یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

برای کیست؟

این دوره برای آموزش پایتون برای کودکان کسانی است که می خواهند نحوه برخورد با پروژه یادگیری ماشین را با استفاده از زبان پایتون بیاموزند. این دوره هیچ الزامات خاصی ندارد.

 

برنامه

-معرفی مختصر پارادایم برنامه نویسی شی گرا و نحو پایتون - کتابخانه Pandas برای به دست آوردن داده ها و وارد کردن آنها به یک قاب داده .

- پردازش داده های گم شده با Numpy - عادی سازی داده ها با Scikit-learn - الگوریتم های انتخاب و استخراج ویژگی ها - الگوریتم های طبقه بندی: پرسپترون ، رگرسیون آموزش پایتون برای کودکان لجستیک ، SVM ، درختان تصمیم ، جنگل های تصادفی

 

- ارزیابی پارامترها برای بهینه سازی الگوریتم ها

- ارزیابی نتایج بدست آمده - مشکلات تحلیل احساسات - مشکلات طبقه بندی تصویر اسکریپت های پایتون ، تمرینات با راه حل ها و کلیه مطالب آموزشی در پایان هر درس به ایرانیان سایبر موقع ارائه می شود. در پایان  آموزش پایتون برای کودکان دوره گواهی حضور با سود صادر می شود.

 

جایی که اتفاق می افتد

این دوره در کلاس درس در تورین یا به صورت آنلاین با درس های زنده از معلم برگزار می شود.

مدرس دوره آموزش پایتون برای کودکان نیکولا یانتوماسی است.نیکولا بیش از چهارصد ساعت تجربه در دوره های آموزشی برای افراد و شرکت ها در زمینه پایگاه های داده و مدیریت داده ها دارد.

چرا برنامه نویسی کودکان مهم است

برنامه نویسی ، همچنین به عنوان کدگذاری از زبان انگلیسی شناخته آموزش پایتون برای کودکان می شود ، فعالیتی است که نیاز به منطق و توجه دارد. به شیوه های مناسب ، باید بخشی از برنامه درسی ریاضی ابتدایی و راهنمایی باشد.

 

یادگیری برنامه نویسی نه تنها از نظر کار مفید است ، بلکه (از همه مهمتر) از نظر شناختی نیز مفید است. برنامه نویسی به کودکان می آموزد که ایده های خود را تجزیه و تحلیل کرده و آنها را به طور کامل درک کنند. برای توضیح دادن به کامپیوتر برای انجام یک کار ، باید درک کاملی آموزش پایتون مخصوص کودکان داشته باشید.

  • ۰۰/۰۵/۱۱
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی