یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 

یادگیری کدنویسی از ابتدا چقدر طول می کشد؟

 

با ارسال این فرم، شما سیاست حفظ حریم خصوصی و رضایت خود مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ  را برای دریافت ایمیل های بازاریابی از TripleTen می پذیرید.

مطمئناً کنجکاو هستید که فوراً آن پاسخ را بدانید. به طور خلاصه، این صرفا به زبان برنامه نویسی انتخابی و فرمت مطالعات شما بستگی دارد. این مقاله را بخوانید تا در مورد زبان های برنامه نویسی و راه های مطالعه آنها بیشتر بدانید.

 

در زیر همچنین پاسخ برخی از پرطرفدارترین سوالات مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ  در مورد دوره های برنامه نویسی را خواهید یافت، مانند: "چرا برخی از دوره ها کوتاهتر از سایرین هستند؟"، "آیا یک دوره طولانی تر مزیت رقابتی بهتری به من می دهد؟" و موارد دیگر.

 

چه عواملی پیچیدگی یک زبان برنامه نویسی را تعیین می کند؟

عامل اصلی که پیچیدگی زبان انسانی را تعیین می کند، نحو است. ممکن است مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ  برخی بگویند که انگلیسی راحت‌تر از مجارستانی است، زیرا اولی پسوندهای بزرگی ندارد. در مورد زبان های برنامه نویسی نیز وضعیت به همین منوال است. در زبان C که یک زبان برنامه نویسی ساده است، از نقطه ویرگول برای جداسازی عبارات استفاده می شود. در Prolog که یک زبان برنامه نویسی دشوار است، عبارات را می توان با کاما، نقطه ویرگول یا نقطه، بسته به نوع آنها از هم جدا کرد.

 

 

عامل دوم عملکرد داخلی است. دوباره، بیایید از زبان انسانی  مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ به عنوان مثال استفاده کنیم. Kuuk Thaayorre، زبان بومیان کیپ یورک استرالیا، فاقد کلمات "چپ" و "راست" است. اگر کسی بخواهد به چپ بپیچد، به جای آن می گوید شمال، جنوب، شرق یا غرب. به همین ترتیب، برخی از برنامه نویسی ها زبان‌ها ساده‌تر هستند و دیگران از شما می‌خواهند یک مسیر دوربرگردان را انتخاب کنید. برای مثال، برای اجرای برنامه ساده "Hello, World!" تنها به یک دستور نیاز دارید. در پایتون. این را نمی توان برای زبان های دیگر گفت.

 

 

ساده ترین زبان برنامه نویسی چیست؟

اگر هدف شما این است که هر چه زودتر برنامه نویسی را شروع کنید، ا مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ ین زبان های ساده و محبوب را در نظر بگیرید! هنگام مقایسه محبوبیت آنها، به رتبه بندی TIOBE تکیه می کنیم. این سازمان از سال 2000 به تجزیه و تحلیل کد پرداخته است.

 

 

بعد از اینکه اولین زبان برنامه نویسی خود را یاد گرفتید، تسلط  مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ بر زبان های بعدی برای شما بسیار آسان تر خواهد بود. هرچه زبان‌های بیشتری بلد باشید، فرصت‌های شغلی شما گسترده‌تر می‌شود و راحت‌تر با تغییرات سریع نیازهای فناوری سازگار می‌شوید. با این حال، برای شروع یک حرفه IT، یادگیری فقط یک زبان برنامه نویسی کافی است.

 

آیا یادگیری یک زبان برنامه نویسی دشوار آینده شغلی بهتری برای من ایجاد می کند؟

اگر تلاش زیادی برای یادگیری یک زبان برنامه نویسی دشوار انجام دهید، مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ  لزوماً بازگشت سرمایه بهتری را برای شما تضمین نمی کند. به عنوان مثال، Prolog، که در سال 1972 اختراع شد، دارای پشتوانه رسمی و نظری قوی است، اما استقبال کمی از صنعت به دست آورده است. در همین حال، LISP در سال 1958 ایجاد شد، زمانی که فناوری اطلاعات بسیار متفاوت از فناوری های مدرن بود. یادگیری هر دو سخت است. اگر شروع به جستجوی جای خالی برای برنامه نویسانی کنید که در این زبان ها تخصص دارند، احتمالاً ده ها فرصت در ایالات متحده برای Prolog و کمتر از 100 جای خالی برای LISP پیدا خواهید کرد.

 

مثال دیگر Haskell است. آخرین نسخه این زبان در سال 2010 دیده شد. این زبان فاقد نحوی است که شبیه زبان انسانی باشد. شما نمی توانید از آن بخواهید که "افزودن"، "محاسبه" یا "پاک کردن" را با افعال امری انجام دهد. در عوض، Haskell بر سلسله مراتب پیچیده ای از الگوها تکیه می کند که برای مبتدیان بسیار چالش برانگیز است. در ایالات متحده، تنها حدود 560 پیشنهاد شغلی برای توسعه دهندگانی که این زبان را می دانند وجود دارد.

 

این نوع زبان‌ها هنوز اهمیت دارند، زیرا مرزهای زبان برنامه‌نویسی  آموزش برنامه نویسی کودکان را تحت تأثیر قرار می‌دهند و زبان‌های دیگر را تحت تأثیر قرار می‌دهند. سایه‌هایی از LISP در Ruby وجود دارد و بخش‌هایی از Haskell بر جاوا تأثیر می‌گذارد – اما به عنوان یک یادگیرنده برای اولین‌بار، احتمالاً بهتر است چیزی دقیق‌تر را انتخاب کنید.

 

یک زبان برنامه نویسی ایده آل برای یادگیری آسان است، به شما امکان می دهد انواع مختلفی از محصولات دیجیتال بسازید و در بین کارفرمایان محبوب است.

 

چه عواملی مدت زمان تحصیل را تعیین می کند؟

مدت زمان تحصیل بستگی به موارد زیر دارد:

 

پیچیدگی زبان انتخاب شده

نوع دوره و میزان دانش

در مورد میزان دانش، هر دوره دارای هدف و شرحی است که این  مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ هدف را توضیح می دهد. به عنوان مثال، یک دوره آموزشی رایگان YouTube در مورد اصول جاوا فقط می تواند اطلاعاتی در مورد این زبان در اختیار شما قرار دهد. در یک بوت کمپ جاوا، می توانید از توسعه دهندگان با تجربه راهنمایی های عملی دریافت کنید. به علاوه، از ساختار و مسئولیت پذیری در یادگیری خود بهره مند خواهید شد.

 

از کجا باید زبان برنامه نویسی یاد بگیرم؟

چندین گزینه در دسترس است. محبوب ترین آنها ثبت نام در دانشگاه، یادگیری به تنهایی  

How long does it take to learn Scratch programming? بدون هزینه یا شرکت در یک بوت کمپ است. در زیر، مزایا و معایب هر مسیر را فهرست می‌کنیم و انتظار دارید چقدر زمان برای مطالعه صرف کنید.

 

  • ۰۲/۰۹/۱۳
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی