یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 

 

 جاوا برای چه مواردی استفاده می شود؟

کاربردها و مزایای اصلی جاوا، شرکت هایی که ا جاوا چیست و چه کاربردی دارد ز آن استفاده می کنند و نحوه یادگیری سریع آن را بیابید.

 

جاوا استفاده می کند

جیمز گاسلینگ جاوا را به عنوان پروژه ای به نام Oak در ژوئن 1991 ایجاد کرد. هدف گاسلینگ ایجاد یک زبان و ماشین مجازی با نماد C مانند اما ساده تر از C. Java 1.0، اولین پیاده سازی جاوا چیست و چه کاربردی دارد  عمومی، در سال 1995 منتشر شد. هدف جاوا ایجاد زبانی بود که بتوان «یک بار بنویسد، هر جا اجرا شود».

 

در این مقاله به برخی از کاربردهای جاوا و اینکه چرا یک زبان برنامه نویسی محبوب و همه کاره است، می پردازیم. ما همچنین برخی از بهترین دوره های آموزشی جاوا و همچنین ایده های جاوا چیست و چه کاربردی دارد  اولیه پروژه جاوا را گردآوری کرده ایم.

 

 

جاوا - اصول اولیه

قبل از اینکه به جزئیات جاوا بپردازیم، بیایید به اصول اولیه بپردازیم. اگر به دنبال یادگیری یک زبان برنامه نویسی هستید، این به شما کمک می کند تا تعیین کنید که آیا جاوا بهترین زبان برای شروع است یا خیر.

 

جاوا چیست؟

Sun Microsystems اولین بار در سال 1995 جاوا را به  جاوا چیست و چه کاربردی دارد عنوان یک زبان برنامه نویسی و پلت فرم محاسباتی منتشر کرد. از مبدأ فروتنی رشد کرده و با ارائه یک پلتفرم امن که بسیاری از خدمات و برنامه‌های کاربردی بر روی آن ساخته شده‌اند، به قدرت بسیاری از دنیای دیجیتال امروزی رسیده است. کالاها و خدمات دیجیتال جدید و نوآورانه همچنان از جاوا به عنوان یک پلتفرم استفاده می‌کنند که نشان می‌دهد تطبیق پذیری آن و چقدر آینده‌نگر است.

 

جاوا سریع، امن و قابل اعتماد است. توسعه دهندگان از جاوا برای ساخت برنامه های کاربردی در لپ تاپ ها، مراکز داده، کنسول های بازی، ابررایانه های علمی، تلفن های همراه و سایر دستگاه  جاوا چیست و چه کاربردی دارد ها استفاده می کنند.

 

چرا جاوا اینقدر محبوب است؟ ویژگی های جاوا

 

بر اساس شاخص TIOBE که محبوبیت زبان برنامه نویسی را ارزیابی می کند، جاوا سومین زبان برنامه نویسی محبوب جهان پس از پایتون و C است. ما می توانیم استفاده گسترده از زبان را به چندین ویژگی قابل توجه جاوا نسبت دهیم:

 

تطبیق پذیری. جاوا مدتهاست که زبان برنامه نویسی واقعی برای ایجاد برنامه های وب، برنامه های اندروید و ابزارهای توسعه نرم افزار مانند Eclipse، IntelliJ IDEA و NetBeans IDE بوده است.

ابزار توسعه محیط توسعه یکپارچه (IDE) یکی از جذاب ترین  جاوا چیست و چه کاربردی دارد ویژگی های جاوا است. Java IDE مجموعه ای از ابزارهای اتوماسیون، ویرایشگرها و دیباگرها است.

کاربر پسند بودن. جاوا دارای یک دستور زبان انگلیسی است که آن را برای تازه کارها ایده آل می کند. شما می توانید جاوا را در دو مرحله یاد بگیرید: ابتدا جاوای اصلی و سپس جاوای پیشرفته.

مستندات خوب از آنجایی که جاوا یک زبان برنامه نویسی متن باز است، کاملا رایگان است. جاوا به خوبی مستند شده است که یکی از ویژگی های مهم زبان است. این شامل یک راهنمای کامل است که هر مشکلی را که ممکن است هنگام کدنویسی در جاوا با آن روبرو شوید را توضیح می دهد.

یک API قوی اگرچه جاوا فقط حدود پنجاه کلمه کلیدی  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان دارد، رابط برنامه نویسی کاربردی آن (API) گسترده و جامع است، با روش های مختلفی که ممکن است به طور مستقیم در هر کدی مورد استفاده قرار گیرد.

یک جامعه بزرگ پشتیبانی جامعه از جاوا یکی از محرک های محبوبیت آن است جاوا چیست و چه کاربردی دارد . این تمایز دومین جامعه بزرگ Stack Overflow است.

جاوا در مقابل جاوا اسکریپت - چه تفاوتی دارد؟

جاوا و جاوا اسکریپت علیرغم وجود "جاوا" در نام خود، دو زبان مجزا هستند. در حالی که جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گرا است، جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی شی گرا است. جاوا عمدتا برای توسعه سمت سرور استفاده می شود، در حالی که جاوا اسکریپت بیشتر بر روی اسکریپت های سمت سرویس گیرنده تمرکز دارد.

 

می توانید در پست کامل وبلاگ ما در مورد اینکه جاوا اسکریپت برای چه مواردی استفاده می شود بیشتر بخوانید. اگر به یادگیری نحوه استفاده از جاوا اسکریپت علاقه دارید، دوره ما از دانشگاه میشیگان می تواند به شما در شروع کار کمک کند.

 

چرا جاوا یاد بگیریم؟

بنابراین، اکنون که می دانیم چرا جاوا تا این حد محبوب است، چرا باید نحوه جاوا چیست و چه کاربردی دارد  استفاده از آن را یاد بگیرید؟ جدای از سادگی استفاده و تطبیق پذیری، چندین دلیل برای یادگیری جاوا وجود دارد:

 

برنامه نویسان جاوا درآمد زیادی دارند

پیش‌بینی می‌شود طی دهه آینده، مشاغل توسعه‌دهنده نرم‌افزار تا 22 درصد افزایش یابد و توسعه‌دهندگان باطن به دلیل مجموعه مهارت‌های تخصصی‌شان، تقاضای زیادی داشته باشند. علاوه بر این، متوسط دستمزد پایه برای توسعه دهندگان باطن در ایالات متحده 80000 دلار است که 54 درصد بیشتر از درآمد متوسط ملی است.

 

این ارقام برای توسعه دهندگان جاوا که جزو پردرآمدترین برنامه نویسان در صنعت هستند، دلگرم کننده است. توسعه دهندگان جاوا در حال حاضر به طور متوسط 91465 دلار در سال درآمد دارند که قابل مقایسه با توسعه دهندگان زبان اصلی دیگر است.

 

یادگیری جاوا آسان است

این زبان برنامه نویسی با در نظر گرفتن توسعه دهندگان جدید ایجاد شد و محیط امنی را برای آنها فراهم کرد تا بتوانند با زبان آزمایش کنند و اشتباه کنند. جاوا یک زبان گسترده و سطح بالا است که به جای جزئیات پیچیده، بر برنامه نویسی تمرکز دارد.

 

جاوا نقطه شروع عالی برای سایر زبان های برنامه نویسی است

پس از یادگیری جاوا، یادگیری زبان های برنامه نویسی دیگر مانند C، C#، C++، Python و غیره نسبتا آسان است. جاوا به کدنویسان تازه کار می آموزد که چگونه مانند یک برنامه نویس فکر کنند، فرآیندهایی را با استفاده از منطق طی کنند و ایده ها را آزمایش کنند.

 

جاوا یک زبان برنامه نویسی پرکاربرد و محبوب است

تقریباً هر سیستم عاملی از جاوا از وب گرفته تا موبایل و What is Java and what is it used for?  دسکتاپ استفاده می کند. زبان برنامه نویسی جاوا که به طور گسترده با co

  • ۰۳/۰۲/۱۹
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی