یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 

 

 

هوش مصنوعی (AI) با رایج شدن کاربردهای آن در زندگی روزمره هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  ما به موضوعی فزاینده محبوب تبدیل شده است. پس هوش مصنوعی چیست؟ و آیا کودکان می توانند آن را یاد بگیرند؟ آیا می خواهید بهترین مکان برای یادگیری هوش مصنوعی را بدانید؟ کد نویسی مقدمه یک راهنمای نهایی برای تمام اطلاعات مورد نیاز شما در مورد هوش مصنوعی آماده کرده است!

 

A.I چیست؟

هوش مصنوعی یا هوش مصنوعی ممکن است فوراً تصاویری هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  از داستان های علمی تخیلی را به ذهن متبادر کند، اما این موضوع در زندگی روزمره ما شیوع و تأثیر بیشتری دارد. ما اینجا هستیم تا به ابهام زدایی از موضوع و بحث در مورد ارزش آن در آموزش کودکان خردسال کمک کنیم!

 

هوش مصنوعی را می‌توان به سادگی توانایی رایانه‌ها و ماشین‌ها برای انجام کارهایی دانست که معمولاً به هوش انسانی نیاز دارند، مانند ادراک، یادگیری، حل مسئله و تصمیم‌گیری. با استفاده از مقادیر زیادی از ورودی داده، الگوریتم های هوش مصنوعی به طور مداوم برای شناسایی الگوها، پیش بینی ها و توصیه اقدامات آموزش داده می شوند.

 

آخرین باری که با یک چت ربات پشتیبانی مشتری آنلاین هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  تعامل داشتید یا زمانی که نتفلیکس توصیه کرد در ادامه چه چیزی را تماشا کنید را به یاد دارید؟ نمی دانستید که تمام هوش مصنوعی در کار است!

 

چرا کودکان باید A.I را یاد بگیرند؟

 

پسری که مفاهیم اولیه رباتیک را یاد می گیرد.

 

به گفته یونیسف، بیشترین تأثیر هوش مصنوعی به احتمال زیاد روی کودکان خواهد بود. از یک طرف، همانطور که در مورد سایر مهارت های فناوری مورد تقاضا مانند علم داده وجود دارد، یک دلیل عملی برای یادگیری وجود دارد. در دنیایی که به سرعت در حال تغییر و تحول است و مبتنی بر فناوری، تجهیز کودکان  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان به دانش و مهارت‌های هوش مصنوعی به اطمینان از قابلیت اشتغال و پتانسیل شغلی آنها در آینده کمک می‌کند.

 

از سوی دیگر، آموزش هوش مصنوعی به جوانان نیز حیات هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ی است، زیرا، حتی بدون دانستن آن، در حال حاضر حضور ثابتی در زندگی روزمره آنها دارد. از بازی‌های ویدیویی گرفته تا دستیارهای مجازی که بچه‌ها در خانه با آنها ارتباط برقرار می‌کنند، اغلب در معرض فناوری‌ها و دستگاه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی هستند. این می تواند بر درک اساسی کودکان از چیستی هوش تأثیر بگذارد. بر اساس تعامل آنها با هوش مصنوعی، این یک تمایل رایج برای کودکان خردسال است که آنچه را که هوش مصنوعی می‌تواند به دست آورد، بیش از حد تخمین بزنند. بنابراین، آموزش هوش مصنوعی – اصول، کاربردها و حتی محدودیت‌های آن – در سنین پایین راهی عالی برای شروع تفکر انتقادی است و بچه‌ها را برای تبدیل شدن به مصرف‌کنندگان هوشمند فناوری آماده می‌کند.

 

بیشتر خواندن:

 

"برنامه نویسی برای کودکان"

 

"STEM برای کودکان"

 

بهترین سن برای A.I چه سنی است؟

چیزی نیست که نتوان آموخت. اعتقاد بر این است که حتی هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  برای یادگیرندگان 3 ساله که می توانند کاوش هوش مصنوعی را به شیوه ای ساده و اساسی شروع کنند نیز صادق است. از این گذشته، بچه ها یادگیرندگان سریع و کنجکاو هستند. با رویکرد و منابع مناسب، یادگیری هوش مصنوعی می تواند یک تجربه آموزشی بسیار سرگرم کننده و مفید برای کودکان در هر سنی باشد.

 

چگونه فرزندان من می توانند یادگیری A.I را شروع کنند؟

ممکن است تعجب کنید که چگونه فرزندان شما می توانند یادگیری A.I را شروع کنند. همانطور که به نظر می رسد یک "مفهوم دور". اما در واقعیت، برای بچه های این نسل، بچه ه هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ا توسط هوش مصنوعی احاطه شده اند. آنها باید بدانند که چگونه کار می کند تا ما.

 

بیشتر خواندن:

 

"کلاس کدنویسی برای کودکان"

 

1. برای کودکان زیر 9 سال

 

دختر بچه ای که ScratchJR را با آی پدش یاد می گیرد.

 

برای بچه‌های کوچک‌تر زیر 9 سال، کاردستی به   آموزش برنامه نویسی نوجوانان عنوان کارآمدترین ابزار در آغاز A.I توصیه می‌شود. مرحله یادگیری جیسون بوگ، روزنامه‌نگار و نویسنده «به‌سوی علم داده» توصیه می‌کند که A.I کوچک را با دست ساخته شود. کتاب با بچه ها به خانواده او کمک کرد تا A.I را یاد بگیرند. با پسر 4 ساله شان فرآیند ر  ساخت دست می تواند به سادگی باشد:

 

به بچه ها اجازه دهید تا برخی از A.I اولیه را ترسیم کنند. مفهوم، یا استفاده از A.I. ابزارهای داستان نویسی (مانند ابزار API Generation Text)، و کودک خود را تشویق کنید تا داستان را بیرون بکشد.

 

طبق یک A.I. برنامه توسعه یافته توسط Blakeley Payne، دستیار تحقیقاتی  التحصیل در آزمایشگاه رسانه MIT، برای کودکان 9-14 ساله، فعالیت های تعاملی است که به دانش آموزان کمک می کند کشف کنند که چگونه الگوریتم ها مهمترین عنصر هستند. فعالیت‌های پیشنهادی شامل «نمونه‌سازی با قلم و کاغذ» و بازی‌هایی مانند «بینگو» با کارت بود که به بچه‌ها برای یادگیری هوش مصنوعی توانمند می‌شود. در حین ساخت و بازی

 

از آنجایی که بلیکلی برنامه درسی را منبع باز کرده است، می توانید به آن نگاهی بیندازید و آن را به عنوان یک مرجع در راهنمای آموزشی او برای A.I موثر کودکان استفاده کنید. کلیدهای یادگیری:

 

https://docs.google.com/document/d/1e9wx9oBg7CR0s5O7YnYHVmX7H7pnITfoDxNdrSGkp60/edit#

 

البته منابع و کلاس های آنلاین همیشه بهترین کانال برای ر هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  یادگیری هستند. بنابراین، در پاراگراف های آینده، ما برخی از منابع با کیفیت را برای راحتی شما فهرست کوتاه کرده ایم!

 

بهترین منابع آنلاین برای هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی

 

نوجوانی که به صورت آنلاین یاد می گیرد و یادداشت ها را یادداشت می کند.

 

1. یوتیوب

بدون توجه به موضوع، یوتیوب همیشه راهی عالی و آسان برای همه نوع دانش است. هوش مصنوعی نیز از این قاعده مستثنی نیست. با جستجوی ساده «AI for kids» شروع کنید Artificial intelligence in plain language for childrenهوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  و به بسیاری از ویدیوهای آسان برای درک و جذاب دسترسی فوری خواهید داشت. یک تا دریافت کنید

  • ۰۲/۱۲/۲۳
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی