یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 

 

آیا علاقه مند به یادگیری نحوه ک کسب درآمد در نوجوانی با برنامه نویسی سب درآمد از کدنویسی هستید؟

 

در زیر، روش‌های مختلفی را برای کسب درآمد ا کسب درآمد در نوجوانی با برنامه نویسی ز مهارت‌های کدنویسی خود خواهید یافت. از استخدام به عنوان یک توسعه دهنده وب تا ایجاد و فروش افزونه ها و تم های وردپرس، این مقاله همه آن ها را پوشش می دهد.

 

من تجربه کافی در زمینه کدنویسی داشته ام، بنابراین شما می توانید با مزایا و معایب هر گزینه و نکاتی در مورد نحوه شروع کار آشنا شوید. چه مبتدی یا یک کدنویس باتجربه باشید، اگر ب  کسب درآمد در نوجوانی با برنامه نویسی ه دنبال تبدیل اشتیاق خود به کدنویسی به شغلی سودآور هستید، این مقاله به شما کمک خواهد کرد.

 

 

فهرست مطالب [نمایش]

 

خلاصه سریع

کسب درآمد از برنامه نویسی را می توان از طریق توسعه وب، توسعه بازی یا برنامه و برنامه نویسی آزاد به دست آورد.

توسعه وب شامل ایجاد وب سایت، فروش افزونه ها و  کسب درآمد در نوجوانی با برنامه نویسی تم ها یا بهبود نرم افزار وردپرس است.

توسعه بازی یا برنامه نیاز به مهارت در C++ و جاوا دارد، در حالی که فریلنسینگ انعطاف پذیری را ارائه می دهد و درک گسترده ای از زبان های برنامه نویسی را می طلبد.

1. به عنوان یک توسعه دهنده وب شغلی پیدا کنید

به عنوان یک توسعه دهنده مستقل، کار اصلی شما ایجاد و نگهداری  کسب درآمد در نوجوانی با برنامه نویسی وب سایت ها و برنامه های کاربردی است. این کار را با استفاده از HTML، CSS و یک زبان برنامه نویسی مانند جاوا اسکریپت انجام خواهید داد. توسعه دهندگان وب همچنین باید با بخش های دیگری مانند طراحی وب، طراحی گرافیک و غیره کار کنند.

 

توسعه وب

همچنین ممکن است از آنها خواسته شود موارد دیگری مانند SEO، نظارت بر ترافیک وب، بهبود عملکرد وب سایت و رسیدگی به مشکلات را به منظور محدود کردن زمان خرابی انجام دهند.

 

انواع مشاغل توسعه دهنده وب

انواع مختلفی از مشاغل توسعه دهنده وجود دارد.

 

توسعه دهنده Front End

یک توسعه‌دهنده فرانت‌اند با ساخت و نگهداری بخش‌هایی کسب درآمد در نوجوانی با برنامه نویسی  از وب‌سایت یا برنامه‌ای که می‌توانید ببینید، روی مشتری (یا بازدیدکننده) کار می‌کند. این در نهایت چیزی است که به کاربران اجازه می دهد با وب سایت یا برنامه تعامل داشته باشند.

 

آموزش رایگان: چگونه می توانم سایت های سئو را برای سود بسازم، رتبه بندی کنم و آن را برگردانم

شما هنوز به مهارت های فنی مناسبی برای این شغل نیاز دارید، زیرا با کاری که یک طراح وب انجام می دهد متفاوت است.

 

توسعه دهنده Back End

یک توسعه دهنده Back-end در ساخت و نگهداری سمت  کسب درآمد در نوجوانی با برنامه نویسی سرور یک برنامه وب متخصص است. به عنوان یک توسعه‌دهنده بک‌اند، بر ذخیره‌سازی، امنیت و عملکرد داده‌ها نظارت می‌کنید.

 

توسعه دهنده Backend

شما اغلب باید یک زبان برنامه نویسی مانند PHP، Python، Ruby یا Java را بدانید و از فریم ورک هایی مانند Django، Rails یا Spring برای ساخت برنامه های تحت وب استفاده کنید. این کار معمولاً برای کاربر نهایی قابل مشاهده نیست، اما برای عملکرد و عملکرد کلی برنامه وب ضروری است.

 

توسعه دهنده Full Stack

یک توسعه دهنده تمام پشته می تواند عملکردهای یک توسعه دهنده جلویی و پشتی را انجام دهد. این بدان معنی است که آنها هر دو سمت مشتری و سرور وب سایت ها و برنامه ها را مدیریت می کنند.

 

توسعه دهنده وردپرس

توسعه دهندگان وردپرس نیز عمدتاً توسعه دهندگان  آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان فول استک هستند که در ساخت وب سایت با استفاده از ابزارهای ایجاد وردپرس تخصص دارند. آنها برای استفاده از افزونه ها و ت کسب درآمد در نوجوانی با برنامه نویسی م های وردپرس آموزش دیده اند و برای کاربرپسند و کاربردی تر کردن وب سایت های وردپرسی کار می کنند.

 

فروش پلاگین و تم

وردپرس به طور استثنایی شناخته شده است و بسیاری از افراد ترجیح می دهند سایت خود را با استفاده از آن بسازند. طبق مقاله ای که توسط ManaFerra منتشر شده است، در سال 2022، 835 میلیون وب سایت وردپرسی وجود داشته است. این بدان معنی است که نیاز زیادی به افزونه ها و تم های مختلف وجود دارد.

 

صفحه اصلی Wordpress.org

توسعه دهندگان وردپرس همچنین می توانند روی پلاگین ها و تم های خود کار کنند و آنها را به کاربران WP بفروشند.

 

تست نرم افزار WP و ایجاد بهبود

توسعه دهندگان وردپرس همچنین می توانند از مهارت های خود برای آزمایش نرم افزار WP و ایجاد بهبود استفاده کنند. این می تواند آزمایش عملکرد، مقیاس پذیری، عملکرد و غیره باشد. هدف نهایی بهینه سازی نرم افزارهای مختلف مورد استفاده توسط کاربران وردپرس است.

 

مزایا و معایب توسعه دهنده وب بودن

طرفداران

شروع کار ساده است و منابع یادگیری زیادی وجود دارد

شما به یک محصول فیزیکی نیاز ندارید و می توانید از مهارت های خود پول در بیاورید

این مدل کسب و کار حاشیه سود بالایی را ارائه می دهد

منفی

برای اطمینان از ارائه خدمات یا محصولات باکیفیت برای مشتریان، کار زیادی لازم است.

مراحل بعدی

برای اینکه بفهمید از کجا باید شروع کنید، ایده خوبی است که در مورد آنچه که دیگران در حال حاضر انجام می دهند تحقیق کنید. به عنوان مثال به دنبال دوره های کدنویسی محبوب در Udemy باشید. یا بررسی کنید کدام کانال های یوتیوب که آموزش های کدنویسی را ارائه می دهند واقعاً خوب عمل می کنند.

 

ادمی

2. بازی ها یا برنامه ها را توسعه دهید

راه دیگر برای کسب درآمد از کدنویسی این است که یک توسعه دهنده بازی یا اپلیکیشن شوید. این نیاز به درک زبان C++ دارد زیرا این زبان رایج ترین زبان برنامه نویسی مورد استفاده در طراحی بازی است.

 

توسعه دهندگان بازی های ویدیویی هم مسئولیت طراحی و هم توسعه بازی ها را بر عهده دارند. این شامل بازی های رایانه شخصی، کنسول هایی مانند پلی استیشن یا ایکس باکس و برنامه های موبایل می شود. آنها عموما از تیم طراحی ایده می گیرند و سپس موتور پایه را بر اساس این طرح ها کدگذاری می کنند.

 

نوع دیگری از زمینه کدنویسی که باید وارد آن شوید، توسعه اپلیکیشن است. برنامه ها اغلب از جاوا به عنوان زبان برنامه نویسی اصلی استفاده می کنند، بنابراین ایده خوبی است که در این زمینه دانش و تجربه کسب کنید.

 

توسعه برنامه

این نوع کار اغلب مستلزم ایجاد برنامه های تلفنEarn money as a teenager with programming  همراه است. شما همچنین می توانید برنامه ها و وبلاگ خود را ایجاد کنید و کسب درآمد کنید

  • ۰۳/۰۱/۲۶
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی