یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 

درک نحوه دسترسی به صفحه اول Google [1] می تواند یک چالش دلهره آور به نظر برسد. گوگل از ابزارها و الگوریتم های مختلفی استفاده می کند که به طور مرتب به روز می شوند تا مشخص شود کدام وب سایت ها در نتایج جستجو ظاهر می شوند. با دنبال کردن این مراحل ساده ، می توانید یک صفحه وب ایجاد کنید که رتبه بالایی در  آموزش جستجوی سایت در گوگل نتایج جستجوی Google دارد. در مرحله 1 شروع کنید تا نحوه کار را بیاموزید.

 

بالا بهترین کاری که می توانید برای افزایش رتبه خود انجام دهید این است که یک وب سایت با کیفیت ایجاد کنید. یک طراح حرفه ای استخدام کنید تا وب سایت شما را بسازد (اگر نمی توانید از پس آن بربیایید ،آموزش جستجوی سایت در گوگل حداقل مطمئن شوید که وب سایت شما مانند سال 1995 نباشد) همچنین می خواهید بر کیفیت متن تمرکز کنید. گوگل متونی را دوست دارد که از نظر دستور زبان و املا خوب هستند. همچنین ، مطمئن شوید که متن موجود در وب سایت شما مطابق آن چیزی است که افراد هنگام مشاهده سایت شما به دنبال آن هستند: اگر بازدیدکنندگان را فریب دهید یا بلافاصله سایت شما را ترک کنند تا به دنبال چیز دیگری باشند  iranian cyber، رتبه بندی شما متضرر می شود.

 

محتوای تکراری در چندین صفحه به نفع رتبه شما نخواهد بود. همچنین اگر محتوای دیگران را سرقت کنید ، در موقعیت بدی قرار خواهید گرفت. ربطی به افرادی که شما را می گیرند ندارند. جهانیان گوگل همه  آموزش جستجوی سایت در گوگل کارهای سنگین را انجام می دهند. بیشتر بر ایجاد محتوای با کیفیت اصلی که خودتان نوشته اید تمرکز کنید.

 

گوگل همچنین تصاویر و عکس ها را جستجو می کند (کیفیت تصویر نیز نقش دارد!). تصاویری را انتخاب کنید که با متن شما مطابقت داشته باشد و تجربه را افزایش دهد. عکس ها و / یا تصاویر خود را سرقت نکنید! این می تواند بر رتبه بندی شما تأثیر منفی بگذارد. از تصاویری استفاده کنید که دارای حق چاپ نیستند یا عکس های خود را ایجاد کنید!

 

از Google Analytics برای انتخاب آموزش جستجوی سایت در گوگل بهترین کلمات کلیدی برای صنعت خود استفاده کنید (این فرآیند در بخش "استفاده از Google" توضیح داده شده است). سپس از این کلمات کلیدی در متن خود استفاده کنید. فقط از آنها به طور نامناسب استفاده نکنید. اگر شما عمداً متن خود را با کلمات کلیدی بهم ریخته و به خاطر آن به شما صدمه زده باشد ، متوجه خواهد شد. حتماً کلمات کلیدی را در متن خود قرار دهید ، اما زیاده روی نکنید.

 

اگر موفق شدید ، می توانید یک کلمه کلیدی مهم را در نام دامنه - ترجیحاً به عنوان اولین کلمه در نام ، وارد کنید. به عنوان مثال ، اگر شرابخانه دارید ، "wijnhuisaanzee.nl" را انتخاب کنید. برای افزایش رتبه بندی ، به عنوان یک شرکت محلی ، همچنین می توانید یک TLD مناسب (دامنه سطح بالا ، مانند ".nl") را انتخاب کنید. این امر شانس شما را در هلند افزایش می دهد ، اما رتبه شما در خارج از کشور آسیب می بیند. بنابراین اگر مشاغل محلی را اداره می کنید مشکلی نیست. حروف نام دامنه خود را با اعداد آموزش جستجوی سایت در گوگل (و سایر ترفندهای دهه 90) جایگزین نکنید و از زیر دامنه استفاده نکنید.

 

    این امر در مورد زیر صفحات شما نیز صدق می کند. از URL های توصیفی و معتبر برای هر صفحه در سایت خود استفاده کنید. صفحات را نامگذاری کنید تا موتورهای جستجو و کاربران بدانند که  آموزش جستجوی سایت در گوگل در صفحه چیست. نامهای عمومی مانند "page1" و موارد مشابه را انتخاب نکنید. برای مثال ، اگر می توانید عروسی ها را در غذاخوری خود ترتیب دهید ، "wijnhuisaanzee.nl/wedding" را انتخاب کنید.

    کلمات کلیدی در زمینه های فرعی شما نیز آسیبی به شما نمی رسانند. برای مثال ، اگر شما هم عمده فروش هستید ، آدرسی مانند "wholesale.wijnhuisaanzee.nl" را انتخاب کنید.

  • ۰۰/۰۵/۱۰
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی