یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

۶ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تصویر با عنوان استفاده از  ماینکرافت هاردکور دانه ها در Minecraft PE مرحله 4

هنگام ایجاد دنیای جدید، یک دانه وارد کنید. شما می توانید در هنگام ایجاد یک بازی جدید، دانه را وارد کنید.

در صفحه "Create a World"، دکمه "Advanced" را فشار دهید.

"نوع جهان" را انتخاب کنید. برای دانه‌های جدیدتر، «بی‌نهایت» را انتخاب کنید، مگر اینکه سایت به‌طور خاص ایندکس دیگری را نشان دهد. اگر گزینه "Infinity" در دسترس نیست، باید از یک seed از دنیای "قدیمی" استفاده کنید، زیرا دستگاه شما از جهان های بی نهایت پشتیبانی نمی کند.

دانه را در قسمت "Seed" وارد کنید. دانه ها به حروف کوچک و بزرگ حساس هستند، بنابراین مطمئن شوید که هر حرف را به درستی وارد کرده اید. یک حرف بزرگ در دانه، دنیایی کاملا م ماینکرافت هاردکور تفاوت از حروف کوچک ایجاد می کند.

حالت بازی را انتخاب کنید. Seeds برای هر دو حالت Survival و Creative کار می کند، بنابراین یکی را که ترجیح می دهید انتخاب کنید و "Create World!" را بزنید.

تصویر با عنوان استفاده از دانه ها در Minecraft PE مرحله 5

برخی از دانه های زیر را امتحان کنید. در اینجا چند دانه جمع آوری شده از اینترنت آورده شده است. این دانه ها همه برای جهان های نوع بی نهایت هستند. به معنای واقعی کلمه هزاران نفر دیگر وجود دارند، بنابراین آنها را امتحان کنید و سپس به دنبال دانه های جدید بروید!

1388582293 - این بذر دنیایی با شبکه عظیمی از دهکده های به هم پیوسته ایجاد می کند.

3015911 - این دانه به شما امکان می دهد برای شروعی عالی، مستقیماً  ماینکرافت هاردکور از بلوک های الماس، آهن و سنگ قرمز شروع کنید.

1402364920 - این دانه یک بیوم منحصر به فرد "خوشه های یخی" ایجاد می کند.

106854229 - این دانه یک "جزیره قارچ" در نزدیکی ایرانیان سایبر نقطه ایجاد ایجاد می کند که با گاو قارچ کامل می شود.

805967637 - این دانه یک دهکده ناشناس در نزدیکی نقطه ایجاد ایجاد می کند. با این حال، اگر به داخل گودال بپرید و آجر را بشکنید، قلعه زیرزمینی عظیمی را برای کاوش کشف خواهید کرد. [3]

بی نهایت - این دانه یک جنگل با جزایر شناور به هم پیوسته ایجاد می کند.

تصویر با عنوان استفاده از  ماینکرافت هاردکور دانه ها در Minecraft PE مرحله 6

بذر دنیای فعلی خود را بیابید و به اشتراک بگذارید. آیا در حال انجام یک بازی معمولی هستید و می خواهید دنیای شگفت انگیز خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید؟ شما می توانید بذر جهان های ذخیره شده خود را در نسخه های جدیدتر Minecraft PE بیابید. [4]

به منوی اصلی برگردید و دکمه "Play" را فشار دهید. لیست جهان های نجات یافته باز می شود.

دکمه "ویرایش" را در گوشه سمت راست بالا فشار دهید.

برای به اشتراک گذاشتن ابعاد جهان در زیر جستجو کنید. شما یک سری شخصیت را خواهید دید: این خود دانه است. اطمینان حاصل کنید که هنگام اشتراک‌گذاری همه کاراکترها، از جمله حروف و نمادهایی مانند - را شامل می‌شوید. Minecraft یک آسیب پذیری شبکه را فاش می کند. بخش فناوری اطلاعات در حال بسیج است اما خطر امنیتی بسیاری از شرکت ها واقعی است.

آیا بازی Minecraft ناامن است؟ یک نقص در سیستم کشف شد

دنیای فناوری به دنبال کشف یک "نقص" قابل توجه در  ماینکرافت هاردکور سیستم به نام "Log4 Shell" که امروزه به عنوان یک خطر برای پلتفرم های متعدد با کالیبر بالا شناخته می شود، دچار آشفتگی شده است: تهدید امنیت کاربر برای سرورهای آمازون و اپل ثبت شده است. بلکه در مورد مایکروسافت.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

در اینجا پنج پروژه سرگرم‌کننده ScratchJr وجود دارد برنامه نرم افزار اسکرچ جونیور  که می‌توانید خودتان آن‌ها را امتحان کنید، از ایجاد یک فرار موشکی گرفته تا چالش زیر آب.

یا برای امتحان چالش‌های جدید با راهنمایی متخصص، به باشگاه آنلاین اسکرچ جونیور کدنویسی ما بپیوندید و هر هفته با کدنویسی ScratchJr چیز جدیدی ایجاد کنید! در یک گروه کوچک (حداکثر 6 دانش آموز)، پروژه های جدید هفتگی را به مدت شش هفته ایجاد خواهید کرد، از جمله چالش های اصلی. به مجموعه ویدیو کلوب زنده ما بپیوندید زیرا یک متخصص هر بار در یک جلسه 45 دقیقه ای دانش آموزان را از طریق یک پروژه متفاوت از ابتدا تا انتها راهنمایی می کند.

کارت های کدگذاری ScratchJr

منطق ScratchJr را نیز می توان با کارت های کدنویسی خلاقانه آنها آموخت. کارت های کدگذاری ScratchJr مجموعه ای از 75 کارت فعالیت هستند که هر کدام یک چالش دارند. این کارت ها به عنوان مکمل خود Scratch Jr به خوبی کار می کنند و می توانند بدون برنامه استفاده شوند. آنها برای مسافرت، یا حتی در برنامه نرم افزار اسکرچ جونیور  اتوبوس به مدرسه عالی هستند.

از کدنویسی ScratchJr لذت ببرید

به زودی فرزند شما قادر و با اعتماد به نفس در خلق خلاقیت های خود خواهد بود! برای چالش‌های هفتگی سرگرم‌کننده، به کلاس آنلاین برنده جایزه ScratchJr ما بپیوندید که توسط متخصصانی از Google، Stanford و MIT طراحی شده و توسط یک متخصص به صورت زنده هدایت می‌شود: آموزش کدنویسی به کودکان به معنای آموزش زبان برنامه نویسی است که برنامه های کامپیوتری، اپلیکیشن ها، دستگاه ها و بازی ها را اجرا می کند.

 "کدنویسی" مختصر برنامه نویسی کامپیوتری است. زبان های برنامه نویسی مختلفی مانند جاوا، پایتون، سی پلاس پلاس وجود دارد. دانستن یک زبان برنامه نویسی یادگیری زبان های برنامه نویسی دیگر را بسیار آسان می کند. آموزش کدنویسی به کودکان به یک دلیل بسیار خوب مورد توجه سازمان‌های غیرانتفاعی، گروه‌های علاقه‌مند خاص، خیریه‌های بزرگ و رسانه‌ها قرار برنامه نرم افزار اسکرچ جونیور  گرفته است: بچه‌هایی که کدنویسی می‌کنند مزیت فوق‌العاده‌ای در بازار کار خواهند داشت.

توانایی برنامه‌ریزی ابزارهای مختلف تکنولوژیکی که زندگی ایرانیان سایبر روزمره ما را القا می‌کنند، در حال حاضر در بازار کار تقاضای بالایی دارد و تقاضا فقط در حال افزایش است. برآوردها در خوش بینی متفاوت است، اما اعداد پیش بینی شده بین 1.4 میلیون تا 2.1 میلیون شغل در علوم کامپیوتر و رشته های علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی مرتبط با STEM تا سال 2020 متغیر است. فرصتی که ارائه می دهد

یادگیری کدنویسی فراتر از یادگیری یک مجموعه مهارت مکانیکی و گسسته است. یادگیری روشی از تفکر است که تجزیه و تحلیل، حل مسئله و خلاقیت را تقویت می کند. در اوایل  برنامه نرم افزار اسکرچ جونیور دهه 1980، محققان علوم شناختی در حال یافتن نشانه‌های اولیه بودند مبنی بر اینکه یادگیری برنامه‌نویسی رایانه باعث می‌شود دانش‌آموزان «در برخی از جنبه‌های حل مسئله بهتر شوند» و «اثرات یادگیری یک زبان رایانه‌ای فراتر از محتوای آن زبان است». این نتایج در سال 1984 منتشر شد.

مربیان می‌دانند که ملاقات با آینده به معنای داشتن سوادهای جدید مانند برنامه‌نویسی، رسانه و فناوری است، اما سیستم‌های آموزشی دولتی در پاسخ به این تغییر فرهنگی کندتر عمل کرده‌اند. برنامه نویسی کامپیوتر هنوز در بسیاری از ایالت ها یک درس انتخابی است و نه یک شرط فارغ التحصیلی برای همه. در حالی که برنامه درسی و مسائل مربوط به سیاست در سطح ایالت در حال تحول است، نیاز مبرمی به اطمینان از این وجود دارد که به همه بچه ها فرصت عادلانه ای برای یادگیری کدنویسی داده شود. این نیاز باید در سطح منطقه، محلی و خانواده مورد توجه قرار گیرد.

در سطح منطقه، دسترسی معلمان و دانش آموزان به منابع باید وجود داشته باشد. باید فرصت هایی برای گذراندن دوره های علوم کامپیوتر در سنین پایین با تشویق فعال دختران و دانش آموزان اقلیت وجود داشته باشد تا در اقتصاد آینده آسیبی نبینند. باید توجه جدی به الزامات فارغ التحصیلی چنین دوره هایی به جای دوره های انتخابی وجود داشته باشد. مهارت هایی که منجر به اشتغال سودمند و پایدار می شود، مهارت هایی است که مدیران آموزشی باید در اولویت قرار دهند. این بخشی از آماده سازی دانش آموزان برای زندگی است.

برنامه های بعد از مدرسه و تابستان در علوم کامپیوتر باید به دانش برنامه نرم افزار اسکرچ جونیور  آموزان با تمام سطوح توانایی ارائه شود، نه اینکه صرفاً برای جمعیت های مستعد و با استعداد در نظر گرفته شود. برخی از بچه ها ممکن است در ابتدا نیاز به کمک بیشتری داشته باشند، به خصوص اگر به سطح توانایی خود اعتماد کمی داشته باشند.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

آنچه یاد  آموزش برنامه نرم افزار اسکرچ خواهید گرفت

اولین واحد این دوره شما را مستقیماً وارد دنیای برنامه نویسی می کند و از شما خواسته می شود اولین برنامه کامپیوتری خود را ایجاد کنید! اما ابتدا، این دوره شما را با چند مفهوم علوم کامپیوتر مانند الگوریتم‌ها، توالی‌ها، انتخاب‌ها و تکرارها آشنا می‌کند که بعداً از همه آنها استفاده خواهید کرد.

در ادامه، ساختارهای کنترلی معرفی خواهند شد. حلقه ها به شما امکان می دهند بلوک های کد را تکرار کنید، در حالی که شرطی ها به برنامه اجازه می دهند بین دو بلوک کد یکی را انتخاب کند. همچنین قبل از یادگیری اصول مهندسی نرم افزار برای طراحی نرم افزار، با برنامه نویسی مبتنی بر رویداد برای واکنش به رویدادهای کاربر آشنا خواهید شد.

در دنیای واقعی، شما به احتمال زیاد روی کدهایی که دیگران قبلاً نوشته‌اند  آموزش برنامه نرم افزار اسکرچ کار می‌کنید نه اینکه خودتان را از ابتدا بنویسید. از این رو، یاد خواهید گرفت که چگونه کد را تغییر دهید و در عین حال تمرین خوب آزمایش و مستندسازی کد را نیز حفظ کنید. علاوه بر این، خواهید دید که چرا استفاده مجدد از کد مفید است و چگونه ماژولار بودن و انعطاف‌پذیری کد را بسیار دقیق‌تر می‌کند.

هفته آخر دوره به شما کمک می کند تا بازی خود را بسازید و منتشر کنید. شما از اصول توسعه نرم افزار برای هدایت فرآیند خود و همچنین یادگیری مفاهیم پیشرفته برنامه نویسی هماهنگی، همزمانی و پخش پیام و پیچیدگی محاسباتی استفاده خواهید کرد.

چگونه یاد خواهید گرفت

دوره 5 هفته ای با 12 ساعت مطالب است. با تماشای ویدئوهای سخنرانی همراه با نمونه کد و سوالات پاپ آپ درون ویدئویی یاد خواهید گرفت. شما همچنین از تماشای مصاحبه های اختیاری با کارشناسان کامپیوتر و متخصصان در زمینه های دیگر یاد خواهید گرفت و از تجربیات آنها یاد خواهید گرفت. شما دانش نظری را از پاسخ  آموزش برنامه نرم افزار اسکرچ دادن به آزمون ها به دست خواهید آورد و دانش عملی را از تکمیل دو پروژه برنامه نویسی درجه بندی شده به دست خواهید آورد.

ارائه دهنده Courseraمربیان آرتی مناتاکی و اینس فریس د کرکیسطح مبتدی

این دوره دارای 9.1 هزار نشانک و 12 بررسی در کلاس مرکزی است.همچنین به زبان اسپانیایی در دسترس است زیرا با همکاری دانشگاه ORT اروگوئه است.

این دوره هم برای بزرگسالان و هم برای نوجوانان قابل گذراندن ایرانیان سایبر است.اگرچه برای دریافت گواهینامه نیاز به پرداخت هزینه دارید، اما برای دریافت نمره که در دوره های دیگر نادر است نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

اگر به این دوره علاقه مند هستید، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد دوره و نحوه ثبت نام در اینجا بیابید.

3. مقدمه ای بر برنامه نویسی با اسکرچ (بنیاد Raspberry Pi)

سومین انتخاب من برای بهترین دوره برای یادگیری اسکرچ، مقدمه ای  آموزش برنامه نرم افزار اسکرچ بر برنامه نویسی با اسکرچ است که با همکاری بنیاد Raspberry Pi و مرکز ملی محاسبات اد انجام شده است. ucation

این دوره ممیزی رایگان به شما مقدمه ای هیجان انگیز برای برنامه نویسی مبتنی بر بلوک می دهد و به شما کمک می کند سفر خود را به دنیای کدنویسی آغاز کنید. در طول دوره، انیمیشن‌ها و بازی‌های خود را می‌سازید و در پایان، می‌توانید برنامه‌های خود را ایجاد کنید و خلاقیت‌های خود را با جامعه به اشتراک بگذارید.

برای گذراندن این دوره نیازی به تجربه قبلی در زمینه برنامه نویسی نیست.

آنچه یاد خواهید گرفت

شما این دوره را با مقدمه ای بر زبان برنامه نویسی اسکرچ و اصول کار با اسپرایت، لباس و پس زمینه شروع خواهید کرد. سپس، دانش خود را در مورد مفاهیم اصلی برنامه نویسی و بهترین روش استفاده از آنها، از ترتیب و تکرار گرفته تا انتخاب و متغیرها، تقویت خواهید کرد. همچنین در مورد انجمن برنامه نویسی Scratch و نحوه تعامل با آنها از طریق انجام بازی های دیگران و حتی انتشار بازی های خود یاد خواهید گرفت.

در مرحله بعد، نحوه تولید برنامه‌های Scratch را یاد خواهید گرفت آموزش برنامه نرم افزار اسکرچ  که به کاربر اجازه می‌دهد با فشار دادن کلید، پاسخ‌های متنی و حرکت با آنها تعامل داشته باشد. با استفاده از برنامه‌های افزودنی Scratch، همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه برنامه‌هایی ایجاد

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

ویدئویی ماکرو یا خاص هستند. علاوه بر این، بیشتر دانلود مستقیم اسکرچ برای اندروید گوشی  آرایه‌های دوربین شامل حسگرهای مختلفی هستند - به عنوان مثال، سنسورهای زمان پرواز برای اندازه‌گیری عمق و فاصله، و سنسورهای رنگی، و همچنین یک فلاش LED. برای محافظت از همه این قطعات نوری و الکترونیکی نسبتاً شکننده در برابر آلودگی، ضربه یا آب و هوا، کل مجموعه دوربین معمولاً توسط یک پوشش محافظ ساخته شده از یاقوت کبود یا شیشه ای مهر و موم می شود.

این پوشش باید از ماژول های دوربین پشت خود در برابر ضربه محافظت کند و بنابراین باید محکم، بادوام و تمیز کردن آسان باشد. از طرف دیگر، برای اینکه دستگاه را تا حد ممکن باریک نگه دارد و انتقال نور به لنزهای دوربین را بهینه کند، باید بسیار نازک باشد. این تکه شیشه ممکن است بسیار ناچیز به نظر برسد، اما اگر بهینه نشود یا آسیب ببیند، می تواند تاثیر مهمی بر کیفیت تصویر دوربین داشته باشد.

حتی قوی ترین پوشش  دانلود مستقیم اسکرچ برای اندروید گوشی محافظ شیشه ای نیز ممکن است در استفاده روزانه دچار خراشیدگی شود. برای اینکه بفهمیم یک پوشش دوربین آسیب دیده دقیقا چه تاثیری بر کیفیت تصویر دارد، آزمایشی انجام دادیم و پروتکل تست دوربین DXOMARK معمول خود را روی دو گوشی هوشمند از یک مدل اجرا کردیم: یکی با پوشش دوربین در شرایط عالی، دیگری عمداً. توسط متخصصان برای این تست خراشیده شده است. میزان آسیب وارده به دومی را در تصویر بالای این مقاله مشاهده می کنید.

ما همان تست‌های کیفیت تصویر را برای این مقایسه انجام دادیم که هنگام ارزیابی دوربین گوشی‌های هوشمند انجام می‌دهیم.

در میان مسائل دیگر، بدیهی است که ما انتظار داشتیم که خراش ها باعث شعله ور شدن لنز و اثرات مشابه شود. شعله ور شدن یک مصنوع لنز است که در اثر نور سرگردان و بازتاب های داخلی در ماژول دوربین ایجاد می شود. این می تواند توسط عوامل مختلفی تشدید شود، از جمله خراش، گرد و غبار یا کثیفی روی لنز، فقدان پوشش ضد انعکاس، و/یا تراز بد لنز. همچنین در لنزهای واید  دانلود مستقیم اسکرچ برای اندروید گوشی رایج‌تر است، زیرا احتمال دارد که خورشید در زاویه دید یا نزدیک به لنزهای طولانی‌تر باشد.

شعله ور شدن معمولاً به شکل یک افکت مه (شعار شبح)، یا به صورت انفجار ستاره یا حلقه در سراسر صحنه ظاهر می شود. در پروتکل تست دوربین DXOMARK، ما تصاویر را برای شعله ور شدن به عنوان بخشی ایرانیان سایبر از دسته تست مصنوعات تجزیه و تحلیل می کنیم، با حضور شعله ورزی که امتیاز فرعی مصنوعات دوربین را کاهش می دهد.

برای دیدن نتایج به ادامه مطلب دانلود مستقیم اسکرچ برای اندروید گوشی  بروید و بدانید که پوشش آسیب دیده دوربین چه تاثیری بر کیفیت تصویر دارد.

دوربین اصلی

از آنجایی که ما دستگاه‌هایی را با سخت‌افزار و نرم‌افزار یکسان (ماژول نوری و سنسور) مقایسه می‌کنیم، جای تعجب نیست که بسیاری از ویژگی‌های کیفیت تصویر مانند فوکوس خودکار، بافت، نویز و تراز سفیدی روی گوشی خراشیده شده یکسان باقی بمانند.

با این حال، نمایش رنگ پوست، کنتراست و نوردهی همگی ممکن است دچار مشکل شوند، به ویژه در شرایط نوری دشوار، مانند صحنه های کم نور یا نور پس زمینه.

در این عکس پرتره با نور یکنواخت، می بینید که هیچ تفاوت شدیدی از نظر بافت و نویز بین دو دستگاه وجود ندارد.

پوشش دوربین آسیب دیده، برش: جزئیات خوب پوشش دوربین سالم پوشش دوربین سالم، برش: جزئیات خوب

به همین ترتیب، در عکس‌های منظره با منبع نور پشت دوربین، مانند عکس زیر، تراز سفیدی و رنگ به طور کلی تقریباً یکسان هستند. همین امر در مورد نوردهی نیز صادق است.

پوشش دوربین آسیب دیده پوشش دوربین سالم

با این حال، تاثیر پوشش آسیب دیده دوربین در موقعیت‌های نوری دشوارتر، مانند صحنه‌های با کنتراست بالا و/یا نور پس‌زمینه، آشکارتر می‌شود. مقداری شعله در هر دوی این تصاویر پرتره قابل مشاهده است. در تصویری که با دستگاه خراشیده در سمت چپ گرفته شده است، صورت سوژه ها کنتراست بسیار پایینی را نشان می دهد و رنگ پوست به ویژه دانلود مستقیم اسکرچ برای اندروید گوشی  در سمت چپ غیراشباع است.

پوشش دوربین آسیب دیده، برش: نوردهی کم روی صورت ها، اشباع نشدن پوشش دوربین سالم پوشش دست نخورده دوربین، برش: نوردهی خوب روی چهره ها، رنگ پوست مناسب

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

معماری کامپیوتر - که گاهی اوقات آموزش کامپیوتر صفر تا صد  "سیستم های کامپیوتری" یا "سازمان کامپیوتری" نامیده می شود - اولین نگاه مهم به محاسبات زیر سطح نرم افزار است. در تجربه ما، این نادیده گرفته ترین حوزه در میان مهندسان نرم افزار خودآموخته است.

کتاب مقدماتی مورد علاقه ما "سیستم های کامپیوتری: دیدگاه برنامه نویس" است و یک دوره معمولی مقدماتی معماری کامپیوتر با استفاده از این کتاب بیشتر فصل های 1-6 را پوشش می دهد.

ما CS:APP را برای رویکرد کاربردی و برنامه نویس محور دوست داریم. در حالی کهبه معماری کامپیوتر بسیار بیشتر از آنچه در کتاب پوشش داده شده است، به عنوان یک نقطه شروع عالی برای کسانی که می خواهند سیستم های کامپیوتری را در درجه اول به منظور نوشتن نرم افزار سریع تر، کارآمدتر و قابل اعتمادتر بنویسند، عمل می کند.

برای کسانی که ترجیح می‌دهند هم مقدمه‌ای ملایم‌تر برای موضوع و هم تعادل  آموزش کامپیوتر صفر تا صد بین نگرانی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری داشته باشند، عناصر سیستم‌های محاسباتی را پیشنهاد می‌کنیم که با نام «Nand2Tetris» نیز شناخته می‌شود. این یک کتاب جاه طلبانه است که سعی دارد به شما درک منسجمی از نحوه عملکرد همه چیز در رایانه بدهد. هر فصل شامل ساخت یک قطعه کوچک از سیستم کلی است، از نوشتن گیت های منطقی ابتدایی در HDL، از طریق CPU و اسمبلر، تا برنامه ای به اندازه یک بازی تتریس.

خواندن شش فصل اول کتاب و تکمیل پروژه های مرتبط را توصیه می کنیم. این امر درک شما را از رابطه بین معماری ماشین و نرم افزاری که روی آن اجرا می شود توسعه می دهد.

نیمه اول کتاب (و تمام پروژه  آموزش کامپیوتر صفر تا صد های آن) به صورت رایگان از وب سایت Nand2Tetris در دسترس است. همچنین به عنوان دوره آموزشی Coursera با ویدیوهای همراه در دسترس است.

در جستجوی سادگی و انسجام، Nand2Tetris عمق را عوض ایرانیان سایبر می کند. به طور خاص، دو مفهوم بسیار مهم در معماری‌های کامپیوتری مدرن، خط لوله و سلسله مراتب حافظه هستند، اما هر دو عمدتاً در متن وجود ندارند.

هنگامی که با محتوای Nand2Tetris احساس راحتی کردید، پیشنهاد می‌کنیم یا به CS:APP برگردید یا سازمان‌دهی و طراحی رایانه‌ای پترسون و هنسی را در نظر بگیرید، متنی عالی و کلاسیک. هر بخش در کتاب ضروری نیست. آموزش کامپیوتر صفر تا صد  ما پیشنهاد می‌کنیم دوره CS61C برکلی «ایده‌های عالی در معماری کامپیوتر» را برای مطالعه‌های خاص دنبال کنید. یادداشت های سخنرانی و آزمایشگاه ها به صورت آنلاین در دسترس هستند و سخنرانی های گذشته در آرشیو اینترنت موجود است.

سیستم های کامپیوتری: دیدگاه یک برنامه نویس سخت افزار پلت فرم است – مایک اکتون، مدیر موتور در Insomniac Games(صحبت CppCon او را تماشا کنید)الگوریتم ها و ساختارهای داده

ما با چندین دهه خرد مشترک موافقیم که آشنایی با الگوریتم‌های رایج و ساختارهای داده یکی از قدرتمندترین جنبه‌های آموزش علوم کامپیوتر است. این مکان همچنین مکانی عالی برای آموزش توانایی های کلی حل مسئله است که در هر زمینه تحصیلی دیگر نتیجه خواهد داد.

صدها کتاب موجود است، اما کتاب مورد علاقه ما The Algorithm Design Manual اثر استیون اسکینا است. او آشکارا عاشق حل مسئله الگوریتمی است و معمولاً در ایجاد شور و شوق مشابه در بین دانش آموزان و خوانندگان خود موفق است. به نظر ما، دو متن پیشنهادی رایج تر (CLRS و Sedgewick) برای کسانی که مطالب را عمدتاً برای کمک به حل عملی مسئله می آموزند، کمی بیش از حد سنگین هستند.

برای کسانی که سخنرانی های ویدیویی را ترجیح می دهند، Skiena سخاوتمندانه خود را به صورت آنلاین ارائه می دهد. ما همچنین دوره Tim Roughgarden را که در Coursera و جاهای دیگر موجود است بسیار دوست داریم. اینکه سبک سخنرانی Skiena را ترجیح می دهید یا Roughgarden، یک موضوع ترجیحی شخصی خواهد بود. در واقع، ده ها جایگزین خوب وجود دارد، بنابراین اگر مورد دیگری را پیدا کردید که دوست دارید، ما شما را تشویق می کنیم که از آن استفاده کنید!

برای تمرین، رویکرد ترجیحی ما این است که دانش آموزان مسائل را در Leetcode حل کنند. اینها معمولاً مشکلات جالبی با راه حل ها و بحث های همراه مناسب هستند. آنها همچنین به شما کمک می کنند تا پیشرفت آموزش کامپیوتر صفر تا صد  را در برابر سؤالاتی که معمولاً در مصاحبه های فنی در شرکت های نرم افزاری رقابتی تر مورد استفاده قرار می گیرند، آزمایش کنید. ما پیشنهاد می کنیم حدود 100 مشکل leetcode تصادفی را به عنوان بخشی از مطالعات خود حل کنید.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

رنگ را به دلخواه خود تغییر دهید. اگر می‌خواهید  شهر در ماینکرافت با تنظیمات یک گام جلوتر بروید، نمای بیرونی را با نقاشی‌های سفارشی تزئین کنید!

همچنین: چرا سعی نکنید یکی از 12 بهترین مزرعه ماین کرافت را که با آخرین نسخه Minecraft سازگار است بسازید؟

9

پمپ بنزین پمپ بنزین Minecraft City Building Idea 1.18 Creative.png اسکرین شات توسط TSMC تماشای آموزش

برخی از ایده های ساخت شهر Minecraft قرار نیست 100٪ کاربردی باشند، بلکه جزئیات غنی تری را برای غوطه وری به محیط اضافه می کنند. این مورد در مورد آموزش ویدیویی زیر توسط TSMC است، که توصیه می‌کنیم آن را با وسایل نقلیه ثابتی که می‌توانید برای توجه بیشتر به جزئیات از سایر آموزش‌های شهر در ماینکرافت  YouTube بسازید، تکمیل کنید.

یک پمپ بنزین با ترکیبی مبتکرانه از پله ها، قاب اقلام، کوارتز و بتن بسازید. فراموش نکنید که سقف بتنی سفید، آبی و قرمز را به هر ترکیب رنگ دیگری تغییر دهید تا با بقیه زیبایی شهر شما مطابقت داشته باشد!

10

پارک آبی Minecraft Water Park Build Urban Design 1.18اسکرین شات توسط HALNY تماشای آموزش

اگر احساس می‌کنید یک امکانات جالب را از دست داده‌اید، این ایده پارک آبی Minecraft می‌تواند بهترین گزینه برای تکمیل پروژه شما باشد. در آموزش ویدیویی زیر توسط HALNY، ورودی دارای دو ایرانیان سایبر استخر متصل و یک منطقه شهر در ماینکرافت  حمام آفتاب با آفتاب‌گیرهای رنگارنگ است که با درب‌های آهنی و فرش‌ها ایجاد شده‌اند.

همچنین شما یک سرسره آبی می سازید که می توانید ارتفاع آن را با کمی تخیل به دلخواه خود وفق دهید و چندین سرسره آبی برای رقابت با دوستان خود داشته باشید. امروزه مانند بسیاری از ایده‌های ساخت Minecraft، می‌توانید این سازه را با بتن و حوصله فراوان بازسازی کنید.

11

هتل مدرن فیلم آموزشی Minecraft 1.18 هتل ساختمان مدرن اسکرین شات توسط TSMCتماشای آموزش

بتن سفید بلوک مناسب برای یک ساختمان مدرن است، و آموزش ویدیویی زیر توسط TSMC یک نمونه عالی از آن است. به‌عنوان ایده ساخت شهر Minecraft، ما این  شهر در ماینکرافت ساختمان هتل فوق‌العاده را داریم که با تخته‌های توس نیز ترکیب می‌شود، و خبر خوب این است که می‌توانید طراحی را به گونه‌ای تطبیق دهید که آن را به اندازه دلخواهتان بلند کنید. از آنجایی که کل ساختمان کوچک است، فضای زیادی برای تطبیق آن به عنوان یک پایه محکم وجود ندارد، اما چیدمان هتل مدرن برای پر کردن یک شهر عالی است.

12

بیمارستان ساخت بیمارستان ساده برای پروژه شهر Minecraft 1.18 اسکرین شات توسط HALNY تماشای آموزش

هر شهر محترمی باید بیمارستان داشته باشد، درست است؟ این آموزش ویدیویی توسط HALNY یک ایده ساخت بیمارستان برای Minecraft را به نمایش می‌گذارد، که به پشته‌های بی‌پایانی از منابع نیاز ندارد. فضای داخلی دارای ورودی اصلی و دو اتاق بیمار در هر طرف است، و به عنوان کمی اضافی، می توانید از این آموزش ویدیویی برای گنجاندن یک آمبولانس در نزدیکی درب اصلی استفاده کنید. ما فکر می کنیم به دلیل طراحی مینیمالیستی و بلوک های آسان برای دستیابی به آن، افزودنی عالی برای هر پروژه شهری در Survival است.

همچنین: با استفاده از یکی از 30 بهترین پوسته Minecraft که  شهر در ماینکرافت برای شما گردآوری کرده ایم، به دوستان خود نشان دهید!

13

داروخانه ایده فروشگاه داروخانه ناز کوچک برای Minecraft City 1.18.اسکرین شات توسط TSMCتماشای آموزش

  • javad salehi