یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

افراد حرفه ای با مهارت های کدنویسی می توانند برای شرکت سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  های فناوری، در بخش های فناوری اطلاعات و به عنوان مشاوران مستقل کار کنند. تقریباً هر صنعتی برای ایجاد و نگهداری وب سایت ها و سایر زیرساخت های حیاتی آنلاین به برنامه نویسان رایانه نیاز دارد.

 

BLS رشد 15 درصدی را برای مشاغل کامپیوتر و فناوری اطلاعات بین سال‌های 2021 تا 2031 پیش‌بینی می‌کند که سریع‌تر از میانگین رشد 8 درصدی پیش‌بینی‌شده در همه مشاغل است.

 

متوسط ​​دستمزد سالانه برای همه مشاغل فنی در سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  ماه می 2021 97,430 دلار بود. در مقایسه، BLS دریافت که متوسط ​​دستمزد سالانه برای همه مشاغل 45,760 دلار است.

 

بسیاری از متخصصان برنامه نویسی فقط به مدرک لیسانس نیاز دارند، اگرچه برخی مانند دانشمندان علوم کامپیوتر و تحقیقات اطلاعات به مدرک کارشناسی ارشد نیاز دارند. شما ممکن است بتوانید حرفه خود را فقط با مدرک کاردانی، گواهینامه حرفه ای و/یا یک برنامه آموزشی بوت کمپ شروع کنید.

 

یادگیری زبان های برنامه نویسی اضافی همچنین سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  می تواند به برنامه نویسان رایانه فعلی کمک کند تا شغل خود را ارتقا دهند. با افزودن زبان های برنامه نویسی به مجموعه خود، برنامه نویسان کامپیوتر برای کارفرمایان مطلوب تر به نظر می رسند.

 

محبوب ترین زبان های کدنویسی کدامند؟

محبوب ترین زبان های کدنویسی

نام زبان این زبان برای چه استفاده می شود؟ جوانب مثبت زبان معایب

C/C++ همه منظوره؛ می تواند به عنوان یک زبان برنامه نویسی سطح بالا و سطح پایین استفاده شود سریع و قدرتمند. زبان برنامه نویسی چند پارادایم انعطاف پذیری کمتری دارد و به اندازه سایر زبان های برنامه نویسی ایمن نیست

جاوا همه منظوره; برنامه های کاربردی وب ساده و سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  ایمن. کد شی گرا جاوا حافظه زیادی مصرف می کند و کندتر از سایر زبان های برنامه نویسی اجرا می شود

JavaScript General; توسعه front-end و back-end سریع و ساده. همچنین با سایر زبان های برنامه نویسی به خوبی کار می کند به اندازه سایر زبان های برنامه نویسی ایمن نیست. در اشکال زدایی کارآمد نیست

PHP همه منظوره; توسعه back-end سریع و انعطاف پذیر. گزینه های بیشتری برای اتصال به پایگاه داده ارائه می دهد نه به اندازه سایر زبان های کدنویسی ایمن نیست. کمبود کتابخانه های تخصصی

پایتون همه منظوره؛ توسعه back-end زمان کوتاه برای  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان یادگیری. می تواند در رشته های مختلف استفاده شود می تواند کندتر از C یا C++ باشد

Ruby Full-stack توسعه وب سریع. از استانداردهای وب پیروی می کند خیلی انعطاف پذیر نیست

مدیریت داده های SQL رابط پیچیده کاربر پسند و استاندارد. فقط کنترل جزئی به پایگاه داده داده شده است

کجا می توانم کدنویسی را یاد بگیرم؟

برای یادگیری کدنویسی، می‌توانید در یک برنامه‌ی فوق‌متوسطه، مانند برنامه‌ی مدرک کاردانی و/یا دوره‌ی کارشناسی شرکت کنید. با این حال، گزینه های اضافی برای یادگیری کدنویسی وجود دارد که نیازی به ثبت نام در یک برنامه تحصیلی ندارد. برنامه نویسان آینده نگر می توانند کدنویسی را از طریق بوت کمپ  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ها، وب سایت ها و برنامه ها یاد بگیرند.

 

بوت کمپ

بوت کمپ‌های کدنویسی، برنامه‌های آموزشی فشرده و کوتاه‌مدتی هستند که به دانش‌آموزان مهارت‌هایی را که برای دنبال کردن مشاغل برنامه‌نویسی نیاز دارند، آموزش می‌دهند. خوانندگان می توانند بوت کمپ هایی را که توسط دانشگاه ها یا سازمان های مستقل اجرا می شوند، بیابند. میانگین بوت کمپ چهار ماه طول می کشد. دانش آموزان می توانند در یک برنامه تمام وقت یا پاره وقت ثبت نام کنند یا احتمالاً یک بوت کمپ خود گام پیدا کنند.

 

برخی از بوت کمپ های محبوب کدنویسی عبارتند از Coding Dojo، General Assembly و Flatiron School.

 

وب سایت ها

برخی از وب سایت ها نیز فرصت هایی را برای سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  افراد فراهم می کنند تا مهارت های کدنویسی را بیاموزند. دانش‌آموزان می‌توانند کدنویسی را از طریق فیلم‌ها، تمرین عملی یا دوره‌های فردی در موضوعات کدنویسی تخصصی یاد بگیرند. می‌توانید علاوه بر گزینه‌های پولی، ویدیوها و دوره‌های آموزشی رایگان پیدا کنید.

 

برخی از وب سایت های محبوب برای یادگیری کد نویسی عبارتند از Treehouse، Khan Academy و freeCodeCamp.

 

برنامه ها

خوانندگان همچنین می توانند از برنامه ها برای یادگیری نحوه کدنویسی استفاده کنند. برنامه‌های کدنویسی از روش‌های مشابه وب‌سایت‌ها برای آموزش کدنویسی استفاده می‌کنند، از جمله ویدیوهای از پیش ضبط‌شده و تمرین عملی. این برنامه‌ها ممکن است محتوای رایگان و اشتراکی ارائه دهند که به کاربران امکان می‌دهد تصمیم بگیرند چقدر می‌خواهند برای درس‌های کدنویسی خود هزینه کنند.

 

برخی از برنامه های کدنویسی محبوب عبارتند از Mimo، Codecademy و Programming Hero.

 

سوالات متداول در مورد کدنویسی

ساده ترین زبان های برنامه نویسی برای یادگیری کدامند؟

پایتون یک زبان برنامه نویسی همه منظوره و یکی از پرکاربردترین زبان ها در بین توسعه دهندگان است.

روبی را می توان برای سبک های برنامه نویسی مختلف (شئ گرا، عملکردی یا رویه ای) استفاده کرد و سینتکسی شبیه پایتون دارد.

جاوا اسکریپت یک زبان چابک است که هم در برنامه سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  نویسی جلویی و هم در برنامه نویسی پشتی قابل استفاده است.

آیا کدنویسی نیاز به ریاضی دارد؟

در بیشتر موارد، کدنویسی به دانش ریاضی گسترده نیاز ندارد. بسته به پروژه، اکثر کدنویس ها در درجه اول نیاز به درک ترتیب عملیات و برخی از مهارت های اساسی جبر دارند. بیش از هر چیز، کدنویسی بر منطق قوی و مهارت های حل مسئله تکیه دارد.

 

آیا یادگیری کدنویسی سخت است؟

یادگیری کدنویسی گاهی اوقات می تواند دشوار یا خسته کننده باشد، اما به طور کلی این فرآیند برای بیشتر زبان آموزان نباید خیلی پیچیده باشد. با این حال، سختی این کار به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله اینکه چه زبانی را یاد می گیرید، آیا زبان اول شماست یا نه، و توانایی ها و نقاط قوت طبیعی شما چیست.

 

چند نمونه از کدها چیست؟

کدنویسی بسته به زبان برنامه نویسی مورد استفاده و Programming teaching sites for children  ove می تواند اشکال و اشکال مختلفی به خود بگیرد

  • ۰۳/۰۳/۲۷
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی