یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

اکثر بچه ها عاشق بازی کردن با رایانه یا تلفن برنامه نویسی کودکان هستند ، اما اگر آنها بتوانند خودشان بازی ها را بسازند چطور؟ یا شاید یک وب سایت؟

 

در سراسر کشور ، جنبش های جدیدی در حال ظهور است که کودکان در هر سنی را دور هم جمع کرده و هنر برنامه نویسی را به آنها آموزش می دهد. کودکان تا سن 8 سالگی می توانند در باشگاه ها و دوره های آموزشی برنامه نویسی کودکان شرکت کنند ، جایی که آنها یاد می گیرند بازی های ساده کوچک بسازند یا یک ربات را برای انجام کارهای خاص برنامه ریزی کنند.

 

با این حال ، برنامه نویسی نه تنها سرگرم کننده و دردسر ساز است ، بلکه یک مهارت بسیار مهم است که هم توانایی های ریاضی و هم خلاقیت کودکان را می طلبد. از طریق وظایف مشخص و هدفمند ، این برنامه نویسی کودکان موارد با هم مخلوط می شوند و به کودکان اجازه داده می شود تا توانایی های خود را بر اساس شرایط خود توسعه دهند.

در این مرور کلی ، ما نگاهی داریم به بسیاری از برنامه های برنامه نویسی عالی که به کودکان و جوانان در سراسر کشور ارائه می شود.

دوره های برنامه نویسی و باشگاه برای کودکان بین 8 تا 16 سال

برنامه نویسی را در خانه یاد بگیرید

"هیوستون ، ما یک مشکل داریم" - و هر چیز دیگری که برنامه نویسی در مورد آن است

برای این کار می توانید از برنامه نویسی استفاده کنید

بنابراین ، مهم است که کودکان برنامه نویسی را بیاموزند

دوره های برنامه نویسی و باشگاه برای کودکان بین 8 تا 16 سال

در اینجا می توانید ببینید چه فرصت هایی ایرانیان سایبر  برای یادگیری برنامه نویسی در منطقه شما وجود دارد - در زیر لیستی از انجمن هایی که از آنها آگاه هستیم ، آمده است. در صورت از دست دادن ارتباطی در لیست ، برنامه نویسی کودکان در نهایت باید نظر بدهید.

 

مزیت شرکت در دوره ها یا عضویت در باشگاه این است که کودکان بخشی از جامعه ای از افراد همفکر خود می شوند. روابط اجتماعی برای حفظ علاقه مهم است و از این طریق کودکان نیز یاد می گیرند که در پروژه ها همکاری کنند.

برنامه نویسی را در خانه یاد بگیرید

اگر برای فرزندان شما امکان برنامه نویسی کودکان در انجمن محلی وجود ندارد ، می توانید یادگیری آن را از خانه شروع کنید.

 

در واقع چندین برنامه خوب وجود دارد که اصول اولیه برنامه نویسی را با چالش ها ، بازی ها و کارهای کوچک سرگرم کننده به کودکان آموزش می دهد.این در واقع یک برنامه نیست ، بلکه یک برنامه یادگیری برنامه نویسی کودکان است که می تواند در مرورگر باز شود. Hour of Code بر روی موبایل ، رایانه لوحی و دسکتاپ کار می کند و بر اساس جلسات آموزشی کوچک با وظایف برنامه نویسی کودکان متفاوت است.

  • ۰۰/۰۷/۱۳
  • javad salehi

برنامه نویسی کودکان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی