یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

ضریب هوشی VEX

VEX Robotics همچنین آموزش پایتون برای کودکان پلت فرم روباتیک آموزشی خود را به منظور افزایش علاقه کودکان به موضوعات فنی و علمی ارائه می دهد.

دیدن رباتی که مطابق برنامه نویسی حرکت می کند برای دانش آموزان بسیار انگیزنده است و با Vex IQ (محیط اختصاصی VEX) می توان برنامه نویسی بصری (بصورت بلوکی) را به طریقی بسیار ساده و بصری انجام داد.

 

پلت آموزش پایتون برای کودکان فرم روباتیک آموزشی VEX IQ برای دانش آموزان 8 سال به بالا طراحی شده است. هم برای دانش آموزان مبتدی که با زبان برنامه نویسی بلوک مانند Scratch و Blockly آزمایش می کنند و هم برای دانش آموزان باتجربه ای که به برنامه نویسی در C علاقه دارند ، مناسب است.

 

نتیجه گیری

آموزش برنامه نویسی به کودکان با توجه به "سواد جدید" در زمینه آموزش پایتون برای کودکان دیجیتال در پروژه های آموزشی مدرن و آینده نگر بسیار توصیه می شود.

به نظر می رسد که یادگیری مفاهیم ایرانیان سایبر اساسی تفکر محاسباتی نه تنها برای رویکرد به موضوعات STEM (اهمیت فزاینده ای) بلکه به طور کلی به عنوان یک آموزش مفید در هر زمینه ای از زندگی ، چه دیجیتالی و چه "واقعی" ضروری است.

پایتون برای یادگیری ماشین

دوره ای آموزش پایتون برای کودکان عالی برای یادگیری برنامه نویسی با پایتون در پروژه های یادگیری ماشین

 

هدف دوره

دوره "پایتون برای یادگیری ماشین" با هدف ایجاد یک پایه محکم در موضوعات یادگیری ماشین با استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون ارائه شده آموزش پایتون برای کودکان است.

 

پایتون از طریق تمرین مستقیم در مورد مشکلات واقعی یادگیری ماشین توضیح داده می شود و گام به گام مراحل مختلف پروژه طبقه بندی داده های تحت نظارت را جمع آوری می کند: جمع آوری داده ها آموزش پایتون برای بچه ها، تکنیک های پیش پردازش ، اجرای الگوریتم ها و ارزیابی نتایج بدست آمده.

  • ۰۰/۰۵/۱۱
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی