یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

کدنویسی مهارتی است که شما برای زندگی خواهید داشت. هیچ  مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ محدودیتی برای اینکه چه چیزی می تواند با کنار هم قرار دادن خطوط کد در زبان برنامه نویسی مناسب خودکار شود، وجود ندارد. اما وقتی تازه شروع می کنید، ممکن است کمی دلهره آور باشد. در زیر راهنمای مختصری در مورد مهارت‌های کلیدی است که باید برای اولین بار به همراه داشته باشید.

توانایی یادگیری مفاهیم کد - مهارت اساسی مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک کدنویس، به زبان ساده، توانایی شما در یادگیری و به خاطر سپردن مفاهیم کد است. کدنویسی شامل یادگیری زبان های کامپیوتری مانند پایتون، جاوا، سی پلاس پلاس و HTML است. این یک محیط یادگیری سریع است و دنیای زبان های کامپیوتری با سرعتی سریع در حال تغییر و تحول است.

توانایی اتخاذ فناوری‌های جدید –  مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ بازی‌های ویدیویی را در نظر بگیرید که در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ محبوب بودند. اکنون، آنها را با بازی‌های ویدیویی فشرده امروزی که بر روی کنسول‌های بازی پیشرفته و پیشرفته اجرا می‌شوند مقایسه کنید. درک پیشرفت در سطح کدنویسی و برنامه نویسی که منجر به چنین جهش هایی از فناوری های قدیمی شده است دشوار است. امروز همه چیز سریع‌تر، کاربرپسندتر و تأثیرگذارتر است - و نمی‌دانیم که در یک دهه آینده چگونه به نظر می‌رسند.

برای اینکه یک کدنویس عالی باشید، باید آماده باشید تا با زمان پیشرفت کنید و از آنچه در دنیای فناوری مد روز است مطلع باشید. شما باید مراقب چیزهایی باشید که منسوخ شده یا در شرف تبدیل شدن هستند، و بر اساس آن روش را تغییر دهید. تغییر نام بازی است. اگر می خواهید موفق باشید و در این زمینه مرتبط باقی بمانید، باید بتوانید با روندهای جدید و نوظهور همگام باشید.

قابلیت حل مسئله - به عنوان یک کدنویس، از تفکر سریع و توانایی های یادگیری سریع بهره مند خواهید شد. برای پیش‌بینی مشکلات حتی قبل از به وجود آمدن، به نگرش حل مسئله نیاز دارید. این یک طرز فکر خاص است که به شما کمک می کند با بقیه دنیای فناوری همگام باشید.

توجه به جزئیات و مهارت های ویرایش - جزئیات در مورد کد مهم هستند. دو نقطه از دست رفته کل فرمانی را که می‌خواهید به رایانه ارسال کنید تغییر می‌دهد. بنابراین مهم است که همیشه کار خود را دوباره بررسی کنید و به  مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ کوچکترین جزئیات توجه کنید و در عین حال به تصویر بزرگ نیز توجه داشته باشید.

سایر مهارت های ضروری - شما همچنین از توسعه مهارت هایی مانند:سرعت تایپ عالی؛تسلط بر اعداد؛مدیریت پایگاه داده؛ ومهارت های ارتباطی.نحوه یادگیری کدنویسی

اکنون که ایده ای از مهارت های لازم برای کدنویسی دارید، بیایید ایرانیان سایبر نگاهی به برخی از گزینه های یادگیری برای کدنویسان مشتاق بیندازیم. خبر خوب این است که برای کدنویس شدن لزوماً به مدرک نیاز ندارید. همچنین می‌توانید مهارت کدنویسی را از طریق دوره‌های آنلاین و منابع خودآموز کسب کنید. اما اینکه آیا این گزینه برای شما مناسب است یا خیر به عوامل مختلفی بستگی دارد.

کدنویسی را از مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ  طریق یک برنامه مدرک بیاموزید

در گذشته، برای اکثر کارفرمایان عادی بود که کدنویس ها حداقل مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر، سیستم های اطلاعاتی یا ریاضیات داشته باشند. این در حال تغییر است زیرا کارفرمایان شروع به یادگیری این موضوع کرده اند که کدنویسی مهارتی است که به کاربرد عملی بیشتری نسبت به یادگیری کلاسی نیاز دارد.

با این حال، مدرک لیسانس همیشه یک نقطه شروع قوی باقی خواهد ماند و شما را با یک پایگاه دانش نظری قوی ایجاد می کند. دوره لیسانس معمولاً در یک دوره چهار ساله تکمیل می شود. اگر قصد دارید یک موقعیت مدیریتی داشته باشید، ممکن است برای مدرک کارشناسی ارشد در زمینه برنامه نویسی یا برنامه نویسی مانند طراحی، امنیت یا محاسبات موبایلی تحصیل کنید.

در کدنویسی گواهینامه کسب کنید

اگر یک برنامه مدرک سنتی برای شما گزینه ای نیست، می توانید در عوض در یک دوره گواهینامه کوتاه در کدنویسی سرمایه گذاری کنید. طیف گسترده‌ای از دوره‌های آموزشی در دسترس هستند - از جمله تعداد زیادی گزینه‌های 100 درصد آنلاین - که تمام جنبه‌های ضروری کدنویسی را پوشش می‌دهند.

ثبت‌نام در دوره‌های آنلاین، مانند دوره‌هایی که توسط Thinkful ارائه می‌شود، یک راه سریع و مؤثر برای به دست آوردن مهارت‌های آماده کار با هزینه کسری از مدرک سنتی است. شما l خواهید بودبا کسب درآمد از  مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ متخصصان در این زمینه و همچنین راهنمایی و پشتیبانی یک به یک نیز دریافت خواهید کرد. حتماً با دیگرانی که قبلاً در این زمینه هستند صحبت کنید و در مورد بهترین دوره های کدنویسی موجود مطالعه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی