یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

بعد از چت ، فهمیدم که ربات های لگو واقعاً موضوع بزرگی هستند که ارتباط نزدیکی با ساختمان ، برنامه نویسی ، دوره های رباتیک و مسابقات دارند.

مادر مارک کلاس رباتیک کودکان به من چیزهای زیادی گفت ، مقدار اطلاعات بسیار زیاد است! با دیدن اینکه او تحقیق زیادی در مورد روباتهای لگو دارد

، من به سرعت از او دعوت کردم تا نتایج تحقیقات خود را در طول سالها بنویسد و در مورد تجربه یادگیری لگو طی دو سال گذشته صحبت کند.

با این حال ، من همچنین امیدوارم که همه بعد از مطالعه مضطرب نشوند. هر کودک دارای ریتم رشد متفاوت و علایق مختلف است. نیازی به مقایسه نقاط قوت کودکان دیگران با نقاط ضعف فرزندان خود شما نیست!

 تمرکز این مقاله روی سواد است و امیدوارم بتوانم به مادرانی که کلاس رباتیک کودکان از تبلیغات مختلف "** برنامه نویسی ، آژانس XX لگو" گیج شده اند کمک کنم.

پسر مادر مارک 5 و نیم ساله است و بیش از دو سال است که ربات ها و برنامه نویسی را یاد می گیرد و او با موفقیت در آزمون ملی رباتیک موفق شد.

چگونه لگو یاد بگیریم؟ کلاس رباتیک چیست؟ آیا کودکان باید برنامه نویسی یاد بگیرند ، و از چه سنی؟

آیا دختران نیاز به یادگیری لگو دارند؟ این س questionsالات باید تردیدهایی باشد که تقریباً همه والدین دارند. بیایید به صحبت های مادر مارک گوش دهیم.

(توسط مادر کلاس رباتیک کودکان مارک)

مارک کودکی ایرانیان سایبر بوده است که از کودکی نمی تواند متوقف شود. او حتی وقتی شیر می نوشد نمی خواهد او را بغل کنند. او می خواهد هنگام نوشیدن با پستانک بازی کند و غلت بزند

. تمرکز روی چیزی برای بیش از 5 دقیقه در نتیجه ، خانواده می خواستند او را برای بررسی ADHD به بیمارستان منتقل کنند!

قبل از 3 سالگی ، تقریبا هیچ اسباب بازی و بازی ای وجود نداشت که بتواند او را برای مدت 5 دقیقه ساکت کند ، تا اینکه برای کلاس رباتیک کودکان اولین بار با لگو آشنا شد. از آن به بعد ، او یک اشتباه مادام العمر را مشاهده کرد

 ، از مدل معمولی لگو گرفته تا وسایل کمک آموزشی لگو ، به طور مستقیم بسته های مکمل پلت را که می خواهد توسط خودش خریداری کند خریداری کند. طراحی ، خانواده هرگز خرید عمده لگو را متوقف نکردند.

تا بیش از 3 سال سن ، پدر مارک سرانجام یک سال با شدت زیاد (اغلب یک روز آخر هفته) با لگو بازی کرد و کیف پولش دچار از دست دادن خون شد. الهام او درخشید و گفت ، بیایید برای تحصیل به موسسه برویم! مارک بچه سفر آزمایشی کلاسهای اصلی لگو را شروع کرد.

بعد از دو سال یادگیری لگو در سال 2001 چه چیزی بدست آوردید

از نظر بسیاری از والدین ، ​​لگو فقط یک علاقه "به سبک غربی است ، پسران دوست دارند" ، اما مادر مارک احساس می کند که سود حاصل از یادگیری لگو یک تعجب بزرگ است کلاس رباتیک کودکان که کاملاً بیش از انتظارات ما است: اول از همه ، تمرکز.

مارک از یک کودک مظنون مبتلا به بیش فعالی به یک ساعت و نیم نشستن و ساختن بدون گفتن هیچ کلمه ای تبدیل شد. تفاوت در یک لگو است. برای کودکان آموزش رباتیک کودکان ، به ویژه پسران

، بی توجهی مهمترین مانع برای یادگیری در آینده است. کسب تمرکز چیزی است که مادر مارک فکر می کند لگو بیشترین سود را دارد.

  • ۰۰/۰۴/۱۲
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی