یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

با داشتن کد سازنده، می‌توانید Minecraft را در یک برنامه نویسی ماینکرافت  برنامه باز کنید و برای آن در برنامه دیگر کدنویسی کنید و به شما امکان می‌دهد تغییرات بازی را در زمان واقعی مشاهده کنید.

تفاوت نسخه آموزشی Minecraft چیست؟

Minecraft Education Edition با بازی پایه Minecraft و سایر نرم افزارهای آموزشی Minecraft متفاوت است زیرا به طور رسمی توسط Mojang به طور خاص برای استفاده در کلاس درس یا محیط های آموزشی دیگر توسعه یافته است.

این نسخه از بازی به 30 نفر اجازه می دهد تا در همان بازی بدون نیاز به راه اندازی سرور بازی کنند. سازنده بازی، مانند یک معلم، می‌تواند به طور کامل کنترل کند که کدام بلوک‌ها در دسترس بازیکنان دیگر هستند و در کجا می‌توانند و نمی‌توانند آن‌ها را قرار دهند، به این معنی که هیچ‌کس نمی‌تواند با بلوک‌های مختلف قبل از اینکه مجاز باشد، بسازد.

همچنین می‌توانید بازیکنان را به ماندن در یک منطقه خاص از  برنامه نویسی ماینکرافت نقشه محدود کنید، به این معنی که برای بازگرداندن کودکان سرگردان مجبور نیستید کلاس را متوقف کنید.

طرح‌های درسی نیز برای دانلود در دسترس هستند، با طرح‌های مختلف بسته به محدوده سنی کلاس و موضوعاتی که می‌خواهید تدریس کنید (از جمله هنر، تاریخ و کدنویسی).

طرح‌های درسی که خودتان ایجاد کرده‌اید را نیز می‌توانید برای سایر معلمان بارگذاری کنید تا ببینند و استفاده کنند.

آیا می توانم نسخه آموزشی Minecraft را در خانه دانلود کنم؟

متأسفانه، نسخه آموزشی Minecraft فقط برای مدارس، کتابخانه‌ها، موزه‌ها و کسانی که در سازمان‌های آموزش خانگی به رسمیت شناخته شده شرکت می‌کنند، به‌طور رسمی برنامه نویسی ماینکرافت  در دسترس است.

قبل از اینکه یک موسسه بتواند نسخه آموزشی را خریداری کند، شرایط خاصی وجود دارد، از جمله موسسات واجد شرایط:باید یک کارمند تمام وقت یا پاره وقت در یک موسسه دانشگاهی باشدبرای ثبت نام به ایرانیان سایبر آدرس ایمیل مخصوص مدرسه نیاز دارد

باید یک کتابخانه عمومی یا موزه رایگان رسمی و رسمی با برنامه آموزشی رسمی باشد.

باید یک مدرسه خانگی باشد که آموزش K-12 را ارائه می‌کند، دارای مدرک کتبی مبنی بر تعلق به یک برنامه آموزش خانگی به رسمیت شناخته شده در سطح ملی یا توسط منطقه محلی به عنوان یک جایگزین قابل قبول شناخته شده است.

کاری که می توانید انجام دهید این است که از یکی از دوره های تابستانی Minecraft FunTech بهره ببرید. ما در حال حاضر 2 در حال اجرا در مکان‌های داخل و اطراف منطقه لندن، به علاوه چستر، میدن‌هد، ریدینگ  برنامه نویسی ماینکرافت و تونبریج داریم. در زیر می توانید آن ها را بررسی کنید:

Minecraft با مود - سنین 7 تا 10مهندسی Minecraft با Redstone - سنین 9 تا 12نتیجه

در عصر دیجیتال امروزی، کدنویسی بیش از هر زمان دیگری محبوب شده است. این یک مهارت بسیار کاربردی است که می تواند هم به صورت خلاقانه و هم از نظر شغلی آینده مورد استفاده قرار گیرد. از ایجاد وب‌سایت‌ها تا بازی‌های ویدیویی کاملاً کارآمد، کدنویسی بلوک‌های سازنده فناوری است. از جمله همین صفحه وب و رایانه، دستگاه یا تلفنی که به آن دسترسی دارید.

Minecraft مقدمه ای عالی برای کدنویسی است و راهی عالی برای تشویق فرزندتان به این موضوع است. ما معتقدیم که می‌تواند فرزند شما را از نظر انتخاب شغلی برای زندگی آماده کند، بنابراین لطفاً به آخرین دوره‌ها و مکان‌های ما نگاهی بیندازید. دانش آموزان در همه جا عاشق دنیای تخیلی و پیچیده Minecraft هستند. Minecraft: Education Edition به یادگیرندگان این فرصت را می دهد که نه تنها در دنیای بازی های همه جانبه ایجاد کنند، زنده بمانند و با هم کار کنند، بلکه به کشف علوم کامپیوتر (CS) نیز بپردازند که یک مهارت حیاتی برای آینده کار است. Code Builder یک ویژگی ویژه برای Minecraft: Education Edition است که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا مهارت‌های پایه‌ای علوم کامپیوتر را در چشم‌انداز Minecraft توسعه دهند، یاد بگیرند که با بلوک‌ها و پایتون کدنویسی کنند. با هزاران برنامه نویسی ماینکرافت  محتوای جذاب که مطابق با استانداردهای CS و آموزش رایگان معلمان است، هر کسی می‌تواند کدنویسی را با Minecraft آموزش دهد.

تاثیر علم کامپیوتر

  • ۰۲/۰۸/۲۳
  • javad salehi

برنامه نویسی ماینکرافت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی