یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 

اگر شما یک دانش آموز دبیرستانی هستید که علاقه مند به ایده کسب و کار در مدرسه  ایجاد یک تجارت هستید و می خواهید در آینده کارآفرین شوید، این مقاله مناسب شماست! در این پست 6 ایده کسب و کار منحصر به فرد و عالی را در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید همین امروز شروع کنید! هر کدام را می توان بر اساس علایق و سرگرمی های شما تنظیم کرد. ما این لیست را برای سطح دشواری، هزینه راه اندازی، تعهد زمانی و ایده های بالقوه دسته بندی کرده ایم.

1. اولین ایده کسب و کار: اگر عاشق این کار هستید و ه ایده کسب و کار در مدرسه مه چیز در مورد طراحی را دوست دارید

سختی: آسان

 

سرمایه گذاری: متوسط

 

زمان: متوسط

 

مشاغل بالقوه:

 

کالاهای دست ساز مانند لوازم جانبی، لباس، طراحی لیبل، دوخت متقاطع

طرح هایی مانند طراحی تی شرت، تصویرگر، چاپ، طراحی گرافیک

پلتفرم: درب به در، وب سایت شما، Etsy، Amazon Handmade، Zibbet، ArtFire، Fiverr، 99Designs، Threadless

 

چرا: اگر استعداد دارید یا در کاردستی و ساخت کالاهای DIY ایده کسب و کار در مدرسه   مهارت دارید، این یک فرصت عالی برای شماست تا با سرمایه گذاری کم تا متوسط شروع کنید. DIY برای مدت طولانی در ایالات متحده محبوب بوده است. بنابراین، هیچ وقت برای شروع این تجارت دیر نیست. بسته به محصولاتی که قصد فروش آن را دارید و تدارکات بسته بندی و حمل و نقل، تنها حدود 5 ساعت تا 10 ساعت در هفته برای شروع این مایده کسب و کار در مدرسه حصول جانبی صرف خواهید کرد.

 

برای کارهای طراحی مانند طراحی گرافیک یا تصویرسازی، اگر از قبل ابزارهای لازم را دارید، نیازی به سرمایه گذاری در آن ندارید. فروشندگان آنلاین و کسب و کارهای کوچکی وجود دارند که به دنبال لوگو، طراحی برند، طراحی شبکه های اجتماعی یا طراحی تی شرت هستند. امروز می توانید به سرعت و به ر ایده کسب و کار در مدرسه احتی کسب و کار خود را باز کنید. با این حال، شما باید قطعات نمونه کار را آماده داشته باشید تا به مشتریان نشان دهید تا ببینید آیا سبک طراحی شما متناسب با نیازهای مشتری است یا خیر.

 

2. اگر در موضوعات خاصی مهارت دارید و از به اشتراک گذاری دانش با مردم لذت می برید

سختی: متوسط

 

سرمایه گذاری: آسان

 

زمان: متوسط

 

مشاغل بالقوه:

 

تدریس خصوصی: معلمان خصوصی، معلمان مدرسه در موضوعات مختلف

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

معلمان آزمون استاندارد: SAT، TOEFL، SSAT و غیره.

پلتفرم: School، Preply، Varsity Tutors، Cambly، Tutor.com

 

چرا: برای این ایده تجاری، دانش آموزانی که در مو ایده کسب و کار در مدرسه ضوعات خاصی مانند ریاضی، علوم، هنرهای زبان یا تاریخ عالی هستند، قطعا می توانند به دانش آموزان دیگری که به کمک نیاز دارند کمک کنند. این تجارت نباید محدود به مدرسه شما باشد. در عوض، می توان آن را به هر کسی در سراسر جهان ارائه داد، به خصوص با تدریس خصوصی زبان انگلیسی. یا دانش آموزان می توانند خدمات آموزشی خود را به طور خاص برای آزمون های استاندارد تنظیم کنند. این تجارت می تواند خود را حفظ کند زیرا دانش آموزان همیشه به خدمات آموزش ایده کسب و کار در مدرسه ی نیاز دارند. آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان  اما به خاطر داشته باشید که برخی از پلتفرم های تدریس خصوصی از شما می خواهند قبل از شروع تدریس، گواهینامه های خاصی را دریافت کنید. بنابراین، مطمئن شوید که توانایی و اعتبار قابل اعتمادی برای جذب دانشجویان زیادی دارید.

 

3. اگر از نوشتن و تصحیح لذت می برید

سختی: آسان

 

سرمایه گذاری: آسان

 

زمان: متوسط - زیاد

 

مشاغل بالقوه:

 

ویراستار مقاله

نویسنده آزاد

وبلاگ نویس

پلتفرم: وب سایت شما، مجلات، اخبار، مجلات نظر و غیره.

 

اگر از نوشتن، از نوشتن خلاق گرفته تا نویسندگی علمی ل ایده کسب و کار در مدرسه ذت می برید، این ایده های تجاری را نیز در نظر بگیرید. برای این مسیر نوشتن، باید بیشتر از حد متوسط زمان صرف کنید، زیرا باید در منابع تحقیق کنید، ایده بیاورید و بنویسید. اما اگر نویسندگی یکی از علایق شماست و می‌خواهید نویسندگی را در کالج دنبال کنید، داشتن چنین کسب‌وکاری به شما کمک می‌کند تا در میان سایر نامزدها در فرآیند درخواست متمایز شوید. برای ویرایش مقاله، می توانید از داخل مدرسه خود شروع کنید، زیرا به فرض، دانش آموزان مدرسه شما از قبل می دانند که شما چه کسی هستید و در چه چیزی مهارت دارید. با این حال، بسیاری از مدارس به شما اجازه انجام این نوع کسب و کار را نمی دهند، زیرا شما برای کارهای دیگران که باید به طور مستقل انجام شود، کمک می کنید. علاوه بر این، یک خط ظریف بین شما برای کمک به ویرایش مقالات و بازنویسی کل مقاله برای آنها وجود دارد. بنابراین، توصیه می‌کنیم دانشجویان بین‌المللی یا دانش‌آموزانی را بیابید که زبان‌آموزان انگلیسی هستند که با نوشتن یا نوشتن انگلیسی مشکل دارند. از طرف دیگر، می توانید ب ایده کسب و کار در مدرسه ه صورت آزاد کار کنید و خدمات نوشتن خود را به نشریات دیگر از طیف وسیعی از صنایع ارائه دهید. اگر دانش گسترده ای دارید یا علاقه طولانی مدت به موضوعات خاصی دارید، می توانید به صورت آزاد نویسندگی یا وبلاگ نویسی را شروع کنید.

 

وبلاگ نویسی به شما آزادی بیشتری در مورد آنچه می خواهید بنویسید، می دهد زیرا وبلاگ شماست. شما می توانید در مورد یک سرگرمی، یک علاقه یا موضوعی که به شما علاقه دارد وبلاگ نویسی کنید. می‌توانید با استفاده از ابزارهای ساخت وب‌سایت مانند Wix، Squarespace، WordPress و غیره ساختار وبلاگ خود را شروع کنید. وبلاگ‌نویسی در ابتدا سخت خواهد بود زیرا هنوز در اینترنت حضور ندارید. با این حال، هنگامی که لیست خوبی از مقالات داشته باشید، شروع به دریافت ترافیک کنید و تعامل با کاربران را در وبلاگ حفظ کنید، می توانید شر Business idea in school وع به کسب درآمد از وبلاگ خود کنید. سه راه اصلی برای کسب درآمد از وبلاگ شما وجود دارد:

 

 

  • ۰۳/۰۱/۲۹
  • javad salehi

برنامه

نویسی کودکان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی