطالعه کردم. (LoC & M یک مسابقه در سال 2018 بود ، بنابراین پس از پایان آن ، بسیاری از مردم در مورد چگونگی حل این مشکل با یکدیگر مشورت کردند.) م آموزش برنامه نویسی صفر تا صد ن فهمیدم که دیگر نباید وقت صرف روش های تهیه پیش نویس کنم ، زیرا برنده مسابقه ClosetAI یک سفارش کارت ثابت منتشر کرده است که بسیار کار می کند بهتر از هر منحنی سفارش یا مانا که قبلاً امتحان کرده بودم. تا کنون ، بزرگترین کمک جریان 2 * 4 ساعته توسط رهبر لیگ Legend reCurse بود ، که در آن او یک ربات را از ابتدا ایجاد کرد. مرد ، این پسر می تواند سریعتر از اینکه چشمک بزنم کد بنویسد. ☺️

وقت آن بود که مجدداً از ابتدا تجدید نظر کنیم ، یا دقیق تر ، زمان بازنویسی و معرفی یک ساختار کد و داده بسیار واضح تر ، دقیقاً شبیه آنچه reCurse در جریان اول استفاده می شود ، با کلاسهای جداگانه (بدون ساختار C ++ در PHP) برای کارت ، Player ، Action ، Turn ، GameState ، BotAgent و غیره. من همچنین شروع به نوشتن شبیه ساز کردم ، شبیه آنچه در جریان دوم reCurse ارائه شده است. من یک بار دیگر یاد گرفتم که از نوع شل بودن PHP با تمام وجود متنفر باشم. هنگامی که یک نام متغیر را اشتباه تایپ می کنید ، اغلب پیام های خطایی دریافت نمی کنید. مفسر فقط یک متغیر جدید ایجاد می کند و شما تعجب می کنید که چرا کد آنطور که د آموزش برنامه نویسی صفر تا صد ر نظر گرفته شده کار نمی کند ... من چندین ساعت اشکال زدایی احمقانه را از دست دادم.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

 برنامه نویسی ویندوز و بازی را به دانش آموزان در هر سنی آموزش می دهد. با برنامه نویسی مدرسه ، دانش آموزان می آموزند که چگونه برنامه های رایانه ای را با سرعت خود بنویسند. رویکرد سرگرم کننده و جذاب ، مطالب مطالعه کتاب درسی و فعالیت های برنامه نویسی رایانه ای را با هم ترکیب می کند. هیچ تخصص معلمی لازم نیست! سری KidCoder students مخصوص دانش آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی است در حالی که سری TeenCoder towards به دانش آموزان مسن تر اختصاص یافته است.

KidCoder ™: Year Pack شامل هر دو ترم اول KidCoder ™: Windows Programming و ترم دوم KidCoder ™: دوره های برنامه نویسی بازی است. دوره های KidCoder introduction مقدمه ای عملی در زمینه برنامه نویسی ویندوز است و به دانشجویان می آموزد که چگونه با استفاده از Visual Basic برنامه های شخصی ویندوز و بازی خود را بنویسند. TeenCoder ™ Series از زبان برنامه نویسی C # برای مطالعه دقیق تر مباحث برنامه نویسی ویندوز و بازی استفاده می کند.

KidCoder ™ از روشی سرگرم کننده ، خودآموز ، فعالیت محور برای آموزش برنامه نویسی رایانه استفاده می کند. هر دانش آموزی با مهارت های معمول استفاده از کامپیوتر می تواند برنامه نویسی را بیاموزد - دوباره ، به هیچ تخصص معلمی نیاز نیست. KidCoder with همراه با کتابچه های راهنما ، CD دوره ها و فیلم های آموزشی اختیاری است - دوره بسیار کاملی است. هر دوره با یک برنامه راه اندازی حرفه ای نصب می شود که منوهای دوره های گرافیکی را با پیوندهای مناسب به تمام مطالب دوره اضافه می کند. دانش آموزان نیازی به باز کردن دستی یا مدیریت دسته ای از پرونده های جداگانه ندارند. فیلم های آموزشی به ویژه مفید هستند. انیمیشن و روایت استثنایی هستند - راوی بسیار دقیق و گویا است. باز هم – این یک محصول کاملا دقیق است.

در KidCoder ™: Windows Programming ، دانش آموزان اصول برنامه نویسی را می آموزند ، از جمله نحوه ایجاد صفحات ویندوز ، نحوه استفاده از داده ها و نحوه مدیریت ورودی کاربر. دانش آموزان در انتهای هر فصل برنامه متفاوتی را ایجاد می کنند.

در KidCoder ™: برنامه نویسی بازی ، دانش آموزان اصول برنامه نویسی بازی را می آموزند ، از جمله طراحی بازی و منطق ، نحوه نمایش گرافیک ، متحرک سازی تصاویر ، کنترل روح ، پخش صدا و غیره.

با KidCoder ™ این دوره با مقدمه ای مختصر در مورد سخت افزار کامپیوتر ، نرم افزار و تاریخچه برنامه نویسی آغاز می شود و سپس مقدمه ای بر Microsoft Visual Basic 2010 ارائه می شود. دانش آموزان باید Visual Basic را در رایانه های خود بارگیری کنند. همچنین ، مهم است که رایانه دارای یک مرورگر وب فعال Flash برای پخش مستقیم فیلم ها از درایو DVD رایانه باشد - آنها در یک پخش کننده تلویزیون / DVD استاندارد پخش نمی شوند. همه اینها آموزشی است.

بچه ها باید درباره کامپیوتر بدانند. آنها باید بدانند که چگونه برنامه ریزی کنند. این یک محصول عالی برای حرکت دادن توپ است. هدف نهایی اینکه بتوانند بازی های رایانه ای خود را بنویسند ، انگیزه دانشجویان برای ادامه دوره و پایان دوره است. یک مشوق داخلی - چه خوب!

 

  • ۰
  • ۰

تقریباً هر خانوار به نوعی رایانه در خود دارد. کودکان امروز از همان سنین پایین با استفاده از تبلت ، تلفن های هوشمند ، لپ تاپ و کامپیوتر بزرگ شده اند. به همین دلیل ، استفاده از عملکردهای اساسی رایانه برای آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان برای اکثر جوانان بسیار آسان است.

به همین ترتیب ، در مدرسه ، کودکان تشویق می شوند که برای انجام تکالیف ، نوشتن گزارش ، حل معادلات پیچیده ریاضی ، طراحی و همکاری با همسالان خود از رایانه برای کار در پروژه های جالب و متنوع استفاده کنند.

اگر می خواهید در محل کار و همچنین در زندگی روزمره موفق شوید ، نیاز به مهارت در رایانه و سایر فن آوری تقریباً وجود دارد. آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در بسیاری از موارد ، کودکان در مورد چگونگی عملکرد رایانه های شخصی و سایر موارد مشابه مبتنی بر فناوری ، به آرامی متخصص می شوند.

همانطور که گفته شد ، ایرانیان سایبر این به معنای محدودیت چیزی نیست که کودکان با بزرگتر شدن می توانند در مورد کامپیوتر یاد بگیرند. در واقع ، آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان احتمالاً فرایندهای پیچیده رایانه را درک می کنند ، زیرا تقریباً از روزی که به دنیا آمده اند در معرض فناوری قرار گرفته اند.

پیش از این ما 13 دلیل برای اینکه شما باید فرزند خود را به یادگیری کدگذاری تشویق کنید ، نوشتیم. در آن مقاله توضیح دادیم که چگونه این امر می تواند در بسیاری از جنبه ها به آنها کمک کند.

علوم کامپیوتر هر چند فقط کدگذاری نیست. در زمینه علوم کامپیوتر مباحث مختلف و متنوعی وجود دارد که اگر کودکان علاقه زیادی به رایانه و فناوری داشته باشند می توانند آنها را دنبال کنند

علوم کامپیوتر چیست؟
به طور کلی ، علوم کامپیوتر به عنوان مطالعه رایانه ها و سیستم های محاسباتی تعریف می شود. در بیشتر موارد ، دانشمندان حرفه ای کامپیوتر به جای اینکه از نظر فیزیکی با ماشین آلاتی مانند همتایان مهندسی برق و کامپیوتر خود سر و صدا کنند ، با نرم افزار و سیستم های نرم افزاری کار می کنند.

اساساً ، این بدان معناست که دانشمندان علوم رایانه بیش از آنچه در داخل کامپیوتر اتفاق می افتد بیشتر به آنچه در صفحه رخ می دهد توجه دارند.

زمینه های زیادی برای تحصیل در رشته علوم کامپیوتر وجود دارد ، آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان از جمله هوش مصنوعی ، مدیریت پایگاه داده ، مهندسی نرم افزار ، زبان های برنامه نویسی ، امنیت رایانه ، دید و گرافیک و سیستم ها و شبکه های رایانه ای و محدود به آنها.

وقتی صحبت از جدایی ناپذیرترین قسمت علوم کامپیوتر می شود ، رمزگذاری یا برنامه نویسی ستون فقرات این رشته است که برای کمک به دانشمندان در حل طیف وسیعی از وظایف مورد استفاده قرار می گیرد.

علوم کامپیوتر می تواند از لحاظ ظاهری بسیار گیج کننده به نظر برسد زیرا آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان با موضوعات مختلف انتزاعی مانند فیزیک ، معادلات ریاضی و نظریه های مبتنی بر رایانه سروکار دارد.

با این حال ، این کار در درجه اول بر یافتن کارهایی است که با استفاده از رایانه امکان پذیر و غیرممکن است. معمولاً دانشمندان رایانه برای بهبود محصولات ، پروژه ها یا وب سایت های خود با استفاده از کدگذاری یا با استفاده از اشکال مختلف نرم افزار ، با مشاغل ، سازمان ها و افراد نزدیک همکاری خواهند کرد.

آیا علم کامپیوتر برای بچه ها جالب است؟
هنگام یادگیری علوم کامپیوتر ، ابتدا اصول کدنویسی و برنامه نویسی به کودکان آموزش داده می شود. سپس از آنجا ، آنها ترغیب خواهند شد که از این مهارتها در سایر اشکال علوم کامپیوتر ، مانند نرم افزار و طراحی بازی استفاده کنند.

برای بسیاری از کودکان ، فرآیند یادگیری نحوه کدگذاری یک تجربه سرگرم کننده و ارزشمند است. به عنوان مثال ، دوره های علوم کامپیوتر FunTech همه برای آموزش این مهارت ها به روشی هیجان انگیز و جذاب به جوانان طراحی شده است.

دوره های علوم کامپیوتر ما با ارائه اطلاعات در قالب بازی ها و سایر پروژه های سرگرم کننده ، به کودکان آموزش می دهد. خارج از مطالعه مبتنی بر اینترنت ، کودکان همچنین می توانند مهارت های علوم کامپیوتر خود را در خانه تمرین کنند.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، می خواهید با والدین خود در مورد نحوه پرداخت هزینه دانشگاه صحبت کنید. آیا شما صندوق کالج دارید؟ اگر چنین است ، میزان دارایی خود را بفهمید و قوانین استفاده از این پول چیست. وجوه کسب درآمد برای نوجوانان وجود دارد (شهریه پیش پرداخت ، 529 برنامه و برنامه Coverdell) بنابراین مهم است بدانید که آیا بودجه ای را قبلاً کنار گذاشته اید. برخی از برنامه ها شما را ملزم به رفتن به مدرسه در ایالت می کند ، در حالی که برخی دیگر به شما امکان می دهد از پول برای پرداخت هزینه مسکن دانشگاه استفاده کنید.
آیا می توانید برای بورس تحصیلی اقدام کنید؟ بورس تحصیلی بودجه ای است که توسط یک مدرسه ، سازمان ، کلیسا یا گروه دیگر به دانش آموز اعطا می شود تا بتواند بخشی یا کل هزینه های کسب درآمد برای نوجوانان را پرداخت کند. بورس تحصیلی اغلب بر اساس لیاقت علمی یا چیزی که شما به دست آورده اید اعطا می شود. این پول لازم نیست پس داده شود. بسته به بورس تحصیلی ، ممکن است مجبور شوید در یک مدرسه خاص تحصیل کنید. کمک هزینه های تحصیلی از این لحاظ شبیه بورس های تحصیلی است که نیازی به بازپرداخت آنها نیست اما بر اساس نیاز مالی اعطا می شود. به عنوان مثال می توان به کمک هزینه های Pell و کمک هزینه تحصیلی تکمیلی فدرال (FSEOG) اشاره کرد. آنها معمولاً از طرف دولت (دولت فدرال / ایالتی) ، منابع خصوصی یا خود مدرسه اهدا می شوند.
مشاور راهنمایی دبیرستان شما مکانی عالی برای شروع در هنگام جستجوی بورسیه و کمک هزینه تحصیلی است. او می تواند کسب درآمد برای نوجوانان را در مسیر درست هدایت کند. همچنین ممکن است بخواهید با هر گروه محلی که عضو آن هستید از جمله گروه های مدنی ، گروه های برادرانه یا گروه های مبتنی بر ایمان مشورت کنید زیرا ممکن است بورس های تحصیلی نیز ارائه دهند. هنگام تحقیق در مورد بورسیه ها ، حتماً به سایت www.ftc.gov/scholoarshipscams مراجعه کنید تا مطمئن شوید با یک frm معتبر روبرو هستید.
اگر قادر به تأمین هزینه های دانشگاه خود با گزینه هایی که قبلاً در نظر گرفتیم نیستید ، ممکن است مجبور شوید وام های دانشجویی بگیرید. وام های دانشجویی وام هایی هستند که به طور خاص برای هزینه های تحصیل وام گرفته می شوند. وام ها باید با بهره بازپرداخت شوند و براساس شرایط ارائه دهنده وام از نظر شرایط و ضوابط متفاوت است. بودجه ممکن است توسط دولت فدرال یا موسسات خصوصی مانند بانک ها ، اتحادیه های اعتباری ، آژانس های دولتی یا مدارس تأمین شود. وام های کسب درآمد برای نوجوانان برای کمک به پرداخت باقی مانده هزینه های مربوط به دانشگاه ، پس از استفاده از سایر اشکال کمک ، طراحی شده اند.

 

 

http://elliottevmc58259.pages10.com/--36370471

http://edwinvmct15825.ampblogs.com/--35873971

http://angeloprtv50628.blogocial.com/--33798943

http://daltonasiz47048.onesmablog.com/--37839493

http://shaneqhyp93704.shotblogs.com/-14269105

http://sethlckg69370.bloguetechno.com/--34422636

http://lanekjig94051.tribunablog.com/-14473702

http://edwinmnoq28394.blogminds.com/-12417967

http://brooksjarh60370.suomiblog.com/-15584434

http://tysonrizp04714.tinyblogging.com/--40833983

http://mylesdvlb58259.full-design.com/--42013561

http://emilianokbsj71482.pointblog.net/--38283187

http://judahvyzy61739.ampedpages.com/--28487897

http://charliedulb48158.blog5.net/41447015/

http://rylanrtvv40616.affiliatblogger.com/51040467/

http://garrettgypf69360.diowebhost.com/54729967/

http://keegannevm92603.fitnell.com/40107800/

http://rivertlcs04815.dbblog.net/31038660/

http://sergioxofv25936.ezblogz.com/31110105/

http://martinnfvm82592.designertoblog.com/30694273/

http://landenvndt15825.blogs-service.com/30803361/

http://marcoxpfv26936.bluxeblog.com/31360062/

http://keeganxzza17283.mpeblog.com/24106708/

http://jaredjlkl08495.articlesblogger.com/23892206/

http://deanbtja37148.arwebo.com/23854386/

http://spencerxaza62839.blogerus.com/23988003/

http://augustfwoe59269.bloggin-ads.com/23997376/

http://andreavqm94826.blogpostie.com/24001394/

http://johnnyxpgv26936.thezenweb.com/--36648997

http://simoniari70471.blogprodesign.com/23824649/

http://felixneuk82582.blogdigy.com/-14429682

http://waylonbdef84051.mybjjblog.com/-14985123

http://codysvww50516.tblogz.com/-14990735

http://louistkcs14815.uzblog.net/-14891118

http://holdenulct14815.canariblogs.com/-15987688

http://cruzvnfv26049.qowap.com/59078068/

http://hectorsjbr04714.blog2learn.com/47494887/

http://gregoryctkb48158.jiliblog.com/58648618/

http://griffingjkl16283.getblogs.net/30923244/

http://riverumdu25926.dsiblogger.com/31185002/

http://andersonzriy37047.ka-blogs.com/53726838/

http://manuelmduk81582.blogofoto.com/31007954/

http://ziondcbz50515.acidblog.net/31057530/

http://simonhzqg60471.fireblogz.com/30713306/

http://johnnyxgnu52973.aioblogs.com/53789452/

http://jaidenybbc73940.xzblogs.com/41999531/

http://cristianphxo93603.free-blogz.com/47166807/

http://stephenrjaq03714.widblog.com/54338676/

http://israelgxtk81582.collectblogs.com/46102876/

http://stephenlcuk94704.isblog.net/-17640800

http://cristianfggh95062.blogdon.net/-16826959

http://rowanjbtk81593.blogkoo.com/-19589790

http://gunnerhzqf60360.alltdesign.com/-20608762

http://danteculc58259.amoblog.com/-22070531

http://juliuslbqe10875.total-blog.com/-25484526

http://griffinkctj71482.blog-gold.com/5333024/کسب-درآمد-نوجوانان

http://holdenwofv25936.ambien-blog.com/5300201/کسب-درآمد-نوجوانان

http://felixdfee83950.atualblog.com/5245514/کسب-درآمد-نوجوانان

http://juliusoqrs39405.blog-a-story.com/5279702/کسب-درآمد-نوجوانان

http://angelouxza62849.blogacep.com/4932274/کسب-درآمد-نوجوانان

http://felixmduk82582.blogadvize.com/5349899/کسب-درآمد-نوجوانان

http://marioskbt15825.bloggerbags.com/5050579/کسب-درآمد-نوجوانان

http://troyyvtp16161.bloggerswise.com/5274483/کسب-درآمد-نوجوانان

http://trentonxneu25826.bloggosite.com/5384353/کسب-درآمد-نوجوانان

http://louisjlop28406.blogoscience.com/5263237/کسب-درآمد-نوجوانان

http://remingtonqssr28495.blogproducer.com/5401111/کسب-درآمد-نوجوانان

http://sethzabb72839.blogrelation.com/5293953/کسب-درآمد-نوجوانان

http://landenvney37147.blogrenanda.com/5374278/کسب-درآمد-نوجوانان

http://mylesbsja47148.blogsidea.com/5383425/کسب-درآمد-نوجوانان

http://judahjbsi71481.blogthisbiz.com/5195254/کسب-درآمد-نوجوانان

http://jaideniari71471.blue-blogs.com/5270242/کسب-درآمد-نوجوانان

http://knoxmmlj94949.csublogs.com/5119901/کسب-درآمد-نوجوانان

http://danteariy37047.dailyhitblog.com/5260616/کسب-درآمد-نوجوانان

http://elliotpstr39405.develop-blog.com/5363092/کسب-درآمد-نوجوانان

http://edwinxofw25936.is-blog.com/5394885/کسب-درآمد-نوجوانان

http://judahhzpf60370.livebloggs.com/5410444/کسب-درآمد-نوجوانان

http://sergioyqgx26037.loginblogin.com/5326817/کسب-درآمد-نوجوانان

http://stephensokf72615.mdkblog.com/5095384/کسب-درآمد-نوجوانان

http://devinjasj71581.mybuzzblog.com/5061058/کسب-درآمد-نوجوانان

http://louisklnn18395.newbigblog.com/5161786/کسب-درآمد-نوجوانان

http://dallasphyo93603.thenerdsblog.com/4990587/کسب-درآمد-نوجوانان

http://becketthypf60360.theobloggers.com/5392077/کسب-درآمد-نوجوانان

http://griffinhyqg60371.topbloghub.com/5381720/کسب-درآمد-نوجوانان

http://kameronkpuy63962.ttblogs.com/5113185/کسب-درآمد-نوجوانان

http://lanevmct14815.vblogetin.com/5007899/کسب-درآمد-نوجوانان

http://traviskctj71481.win-blog.com/5434280/کسب-درآمد-نوجوانان

http://travisbdei83726.worldblogged.com/5175616/کسب-درآمد-نوجوانان

http://griffiniaqg60370.yomoblog.com/5597442/کسب-درآمد-نوجوانان

http://andyqhyn92693.digiblogbox.com/25975297/

http://dallasphyo93603.jaiblogs.com/26218767/

http://reidmdvl82592.blogzag.com/44931261/

http://zanderlcuk81582.look4blog.com/39742170/

http://jasperrqok06272.imblogs.net/49860613/

http://erickqlga28371.blogstival.com/23803209/

http://felixdghh95061.designi1.com/23319224/

http://elliotruwy62849.educationalimpactblog.com/23624533/

http://mylesewmd58269.ivasdesign.com/23641679/

http://tysonyuql94838.link4blogs.com/23743513/

http://daltonariy37047.post-blogs.com/23606601/

https://andyiklm16273.blognody.com/3868147/کسب-درآمد-نوجوانان

http://andymmnm15050.review-blogger.com/23424154/

https://remingtonzrhx36047.blogsumer.com/3850467/کسب-درآمد-نوجوانان

http://cesarrjar04714.mybloglicious.com/23452436/

https://andywofw26037.jts-blog.com/3842402/کسب-درآمد-نوجوانان

https://collinfxof69360.rimmablog.com/3862499/کسب-درآمد-نوجوانان

https://manuelmevq04815.bloggazza.com/3860192/کسب-درآمد-نوجوانان

https://manuelgijj06273.blogaritma.com/3841425/کسب-درآمد-نوجوانان

https://rylanzacg83949.shoutmyblog.com/3822623/کسب-درآمد-نوجوانان

https://shaneqiyp93704.bcbloggers.com/3836513/کسب-درآمد-نوجوانان

https://connervsok93838.blogcudinti.com/3851350/کسب-درآمد-نوجوانان

https://beauvvtr27272.iyublog.com/3841121/کسب-درآمد-نوجوانان

https://eduardotlct15825.blogdiloz.com/3841678/کسب-درآمد-نوجوانان

https://sergiozqkj81582.verybigblog.com/3825490/کسب-درآمد-نوجوانان

https://devinmewn93604.activosblog.com/3836455/کسب-درآمد-نوجوانان

https://caidenqiyo03704.p2blogs.com/3822798/کسب-درآمد-نوجوانان

https://garrettaayx51738.bloggactivo.com/3834082/کسب-درآمد-نوجوانان

https://finnhype69360.theblogfairy.com/3837087/کسب-درآمد-نوجوانان

https://juliusdwof60471.vidublog.com/3839255/کسب-درآمد-نوجوانان

https://paxtonnevl82692.oblogation.com/3831249/کسب-درآمد-نوجوانان

https://dallasehij05061.gynoblog.com/3825662/کسب-درآمد-نوجوانان

https://zionwtrp14825.laowaiblog.com/3826691/کسب-درآمد-نوجوانان

https://eduardorlfz48260.angelinsblog.com/3813779/کسب-درآمد-نوجوانان

https://claytonqizp93704.bloggadores.com/3839124/کسب-درآمد-نوجوانان

https://jaspermjfa50493.thekatyblog.com/3820461/کسب-درآمد-نوجوانان

https://mylessttt49516.blogspothub.com/3830025/کسب-درآمد-نوجوانان

https://landenumcs15815.idblogmaker.com/3824633/کسب-درآمد-نوجوانان

https://arthurdbzr04815.blogdemls.com/3837892/کسب-درآمد-نوجوانان

https://andycsgu76532.ageeksblog.com/3818548/کسب-درآمد-نوجوانان

https://paxtonlctj71482.blogunteer.com/3813642/کسب-درآمد-نوجوانان

https://kylerxpgw26037.life3dblog.com/3814760/کسب-درآمد-نوجوانان

https://ricardolctj81581.humor-blog.com/3833426/کسب-درآمد-نوجوانان

https://andyrpqn05049.therainblog.com/3812707/کسب-درآمد-نوجوانان

https://emilioskbr04814.ltfblog.com/3840287/کسب-درآمد-نوجوانان

https://kylergffc72727.blogmazing.com/3824566/کسب-درآمد-نوجوانان

https://manuelvlbp54219.blogars.com/3807129/کسب-درآمد-نوجوانان

https://caidenqizp03704.thechapblog.com/3827437/کسب-درآمد-نوجوانان

https://travisnfwm92693.blogsvirals.com/3826431/کسب-درآمد-نوجوانان

https://andersonculb48259.estate-blog.com/3823538/کسب-درآمد-نوجوانان

https://stephenmdul81582.losblogos.com/3812542/کسب-درآمد-نوجوانان

https://miloprss39506.prublogger.com/3820940/کسب-درآمد-نوجوانان

https://collinstuu49506.blogdomago.com/3839487/کسب-درآمد-نوجوانان

https://donovanhikk16273.glifeblog.com/3824517/کسب-درآمد-نوجوانان

https://riverpmie62716.bloguerosa.com/3825000/کسب-درآمد-نوجوانان

https://felixpgxo93603.daneblogger.com/3826481/کسب-درآمد-نوجوانان

https://cashqizp03704.goabroadblog.com/3829509/کسب-درآمد-نوجوانان

https://raymondogxn93693.popup-blog.com/3811785/کسب-درآمد-نوجوانان

https://gregoryewnf69370.activablog.com/3828740/کسب-درآمد-نوجوانان

https://eduardoktah08529.bloggazzo.com/3829573/کسب-درآمد-نوجوانان

http://gunnerewnd59269.aboutyoublog.com/4407245/کسب-درآمد-نوجوانان

https://franciscogypf69370.ssnblog.com/3807173/کسب-درآمد-نوجوانان

http://caidendffg95162.blog2news.com/4594754/کسب-درآمد-نوجوانان

http://keeganizqg60371.blog4youth.com/4324779/کسب-درآمد-نوجوانان

https://franciscowyza64951.blogozz.com/3823586/کسب-درآمد-نوجوانان

http://edwinmooo27394.blog5star.com/4642069/کسب-درآمد-نوجوانان

http://reideeda61616.blogdun.com/4617358/کسب-درآمد-نوجوانان

http://gregorybwpf60370.bloggactif.com/5190384/کسب-درآمد-نوجوانان

http://archerwnev25926.blogginaway.com/4640688/کسب-درآمد-نوجوانان

http://trentonxofv26936.blogolenta.com/5014408/کسب-درآمد-نوجوانان

http://martintnhz59371.blogripley.com/4676500/کسب-درآمد-نوجوانان

http://elliottgyqh70481.blogsuperapp.com/4543104/کسب-درآمد-نوجوانان

http://rowanvcdd73940.dgbloggers.com/4395509/کسب-درآمد-نوجوانان

http://eduardolctk81582.dreamyblogs.com/4418035/کسب-درآمد-نوجوانان

http://griffinwxxx51627.frewwebs.com/4603442/کسب-درآمد-نوجوانان

http://augustiarh70371.howeweb.com/4538189/کسب-درآمد-نوجوانان

http://trevoriknn16273.idblogz.com/4337334/کسب-درآمد-نوجوانان

http://rafaellopp27283.izrablog.com/1951112/کسب-درآمد-نوجوانان

http://zandernhas15937.kylieblog.com/4382595/کسب-درآمد-نوجوانان

http://landenyrjb59260.luwebs.com/4686180/کسب-درآمد-نوجوانان

http://claytonccay50506.slypage.com/4917414/کسب-درآمد-نوجوانان

http://riverulct15815.webbuzzfeed.com/4560799/کسب-درآمد-نوجوانان

http://andresevmc58269.webdesign96.com/4479249/کسب-درآمد-نوجوانان

http://messiahmppq38405.59bloggers.com/4512005/کسب-درآمد-نوجوانان

http://beauuvxx52738.bligblogging.com/4831435/کسب-درآمد-نوجوانان

http://manueluqle61594.thelateblog.com/4712074/کسب-درآمد-نوجوانان

http://codyrsss39506.actoblog.com/4707019/کسب-درآمد-نوجوانان

http://erickazxu38494.blog-mall.com/4759754/کسب-درآمد-نوجوانان

http://landenaxto05049.blogofchange.com/4853746/کسب-درآمد-نوجوانان

http://elliotopqq38405.spintheblog.com/4975668/کسب-درآمد-نوجوانان

http://kamerontlbr14714.dailyblogzz.com/4819098/کسب-درآمد-نوجوانان

http://zionaccd83950.blogvivi.com/5118024/کسب-درآمد-نوجوانان

http://titusrizp03704.bloginder.com/5340754/کسب-درآمد-نوجوانان

http://jaspermiea60504.blogdal.com/5337149/کسب-درآمد-نوجوانان

http://rylanfxof83726.newsbloger.com/5453207/کسب-درآمد-نوجوانان

http://cesarqhyo93703.get-blogging.com/5713522/کسب-درآمد-نوجوانان

http://sergiosssp28395.targetblogs.com/5821557/کسب-درآمد-نوجوانان

http://ricardoksxa72839.bleepblogs.com/5987388/کسب-درآمد-نوجوانان

https://alexistvww51627.activoblog.com/3468161/کسب-درآمد-نوجوانان

https://knoxkmnn17283.blogoxo.com/3466522/کسب-درآمد-نوجوانان

https://paxtonlcsj71481.elbloglibre.com/3465697/کسب-درآمد-نوجوانان

https://landenvnev25926.blog-ezine.com/3465913/کسب-درآمد-نوجوانان

https://kylervnev25926.blogscribble.com/3466852/کسب-درآمد-نوجوانان

https://eduardobegd84051.madmouseblog.com/3468166/کسب-درآمد-نوجوانان

https://paxtonlctj71582.ja-blog.com/3467619/کسب-درآمد-نوجوانان

https://jaredwneu25936.blogtov.com/3467988/کسب-درآمد-نوجوانان

https://beckettizqg60370.digitollblog.com/3466149/کسب-درآمد-نوجوانان

https://dominickzrjz37148.blazingblog.com/3467855/کسب-درآمد-نوجوانان

https://felixsmgb59482.creacionblog.com/3467998/کسب-درآمد-نوجوانان

https://ricardoogxn92603.tusblogos.com/3467526/کسب-درآمد-نوجوانان

https://hectorilmm17283.blogchaat.com/3466135/کسب-درآمد-نوجوانان

https://gregoryruut49506.dm-blog.com/3465830/کسب-درآمد-نوجوانان

https://rafaelvndu15925.smblogsites.com/3466436/کسب-درآمد-نوجوانان

https://cashsngz48260.weblogco.com/3466439/کسب-درآمد-نوجوانان

https://spencerjari70471.blogdeazar.com/3466956/کسب-درآمد-نوجوانان

https://waylondedd72727.ourcodeblog.com/3466396/کسب-درآمد-نوجوانان

https://jaidenuvww50628.eedblog.com/3466557/کسب-درآمد-نوجوانان

https://cesarjkkh94838.theisblog.com/3466174/کسب-درآمد-نوجوانان

https://rafaeluvwv40506.blog2freedom.com/3466843/کسب-درآمد-نوجوانان

https://simonvxyy61728.liberty-blog.com/3466820/کسب-درآمد-نوجوانان

https://louishjjj05172.bloggip.com/3466503/کسب-درآمد-نوجوانان

https://jaidenwzab73849.qodsblog.com/3467358/کسب-درآمد-نوجوانان

https://rowanefed72838.techionblog.com/3466448/کسب-درآمد-نوجوانان

https://gregoryvwwx50616.blogpayz.com/3467365/کسب-درآمد-نوجوانان

https://jeffreyceed83940.buyoutblog.com/3468023/کسب-درآمد-نوجوانان

https://jareduwxl28395.blogitright.com/3468401/کسب-درآمد-نوجوانان

https://rylanqrpm05161.blogunok.com/3467002/کسب-درآمد-نوجوانان

https://andyqizq03704.blog-eye.com/3466433/کسب-درآمد-نوجوانان

https://zanderfkor39506.blogdosaga.com/3467833/کسب-درآمد-نوجوانان

https://stephenofwm82693.blogpixi.com/3467745/کسب-درآمد-نوجوانان

https://finneumc48159.snack-blog.com/3468391/کسب-درآمد-نوجوانان

https://josueghjj05162.fare-blog.com/3467695/کسب-درآمد-نوجوانان

https://kyleredax49483.anchor-blog.com/3467561/کسب-درآمد-نوجوانان

https://milozxuq27950.blogsvila.com/3467078/کسب-درآمد-نوجوانان

https://trevorbyup15938.wssblogs.com/3468228/کسب-درآمد-نوجوانان

https://collinsttt39506.blogdanica.com/3467731/کسب-درآمد-نوجوانان

https://holdenkkkl06273.bloggerchest.com/3468730/کسب-درآمد-نوجوانان

https://hectoronnk05050.like-blogs.com/3467620/کسب-درآمد-نوجوانان

https://tysonyuql94838.onzeblog.com/3468307/کسب-درآمد-نوجوانان

https://lorenzofikm16172.blog-kids.com/3469302/کسب-درآمد-نوجوانان

https://remingtongoee72726.answerblogs.com/3469052/کسب-درآمد-نوجوانان

https://josuephyo93703.ziblogs.com/3467753/کسب-درآمد-نوجوانان

https://simonvwxx50627.nizarblog.com/3470068/کسب-درآمد-نوجوانان

https://manueldegg94061.sharebyblog.com/3470579/کسب-درآمد-نوجوانان

https://cristianqiyp03704.wizzardsblog.com/3469504/کسب-درآمد-نوجوانان

https://damienkctk81482.tokka-blog.com/3471140/کسب-درآمد-نوجوانان

 

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

فواید برنامه نویسی

در برنامه نویسی عملکردی ، معایب برنامه نویسی استفاده فواید برنامه نویسی از توابع خالص درک و پیش بینی جریان برنامه کد منبع را بسیار آسان تر و بصری تر می کند. برنامه هایی که طبق این پارادایم نوشته شده اند به طور خودکار دارای درجه نسبتاً بالایی اتصال شل هستند ، مزایا برنامه نویسی یعنی تغییرات در یک قسمت تأثیر کمی بر سایر قسمت های نرم افزار دارد. تا زمانی که پارامترهای فراخوانی و مقدار بازگشتی یکسان باشند ، اجرای یک تابع خالص بدون تأثیر بر فواید برنامه نویسی موقعیت های دیگر کد ، می تواند تحت هر تغییری قرار گیرد. بعلاوه ، بسیاری از این عملکردها می توانند به خوبی ترکیب شوند و عملکردهای جدیدی را تشکیل دهند ، زیرا هنگام فراخوانی هیچ عارضه جانبی در نظر گرفته نمی شود. علاوه بر این ، برنامه های نوشته شده عملکردی خاصیت شفافیت ارجاع را دارند. این بدان معناست که در مورد پارامترهای مکالمه ثابت ، فراخوانی عملکرد کامل در برنامه بدون تغییر در رفتار کل سیستم می تواند با مقادیر برگشتی جایگزین شود

برنامه نویسی عملکردی برای چه چیزی مناسب است؟

مزایای برنامه نویسی عملکردی ، به ویژه در مقایسه با شی گرا ، واضح است. با این حال ، در عمل ، به طور معمول امکان توسعه یک سیستم نرم افزاری کامل به مزایا برنامه نویسی صورت کاملاً کاربردی وجود ندارد. فواید برنامه نویسی معایب برنامه نویسی همیشه مناطقی با کد منبع وجود خواهد داشت که شرایط شایع و عوارض جانبی در آنها نقش مهمی دارد. وقتی یک سیستم نرم افزاری با محیط خود ارتباط برقرار می کند ، مثلاً با یک پایگاه داده ، سیستم فایل یا هنگام ارسال داده از طریق شبکه ، الگوی توابع خالص کاملاً نامناسب است.

 

همانطور که قبلاً توضیح داده شد ، برنامه نویسی شی گرا از مزیت خود در اجرای نرم افزار اشیا real واقعی برخوردار است. قدرت شما در ایجاد ساختارها و فواید برنامه نویسی معماری یک سیستم نرم افزاری است ، زیرا در این پارادایم داده ها و روش ها یک واحد را تشکیل می دهند. به همین دلیل ، در عمل اغلب به درستی به برنامه نویسی کاربردی ترجیح داده می شود. با این حال ، این اتفاق می افتد در جایی که به وضوح در معرض آسیب است. زیرا وقتی صحبت از پردازش عینی داده ها یا منطق تجاری واقعی یک برنامه می شود ، بدیهی است که برنامه نویسی نقاط قوت آن را نشان می دهد. معایب برنامه نویسی با افزایش فواید برنامه نویسی پیچید`گی الگوریتم ها ، اهمیت نوشتن کدی که آسان خوانده شود ، مختصر باشد و مزایا برنامه نویسی آزمایش آن آسان باشد. در این مناطق ، استفاده از عملکردهای خالص بسیار برتر از برنامه نویسی شی گرا است و باید مورد توجه تصمیم گیرندگان قرار گیرد.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۱

شرکت ایرانیان سایبر

آموزشگاه ایرانیان سایبر iranian cyber به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می پردازد. خانواده های عزیز ایرانی می توانند دانش آموز خود را به خیالی آسوده در دوره های ایرانیان iranian cyber سایبر ثبت نام کنند. چرا که ایرانیان سایبر  iranian cyber به گارانتی 100 درصدی دوره ها بدون قید و شرط در ماه اول آموزش پرداخته است. ایرانیان سایبر iranian cyber را در یادگیری کدنویسی به یاد بسپارید.

 

 

http://andreijlm17283.ampblogs.com/--35791230

 

http://caidenofvm82592.blogocial.com/--33713285

 

http://donovanlljf72615.pages10.com/--36305503

 

http://sethoibu26047.onesmablog.com/--37750733

 

http://andresdulb48258.blogolize.com/--38550456

 

http://rylanariz37147.tribunablog.com/-14381546

 

http://angeloqstu40627.shotblogs.com/-14176231

 

http://alexisprtu49506.suomiblog.com/-15492054

 

http://kamerontlct15825.blogminds.com/-12328415

 

http://felixofxn92693.bloguetechno.com/--34335345

 

http://cristianqhyp93704.pointblog.net/--38205229

 

http://knoxxpfv26936.thezenweb.com/--36587145

 

http://stephentkzn43209.blog5.net/41348023/

 

http://becketttjym43109.full-design.com/--41925613

 

http://codyculc48159.ampedpages.com/--28423153

 

http://lukasfwmd59259.affiliatblogger.com/50935363/

 

http://marcokzoc09764.fitnell.com/40003005/

 

http://connersuvu40516.dbblog.net/30940674/

 

http://charliedvlb48158.diowebhost.com/54625342/

 

http://angelodvmd59360.ezblogz.com/31011990/

 

http://beckettiarg60370.designertoblog.com/30596658/

 

http://johnathanwofv26936.blogs-service.com/30705536/

 

http://zanderpalu64297.mpeblog.com/24012508/

 

http://damienzabc73940.bluxeblog.com/31262713/

 

http://andreriyp93603.articlesblogger.com/23798085/

 

http://andretkbr04714.arwebo.com/23760136/

 

http://zionlduk81481.blogerus.com/23893837/

 

http://cashvpia48260.bloggin-ads.com/23903926/

 

http://eduardolbtj71481.blogpostie.com/23907231/

 

http://juliusezvq15059.blogprodesign.com/23730989/

 

http://cashqiyo93703.blogdigy.com/-14337152

 

http://johnathanxogw26936.mybjjblog.com/-14893056

 

http://troyghih94061.tblogz.com/-14896677

 

http://lukasfwnd58259.uzblog.net/-14798474

 

http://charliedvmc58259.canariblogs.com/-15893794

 

http://charlieduka48158.blog2learn.com/47391185/

 

http://brooksjbsi70481.qowap.com/58973651/

 

http://lukasevmd59269.jiliblog.com/58547019/

 

http://danteasja47148.getblogs.net/30825738/

 

http://simonuxyy61728.dsiblogger.com/31087292/

 

http://brooksujyl42198.blogofoto.com/30910101/

 

http://dallaspgxn92603.ka-blogs.com/53622783/

 

http://rowanhzqg60370.acidblog.net/30959922/

 

http://finngyoe69360.fireblogz.com/30615523/

 

http://ricardooibu26048.xzblogs.com/41896105/

 

http://louisulcs14815.free-blogz.com/47064186/

 

http://marioeijl06273.collectblogs.com/45999749/

 

http://marcokapc19765.isblog.net/-17546354

 

http://ricardogfed72738.widblog.com/54235063/

 

http://johnathanwofv26926.aioblogs.com/53686203/

 

http://jaidenhzqg69360.blogdon.net/-16733905

 

http://gregoryljig83838.blogkoo.com/-19496375

 

http://miloasiy37047.alltdesign.com/-20513804

 

http://archeryqgw26037.amoblog.com/-21976225

 

http://edwinwoev26936.total-blog.com/-25389253

 

http://trentonoqss39405.blog-gold.com/5238191/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://cesarsjaq04714.ambien-blog.com/5206023/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://emilianocggg84950.atualblog.com/5152218/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://johnnyxpfv26036.blog-a-story.com/5185362/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://josueeghi95162.blogacep.com/4838661/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://shaneikkj05162.bloggerbags.com/4957292/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://ricardomevl81582.bloggerswise.com/5179964/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://marcoqqqn16172.bloggosite.com/5290519/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://devinizqg60371.blogoscience.com/5169272/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://andersonwneu25926.blogrelation.com/5199342/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://manuelofwm92693.blogrenanda.com/5279603/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://andersonmopq38405.blogsidea.com/5288727/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://israelwyaz62738.blogadvize.com/5256018/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://riverlnpp27384.blogthisbiz.com/5102415/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://lukasfwnd59269.blue-blogs.com/5176495/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://laneloqq28495.blogproducer.com/5307043/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://zionldtk81582.csublogs.com/5026876/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://elliotrsss39506.dailyhitblog.com/5166739/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://andypgxm92592.develop-blog.com/5269064/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://marioqhyp93704.is-blog.com/5301474/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://elliottfxoe69360.livebloggs.com/5316825/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://chanceyacb72849.loginblogin.com/5233319/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://emiliohjii94949.mdkblog.com/5001382/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://jaidenhypf60360.mybuzzblog.com/4966580/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://damienbdfg94061.newbigblog.com/5068801/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://dallasefgh84051.thenerdsblog.com/4897030/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://keeganvxab62849.theobloggers.com/5298389/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://lorenzofxoe59369.topbloghub.com/5287532/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://beckettizrh60471.ttblogs.com/5019100/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://sethkbsj71481.vblogetin.com/4914447/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://finndulb48159.win-blog.com/5340177/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://jaredculb48158.worldblogged.com/5081133/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://trevorebaz61728.yomoblog.com/5502897/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://marionfwm82693.digiblogbox.com/25878205/

 

http://codyqsrq28395.jaiblogs.com/26121298/

 

http://deanfwnd59269.blogzag.com/44827890/

 

http://holdenztpi82715.look4blog.com/39638362/

 

http://martinegih94950.imblogs.net/49757131/

 

http://trevorqhxo93603.blogstival.com/23709916/

 

http://cristianpgwn92693.designi1.com/23226277/

 

http://holdenmpqq38495.educationalimpactblog.com/23531318/

 

http://brooksxacd84051.ivasdesign.com/23548365/

 

http://dallasqizq04825.link4blogs.com/23650021/

 

http://erickhpxd96307.mybloglicious.com/23359240/

 

http://erickldtk81582.post-blogs.com/23513565/

 

http://erickmduk82582.review-blogger.com/23330904/

 

https://connervxza73849.blognody.com/3782410/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://josueyqhx36037.jts-blog.com/3756459/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://codyexrk82604.blogsumer.com/3764696/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://arthurzqhx36037.rimmablog.com/3776979/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://edwinwoev26926.bcbloggers.com/3751172/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://lanewofv25936.shoutmyblog.com/3737191/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://kylerumcs15815.blogcudinti.com/3765954/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://gregoryrttu40627.bloggazza.com/3774830/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://landenillm17284.iyublog.com/3755557/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://rafaelnnqm06161.blogdiloz.com/3756227/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://israelhzqg60370.activosblog.com/3750993/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://emiliosjaq04715.verybigblog.com/3740358/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://garrettfwmc58259.blogaritma.com/3755854/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://knoxijll06172.p2blogs.com/3738621/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://dominickoqrr39406.bloggactivo.com/3748753/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://cesarpgwn92693.vidublog.com/3753648/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://titussjaq04714.theblogfairy.com/3751834/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://emilianocujk54219.oblogation.com/3745733/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://shanehikk06172.laowaiblog.com/3741797/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://keeganewnd59269.gynoblog.com/3740097/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://mylesgypg60370.angelinsblog.com/3728555/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://miloariy37047.bloggadores.com/3753541/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://remingtonbtkb47158.humor-blog.com/3748135/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://jaredmpqq38406.blogspothub.com/3744553/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://shaneqizq04704.blogdemls.com/3752454/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://brookskctj71481.idblogmaker.com/3739153/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://juliusprst49516.ageeksblog.com/3733160/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://zanefxod59260.thekatyblog.com/3735228/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://felixqiyp03704.life3dblog.com/3729407/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://riverdcay50505.therainblog.com/3727436/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://charlieevnd58269.ltfblog.com/3754975/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://trevorpgwn92693.blogars.com/3721912/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://marcooprs39506.thechapblog.com/3742198/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://alexisxpfv26936.blogsvirals.com/3741114/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://jasperbtjz47148.blogmazing.com/3739156/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://andyhiij95061.glifeblog.com/3739057/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://codyttuu40517.losblogos.com/3727401/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://sethjarh60471.estate-blog.com/3738279/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://mylesewnd59269.blogunteer.com/3728445/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://damienzcee83950.prublogger.com/3735729/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://laneulbs14815.daneblogger.com/3741126/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://zanectka48158.goabroadblog.com/3744400/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://shaneuldv26047.popup-blog.com/3726697/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://rylannonl05050.activablog.com/3743564/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://spencerxacd84062.blogdomago.com/3754443/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://jasperligd61616.bloggazzo.com/3744136/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://emiliotlhz47158.aboutyoublog.com/4315885/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://codyctlb48159.ssnblog.com/3722262/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://trentonzqhx37047.bloguerosa.com/3739828/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://simonwyzy61728.blog2news.com/4503967/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://charlieevnd59269.blog4youth.com/4233785/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://emiliotlbs14815.blog5star.com/4551864/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://shanerizq03704.blogdun.com/4526625/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://israeljbri70471.bloggactif.com/5099629/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://lorenzofwnd59269.blogozz.com/3738295/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://deanrsss39506.blogginaway.com/4549748/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://alexiswndu15825.blogolenta.com/4923670/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://juliusdvmc58259.blogripley.com/4585175/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://finnudda51616.blogsuperapp.com/4451988/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://lanexpgy37048.dgbloggers.com/4304395/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://lanewofw26936.dreamyblogs.com/4326826/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://erickybbc72850.frewwebs.com/4512275/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://edwinzriy36047.howeweb.com/4447698/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://zionlctk81482.idblogz.com/4246627/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://martinlcti71481.izrablog.com/1864064/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://andrebqft76431.kylieblog.com/4291992/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://spencerplgb59482.luwebs.com/4594708/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://griffiniaqg70471.slypage.com/4826329/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://tysonijmo27384.webbuzzfeed.com/4468952/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://dominickmnoo27394.webdesign96.com/4387222/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://connerewnd59269.59bloggers.com/4419925/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://andersonasja48158.bligblogging.com/4739284/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://elliottfxoe69360.thelateblog.com/4619459/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://jaidengyoe59360.actoblog.com/4614725/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://daltonasiz47048.blog-mall.com/4667405/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://gunnerhzqg60370.blogofchange.com/4760589/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://emilianomeuk82582.spintheblog.com/4882434/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://cruzumcs15815.dailyblogzz.com/4726027/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://milobsjz37048.blogvivi.com/5024187/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://donovanqizp03604.bloginder.com/5246857/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://waylonkcsk71582.blogdal.com/5243586/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://mariogiji06173.newsbloger.com/5359411/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://rowangyof69370.get-blogging.com/5619266/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://garretthypg69370.targetblogs.com/5727907/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

http://jaidenojez49372.bleepblogs.com/5893556/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://simonqixk43109.activoblog.com/3421766/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://martinbeef84061.blogoxo.com/3420203/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://louisumct15829.elbloglibre.com/3419701/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://sergiowneu15926.blog-ezine.com/3419935/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://finnlfzu26161.blogscribble.com/3420499/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://emilioqhyo93603.madmouseblog.com/3421855/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://connerjvfp42075.ja-blog.com/3421375/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://damiencddb61727.blogtov.com/3421805/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://dominickorrr39506.digitollblog.com/3420061/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://arthuryqhx36037.blazingblog.com/3421546/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://zionbcef39516.creacionblog.com/3421698/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://alexiscvpi71593.tusblogos.com/3421276/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://shaneqgyo93603.dm-blog.com/3419910/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://raymondcfgh94061.blogchaat.com/3420043/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://gunneruxwx51628.smblogsites.com/3420237/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://andersonxpfw26936.weblogco.com/3420146/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://connerfwnd58269.blogdeazar.com/3420881/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://israelgxoe59360.ourcodeblog.com/3420376/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://manuelphyo93603.eedblog.com/3420458/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://mariorjar14825.theisblog.com/3420088/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://emiliotkcs14815.bloggip.com/3420216/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://finngyoe59360.blog2freedom.com/3420926/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://charliectja47148.liberty-blog.com/3420650/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://caidennevl82592.qodsblog.com/3420986/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://dantenmli94950.blogpayz.com/3421146/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://shaneqhyp03704.techionblog.com/3420252/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://daltonqstu49516.buyoutblog.com/3421613/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://trevorsjaq03714.blogitright.com/3422046/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://zanderjbri70471.blogunok.com/3420709/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://collinqpol05161.blog-eye.com/3420259/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://knoxijkk06173.blogdosaga.com/3421487/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://landenkoop27394.snack-blog.com/3421920/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://reidnvyq03714.fare-blog.com/3421284/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://finnhypf69370.blogpixi.com/3421298/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://griffinxbbc73849.anchor-blog.com/3421081/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://emiliotkaq04714.blogsvila.com/3420765/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://fernandobbcd83949.wssblogs.com/3421821/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://zanecsjz47148.bloggerchest.com/3422307/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://alexisxogw26936.tkzblog.com/3422022/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://sergiooprr39406.like-blogs.com/3421351/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://augustizqg60370.blogdanica.com/3421363/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://spenceriarh70471.onzeblog.com/3421898/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://emilianonfwm82693.ziblogs.com/3421385/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://marcoprtt49406.blog-kids.com/3422752/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://emilioilmm17284.azzablog.com/3421571/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://archernmlj94950.answerblogs.com/3422377/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://hectorvneu15926.nizarblog.com/3423344/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://ricardoldtj71581.sharebyblog.com/3423820/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://sergiolnoo17384.wizzardsblog.com/3422958/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر

 

https://reidkbri60470.tokka-blog.com/3424219/آموزشگاه-ایرانیان-سایبر


 

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

فواید برنامه نویسی

 

پیشرفت های فناوری که در 20 سال گذشته اتفاق افتاده است ، جوامع را متحول کرده است. فواید برنامه نویسی کودکان بسیاری از فعالیتها بصورت خودکار انجام می شود و سال به سال نقش محاسبات فواید برنامه نویسی در زندگی روزمره افزایش می یابد. بنابراین آموزش برنامه نویسی به یک اولویت تبدیل شده است.

چرا آموزش برنامه نویسی یک ضرورت است؟

در آینده ، درک نکردن زبان برنامه نویسی معادل بلد نبودن از خواندن و نوشتن است ، و همانطور که در این دوره جهانی سازی کامل ، فواید برنامه نویسی انگلیسی برای هر کسی که می خواهد به یک حرفه موفق برسد ضروری است ، در کوتاه مدت برنامه نویسی وزن مشابه یا حتی بیشتر داشته باشند.

افرادی که می دانند چگونه کدگذاری یا برنامه نویسی کنند فواید برنامه نویسی  ، قادر به برقراری ارتباط در سراسر کشورها و فرهنگ ها ، نوآور بودن و حل مشکلات با کارآیی بیشتر ، بدون مانع موفقیت خود هستند.

مزایای آموزش برنامه نویسی

در حالی که نیاز به آماده سازی کودکان امروزی برای مشاغل آینده اهمیت آموزش برنامه نویسی را نشان می دهد ، مزایای آموزش کدگذاری فراتر از کار است و مانند بسیاری از مهارت های دیگر فواید برنامه نویسی ، بهتر است آنها را از سنین پایین رشد دهیم.

از چهار سالگی ، کودکان می توانند مفاهیم کد رایانه را درک کنند ، و مزایایی از قبیل:

تفکر محاسباتی. این توانایی برقراری ارتباط ایده ها به روشی ساخت یافته و منطقی است. همچنین فرآیند تفکر و سپس حل مشکلات به روشی روشمند است. این نوع تفکر شامل در نظر گرفتن یک مشکل و تجزیه آن در مراحل یک مرحله ای است. در تفکر محاسباتی نیز عنصری از فواید برنامه نویسی انتزاع وجود دارد که به کودکان این امکان را می دهد تا یاد بگیرند که از یک مسئله خاص به یک راه حل خاص رفته و به موقعیت های دیگر تعمیم دهند. مهارت های لازم برای قرن 21 ، چالش ها و راه حل آن بحث شده است.

خلاقیت و روان بودن فکر. کودکان به طور طبیعی خلاق هستند. فواید برنامه نویسی راههای بی شماری برای ایجاد یک مسئله کدگذاری و حل آن می تواند این فضیلت ذاتی را القا و محرک کند.

روایت ایرانیان سایبر می توانیم به کودکان بیاموزیم که برنامه نویسی نوعی قصه گویی است: فواید برنامه نویسی یک شروع ، وسط و پایان منطقی برای داستان و برنامه وجود دارد. این مهارت ها همچنین می توانند در ارتباطات شفاهی و کتبی به کودکان کمک کنند.

>> رباتیک چگونه خلاقیت را برمی انگیزد؟ <<

مجموعه این مزایا در یادگیری کدگذاری در سنین پایین به کودکان کمک می کند تا از نظر تفکر ، پردازش و ارتباطات ، مهارتهایی کسب کنند که بعداً به آنها کمک می کند تا در هر حرفه ای نوآور باشند.

علاوه بر این ، یادگیری برنامه ریزی مترادف با سرگرمی است ، اهمیت برنامه نویسی بنابراین روند یادگیری به یک بازی تبدیل می شود که کنجکاوی کودکان را برمی انگیزد و آنها را برای یادگیری بیشتر ترغیب می کند.

>> در مورد Coding Express ، آموزش LEGO® برای آموزش اصول برنامه نویسی در دوره پیش دبستانی ، کلیک کنید و بیشتر بدانید

یکی از پیشگامان معرفی رباتیک و برنامه نویسی در برنامه های درسی بوده است و امروزه مجموعه های رباتیک آن که برای هر پایه (از پیش دبستانی تا دبیرستان) طراحی شده اند ، فواید برنامه نویسی استانداردی در آموزش و یادگیری هستند. استفاده از فناوری آموزشی.

Edacom ، به عنوان یک شریک رسمی در مکزیک ، راه حل های آموزشی را متناسب با نیازهای هر مدرسه طراحی می کند تا بتواند از مطالب LEGO® Education استفاده بهینه کرده و سرمایه گذاری خود را به حداکثر برساند.

 

 

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

طبق آخرین فهرست انجمن برنامه نویسی TIOBE ، پایتون یکی از 10 زبان برنامه نویسی محبوب سال 2017 است. پایتون یک زبان برنامه نویسی عمومی و کاربردی است. می توانید از پایتون برای توسعه برنامه های GUI دسک تاپ ، وب سایت ها و برنامه های وب استفاده کنید. همچنین ، پایتون به عنوان یک زبان برنامه نویسی سطح بالا ، به شما امکان می دهد تا با مراقبت از وظایف معمول برنامه نویسی ، روی عملکرد اصلی برنامه تمرکز کنید. قوانین ساده نحوی زبان برنامه نویسی باعث می شود که شما بتوانید پایه کد را بخوانید و برنامه را نیز حفظ کنید. همچنین چندین دلیل وجود دارد که شما باید پایتون را به زبانهای برنامه نویسی دیگر ترجیح دهید.

6دلیل که چرا باید نوشتن برنامه های نرم افزاری را در پایتون در نظر بگیرید

1) کد قابل خواندن و نگهداری

هنگام نوشتن یک برنامه نرم افزاری ، باید بر روی کد منبع آن تمرکز کنید تا تعمیر و نگهداری و به روزرسانی ساده شود. قوانین نحوی پایتون به شما امکان بیان مفاهیم را بدون نوشتن کد اضافی می دهد. در همان زمان ، پایتون ، برخلاف سایر زبان های برنامه نویسی ، بر خوانایی کد تأکید دارد و به شما امکان می دهد از کلمات کلیدی انگلیسی به جای علائم نگارشی استفاده کنید. از این رو ، می توانید از پایتون برای ساخت برنامه های سفارشی بدون نوشتن کد اضافی استفاده کنید. پایگاه کد خواندنی و تمیز به شما کمک می کند تا نرم افزار را بدون صرف وقت و وقت اضافی حفظ و به روز کنید.

2) چند پارادایم برنامه نویسی

مانند سایر زبانهای برنامه نویسی مدرن ، پایتون نیز از چندین الگوی برنامه نویسی پشتیبانی می کند. از برنامه نویسی شی گرا و ساختاریافته به طور کامل پشتیبانی می کند. همچنین ، ویژگی های زبان آن از مفاهیم مختلفی در برنامه نویسی کاربردی و جنبه گرا پشتیبانی می کند. در عین حال ، پایتون از یک سیستم نوع پویا و مدیریت خودکار حافظه نیز بهره می برد. پارادایم های برنامه نویسی و ویژگی های زبان به شما کمک می کنند تا از پایتون برای توسعه برنامه های نرم افزاری بزرگ و پیچیده استفاده کنید.

3) سازگار با سیستم عامل ها و سیستم های عمده

در حال حاضر ، پایتون از بسیاری از سیستم عامل ها پشتیبانی می کند. حتی می توانید از مفسران پایتون برای اجرای کد در سیستم عامل ها و ابزارهای خاص استفاده کنید. همچنین ، پایتون یک زبان برنامه نویسی تفسیر شده است. به شما این امکان را می دهد که کد مشابه را در چندین سیستم عامل بدون ترکیب مجدد اجرا کنید. بنابراین ، پس از ایجاد هرگونه تغییر ، نیازی به کامپایل مجدد کد نیست. می توانید کد برنامه اصلاح شده را بدون دوباره کامپایل کردن اجرا کرده و بلافاصله تأثیر تغییرات ایجاد شده در کد را بررسی کنید. این ویژگی ایجاد تغییرات در کد را بدون افزایش زمان توسعه برای شما آسان می کند.

4) کتابخانه استاندارد قوی

کتابخانه استاندارد بزرگ و قوی آن باعث می شود Python نسبت به سایر زبان های برنامه نویسی امتیاز کسب کند. کتابخانه استاندارد به شما امکان انتخاب طیف گسترده ای از ماژول ها را با توجه به نیاز دقیق خود می دهد. در ادامه هر ماژول شما را قادر می سازد بدون نوشتن کد اضافی ، به برنامه Python قابلیت اضافه کنید. به عنوان مثال ، هنگام نوشتن یک برنامه وب در پایتون ، می توانید از ماژول های خاصی برای پیاده سازی خدمات وب ، انجام عملیات رشته ای ، مدیریت رابط سیستم عامل یا کار با پروتکل های اینترنتی استفاده کنید. حتی می توانید با مرور اسناد کتابخانه استاندارد پایتون ، اطلاعات مربوط به ماژول های مختلف را جمع آوری کنید.

5) بسیاری از چارچوب ها و ابزارهای متن باز

پایتون به عنوان یک زبان برنامه نویسی منبع باز به شما کمک می کند تا هزینه توسعه نرم افزار را به میزان قابل توجهی محدود کنید. حتی می توانید از چندین چارچوب منبع باز پایتون ، کتابخانه ها و ابزارهای توسعه برای کاهش زمان توسعه بدون افزایش هزینه توسعه استفاده کنید. شما حتی می توانید متناسب با نیازهای دقیق خود از طیف گسترده ای از چارچوب های منبع باز و ابزار توسعه پایتون انتخاب کنید. به عنوان مثال ، می توانید توسعه برنامه های وب را با استفاده از چارچوب های قوی پایتون مانند Django ، Flask ، Pyramid ، Bottle و Cherrypy ساده و سریع کنید. به همین ترتیب ، می توانید با استفاده از چارچوب ها و جعبه های ابزار Python GUI مانند PyQT ، PyJs ، PyGUI ، Kivy ، PyGTK و WxPython ، توسعه برنامه GUI دسک تاپ را تسریع کنید.

6) توسعه نرم افزار پیچیده را ساده کنید

پایتون یک زبان برنامه نویسی عمومی است. از این رو ، می توانید از زبان برنامه نویسی برای توسعه برنامه های دسک تاپ و وب استفاده کنید. همچنین ، می توانید از پایتون برای توسعه کاربردهای پیچیده علمی و عددی استفاده کنید. پایتون با ویژگی هایی طراحی شده است تا تجزیه و تحلیل و تجسم داده ها را تسهیل کند. بدون ایجاد وقت و تلاش اضافی ، می توانید از ویژگی های تجزیه و تحلیل داده های پایتون برای ایجاد راه حل های بزرگ داده بزرگ استفاده کنید. در عین حال ، کتابخانه های تجسم داده و API های ارائه شده توسط پایتون به شما کمک می کنند تا داده ها را به روشی جذاب و م moreثرتر تجسم و ارائه کنید. بسیاری از توسعه دهندگان پایتون حتی از پایتون برای انجام کارهای هوش مصنوعی (AI) و پردازش زبان طبیعی استفاده می کنند.

 

https://medium.com/@mindfiresolutions.usa/python-7-important-reasons-why-you-should-use-python-5801a98a0d0b

  • javad salehi