یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 

 

یکی از دوستان مادرم که می گفت دخترش با نوشتن یادداشت کار برای بچه 12 ساله در خانه   های تشکر دست نوشته پول در می آورد. او توضیح داد که دخترش برای یکی از دوستانشان کار می کند که فروشگاه اینترنتی خودش را دارد و اقلام دست ساز می فروشد. صاحب مغازه نمی‌توانست کارت‌های تشکر شخصی‌شده برای مشتریانش را دنبال کند. بنابراین، او یک توئین استخدام کرد تا این کار را برای او انجام دهد. درخشان!

 

من فقط به دلایل زیادی این ایده شغلی را دوست دارم. اول از کار برای بچه 12 ساله در خانه  همه، این به نقاط قوت این کودک خاص (که من او را خوب می شناسم زیرا اتفاقاً دوست صمیمی دخترم نیز هست) بازی می کند. او به طور طبیعی دست خط زیبایی دارد. همچنین، انعطاف پذیر است. دوستم به من گفت بهترین قسمت این است که دخترش می تواند از هر جایی یادداشت های تشکر بنویسد و هر زمان که وقت و انرژی داشت آنها را در ساعت های فرد بنویسد.

 

ایده های دیگر برای مشاغلی مانند این: اگر فرزند شما هنرمند است  کار برای بچه 12 ساله در خانه و عاشق خلق کردن است، می تواند آثار هنری یا دست ساز را در Etsy یا یک سایت مشابه بسازد و بفروشد (یک بزرگسال باید حساب کاربری ایجاد کند). آیا فرزند شما عاشق نوشتن است؟ در مورد ارسال مطالب یا مقالات به مجلات کودکان چطور؟ من نمی توانم راه بهتری برای یک کودک برای تقویت مهارت های نوشتن و کسب اعتماد به نفس بیاندیشم!

 

خرید قالب رزومه دانشجویی

آیا فرزندتان از شما در فناوری اطلاعات بیشتری دارد (نگران نباشید، راز شم کار برای بچه 12 ساله در خانه ا نزد من امن است)؟ در مورد تحقیق در مورد راه های توسعه این مهارت ها مانند توسعه یک برنامه یا بازی ویدیویی چطور؟

 

آیا فرزند شما مجری متولد شده طبیعی است؟ در مورد بازیگری تئاتر یا تلویزیون یا حتی صداپیشگی چطور؟ این نوع مشاغل محدودیت سنی ندارند و می توانند راهی فوق العاده باشند که به فرزند شما اجازه می دهد تا مهارت های بازیگری و آواز خود را تقویت کند و در عین حال مقداری پول نیز کسب کند.

 

شماره 3: یاور مادر

"کمک مادر" یکی دیگر از مشاغل محبوب برای دوقلوی است. این می  کار برای بچه 12 ساله در خانه تواند شامل کمک به شستن لباس ها، درست کردن تنقلات، نگهداری از کودک، راه رفتن با سگ و سایر کارهای خانگی باشد. نکته خوب در مورد این نوع شغل این است که اگر فرزند شما در سمت کوچکتر (مثل ده یا کوچکتر) باشد، می تواند کار را در حالی که تحت نظارت یک بزرگسال است انجام دهد.

 

یکی دیگر از مزایای این شغل این است که می توانید به راحتی مادر یا پرستاری را پیدا کنید که از قبل می شناسید و به کمک نیاز دارد. با ارسال پیامی به حلقه نزدیک خود از دوستان مادر و/یا خانواده  کار برای بچه 12 ساله در خانه خود شروع کنید تا ببینید آیا کسی به کمک اضافی نیاز دارد یا خیر. همچنین می‌توانید بسته به سطح راحتی خود در یک گروه مادر محلی پست کنید و اجازه دهید فرزندتان وارد خانه دیگری شود. برای من شخصاً اگر این مسیر را می رفتم ابتدا با خانواده مصاحبه می کردم و مطمئن می شدم که محیط امن و مطمئن است. همچنین احتمالاً در اولین ملاقات های زوجی با فرزندم همراه می شوم.

 

شماره 4: دستیار عکاس

عکاس / دستیار عکاس. آیا کودک شما عاشق عکس گرفتن است؟ اگر چنین است، می توانید روی یک دوربین دیجیتال سرمایه گذاری کنید یا بهتر است با دوربین گوشی خود شروع کنید. فرزند شما می تواند با کمک به گرفتن عکس برای خانواده و دوستان به صورت رایگان شروع کند تا مهارت های خود و همچنین یک  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان نمونه کار عکاسی را توسعه دهد. همیشه نیاز شدیدی به عکس‌های رویدادهای خاص  کار برای بچه 12 ساله در خانه مانند تولد، فارغ‌التحصیلی، و عکس‌های خانوادگی وجود دارد.

 

حرفه خود را با خدمات رزومه نویسی سطح ابتدایی ما راه اندازی کنید

هنگامی که کودک شما ماهرتر و با تجربه تر شد، می تواند شروع به دریافت حداقل هزینه برای عکاسی خود کند و در عین حال مهارت های خود را تقویت کند. فرزند شما حتی می‌تواند در نهایت یک وب‌سایت اولیه برای تبلیغ خدمات خود راه‌اندازی کند.

 

شماره 5: بلاگر یا وبلاگ نویس

بلاگر یا وبلاگ نویس می‌خواهم با بیان این نکته شروع کنم که اگر بچه‌ای می‌خواهد مقداری پول نقد سریع به دست بیاورد، قطعاً این مسیری برای رفتن نیست! به عنوان یک وبلاگ نویس حرفه ای، من از  کار برای بچه 12 ساله در خانه تجربه شخصی خود می دانم که ساختن وبلاگ یا وبلاگ شما و در نهایت ایجاد یک جریان درآمد به زمان و تعهد نیاز دارد.

 

با این حال، من صادقانه بگویم که من برای راه‌اندازی یک وبلاگ یا وبلاگ، یک نقطه ضعف بزرگ نمی‌بینم. بچه ها می توانند مهارت های نوشتاری، ارتباط شفاهی، ویرایش ویدیو و بازاریابی خود را تقویت کنند و همچنین اصول کارآفرین شدن را بیاموزند!

 

اگر فرزند شما تا به حال این کار را نکرده است، باید به شما هشدار دهم که این سوال اجتناب ناپذیری را که به نظر می رسد این روزها هر دو نفر از شما می پرسند، فقط مسئله زمان است: آیا می توانم یک کانال یوتیوب داشته باشم؟ YouTube برای ایجاد یک کانال لازم است فرزند شما 13 ساله یا رضایت والدین داشته باشد. همچنین تعیین پارامترهای خاص ایمن نگه داشتن فرزندتان در YouTube به عهده شما به عنوان والدین خواهد بود.

 

برای مثال، خود من و شوهرم تصمیم گرفتیم که اگر به فرزندانمان اجازه دهیم کانال یوتیوب راه اندازی کنند، اجازه نمی دهیم از نام یا هویت واقعی خود استفاده کنند. حداقل زمانی که آنها زیر 13 سال سن دارند. ما خواهیم دید که سطح راحتی ما زمانی که آنها بزرگتر شوند چقدر خواهد بود. بدیهی است که هر والدینی دارای سطوح مختلف راحتی در مورد ایمنی آنلاین برای فرزندان خود هستند.

 

خدمات نوشتن رزومه سطح ورودی

از نظر نحوه راه اندازی یک وبلاگ، تنها چیزی که کودک شما واقعاً نیاز دارد این است که موضوع وبلاگی را انتخاب کند که به آن علاقه دارد. این، و در حالت ایده آل چیزی است که می خواهند با جهان به اشتراک بگذارند و/یا چیزی که می توانند در مورد آن به مردم آموزش دهند. چند پلتفرم رایگان عالی وجود دارد که به شما ا Work for a 12-year-old child at home  مکان می دهد به راحتی وبلاگی مانند Wix یا Ionos ایجاد کنید. من می‌دانم که Wix به کاربران نیاز دارد که حداقل باشند

  • ۰۳/۰۲/۱۱
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی