یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

هنگامی که یک شبکه ایجاد می کنید و با برنامه نویسان دیگر  آموزش برنامه نویسی ارتباط برقرار می کنید، می توانید با روندهای برنامه نویسی، فرصت ها و راه حل های چالش های رایج آشنا شوید. راه های ارتباط با برنامه نویسان دیگر عبارتند از:

شرکت در کنفرانس های فناوری و رویدادهای شبکه ثبت نام برای یک بوت کمپ کد نویسی اشتراک در تأثیرگذاران برنامه نویسی و رهبران فکری پیوستن به یک انجمن آنلاین، مانند CodeNewbie یا Kaggle

5. پروژه ها را کامل کنید.

تکمیل پروژه ها راهی عالی برای به کارگیری مهارت های خود و کشف پتانسیل برنامه نویسی شماست. آموزش های آنلاین برای تکمیل پروژه های مبتدی مانند:ساخت اپلیکیشن موبایل  آموزش برنامه نویسی ساخت اپلیکیشن ماشین حساب ساخت یک بازی ساده ساخت یک وب سایت اولیه از ابتدا

6. آینده خود را در برنامه نویسی کاوش کنید.

هرچه بیشتر در مورد برنامه نویسی، ساخت مهارت ها و تکمیل پروژه ها بیاموزید، به دستیابی به اهداف خود نزدیکتر خواهید شد. به طور معمول، در مورد آینده ای که می خواهید در برنامه نویسی داشته باشید فکر کنید و احتمالات را بررسی کنید، از جمله لیست مشاغل در برنامه نویسی، کار آزاد به عنوان یک برنامه نویس، ساختن برنامه برای دوستان و خانواده، و پیشرفت تحصیلات خود. همه ما در مورد برنامه نویسی کامپیوتری شنیده ایم که در 3 دهه گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده است. بسیاری از دانش‌آموزان این روزها می‌خواهند یک جریان علوم کامپیوتر را انتخاب کنند تا در شرکت فناوری رویایی خود - گوگل، فیس‌بوک، مایکروسافت، اپل و غیره، شغلی پیدا کنند.

برنامه نویسی چیست؟

در این پست وبلاگ، اصطلاح "برنامه نویسی" را رمزگشایی خواهیم کرد و  آموزش برنامه نویسی کاربرد آن و بسیاری از اصطلاحات مرتبط دیگر را درک خواهیم کرد.

آشنایی با برنامه نویسی به زبان سادهبرنامه نویسی راهی است برای "آموزش رایانه برای انجام وظایف مختلف".گیج کننده؟ اجازه دهید تعریف را عمیقاً درک کنیم.

"آموزش رایانه": این اساساً به این معنی است که شما مجموعه ای از دستورالعمل ها را به رایانه ارائه می دهید که به زبانی نوشته شده است که رایانه می تواند آن را بفهمد. دستورالعمل ها می توانند انواع مختلفی داشته باشند. مثلا:اضافه کردن 2 عدد،گرد کردن یک عدد و غیره

درست همانطور که ما انسان ها می توانیم چند زبان (انگلیسی، اسپانیایی، ماندارین، فرانسوی و غیره) را بفهمیم، در مورد کامپیوتر نیز چنین است. کامپیوترها دستورالعمل هایی را می فهمند که  آموزش برنامه نویسی به شکل نحوی خاصی به نام زبان برنامه نویسی نوشته شده اند.

"اجرای وظایف مختلف": وظایف می تواند کارهای ساده ای باشد که در بالا توضیح دادیم (افزودن 2 عدد، گرد کردن یک عدد) یا کارهای پیچیده که ممکن است متوالی از چندین دستورالعمل باشد. مثلا:محاسبه سود ساده، با توجه به اصل، نرخ و زمان.محاسبه میانگین بازده سهام در 5 سال گذشته.

2 کار فوق نیاز به محاسبات پیچیده دارد. آنها را معمولا نمی توان با دستورالعمل های ساده ای مانند اضافه کردن 2 عدد و غیره بیان کرد.

از این رو، به طور خلاصه، برنامه نویسی راهی است که به رایانه ها می گوید یک کار خاص را انجام دهند.چرا باید به فکر کدنویسی باشید؟

حتماً می‌پرسید - چرا برای جمع کردن یا گرد کردن اعداد به رایانه نیاز است؟ یا حتی برای محاسبه سود ساده؟ از این گذشته، حتی یک بچه استاندارد هشتم به راحتی می تواند چنین کارهایی را حتی در تعداد زیاد انجام دهد. برنامه نویسی برای چه استفاده می شود؟ کامپیوترها چه مزایایی دارند؟خب، کامپیوترها مزایای بسیار زیادی دارند:

رایانه ها سریع هستند: رایانه ها به طرز شگفت انگیزی سریع  آموزش برنامه نویسی هستند. اگر می دانید چگونه از قدرت برنامه نویسی کامپیوتر به درستی استفاده کنید، می توانید با آن معجزه کنید. برای یک کامپیوتر معمولی امروزی، جمع دو عدد که هر کدام به بزرگی یک میلیارد می‌رسد، به سختی یک نانوثانیه طول می‌کشد.

  • ۰۱/۱۰/۲۸
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی