یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

در تمام طول سال، کالج اجتماعی برگن مجموعه وسیعی لیست کلاس های تفریحی  از فرصت‌های یادگیری را برای دانش‌آموزان از کلاس‌های 1 تا 12 ارائه می‌کند تا مهارت‌های جدیدی را ایجاد کنند، نیازهای مدرسه را برآورده کنند یا فقط دنیای خود را با تجربیات جدید گسترش دهند.

 

برنامه غنی سازی بعد از مدرسه

دنیایی از امکانات را در برنامه غنی‌سازی بعد از لیست کلاس های تفریحی  مدرسه ما در شهرستان برگن کشف کنید! از S.T.E.A.M. برای موسیقی، درام، رقص، رهبری، کسب و کار، و فراتر از آن، ما طیف پویا از کلاس های متناسب با دانش آموزان محلی ارائه می دهیم. خلاقیت را باز کنید، مهارت های رهبری ایجاد کنید و موضوعات هیجان انگیز را در یک محیط سرگرم کننده و جذاب کشف کنید. اکنون برای یک تجربه متحول کننده ثبت نام کنید!

 

آکادمی یادگیری تابستانی

در تابستان امسال در کالج اجتماعی برگن، عقل فرزندتان لیست  آموزش برنامه نویسی نوجوانان  کلاس های تفریحی  را الهام بخشید و استعدادهای نهفته را کشف کنید. کودک خود را با یک سرگرمی جدید آشنا کنید یا مهارت های او را به سطح بعدی ببرید. با شش جلسه هفتگی، از دوشنبه تا جمعه، گزینه های تمام روز و گزینه های نیم روز در دسترس، انعطاف پذیری برای پیگیری برنامه شما وجود دارد. مراقبت های قبل و بعد و همچنین نظارت بر ناهار ارائه می شود. از بین شش جلسه هفتگی که از دوشنبه تا جمعه برگزار می شود، انتخاب کنید. جلسات تمام روز از ساعت 9:00 صبح تا 16:00 بعد از ظهر، جلسات نیم روزه از ساعت 9:00 صبح تا 12:00 بعد از ظهر یا 13:00 تا 16:00 قبل و بعد از مراقبت و ناهار برگزار می شود. نظارت در دسترس هستند. فرزند خود را برای هفته های جداگانه یا کل شش هفته ثبت نام کنید. فضا محدود است!

 

ثبت نام آکادمی یادگیری تابستانی اکنون باز است.

 

دبیرستان تابستانی

برنامه تابستانی ما به دانش‌آموزان دبیرستانی امکان  لیست کلاس های تفریحی می‌دهد دو نوع کلاس را پشت سر بگذارند یا پیشروی کنند: New Work for Credit، که برای دانش‌آموزانی که قصد پیشرفت دارند طراحی شده است، و Credit Recovery، برای آن دسته از دانش‌آموزانی که نیاز به خواندن مجدد یک موضوع ناموفق دارند.

 

مطابق با استانداردهای آموزشی نیوجرسی، برنامه  لیست کلاس های تفریحی ما یک محیط یادگیری را ارائه می دهد که در آن دانش آموزان در کنار معلمان دبیرستان محلی و همسالان خود کار می کنند و از یک تجربه آموزشی جامع و حمایتی اطمینان می دهند.

 

برنامه دبیرستان تابستانی ما از 2 ژوئیه تا 1 اوت 2024 است. جمعه ها کلاسی وجود ندارد. کلاس های New Work for Credit از ساعت 8:00 صبح تا 15:10 می باشد.  لیست کلاس های تفریحی برای بازیابی اعتبار، می توانید کلاس های صبح را از ساعت 8:00 صبح تا 11:20 صبح یا کلاس های بعد از ظه List of recreational classes ر از ساعت 11:50 صبح تا 3:10 بعد از ظهر انتخاب کنید.

 

 

  • ۰۲/۱۲/۲۲
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی