یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

-بیدار شوید2-لباس بپوش3-صبحانه بخورید4. مسواک بزنید5-به برنامه نویسی مهد کودک  مدرسه بروید6. از مدرسه به خانه بیایید7-بازی کنید8. شام بخورید9-کتاب بخوانید10-به رختخواب بروید

سپس برای پرداختن به جزئیات بیشتر می توانید مواردی مانند:

اما اگر چهارشنبه‌ها بعد از مدرسه تمرین تنیس داشته باشید، چگونه روز شما را تغییر می‌دهد؟

"اما پنجشنبه شما برای شام بیرون می روید و دیر به خانه می رسید، بنابراین زمانی برای خواندن کتاب باقی نمی ماند، پس این به چه معناست؟"

استفاده از روال‌های آنها، و برنامه نویسی مهد کودک  تغییرات روال عادی آنها، می‌تواند به بچه‌ها کمک کند تا درک کنند که شاخه‌بندی هنگام یادگیری مفاهیم کدنویسی برای بچه‌ها به چه معناست.

فعالیت های برنامه نویسی مهدکودک که از شاخه بندی استفاده می کنند

آموزش کدنویسی به مهدکودک با این بازی کدنویسی if/then قابل توضیح است. فعالیت علت و معلولی ما را بررسی کنید تا در مورد انشعاب در تاریکی بیاموزید!

مفاهیم کدنویسی برای مهدکودک: اشکال زدایی

اشکال زدایی همه چیز در مورد رفع اشتباهات شماست

اشکال زدایی ربطی به حشرات و حشرات ندارد که بچه ها در باغ پیدا می کنند. اگر چه زمانی که شما برای اولین بار این مفهوم کدنویسی را معرفی کردید، ممکن است آنها فکر کنند.

اشکال زدایی اساساً رفع مشکلی است که در دستورالعمل ها با ایرانیان سایبر آن مواجه برنامه نویسی مهد کودک  می شوید تا نتیجه دلخواه خود را ایجاد کنید.

بنابراین، اگر در مورد اشکال زدایی با بچه ها صحبت می کنید، آنها اساساً باید بدانند که برای اشکال زدایی، رفع یک مشکل بالقوه است. اشکال زدایی یکی از مهارت های کدنویسی مورد علاقه من برای آموزش در کلاس مهدکودک است، زیرا این مفهوم مهارت هایی را آموزش می دهد که فراتر از رایانه است. آموزش کدنویسی به بچه ها فواید زیادی دارد و اشکال زدایی به بچه ها کمک می کند تا انعطاف پذیری و مهارت حل مسئله برای آینده خود را ایجاد کنند.

یک مثال خوب برای استفاده از بچه های مهدکودک این است که مراحلی را برای آنها رعایت کنند و در اشتباهاتشان اشتباه کنند. بنابراین، یک "توالی" بنویسید، اما یک مرحله را در برنامه نویسی مهد کودک  جهت اشتباه قرار دهید.

این را می توان به راحتی با استفاده از یک پیچ و خم ساده نشان داد. می توانید از پیچ و خم ساده ما که با یک دسته کارت در زیر ساخته شده است استفاده کنید یا خودتان را بکشید. با دادن دستورالعمل هایی به دانش آموزان شروع کنید که باعث می شود آنها با مانع یا دیوار پیچ و خم برخورد کنند. آنها به زودی متوجه خواهند شد که یک "مشکل" با این دستورالعمل ها وجود دارد و باید بفهمند که چگونه می توانند آنها را برای حل پیچ و خم حل کنند.

اشکال زدایی همیشه ساده ترین مفهوم کدنویسی برای درک نیست. اکثر کودکان ممکن است بی تاب شوند. خیلی ها همونجا جواب می خواهند. این یک مفهوم مهم کدنویسی برای یادگیری است زیرا حل مسئله نقش بزرگی در برنامه نویسی رایانه ایفا می کند.

کاربرگ کدنویسی مهدکودک مجموعه های کاربرگ با موضوع پاییز ما

برگه های کدگذاری مهدکودک ما را برای خانه یا کلاس درس خود بگیرید! این کاربرگ های ساده کدنویسی 5 مفهوم اساسی کدنویسی که در بالا ذکر شد را بررسی می کنند.

آنچه در بسته کاربرگ کدنویسی شما گنجانده شده است:راهنمای معلمان 2 صفحه ای  برنامه نویسی مهد کودک که مفاهیم اساسی کدنویسی را توضیح می دهد5 کاربرگ کدنویسی قابل چاپ با موضوع مناسب برای مهد کودک هر مجموعه با پاسخ های مختلف برای هر موضوع منحصر به فرد است

  • ۰۲/۰۸/۲۳
  • javad salehi

برنامه نویسی مهد کودک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی