یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

هوش مصنوعی اسکرچ

اطلاعات قابل شناسایی (PII) مانند نام ها، مکان ها، یا رویدادهای هوش مصنوعی اسکرچ  خاص، نگرانی های مشروعی در مورد نحوه نگهداری، ذخیره این داده ها و اینکه چه کسی ممکن است به آن دسترسی داشته باشد، دارید.

 

برای رفع این مشکل، Save the Children به استانداردهای بین المللی برای حفاظت از داده ها پایبند است. ما PII را فقط در مواقع ضروری، با رضایت صریح کاربر، و تحت پروتکل‌های حفاظت از داده‌های سختگیرانه که شامل رمزگذاری پیشرفته و مکانیسم‌های ذخیره‌سازی امن است، جمع‌آوری می‌کنیم. خط‌مشی‌های جامع حاکمیت داده ما به شما کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنیم که اطلاعات شخصی شما با بالاترین سطح مراقبت محافظت می‌شود، ضمن حفظ حریم خصوصی شما، توصیه‌های فوری و حیاتی به شما ارائه می‌دهد.

 

در نهایت، ما آگاه هستیم که هیچ سیستم هوش مصنوعی هوش مصنوعی اسکرچ  خطاناپذیر نیست. در حالی که «Sak Save the Children» بر پایه دانش قوی ساخته می‌شود، امکان ارائه توصیه‌هایی وجود دارد که ممکن است ناقص باشند یا به طور کامل برای موقعیت منحصر به فرد شما قابل استفاده نباشند. بنابراین، ما تاکید می کنیم که ابزار ما باید به عنوان یک منبع مکمل عمل کند، نه جایگزینی برای خدمات و پشتیبانی حرفه ای. ما متعهد به بهبود مستمر و نشان دادن خدمات مناسب در زمینه شما هستیم و به طور منظم سیستم را بر اساس بازخورد و تحقیقات در حال ظهور شما به روز می کنیم.

 

اثربخشی Ask Save the Children نه تنها به فناوری پیشرفته هوش مصنوعی، بلکه به تلاش‌های فعال ما برای اطمینان از توسعه و استقرار مسئولانه بستگی دارد. این به معنای تعبیه هوش مصنوعی اسکرچ  استانداردها و پادمان‌های اخلاقی دقیق در هر مرحله از پروژه است - از جمع‌آوری داده‌های متنوع و بی‌طرفانه گرفته تا الگوریتم‌های تنظیم دقیق تا طراحی یک رابط کاربری فراگیر و آزمایش شدید صحت اطلاعات ارائه‌شده توسط کارشناسان جهانی ما. با توجه به حساسیت های حمایت از کودکان، این یکپارچگی اخلاقی غیرقابل مذاکره است.

 

همانطور که در مورد پتانسیل تحول آفرین هوش مصنوعی در حفاظت از کودکان فکر می کنید، بسیار مهم است که خطرات اخلاقی را به خاطر بسپارید. ما از شما می‌خواهیم که نه تنها در حوزه حفاظت از کودکان، بلکه در همه بخش‌ها و برنامه‌ها، مدافع هوش مصنوعی مسئول باشید. صدای شما در پاسخگویی  هوش مصنوعی اسکرچ به توسعه دهندگان فناوری و سیاست گذاران برای اطمینان از اینکه هوش مصنوعی به عنوان یک نیروی خوب عمل می کند، اهمیت دارد. اکنون زمان آن است که از یک رویکرد اخلاقی به هوش مصنوعی حمایت کنیم و آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  پیشرفت های آن را جشن بگیریم و در عین حال خطرات آن را بررسی کنیم. با درگیر ماندن با این گفتمان، به آینده ای کمک می کنید که در آن فناوری زندگی را برای کودکان در همه جا بهتر می کند، بدون اینکه امنیت یا حیثیت آنها به خطر بیفتد.

 

در آیا هوش مصنوعی کودک شما برای او مناسب است؟

سیستم‌های هوش مصنوعی در بازی‌ها و خدمات سرگرمی، توصیه‌های محتوای شخصی‌سازی شده را ارائه می‌کنند.

 

img

منتشر شده توسط :

انجلی رجا

تصویر جایگزین

الگوریتم‌های هوش مصنوعی شروع به ایفای نقش‌ هوش مصنوعی اسکرچ های مختلفی در اکوسیستم‌های دیجیتالی کودکان کرده‌اند - در اسباب‌بازی‌ها، برنامه‌ها و سرویس‌هایی که روزانه با آن‌ها تعامل دارند، تعبیه شده‌اند. چنین سیستم‌های هوش مصنوعی مزایای بسیاری را برای کودکان فراهم می‌کنند، مانند آموزش و یادگیری شخصی‌شده از سیستم‌های آموزشی هوشمند یا الگوریتم‌های نظارت و فیلتر محتوای آنلاین که به طور فعال محتوا یا زمینه‌های بالقوه مضر را قبل از تجربه شناسایی می‌کنند.

 

سیستم‌های هوش مصنوعی در بازی‌ها و سرویس‌های سرگرمی، توصیه‌های محتوای شخصی‌سازی شده را ارائه می‌کنند، در حالی که روبات‌های اجتماعی شخصیت‌های تعاملی را به گونه‌ای نیرو می‌دهند که آنها را درگیر و شبیه انسان کند. در آینده، سیستم‌های هوش مصنوعی، به احتمال زیاد، در برنامه‌های ک آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اربردی کودکان فراگیرتر خواهند شد، صرفاً به دلیل سودمندی محض آنها در ایجاد تجرب هوش مصنوعی اسکرچ یات کاربر قانع‌کننده، سازگار و شخصی.

 

چنین سیستم‌هایی همچنین می‌توانند نقشی را ایفا کنند، برای مثال، در جامع‌تر کردن و در دسترس‌تر کردن سیستم‌ها، زیرا محققان راه‌هایی را بررسی می‌کنند که می‌توانند سیستم‌ها را با نیازها و توانایی‌های خاص کودکان حساس و تطبیق دهند.

 

ابزارهای اصلی هوش مصنوعی برای کودکان

برخی از برنامه‌های هوش مصنوعی که اکنون در با هوش مصنوعی اسکرچ زار موجود است، از هوش مصنوعی برای کمک به کودکان کمک می‌کنند تا خلاقانه‌تر بازی کنند.

 

Brickit: داشتن انبوهی از لگو و نداشتن سرنخی برای ساخت بعدی، کابوس والدین است. Brickit از هوش مصنوعی استفاده می کند تا به شما بگوید کدام آجرها را دارید و پیشنهاداتی را در مورد آنچه می توانید بسازید ارائه می دهد. کاربران به سادگی عکس می گیرند و هوش مصنوعی برنامه را شناسایی و پیشنهاد می کند.

Petalica: این برنامه هوشمند از هوش مصنوعی برای انتقال نقاشی های آنالوگ کودکان به سطح دیگری استفاده می کند. این یک ابزار آنلاین است که تصاویری را که کودکان کشیده اند می گیرد و از یادگیری ماشینی برای رنگ آمیزی کار آنها استفاده می کند. کاربران می توانند طرح های خود را ترسیم یا آپلود کنند.

Artbreeder: این نرم افزار برای بچه هایی است که می خواهند با تصاویر خود آزمایش کنند. این خود را ترکیبی از خلاقیت انسان و نرم افزار مبتنی بر هوش مصنوعی می داند که نهایت خلاقیت انسان/ماشین را ارائه می دهد. این اپلیکیشن هزاران عکس را میزبانی می‌کند و از کاربر دعوت می‌کند تا عکس‌های جدید خیره‌کننده و گاهی عجیب و غریب خلق کند. کاربران را قادر می سازد تا تصاویر چهره ها، مناظر و نقاشی ها را در میان دسته های دیگر تولید و تغییر دهند.

Luca & Friends: این برنامه برای کودکان 4 تا 8 س هوش مصنوعی اسکرچ اله طراحی شده است، این برنامه از هوش مصنوعی استفاده می کند تا یک تجربه یادگیری تعاملی را ارائه دهد که در آن بازیکنان با حرکت برای انتخاب پاسخ های صحیح، بازی می کنند. با استفاده از حرکات اولیه و پیروی از دستورالعمل‌های ساده، بازیکنان ممکن است کشش یا پرش را انجام دهند تا پاسخ‌های صحیح را لمس یا «گرفتن» کنند و به آن‌ها کمک می‌کند در حین تمرین انگلیسی و مهارت‌های علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی (STEM) قدرت، استقامت، هماهنگی و انعطاف‌پذیری ایجاد کنند. .

هوش مصنوعی برای کودکان

تلاش‌های فزاینده‌ای برای تنظیم مقررات هوش مصنوعی مسئولانه‌تر صورت گرفته است. چارچوب‌های نظارتی پدیدار شده‌اند که تلاش می‌کنند به طور سیستماتیک ریسک‌های مربوط به فناوری‌های هوش مصنوعی را مشخص کنند و روش‌هایی را ایجاد کنند که از طریق آن خطرها شناسایی و کاهش یابند. بررسی یونیسف از 20 استراتژی ملی هوش مصنوعی در سال 2018 نشان داد که توجه بسیار کمی به حفاظت از حقوق کودکان در یک اقتصاد و جامعه الگوریتم محور شده است.

 

در همین حال، شاخه ای جداگانه از کار بر روی هدایت فناوری های هوش مصنوعی (یا دیجیتال) برای کودکان متمرکز شده است. این دو شاخه کاری مجزا اما مرتبط بودند و گاهی موضوعات مشابه را به گونه ای متفاوت لمس می کردند. بنابراین، این آرایه گیج کننده از چارچوب ها و دستورالعمل های مختلف به نگرانی هایی مرتبط است که تا حدودی همپوشانی دارند. این امر می تواند ایجاد پیشنهادات و استانداردهای طراحی بتن را به طور موثر برای طراحان و متخصصان دشوار کند.

 

رهنمودهایی که باید به خاطر بسپارید

همانطور که یونیسف و سایر سازمان ها تاکید می کنند، ما باید توجه ویژه ای به کودکان و تکامل فناوری هوش مصنوعی داشته باشیم به گونه ای که حقوق و نیازهای ویژه کودکان به رسمیت شناخته شود. تأثیر بالقوه هوش مصنوعی بر کودکان، با توجه به آسیب‌پذیری‌های شدید کودکان و نقش‌های متعددی که هوش مصنوعی در طول عمر افراد متولد شده در قرن بیست و یکم ایفا می‌کند، شایسته توجه ویژه است.

 

به عنوان بخشی از پروژه هوش مصنوعی خود برای کودکان، یونیسف این دستورالعمل خط مشی را برای ارتقای حقوق کودکان در سیاست ها و شیوه های هوش مصنوعی دولتی و بخش خصوصی توسعه داده است. دستورالعمل خط مشی سیستم های هوش مصنوعی را بررسی می کند و راه هایی را که از طری Scratch artificial intelligence ق آنها بر کودکان تأثیر می گذارد در نظر می گیرد. این راهنما نه مورد نیاز را برای هوش مصنوعی کودک محور ارائه می دهد:

 

  • ۰۳/۰۱/۰۸
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی