یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

آموزش اسکرچ 2

کدنویسی، درست مانند هر زبان دیگری، آموزش اسکرچ  در سنین پایین به بهترین شکل یاد می‌شود. راه های زیادی برای آموزش برنامه نویسی وجود دارد، با این حال، چالش اصلی این است که چگونه مفاهیم ریاضی انتزاعی مانند محور، پارامترها و متغیرها را برای کودکان خردسال توضیح دهیم. Scratch، یک زبان برنامه نویسی که توسط MIT توسعه داده شده است، از پس این چالش برمی آید. از انیمیشن های رنگارنگ برای کمک به نشان دادن مفاهیم دشوار استفاده می کند و دری را به دنیای شگفت انگیز کد باز می کند.

این دوره مقدماتی از بچه ها دعوت می کند تا بازی ها، ویدیوها و داستان ها را بسازند، در حالی که اصول کدنویسی را یاد می گیرند تا نیازی به تجربه قبلی نباشد. بچه‌ها با محیط یادگیری Scratch، شخصیت‌های متحرک دوستانه و ابزارهای طراحی گرافیک جالب آن آشنا می‌شوند. آنها با کشیدن و رها کردن بلوک های کد داخلی بازی های سرگرم کننده ای ایجاد می کنند که به آنها کمک می کند منطق و ساختار داخلی برنامه نویسی را پیاده سازی کنند.

دوره های ما از  آموزش اسکرچ چه زمانی شروع می شود؟

ما چند تاریخ شروع داریم، بنابراین می‌توانید کلاسی را انتخاب کنید که با برنامه فرزندتان مطابقت دارد. کلاس بعدی ما یکشنبه 23 جولای ساعت 16:05 شروع می شود. اگر به یکی از کلاس های ما علاقه مند هستید، روی برنامه زمانی زیر کلیک کنید تا فرآیند ثبت نام شروع شود. بهترین راه برای یادگیری برنامه نویسی اسکرچ چیست؟

در حالی که Scratch ممکن است برای توسعه دهندگان جوان طراحی شود، اما زبان بسیار بصری و ساده ای را نشان می دهد که می تواند به شما کمک کند بدون منحنی یادگیری شیب دار سنتی وارد توسعه برنامه شوید.

با این حال، بسیاری از آموزش‌های آنلاین برنامه‌نویسی Scratch برای بچه‌ها طراحی شده‌اند و ممکن است از روندهای توسعه وب مدرن استفاده نکنند که اگر توسعه‌دهنده برنامه‌های وب پیشرفته هستید، مناسب باشند.

در نتیجه، من بهترین دوره های برنامه نویسی Scratch را به صورت آنلاین گردآوری کرده ام که به شما کمک می کند Scratch را برای پیشرفت حرفه ای نیز یاد بگیرید.

این بررسی شامل آموزش اسکرچ آنلاین است که برای یادگیرندگان آموزش اسکرچ  جوان، معلمان و توسعه دهندگان پیشرفته نیز عالی است، بنابراین مطمئن هستید که برنامه آموزشی ایرانیان سایبر مناسب را برای کمک به شما در دستیابی به اهداف خاص خود پیدا خواهید کرد.

در این راهنما، من شما را از طریق بهترین دوره های برنامه نویسی اسکرچ به صورت آنلاین در سال 2023 راهنمایی می کنم که شما را به یک متخصص اسکرچ تبدیل می کند که می تواند برنامه های دو بعدی و سه بعدی بسازد.

آیا دوست دارید Scratch را بهتر آموزش دهید؟

اگر چنین است، ممکن است بخواهید Scratch 3.0 for Teachers | را امتحان کنید آموزش کدنویسی با بازی و اسکرچ توسط کریس مال، که به طور ویژه طراحی شده است تا به شما کمک کند کدنویسی را به طور موثرتر به کلاس خود آموزش دهید.

با این حال، Scratch فقط برای مخاطبان و معلمان جوان نیست، به همین دلیل است که خواهید دید که این بررسی از بهترین دوره های برنامه نویسی اسکرچ آنلاین گزینه های  آموزش اسکرچ زیادی برای توسعه دهندگان حرفه ای نیز دارد.

اگر مایلید وارد توسعه حرفه ای بازی شوید، می توانید دوره برنامه نویسی Full Scratch 3.0: Beginner to Advanced توسط Nat C را امتحان کنید.

این آموزش Scratch همچنین مفاهیم برنامه نویسی جهانی را به شما آموزش می دهد که در هنگام ورود به طرح های پیشرفته برنامه مفید خواهد بود.

پایتون همچنین یکی دیگر از زبان های عالی برای توسعه وب است. بنابراین حتما نگاهی به این بررسی که در مورد دوره های برنامه نویسی پایتون نوشتم نیز بیندازید، که به شما کمک می کند وارد توسعه پیشرفته تر شوید. جزئیات در مورد آموزش ها و دوره های رایگان Scratch

می خواهید اسکراچ را یاد بگیرید؟ این  آموزش اسکرچ لیست دوره های رایگان اسکرچ است که به صورت آنلاین در دسترس است. از این لیست، می توانید در هر یک از دوره های اسکرچ شرکت کنید تا اسکرچ را با جزئیات یاد بگیرید و استاد اسکرچ شوید.

  • ۰۲/۰۴/۱۷
  • javad salehi

آموزش اسکرچ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی