یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 

 

 

 

 

 

هوش توانایی یادگیری و مقابله با موقعیت های  تعریف هوش مصنوعی برای کودکان جدید است. هنگامی که یک کامپیوتر یا یک ربات مشکلی را حل می کند یا از زبان استفاده می کند، ممکن است هوشمندانه به نظر برسد. اما این نوع هوش با هوش انسان متفاوت است. به آن هوش مصنوعی یا AI می گویند.

 

هوش چیست؟

خواندن با صدای بلند: عقب (ویژگی مشترک)

خواندن با صدای بلند: پخش/توقف  تعریف هوش مصنوعی برای کودکان  (ویژگی مشترک)

با صدای بلند بخوانید: فوروارد سریع (ویژگی مشترک)

بیش از 50 سال است که دانشمندان تلاش می کنند ماشینی با هوش مصنوعی بسازند که نزدیک به هوش انسان باشد. تاکنون موفق نبوده اند. یکی از دلایل این است که هوش شامل راه های زیادی برای تصمیم گیری و انجام وظایف است. دانشمندان کشف کرده اند که چگونه کامپیوترها را وادار کنند برخی از این کارها را انجام دهن تعریف هوش مصنوعی برای کودکان د اما برخی دیگر را نه.

 

بخشی از هوش مصنوعی در تلاش است تا بفهمد هوش انسان چیست. سپس دانشمندان می توانند سعی کنند آن را کپی کنند. هدف نهایی هوش مصنوعی ایجاد رایانه‌هایی است که بتوانند مانند انسان‌ها «فکر کنند».

 

"هوش" کامپیوتر

خواندن با صدای بلند: عقب (ویژگی مشترک)

خواندن با صدای بلند: پخش/توقف (ویژگی مشترک)

با صدای بلند بخوانید: فوروارد سریع (ویژگی مشترک)

هوش مصنوعی از مجموعه دستورالعمل هایی می آید که مردم می تعریف هوش مصنوعی برای کودکان  نویسند. این دستورالعمل ها برنامه نامیده می شوند. رایانه ها از برنامه هایی برای تجزیه و تحلیل یا مطالعه سریع حجم زیادی از اطلاعات استفاده می کنند. سپس پاسخ ها یا اقداماتی را از میان بسیاری از گزینه ها انتخاب می کنند. برنامه های کامپیوتری را می توان برای بازی کردن، تصمیم گیری های پزشکی، ترجمه زبان ها و حتی طراحی تعریف تعریف هوش مصنوعی برای کودکان  هوش مصنوعی برای کودکان  کامپیوتر استفاده کرد.

 

اما تجزیه و تحلیل اطلاعات مانند درک یک مشکل  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان مانند انسان نیست. کامپیوترها فقط می توانند از منطق یا روابط بین حقایق برای کشف مشکلات استفاده کنند. انسان ها در هنگام تصمیم گیری علاوه بر منطق از مهارت های بسیاری نیز استفاده می کنند. آنها از چیزهایی مانند تخیل، آگاهی تعریف هوش مصنوعی برای کودکان ، احساسات و ارزش ها استفاده می کنند. هنوز کسی نمی داند که آیا این توانایی ها را می توان در رایانه برنامه ریزی کرد یا خیر.

مطالعه هوش مصنوعی با مقاله ای که در سال 1950 توسط یک ریاضیدان انگلیسی به نام آلن تورینگ نوشته شد آغاز شد. تورینگ آزمایشی را برای تصمیم گیری در مورد هوشمند بودن رایانه انجام داد. یک قاضی انسانی با استفاده از کامپیوتر سوالاتی می پرسد. سؤالات به طور همزمان به شخصی که از دید پنهان است و به تعریف هوش مصنوعی برای کودکان  رایانه می رود. شخص و رایانه هر دو به سؤالات پاسخ می دهند. سپس قاضی سعی می‌کند بگوید کدام پاسخ‌ها از رایانه و کدام از طرف شخص. اگر قاضی نتواند آنها را از هم جدا کند، کامپیوتر هوشمند است. تاکنون هیچ کامپیوتری به موفقیت در  Definition of artificial intelligence for children آزمون نزدیک نشده است. این آزمون اکنون به عنوان آزمون تورینگ شناخته می شود.

 

  • ۰۳/۰۱/۰۷
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی