یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

۵۵ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اسکرچ جونیور2

حال، دسته صدا را انتخاب کنید اسکرچ جونیور و فرمان Play drum [عدد] را با ضربات [عدد] بکشید، روی آیتم Control کلیک کنید و فرمان Repeat [تعداد] را بارها بکشید تا تکرار دستورات اضافه شده قبلی را تنظیم کنید. در نهایت، دسته Situations را انتخاب کرده و دستور When the space is pressed در بالای لیست فرمان را وارد کنید. برای مشاهده نتیجه، کلید فاصله را روی صفحه کلید خود فشار دهید.

باید بدانید که می توانید آنچه را که به تازگی توضیح داده شده است برای هر اسپرایت اضافه شده و همچنین پس زمینه اعمال شده روی صحنه تکرار کنید. علاوه بر این، می‌توانید موسیقی و صداهای پس‌زمینه اضافه کنید یا با ضبط مستقیم آن از میکروفون خود، دیالوگ را وارد کنید. برای ادامه، تب Sounds را انتخاب کنید و روی Choose a sound from the library (نماد مگافون) کلیک کنید یا گزینه Record a new sound (آیکون میکروفون) را انتخاب کنید تا آن را در زمان واقعی ضبط کنید.

 

برای ذخیره پروژه در کتابخانه آنلاین اسکرچ جونیور اکانت Scratch خود، ابتدا نام را در قسمت متنی که Untitled خوانده می شود وارد کنید، سپس روی آیتم File کلیک کنید و از منوی ظاهر شده گزینه Save now را انتخاب کنید. برای مشاهده پروژه های ذخیره شده خود، روی نماد پوشه در بالا سمت راست در کنار نام خود کلیک کنید و دکمه Look inside را برای پروژه مورد علاقه خود فشار دهید.

 

از طرف دیگر، اگر می خواهید ساخته خود را در رایانه خود بارگیری کنید، روی گزینه File and Download در رایانه خود کلیک کنید، در غیر این صورت گزینه Record and export a video را برای دانلود ویدیوی انیمیشن ساخته شده انتخاب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کار Scratch، به صفحه اصلی سرویس متصل شوید و روی موارد کلیک کنید آموزش نحوه ایجاد یک پروژه در Scratch برای ایجاد یک پروژه هدایت شده جدید و برای ایرانیان سایبر دسترسی به پروژه های "شروع به کار" برای دسترسی به موارد آماده استفاده کنید. پروژه ها و "مطالعه آنها" دستورات استفاده شده.

از Scratch به صورت آفلاین اسکرچ جونیور استفاده کنید

همانطور که قبلا ذکر شد، برای ایجاد پروژه ها در Scratch باید اتصال اینترنت داشته باشید. با این حال، با دانلود نرم افزار رایگان سازگار برای ویندوز و macOS، می شودمی توانید از Scratch به صورت آفلاین استفاده کنید.

قبل از اینکه بتوانید ویرایشگر آفلاین Scratch را دانلود کنید، باید زمان اجرا Adobe AIR 20 را دانلود و نصب کنید که برای عملکرد صحیح Scratch مفید است. سپس به وب سایت Adobe متصل شوید، روی دکمه Download now کلیک کنید و منتظر دانلود باشید.

اکنون، اگر رایانه شخصی ویندوزی دارید اسکرچ جونیور ، روی فایل AdobeAIRInsaller.exe که به تازگی دانلود کرده اید دوبار کلیک کنید و دکمه های Run، Update و Accept را فشار دهید. چند لحظه صبر کنید و روی دکمه Finish کلیک کنید تا نصب کامل شود. از طرف دیگر، اگر مک دارید، بسته dmg را باز کنید، روی نماد Adobe AIR دوبار کلیک کنید و دکمه Open را فشار دهید. سپس بر روی دکمه Update کلیک کنید، رمز عبور مک خود را وارد کنید (همان رمزی که برای دسترسی به سیستم استفاده می کنید) و دکمه Install assistant را فشار دهید تا نصب Adobe AIR شروع شود. چند لحظه صبر کنید و تمام.

پس از دانلود و نصب Adobe AIR 20، به وب سایت رسمی Scratch متصل شده و بر روی آیتم Offline Editor در پایین صفحه زیر گزینه Support کلیک کنید. در صفحه جدید باز شده بر روی آیتم Download برای سیستم عامل نصب شده بر روی کامپیوتر خود کلیک کنید و منتظر بمانید تا فایل های نصبی Scratch دانلود شوند.

اکنون، اگر رایانه شخصی ویندوزی دارید، روی اسکرچ جونیور فایل Scratch- [version] .exe دوبار کلیک کنید، دکمه‌های Run و Continue را فشار دهید و منتظر بمانید تا نصب کامل شود، سپس روی دکمه Finish کلیک کنید تا پنجره بسته شود و برنامه شروع شود. اگر از مک استفاده می کنید، بسته dmg را که به تازگی دانلود کرده اید باز کنید، روی نماد Scratch دوبار کلیک کنید و دکمه Open را فشار دهید. سپس بر روی دکمه Continue کلیک کنید، منتظر بمانید تا نصب کامل شود و دکمه Finish را فشار دهید. برای روش دقیق، می توانید راهنمای من در مورد نحوه دانلود Scracth را بخوانید.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

MALVERN، Pa. - افرادی آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین که علاقه مند به توسعه برنامه های Android خود هستند می توانند در بهار امسال در یک دوره جدید در Penn State Great Valley ثبت نام کنند.

توسعه اپلیکیشن اندروید که برای دنبال کردن دو دوره آموزشی جاوا غیر اعتباری Great Valley طراحی شده است، نور جدیدی بر قابلیت‌های برنامه‌نویسی می‌افکند. با استفاده از Android Studio، دانش‌آموزان مجموعه‌ای از برنامه‌های کوچک را آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین ایجاد می‌کنند تا درک بیشتری از پروژه‌های نرم‌افزاری دنیای واقعی به دست آورند.

 

این دوره که توسط مربی کاتلین مالون تدریس می شود، فرصتی عالی برای دانش آموزان فراهم می کند تا مهارت های برنامه نویسی موجود خود را تقویت کنند.

مالون یک متخصص آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین فن آوری باتجربه است. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه ویلانوا با مدرک لیسانس در اقتصاد، به عنوان دستیار پژوهشی در بانک فدرال رزرو نیویورک شروع به کار کرد. در آنجا، او با مجموعه داده های بزرگ کار کرد،

 

که باعث علاقه به فناوری و داده ها شد و در نهایت تغییر شغلی را ایجاد کرد. او مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته سیستم های اطلاعاتی از دانشگاه نیویورک گرفت و به عنوان معمار راه حل در هیولت پاکارد مشغول به کار شد.

 

اما مالون فناوری را نیز وارد زندگی شخصی خود کرد. او که مادر سه فرزند پرمشغله ای بود، به راهی برای ساده کردن آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین مراقبت از کودک با پرستار کودکش نیاز داشت. او Sitterberry را توسعه داد، اپلیکیشنی که به ایرانیان سایبر پرستاران کودک و والدین اجازه می‌دهد در دسترس بودن ارتباط برقرار کنند و برنامه‌ریزی کنند. این برنامه بسیار موفق بود:

 

توسط TechCrunch ارائه شد، که فرصتی را برای Malone ایجاد کرد تا برنامه خود را در رویدادی در شهر نیویورک ارائه دهد. Sitterberry همچنین در برنامه FbStart فیس بوک پذیرفته شد که از توسعه دهندگان برنامه با ارائه مشاوره، نرم افزار رایگان و تبلیغات پشتیبانی می کند.

مالون، که در کالج اجتماعی آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین شهرستان دلاور نیز تدریس می کند، از این فرصت برای آموزش متخصصان منطقه لذت می برد. دو دوره جاوا مالون در گریت ولی، گروه متنوعی از دانش‌آموزان را جذب می‌کند - از افرادی که علاقه‌مند به تبدیل شدن به توسعه‌دهنده نرم‌افزار هستند تا مدیران پروژه‌ای که می‌خواهند جنبه برنامه‌نویسی شغل خود را بهتر درک کنند.

 

او خاطرنشان کرد: "دانش آموزان گریت ولی پرشور هستند." «اگرچه آنها در دوره‌های بدون اعتبار ثبت‌نام می‌کنند، به نظر من آنها بسیار خودانگیخته و با انگیزه هستند. اگر کسی بخواهد به چالش کشیده شود، می توانم کارهای فنی بیشتری را به او محول کنم. من عاشق این هستم آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین که بتوانم دوره هایم را سفارشی کنم."

مالون که اخیراً در کنفرانس زنان در فناوری ویلانوا صحبت می‌کند، از دیدن مشارکت زنان بیشتر و نشان دادن علاقه به برنامه‌نویسی هیجان‌زده است. در جدیدترین دوره آموزشی جاوا در گریت ولی، زنان بیش از نیمی از کلاس را تشکیل می دهند.

 

مالون گفت: «مهارت های برنامه نویسی مورد تقاضا هستند. دوره هایی مانند مقدمه

مفاهیم برنامه نویسی با استفاده از جاوا و برنامه نویسی جاوا شی گرا فرصت های فوق العاده ای برای دانش آموزان برای کسب مهارت های اولیه است. با دوره های جدید توسعه برنامه اندروید، آنها می توانند توانایی های خود را در یک خروجی خلاق اعمال کنند. این می تواند راهی عالی برای ایجاد تغییر شغلی یا ورود مجدد به نیروی کار باشد.»

این دوره هفت هفته ای روزهای پنجشنبه از ساعت 18 تا 21 برگزار می شود. آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین ثبت نام در روز دوشنبه، 30 اکتبر باز خواهد شد. اطلاعات بیشتر را می توانید در وب سایت Penn State Great Valley بیابید.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

به طور خلاصه، در حال حاضر تنها راه حل قابل برنامه نویسی کامپیوتر قبول این است که مردم را در مورد خطر احتمالی آسیب پذیری رایانه یا شبکه هایی که از آنها استفاده می کنند آگاه کنیم و تا زمانی که پارگی کاملاً برطرف شود، آنها را به برق متصل می کنند. همکلاسی های شما همیشه در مورد بازی های Minecraft خود صحبت می کنند

و بنابراین شما تصمیم گرفته اید که زمان آن فرا رسیده است که به آنها در این ماجراجویی بازی ویدیویی بپیوندید. آیا دوست دارید با این بازی محبوب sandbox سرگرم شوید، اما از آنجایی که دانش رایانه شما کمی کم است، آیا برای موفقیت به کمک نیاز دارید؟ نگران نباش، من آماده کمک به شما هستم!

چطوری میگی؟ نمی‌دانم می‌توانم نحوه بازی Minecraft و همچنین نحوه دانلود آن را توضیح دهم؟ البته! دانلود عنوان ضروری است تا بتوانید در دنیای وسیعی که به صورت رویه ای تولید شده آن را بررسی کنید.

 در طول این آموزش، در واقع نحوه خرید و برنامه نویسی کامپیوتر دانلود بازی را در پلتفرم های اصلی که در دسترس است به شما نشان خواهم داد و همچنین در مورد نحوه برداشتن اولین قدم ها در محیط مجازی با شما صحبت خواهم کرد. این عنوان معروف با گرافیک پیکسلی. .

برای شروع آماده اید؟ آره؟ خیلی خوب! به راحتی جلوی رایانه بنشینید، احتمالاً دستگاه تلفن همراهی را که می خواهید برای بازی Minecraft از آن استفاده کنید نیز در دسترس داشته باشید و چند دقیقه وقت آزاد را برای خواندن این آموزش اختصاص دهید. خواهید دید که در پایان خواندن، Minecraft هیچ رازی دیگری نخواهد داشت. بگذار شرط بسته شود؟ خوش بگذره!

فهرست مطالب

Minecraft را دانلود کنیدسیستم مورد نیاز Minecraft را دانلود و بر روی کامپیوتر نصب کنید Minecraft Classic را از رورگر وب بازی کنید Minecraft را بر روی گوشی های هوشمند و تبلت ها دانلود و نصب کنید Minecraft را روی کنسول  انلود کنید

بازی Minecrft دستورات اولین قدم ها معدن و برنامه نویسی کامپیوتر صنایع دستی نحوه بازی آنلاین Minecraft نحوه بازی Minecraft مود شده

Minecraft را دانلود کنید

پس از شنیدن این همه چیز در مورد آن، تصمیم گرفتید ایرانیان سایبر بازی Minecraft را بازی کنید، اما می خواهید در مورد چگونگی برداشتن اولین قدم های خود در این عنوان بسیار محبوب راهنمایی کنید. این خیلی درست است؟ باشه، نگران نباش، من اینجا آماده کمک به شما هستم.

قبل از هر چیز لازم به ذکر است که Minecraft یک بازی ویدیویی sandbox است، بنابراین هدف یا مأموریت خاصی ندارد که باید انجام شود: شما باید وقت خود را صرف جمع آوری مواد، ساختن اشیا، ساختن پناهگاه ها و جلوگیری از حمله کنید. هیولاهایی که شب را تسخیر می کنند. دنیای بازی.

بعداً به این موضوع خواهیم پرداخت، زیرا اگر برنامه نویسی کامپیوتر می‌خواهید Minecraft را بازی کنید، ابتدا باید بازی را بخرید: هزینه آن برای Windows، macOS و Linux در نسخه Java آن 23.95 یورو است. اگر رایانه شخصی ویندوز 10 دارید، ممکن است بخواهید نسخه ویندوز 10 را بازی کنید که قیمت آن کمی بیشتر است: 26.99 دلار.

Minecraft برای اندروید (6.99 یورو)، آیفون / آی‌پد (7.99 یورو) و همچنین بر روی کنسول‌های Xbox (Xbox 360 و Xbox One با قیمت 19.99 یورو) و PlayStation (PS3 و PS4 با قیمت 18.99 یورو) موجود است. .

اگر می‌خواهید قبل از خرید Minecraft آن را امتحان کنید، می‌توانید نسخه آزمایشی آن را دانلود کنید که در تمامی پلتفرم‌های ذکر شده (به استثنای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها) وجود دارد که تمامی ویژگی‌های نسخه کامل را دارد و به شما امکان می‌دهد برای مدت محدودی بازی کنید. .

سیستم مورد نیاز

برای اطمینان از اینکه می‌توانید Minecraft را بر روی رایانه برنامه نویسی کامپیوتر خود بازی کنید، مطمئن شوید که دستگاه شما حداقل سیستم مورد نیاز و توصیه‌شده ذکر شده در زیر را برآورده می‌کند.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

فرزند خود را اکنون در زبان برنامه نویسی برای کودکان  برنامه نویسی ثبت نام کنید!

 

یک زبان برنامه نویسی برای همه سنین وجود دارد! یادگیری نحوه کدگذاری می تواند نه تنها زبان جدید بلکه منطق ، تفکر خلاق و صبر را به فرزندان شما بیاموزد. فرزندان خود را با هر یک از موارد فوق و زبان برنامه نویسی برای کودکان  موارد دیگر آشنا کنید! تماشای آنها را یاد بگیرید ، رشد کنید و زبان ها را با شغل آینده خود سازگار کنند.

 

کدام 10 زبان محبوب برنامه نویسی کودکان در سال 2021 هستند

ما در سال 2021 زبانهای رمزگذاری برجسته ای را برا زبان برنامه نویسی برای کودکان ی کودکان و برنامه نویسان مبتدی به شما ارائه می دهیم. اینها برای معرفی آنها به دنیای علوم کامپیوتر بسیار مناسب هستند.

03 ژانویه 2019 توسط تیم YoungWonks *

 

کدام 10 زبان برنامه نویسی  کودکان ایرانیان سایبر در سال 2021 هستند؟ با وابستگی بیشتر جهان به فناوری در حال پیشرفت سریع و علوم رایانه که همچنان در میان پردرآمدترین مشاغل جهان قرار دارند ، امروزه یادگیری کدگذاری چیزی کمتر از یک مهارت زندگی نیست. بچه ها ، بزرگسالان - همه ما باید برنامه نویسی را یاد بگیریم و نه ، لازم نیست که آنقدرها هم دشوار باشد. بهترین راه برای شروع این است که با ساده ترین کار شروع کنید و راه خود را ادامه دهید. و در حالی که بزرگسالان نیز می توانند کد نویسی را یاد بگیرند ، شروع از سنین پایین بسیار توصیه می شود. گفته می شود ، والدین همچنین باید مراقب باشند که کودک زبان برنامه نویسی برای کودکان ان را در سنین کودکی کد نویسی معرفی نکنند ، زیرا خ زبان برنامه نویسی برای کودکان طر بیشتری برای کودک وجود دارد که برای یادگیری آن خیلی زود تلاش می کند و سپس او را کنار می گذارد. لازم به یادآوری است که هر بچه متفاوت است و می تواند زبان برنامه نویسی را با سرعت یا سنی متفاوت از سایرین یاد بگیرد.

 

اما بله ، در دنیایی که به طور فزاینده ای رقابتی است ، اصول کدگذاری قطعاً به دیگران کمک می کند تا از دیگران برتری داشته باشند. س Theال این است که: با کدام زبان برنامه نویسی باید شروع کرد؟ در عوض کدام زبان برنامه ن زبان برنامه نویسی برای کودکان ویسی یک شروع ایده آل برای بچه ها است؟

 

 

 

در این وبلاگ ما بهترین زبان های برنامه نویسی برای کودکان در سال 2021 را برای شما آورده ایم. آنها در زیر رتبه بندی شده اند:

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

یادگیری بصری و بلوکی زبان های برنامه نویسی کودکان  بهترین روش برای یادگیری اصول برنامه نویسی رایانه در کودکان است. آیا می خواهید پس از کدگذاری ساده ، فرزندتان را با کدگذاری مبتنی بر بلاک آشنا کنید؟ این به عنوان عاقلانه ترین انتخاب پیش می رود.

 

این با یک کتابخانه JavaScript در دسترس است ، که به شما کمک می کند در حالی که در همان سیستم عامل هستید به سایر زبانهای برنامه نویسی نزدیک شوید. این گزینه ها را به کودک شما پیشنهاد می دهد تا درباره پایتون ، Lua و سایر زبان های برنامه نویسی کودکان  زبانهای معروف برنامه نویسی اطلاعات بیشتری کسب کند.

 

بهترین برای؟

 

مناسب کودکان بالای 10 سال است زبان های برنامه نویسی کودکان ایرانیان سایبر بدون اینکه متوجه شوند به سرعت بزرگ می شوند ، بنابراین فرصتی را برای القای دانش در مورد زبان های برنامه نویسی از دست ندهید.

 

5.++ C

 

شرکت در یکی از زمینه هایی که والدین آرزو می کنند فرزندانشان باشند نیز وجود دارد. بنابراین اگر شما یکی از افرادی هستید که می خواهید یک کارآفرین پرورش دهید ، C ++ زبان برنامه نویسی است که باید در نظر بگ زبان های برنامه نویسی کودکان یرید.

 

این برای تولید برنامه ها در سیستم  زبان های برنامه نویسی کودکان استفاده می شود. بنابراین ، معرفی این زبان به فرزند شما یاد می دهد که چگونه اساساً برنامه ها تولید می شوند. حتی بعد از یادگیری آن ، ممکن است به سمت ایجاد برنامه هایی برای ویندوز برود.

 

بهترین برای؟

 

گروه سنی پیشنهادی برای  زبان های برنامه نویسی کودکان  سال است. با ایجاد انگیزه برای یادگیری این زبان برنامه نویسی ، به کارآفرینان آینده خود گزینه هایی بدهید.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

آیا باید جاوا یا کاتلین را برای اندروید آموزش کامپیوتراز صفرتا صد یاد بگیرم؟ ابتدا باید کاتلین را یاد بگیرید. اگر برای شروع توسعه برنامه‌های اندرویدی مجبور هستید بین یادگیری جاوا یا کاتلین یکی را انتخاب کنید، اگر با کاتلین آشنایی دارید، استفاده از ابزارها و منابع آموزشی فعلی برای شما آسان‌تر خواهد بود.

حقوق برنامه نویس اندروید چقدر است؟

میانگین حقوق توسعه دهندگان اندروید در هند چقدر است؟ میانگین حقوق یک توسعه دهنده اندروید در هند حدود 400000 روپیه در سال است، در حالی که بیشتر به میزان تجربه شما بستگی دارد. یک توسعه دهنده سطح ورودی می تواند انتظار داشته باشد که حداکثر 200000 روپیه در سال درآمد داشته باشد.

آیا می توانم جاوا را در 3 ماه یاد بگیرم؟

یادگیری ماموریت جاوا قطعا در 3 تا 12 ماه امکان پذیر است، با این حال، تفاوت های ظریف زیادی وجود دارد که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت. در اینجا همچنین سعی خواهیم کرد آموزش کامپیوتراز صفرتا صد به سوال "چگونه جاوا را سریع یاد بگیریم" پاسخ دهیم.

آیا می توانم جاوا را در یک هفته یاد بگیرم؟

در مجموع، 12-13 هفته یادگیری جاوا را تماشا خواهید کرد. در نهایت، شما باید بدانید که چگونه برنامه های خود را بسازید و چگونه مانند یک برنامه نویس جاوا فکر کنید. شما همچنین آماده خواهید بود تا به رتبه های بالاتر بروید و زبان را با عمق بیشتری بررسی کنید.

آیا می توانم کاتلین را بدون دانستن ایرانیان سایبر جاوا یاد بگیرم؟

Rodionische: دانش جاوا ضروری نیست. بله، اما نه تنها OOP همچنین چیزهای کوچکتری دیگری که کاتلین از شما پنهان می کند (زیرا آنها بیشتر کدهای دیگ بخار هستند، اما هنوز هم باید بدانید که وجود دارد، چرا وجود دارد و چگونه کار می کند). ... مجموعه مهارت های توسعه اپلیکیشن اندروید درهای زیادی را به روی شما باز می کند، با این حال، قبل از شروع برنامه نویسی اپلیکیشن های اندروید، باید زبان برنامه نویسی جاوا را یاد بگیرید!

آیا باید جاوا را قبل از اندروید یاد آموزش کامپیوتراز صفرتا صد بگیرم؟

هنگامی که جاوا و XML را یاد گرفتید (استفاده از XML واقعاً آسان است و باید زبان را در حین برنامه نویسی برنامه خود یاد بگیرید نه اینکه مانند جاوا از قبل آن را یاد بگیرید)، باید نحوه اتصال آنها را با استفاده از اصول Android یاد بگیرید.

آیا می توانم به استفاده از جاوا برای اندروید ادامه دهم؟

نسخه‌های فعلی اندروید از آخرین زبان جاوا و کتابخانه‌های آن (اما نه از چارچوب‌های رابط کاربری گرافیکی کامل (GUI)) استفاده می‌کنند، نه از پیاده‌سازی جاوا Apache Harmony که توسط نسخه‌های قدیمی‌تر استفاده می‌شود. سورس کد جاوا 8 که در آخرین نسخه اندروید کار می کند، می تواند در نسخه های قدیمی اندروید نیز کار کند.

یادگیری جاوا برای اندروید چقدر طول می کشد؟

به طور متوسط، تبدیل شدن به یک برنامه نویس با اعتماد به نفس جاوا حدود 1-2 سال طول می کشد، با توجه به اینکه شما 2-3 ساعت در روز را صرف تمرین برنامه نویسی می کنید. آموزش کامپیوتراز صفرتا صد آشنایی با زبان تا حدی که بتوانید کد شخص دیگری را تغییر دهید یا برنامه های اساسی بنویسید، ممکن است چهار ماه طول بکشد.

آیا باید جاوا یا کاتلین 2020 را یاد بگیرم؟

از آنجایی که اکثر شرکت ها به Kotlin نقل مکان می کنند، گوگل قرار است این زبان را بیشتر از جاوا تبلیغ کند. از این رو، کاتلین آینده ای قوی در اکوسیستم توسعه اپلیکیشن اندروید دارد. … بنابراین، این زبانی است که باید برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان برنامه اندروید در سال 2020 یاد بگیرند.

آیا می توانم کاتلین را بدون دانستن  آموزش کامپیوتراز صفرتا صد جاوا یاد بگیرم؟

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

 

IDL یا زبان داده های تعاملی، یک زبان برنامه نویسی کامپیوتری است که عمدتاً برای تجزیه و تحلیل و تجسم داده ها استفاده می شود. هنوز هم به طور گسترده در هوافضا و نجوم استفاده می ش آموزش برنامه نویسی کودکان ود.

 

INTERCAL

INTERCAL یک زبان کامپیوتری تقلیدی است که در اوایل دهه 1970 طراحی شد. هدف آن تمسخر کردن تمایلات زبان های برنامه نویسی به فنی بودن بیش از حد و درک آن دشوار بود. اما هنوز هم یک زبان واقعی است که می توانید آن را دانلود کنید و حتی ممکن است کارهایی را برای شما انجام دهید. این فرض بر این است که شما به اندازه کافی خوب هستید - اما نه خیلی خوب، زیرا INTERCAL نیز آن را دوس آموزش برنامه نویسی کودکان ت ندارد.

 

جاوا

جاوا یک زبان سطح بالا است که برای استفاده توسط ماشین مجازی جاوا طراحی شده است. وابستگی های خارجی بسیار کمی دارد و در ن آموزش برنامه نویسی کودکان ظر گرفته شده بود که بتواند روی هر ماشین فیزیکی اجرا شود. در معماری شبکه و همچنین در دستگاه های تعبیه شده، کیوسک ها و دیگر برنامه های محاسباتی درجا بسیار استفاده می شود. راهنمای دقیق میزبانی جاوا ما را ببینید.

 

جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت (که هیچ ارتباط واقعی با جاوا ندارد)، یک زبان برنامه نویسی است که در ابتدا برای استفاده در مرورگرهای وب توسعه یافته است. به همین دلیل، دارای یک تسهیلات داخلی برای برخورد با مدل شیء سند، نمایش محتوای  آموزش برنامه نویسی کودکان یک صفحه وب در حافظه است. این زبان برنامه نویسی اصلی استبرای توسعه وب جلویی ماجراجویی خود را از اینجا شروع کنید: جاوا اسکریپت.

 

Node.js

Node.js یک محیط زمان اجرا اس آموزش برنامه نویسی کودکان ت که به جاوا اسکریپت اجازه می دهد تا برای ایجاد برنامه های سمت سرور استفاده شود. بیشتر بدانید: Node.js.

 

بوت استرپ

بوت استرپ یک فریم ورک توسعه front-end  آموزش برنامه نویسی کودکان محبوب است که جاوا اسکریپت سنگینی دارد.

 

0. http://kylergqzi57913.pages10.com/--45973472
 

1. http://rylanboam70257.ampblogs.com/--46105799
 

2. http://louishraj57913.blogocial.com/--44277751
 

3. http://brooksvenv02468.onesmablog.com/--48530017
 

4. http://juliusmudm79135.blogolize.com/--49034577
 

5. http://mylessdoy24691.bloguetechno.com/--44851507
 

6. http://franciscoudnv02468.shotblogs.com/-24516785
 

7. http://trentonlvem79135.tribunablog.com/-24730356
 

8. http://reiddpal69135.blogzet.com/-25292561
 

9. http://ricardoblud35791.blogminds.com/-8726027
 

10. http://johnnyludl78134.suomiblog.com/-25884157
 

11. http://ricardoyhqz14579.pointblog.net/--49084727
 

12. http://codyrbkt02468.full-design.com/--52411486
 

13. http://elliottymyl79257.thezenweb.com/--46419260
 

14. http://zaneqzir81357.tinyblogging.com/--51618298
 

15. http://messiahjraj68014.ampedpages.com/--38008993
 

16. https://messiahnzkw14692.blog5.net/51659051/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

17. https://rylanugrc46813.affiliatblogger.com/61499882/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

18. https://hectorirow13579.diowebhost.com/65017915/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

19. https://dantesepb35702.fitnell.com/50552292/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

20. https://martinajtb34790.dbblog.net/41196721/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

21. https://zionzira24680.ezblogz.com/41300862/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

22. https://israeludmv02469.designertoblog.com/40887239/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

23. https://shaneenwe46802.blogs-service.com/40949621/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

24. https://cristiandmvd35791.bluxeblog.com/41538492/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

25. http://collinqjsb35791.mpeblog.com/32958804/
 

26. http://emilianoyhrz24680.blogerus.com/32820193/
 

27. http://beckettudmv02468.arwebo.com/32782694/
 

28. http://israeluenw03479.bloggin-ads.com/32962221/
 

29. http://paxtonajtb35791.blogpostie.com/32831498/
 

30. http://elliotpyir91357.blogprodesign.com/32607558/
 

31. http://dallasbktc35791.blogdigy.com/-24620928
 

32. http://collinrajs91357.mybjjblog.com/-24927883
 

33. http://gregorysfsf58147.tblogz.com/-25241460
 

34. http://spencervfow13479.uzblog.net/-25064424
 

35. http://gunnersclu02468.canariblogs.com/-26180841
 

36. https://arthurludm79135.qowap.com/69474032/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

37. https://brookswfnw12578.blog2learn.com/57795965/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

38. https://danteoxgo80246.jiliblog.com/68615940/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

39. https://donovanfoxg46802.getblogs.net/40962403/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

40. https://daltonmvem79135.dsiblogger.com/41292344/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

41. https://sethdreq91470.ka-blogs.com/63816400/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

42. https://arthurlvfo80246.blogofoto.com/41140502/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

43. https://marcomvem79135.timeblog.net/46285856/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

44. https://sethyhqz14580.acidblog.net/41071763/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

45. https://donovanjtdm79135.fireblogz.com/40878027/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

46. https://angelopyhq90346.aioblogs.com/64040029/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

47. https://franciscosclu02468.xzblogs.com/52080875/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

48. https://mylesrair91357.free-blogz.com/57372143/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

49. https://lorenzoylxj69258.widblog.com/64598107/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

50. https://eduardodoyj68035.collectblogs.com/56238453/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

51. http://archersgtg58147.isblog.net/-27845520
 

52. http://landenisbk68024.blogdon.net/-26912620
 

53. http://gunnercqdp92470.blogkoo.com/-29826263
 

54. http://gunneruenw03568.alltdesign.com/-30832397
 

55. http://raymondbkud35792.amoblog.com/-32350339
 

56. http://augustvenw02478.total-blog.com/-35783178
 

57. http://danteuiug58136.blog-gold.com/14948399/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

58. http://rafaellven79135.ambien-blog.com/14934541/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

59. http://andersonmwfo79135.atualblog.com/14820588/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

60. http://waylonftgt03580.blog-a-story.com/14885448/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

61. http://ricardogrdo81457.blogacep.com/14438297/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

62. http://mylesqajs91357.blogadvize.com/14983030/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

63. http://beckettwgpx13579.bloggerbags.com/14517075/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

64. http://garretttcmv02468.bloggerswise.com/14881244/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

65. http://garrettuenv02468.bloggosite.com/14967697/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

66. http://mariojxju13691.blogoscience.com/14876372/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

67. http://claytonkypa35813.blogproducer.com/15004172/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

68. http://donovankvem79135.blogrelation.com/14890242/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

69. http://trentonktcl68024.blogrenanda.com/14965428/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

70. http://andersonmwfo80246.blogsidea.com/15029122/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

71. http://zionzira24680.blogthisbiz.com/14756381/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

72. http://cashirbl69035.blue-blogs.com/14847959/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

73. http://rafaeljsbk68024.csublogs.com/14751671/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

74. http://manuelhqzi57913.dailyhitblog.com/14780569/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

75. http://emiliokwit02579.develop-blog.com/14976506/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

76. http://fernandobnwf46802.is-blog.com/15072505/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

77. http://lorenzovgrb36803.livebloggs.com/15005558/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

78. http://zanderwgox13579.loginblogin.com/15006504/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

79. http://archerlvfo80246.mdkblog.com/14691261/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

80. http://johnnyjsbk68024.mybuzzblog.com/14656970/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

81. http://gunnertclt01467.newbigblog.com/14780137/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

82. http://andrehuht13692.thenerdsblog.com/14569953/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

83. http://brookswgpy13579.theobloggers.com/15031929/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

84. http://griffinvenw02568.topbloghub.com/15040121/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

85. http://cesarfpyh57903.ttblogs.com/14677995/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

86. http://troyrqcn81470.vblogetin.com/14596193/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

87. http://israeludmv02468.win-blog.com/15101959/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

88. http://beautcmu02468.worldblogged.com/14734085/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

89. http://jaidenvenw03469.yomoblog.com/15033960/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

90. https://emiliofoxg46802.digiblogbox.com/35912334/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

91. https://troykzoc47037.bloginwi.com/44898399/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

92. https://erickajsb35791.jaiblogs.com/36225155/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

93. https://lorenzoqajs91357.blogzag.com/55123261/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

94. https://franciscoanbo81470.imblogs.net/60059905/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

95. https://claytoneoen79135.look4blog.com/49853768/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

96. http://mylesrbkt91357.blogstival.com/32696094/
 

97. http://rylanpzir91357.designi1.com/32117683/
 

98. http://collinrajs91357.ivasdesign.com/32482303/
 

99. http://kameronenwf46802.link4blogs.com/32593474/
 

100. http://andylylw24702.mybloglicious.com/32217099/
 

101. http://garretttbkt02468.review-blogger.com/32318423/
 

102. https://spencerzjtc35791.blognody.com/12918134/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

103. http://elliotoyhq81247.post-blogs.com/32443885/
 

104. https://jaredmwfo89235.blogsumer.com/13010248/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

105. https://rylanvgrd46913.jts-blog.com/12792315/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

106. https://mylesqziq81246.rimmablog.com/12881011/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

107. https://andyjwiv14692.bloggazza.com/12870887/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

108. https://trevorfoyg57913.blogaritma.com/12797111/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

109. https://kamerondnve46802.shoutmyblog.com/12747110/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

110. https://gregoryoyhq80246.bcbloggers.com/12843438/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

111. https://paxtonakud35791.blogcudinti.com/12869554/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

112. https://elliotoxgp70236.iyublog.com/12758232/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

113. https://felixdnwf46802.verybigblog.com/12746193/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

114. https://louishqai57913.activosblog.com/12765986/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

115. https://troydmve36791.p2blogs.com/12794264/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

116. https://shanefoyh57036.theblogfairy.com/12754863/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

117. https://zanderwfox13579.vidublog.com/12764360/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

118. https://angeloxlyl70369.oblogation.com/12752093/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

119. https://edgarlveo79145.gynoblog.com/12927878/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

120. https://rowanzmyl79257.laowaiblog.com/12801680/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

121. https://zaneylyk70368.angelinsblog.com/12705809/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

122. https://felixbktc35791.bloggadores.com/12767782/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

123. https://dominickmven79135.humor-blog.com/12756861/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

124. https://jeffreyclud35791.thekatyblog.com/12630866/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

125. https://damienwfox13579.blogspothub.com/12750442/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

126. https://dominicktgtf58136.idblogmaker.com/12743289/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

127. https://beaurajs91357.blogdemls.com/12741192/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

128. https://fernandocluc35791.ageeksblog.com/12723203/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

129. https://lukasxlwi68146.blogunteer.com/12721664/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

130. https://josueclvd35701.life3dblog.com/12706169/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

131. https://finntclu02468.therainblog.com/12911471/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

132. https://dallasbktc35791.ltfblog.com/12931634/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

133. https://angelooxgp80236.boyblogguide.com/12865697/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

134. https://louisgpyg57803.blogmazing.com/12713595/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

135. https://jasperoxgp80246.blogars.com/12883757/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

136. https://eduardotdmv09135.thechapblog.com/12719633/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

137. https://chancewfox13579.blogsvirals.com/12925096/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

138. https://codyrajt02468.glifeblog.com/12719579/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

139. https://claytonclud35791.losblogos.com/12887630/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

140. https://lukasaugq91368.estate-blog.com/12709561/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

141. https://lorenzorajs91357.prublogger.com/12716345/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

142. https://rafaelkvgq81368.blogdomago.com/12807347/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

143. https://tysonfoxg57913.bloguerosa.com/12716904/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

144. https://tysonfoxg58025.daneblogger.com/12723971/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

145. https://juliusmvem79135.goabroadblog.com/12716706/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

146. https://zanesbkt91357.popup-blog.com/12689608/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

147. https://israeludmv02468.blogozz.com/12708288/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

148. https://titusjuem79135.activablog.com/12709754/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

149. https://andersonktck68024.bloggazzo.com/12710635/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

150. https://lukasfpyh57913.ssnblog.com/12682233/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

151. http://caidendmvd35791.aboutyoublog.com/13815143/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

152. http://remingtonpzir90357.blog2news.com/14005034/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

153. http://tysongpyh57912.blog4youth.com/13632005/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

154. http://rafaelvjvh68146.blog5star.com/14029380/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

155. http://lorenzorajr91357.blogdun.com/13976367/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

156. http://keeganuenv02468.bloggactif.com/14566722/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

157. http://rowanudmv03579.blogginaway.com/14065268/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

158. http://dantenxgp80246.blogolenta.com/14412904/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

159. http://israelclud35791.blogripley.com/14108215/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

160. http://johnnykudm79135.blogsmine.com/12274761/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

161. http://cruzhqzh57913.blogsuperapp.com/13952477/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

162. http://jasperrcmw13680.dgbloggers.com/13822240/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

163. http://cesarfpyh57913.dreamyblogs.com/13801828/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

164. http://stephenbnxi79246.frewwebs.com/14027600/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

165. http://lorenzoraks91357.howeweb.com/13953406/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

166. http://edgarjsbj68024.idblogz.com/13717331/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

167. http://waylonwgox13579.izrablog.com/11054093/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

168. http://eduardoeqdp81369.kylieblog.com/13777482/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

169. http://emiliofpyh57913.luwebs.com/14037996/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

170. http://shanefoxg47802.myparisblog.com/12693737/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

171. http://donovanjvgr92570.slypage.com/14181804/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

172. http://sergiomwfo79135.theideasblog.com/12603380/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

173. http://elliotpyhq80246.webbuzzfeed.com/14005767/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

174. http://emiliokxjw14792.webdesign96.com/13883022/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

175. http://beckettvenv03469.59bloggers.com/13795165/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

176. http://landenhqzi57969.bligblogging.com/14310292/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

177. http://martinajsa24680.thelateblog.com/14186673/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

178. http://paxtonzira24680.actoblog.com/14112925/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

179. http://kylergpyh24680.blog-mall.com/14233015/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

180. http://charlieqzir91357.blogs100.com/14026772/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

181. http://trevorenwf46802.blogofchange.com/14266918/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

182. http://gunnerteqa24681.spintheblog.com/14390546/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

183. http://trentonludl79125.dailyblogzz.com/14238895/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

184. http://hectorhqzi57913.blogvivi.com/14549232/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

185. http://titushqzi57913.bloginder.com/14860820/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

186. http://fernandokvfn79135.blogdal.com/14846754/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

187. http://knoxvivh68146.get-blogging.com/15201787/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

188. http://jaidentdmv02468.targetblogs.com/15157233/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

189. http://johnathanjsbk68024.bleepblogs.com/15216396/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

190. https://andyfoxg46902.activoblog.com/11427402/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

191. https://reidbktc35803.blogoxo.com/11423576/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

192. https://devinxhqy13579.elbloglibre.com/11411390/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

193. https://zanderwfpx13579.blog-ezine.com/11410459/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

194. https://holdenjsbk68024.blogscribble.com/11409508/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

195. https://johnathanshtg58136.madmouseblog.com/11406605/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

196. https://knoxkufp81358.ja-blog.com/11340840/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

197. https://marioclud36792.blogtov.com/11414346/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

198. https://cruznamy25815.digitollblog.com/11400588/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

199. https://raymondzira24680.blazingblog.com/11405938/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

200. https://jaidentckt91357.creacionblog.com/11417699/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

201. https://chancewfox13579.tusblogos.com/11375182/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

202. https://jasperoxgp80246.blogchaat.com/11399862/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

203. https://cristianenwf46802.dm-blog.com/11390935/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

204. https://ricardobuja47147.smblogsites.com/11398010/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

205. https://judahblud36802.weblogco.com/11409393/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

206. https://johnnypcoa36814.blogdeazar.com/11409008/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

207. https://zaneqziq80347.ourcodeblog.com/11418080/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

208. https://jeffreyfrdp81368.eedblog.com/11408543/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

209. https://cesarnamz25803.theisblog.com/11555811/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

210. https://andresylyl70358.blog2freedom.com/11400551/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

211. https://zaneqzir81357.bloggip.com/11394038/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

212. https://chanceanyj69246.qodsblog.com/11414055/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

213. https://johnnyktcl68024.liberty-blog.com/11409954/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

214. https://finnuenw13579.blogpayz.com/11404302/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

215. https://garrettueox13681.techionblog.com/11417818/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

216. https://codyqajr91357.buyoutblog.com/11399230/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

217. https://edwinludm79135.blogitright.com/11414814/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

218. https://trentonlucl68134.blogunok.com/11565902/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

219. https://finnscmv02469.blog-eye.com/11418432/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

220. https://holdenoxgp80246.blogdosaga.com/11422369/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

221. https://traviskykv13691.blogpixi.com/11581269/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

222. https://milooxgp80246.azzablog.com/11424865/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

223. https://israelwfox13579.snack-blog.com/11425255/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

224. https://andersonjsbk68024.fare-blog.com/11421055/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

225. https://arthurueow13579.anchor-blog.com/11419349/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

226. https://stephenzira24680.blogsvila.com/11420081/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

227. https://archerrerd47025.wssblogs.com/11412288/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

228. https://kylermzlx24792.blogdanica.com/11426192/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

229. https://emilianojwkx25703.bloggerchest.com/11429614/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

230. https://marcozlxh57024.tkzblog.com/11420896/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

231. https://donovannamw13681.like-blogs.com/11397005/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

232. https://claytonhseq91469.onzeblog.com/11430864/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

233. https://zaneqziq80347.ziblogs.com/11430346/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

234. https://trevoreoxf46802.blog-kids.com/11443743/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

235. https://trentonpzjs91357.answerblogs.com/11449150/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

236. https://landeniraj58013.nizarblog.com/11457421/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

237. https://titusnxgq80246.wizzardsblog.com/11465291/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

238. https://travisxgpy13579.sharebyblog.com/11458333/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان
 

239. https://dominicktclu02468.tokka-blog.com/11490652/آموزش-برنامه-نویسی-برای-کودکان-و-نوجوانان

 

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

کلاس های تابستانی1

زبان های اسکریپت دقیقا برعکس کلاس های تابستانی هستند. آنها اغلب تفسیر می شوند، به این معنی که کد آنها به جای گذراندن یک فرآیند کامپایل در یک برنامه، در لحظه اجرا می شود. زبان های توسعه وب اغلب زبان های برنامه نویسی هستند.

زبان های نشانه گذاری دقیقاً زبان های برنامه نویسی نیستند، اما برای توسعه وب استفاده می شوند. اینها برچسب های قابل خواندن توسط انسان هستند که برای قالب بندی یک سند استفاده می شوند.

زبان‌های توسعه وب در ایجاد وب‌سایت‌ها، هم در فرانت‌اند و هم در پشت‌اند، تخصص دارند.

زبان های فرانت اند (یا سمت کلاینت) یک وب سایت را در مرورگر کاربر تغییر می دهند. به عنوان مثال، کلیک کردن بر روی چیزی در وب سایت و تولید یک انیمیشن نتیجه برنامه نویسی frontend مانند CSS، HTML5 و JavaScript است. معمولاً با ترکیبی از همه این زبان ها تولید می شود.

زبان های پشتیبان (یا سمت سرور) کلاس های تابستانی یک سایت را در سمت سرور یا برنامه تغییر می دهند. به عنوان مثال، ارسال داده های فرم یا تغییر چیزی در پایگاه داده از برنامه نویسی باطن می آید.

همچنین لازم به ذکر است که بسیاری از افراد از اصطلاح "زبان های برنامه نویسی" برای اشاره به کل زبان های برنامه نویسی استفاده می کنند. زبان برنامه نویسی یک زبان برنامه نویسی تخصصی است، اما همه زبان های برنامه نویسی زبان برنامه نویسی نیستند.

همه زبان‌هایی که در زیر توضیح داده می‌شوند، به معنای دقیق زبان برنامه‌نویسی نیستند، اما همه آنها برای ایجاد کد استفاده می‌شوند.زمان شروع!آیا می خواهید یک توسعه دهنده باشید؟ 👩💻 در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد زبان های برنامه نویسی بدانید و اینکه کدام یک برای مسیر شغلی شما بهترین است

برای توییت کلیک کنیدHTML و CSSلوگوهای HTML5 و CSS3 لوگوهای HTML5 و CSS3

در حالی که HTML و CSS از نظر کلاس های تابستانی فنی ایرانیان سایبر زبان های برنامه نویسی نیستند، HTML5 و CSS3 برای شروع حرفه ای به عنوان یک توسعه دهنده وب فرانت اند ایده آل هستند. این دو بلوک‌های سازنده هر صفحه وب را تشکیل می‌دهند: HTML محتوای یک صفحه را ساختار می‌دهد، CSS استایل را ایجاد می‌کند و آن ساختار را تغییر می‌دهد.

HTML و CSS یک نقطه شروع عالی برای هر توسعه دهنده جوانی است. HTML یک زبان نشانه گذاری آسان برای یادگیری است، CSS شما را کمی بیشتر به چالش می کشد، اما یادگیری آن خیلی سخت تر نیست.پلت فرم توسعه وب Frontend.رفع HTML ساده است. حتی CSS نیز نسبتاً ساده است.

محبوبیت شماره 12 در رتبه بندی بهترین زبان هاسال 2019 IEEE. مورد علاقه 54٪ از توسعه دهندگان StackExchange در سال 2020.طبق PayScale، میانگین حقوق 64 هزار دلار در سال. همچنین نگاهی به میانگین حقوق یک طراح وب بیاندازید.

مزایا عملا ضروری است که یک توسعه دهنده کلاس های تابستانی وب ظاهری باشید. یادگیری بسیار آسان، حتی برای کسانی که تجربه برنامه نویسی ندارند. محبوبیت قابل توجه آن یافتن منابع رایگان را آسان می کند. به خوبی در همه دستگاه ها پشتیبانی می شود.

معایب آن حقوق بالا را برای شما تضمین نمی کند زیرا برای همه مشاغل به عنوان یک توسعه دهنده وب ظاهری الزامی است. مشکلات سازگاری بین مرورگرها همیشه جای نگرانی است.جاوا اسکریپت لوگوی انجمن جاوا اسکریپت لوگوی انجمن جاوا اسکریپت

اگرچه HTML و CSS برای توسعه دهندگان وب فرانت اند ضروری است، جاوا اسکریپت یکی از محبوب ترین زبان ها است. در حالی که HTML ساختار را ایجاد می کند و CSS سبک را ایجاد می کند، جاوا اسکریپت عملکردهای پیشرفته سمت کلاینت را به یک صفحه وب اضافه می کند.

برخلاف HTML و CSS، جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی و برنامه نویسی واقعی است. این بدان معنی است که می توان کارهای بیشتری با آن انجام داد، اما یادگیری آن نیز کمی دشوارتر است. با این حال، اگر می خواهید چیزی بیش از یک صفحه مسطح ایجاد کنید، قطعا باید جاوا اسکریپت را بدانید.

پلتفرم برنامه نویسی Frontend. به ندرت برای توسعه کلاس های تابستانی موبایل یا توسعه نرم افزار استفاده می شود.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

برنامه های کاربردی وب مفاهیمی دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد از مهندسی نرم افزار، برنامه نویسی سیستم ها و امنیت کامپیوتر را ادغام می کنند. امنیت را از طریق توسعه وب آموزش می دهد، و دانش آموزان را قادر می سازد تا برنامه های کاربردی وب مدرن را طراحی، استقرار، مقیاس، حمله و دفاع کنند. اطلاعات دوره: 3 ساعت در مقطع کارشناسی. 4 ساعت فارغ التحصیلی استفاده گسترده از کامپیوتر مورد نیاز است. پیش نیاز: اعتبار یا ثبت نام همزمان در CS 341.

CS 485. برنامه نویسی سیستم عامل های شبکه ای. 4 یا 5 ساعت

مفاهیم، ​​طراحی و برنامه نویسی سیستم های چند فرآیندی و توزیع شده؛ ارتباطات بین فرآیندی؛ تحمل خطا؛ معناشناسی برنامه نویسی توزیع شده تکالیف برنامه نویسی و پروژه مورد نیاز است. دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد اطلاعات دوره: 4 ساعت در مقطع کارشناسی. 5 ساعت فارغ التحصیلی قبلاً به عنوان EECS 471 فهرست شده است. پیش نیاز(های): CS 385.

CS 486. طراحی و پیاده سازی سیستم عامل ایمن. 3 یا 4 ساعت.طراحی سیستم عامل؛ پیاده سازی هسته سیستم عامل؛ کدنویسی و سیستم های امن؛ ماشین های مجازی؛ برنامه نویسی گسترده به زبان سیستمی مانند C. اطلاعات دوره: 3 ساعت در مقطع کارشناسی. 4 ساعت فارغ التحصیلی استفاده گسترده از کامپیوتر مورد نیاز است. پیش نیاز: اعتبار یا ثبت نام همزمان در CS 385. و اعتبار یا ثبت نام همزمان در CS 450 یا رضایت مربی.

CS 487. ساختن سیستم های کامپیوتری ایمن. 3 یا 4 ساعت.

ساخت و برنامه نویسی سیستم های امن محافظت از سیستم ها در برابر تهدیدات و کاهش آسیب پذیری ها؛ شامل برنامه، هاست و امنیت شبکه است. اطلاعات دوره: 3 ساعت در مقطع کارشناسی. 4 ساعت فارغ التحصیلی استفاده گسترده از کامپیوتر مورد نیاز است. پیش نیاز: درجه C یا بهتر در CS 385. و مقام ارشد یا بالاتر. یا رضایت مربی

CS 489. انسان تقویت کننده دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد. 3 یا 4 ساعت.

مطالعه فناوری های افزایش توانمندی های انسانی؛ محدودیت ایرانیان سایبر های انسانی؛ ایمپلنت ها و فناوری های پوشیدنی؛ ایمپلنت؛ رابط های مغز و کامپیوتر؛ اسکلت بیرونی؛ حسگرها و شبکه ها شامل کار پروژه می باشد. اطلاعات دوره: استفاده گسترده از کامپیوتر مورد نیاز است. پیش نیاز: مقام ارشد یا بالاتر. یا رضایت مربی؛ یا فوق لیسانس ارتباطات یا روانشناسی.

CS 491. سمینار. 1-4 ساعت.

موضوعات مورد علاقه متقابل برای اعضای هیئت علمی و گروهی از دانشجویان. همانطور که توسط بولتن بخش یا جدول زمانی اعلام شده است ارائه می شود. اطلاعات دوره: ممکن است تکرار شود. قبلاً به عنوان EECS 491 فهرست شده است. پیش نیاز(های): رضایت مربی.

CS 493. مشکلات خاص. دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد 2-4 ساعت.

مشکلات خاص یا خواندن با هماهنگی ویژه با دانشکده. اطلاعات دوره: قبلاً به عنوان EECS 493 ذکر شده بود. هیچ اعتبار فارغ التحصیلی برای رشته های علوم کامپیوتر وجود ندارد. پیش نیاز: رضایت استاد.

CS 494. موضوعات خاص در علوم کامپیوتر. 1-4 ساعت.

موضوعات علوم کامپیوتر چند رشته ای برای سالمندان و دانشجویان کارشناسی ارشد که از ترم به ترم بسته به علایق دانشجو و مربی فعلی متفاوت است. اطلاعات دوره: 1 تا 3 ساعت در مقطع کارشناسی; 2 تا 4 ساعت فارغ التحصیلی پیش نیاز: رضایت استاد.

CS 499. سمینار توسعه حرفه ای. 0 ساعت

به سالمندان فارغ التحصیل اطلاعاتی در مورد مسیرهای شغلی آینده دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد ارائه می شود و اطلاعاتی در مورد برنامه ای که برای اهداف ارزیابی استفاده می شود ارائه می دهد. دانش‌آموزان به عنوان بخشی از این دوره در آزمون اصلی CS شرکت می‌کنند. اطلاعات دوره: فقط نمره رضایت بخش/غیر رضایت بخش. پیش نیاز: فقط برای سالمندان باز است. و تایید اداره باید در آخرین ترم تحصیلی دانشجو گرفته شود. سطح بالا: کدنویسی Bootcamps 101

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

کمپ  لیست انواع کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان مدرسه راک.

بهترین های بیتلز (9 صبح تا 3 بعد از ظهر از 6 تا 10 ژوئن) 10 تا 17 سال، 295 دلار

پاپ پانک! (9 صبح تا 3 بعد از ظهر 20 تا 2 لیست انواع کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان 4 ژوئن) 10 تا 17 سال، 295 دلار

Pop Legends (9 صبح تا 3 بعد از ظهر 27 ژوئن - 1 ژوئیه) 10-17 سال، 295 دلار

همه چیز درباره بلوز (9 صبح تا 3 بعد از ظهر از 25 تا 29 ژوئیه) 10 تا 17 سال، 295 دلار

کمپ Rock 101 (مبتدیان) (9 صبح تا 2:30 بعد از ظهر جل لیست انواع کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان سه 1: 13 تا 17 ژوئن؛ جلسه 2: 18 تا 22 ژوئیه) 8 تا 13 سال، 295 دلار

کمپ تازه کارها (9 صبح تا 2:30 بعد از ظهر جلسه 1: 13 تا 17 ژوئن: جلسه 2: 18 تا 22 ژوئیه) 6 تا 8 سال، 239 دلار

اردوی نیم روزی درام/پرکاشن (جلسه 1: 9 صبح تا ظهر جلسه 2: 1-4 بعد از  لیست انواع کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان ظهر از 11 تا 15 ژوئیه) 9-16 سال، 189 دلار

 

هنرهای استودیویی  لیست انواع کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان برای رقصندگان

1234 راکی ​​هیل جاده

 

کمپ هنری و باله پری دریایی کوچک (9 صبح تا 1 بعد از ظهر 20 تا 24 ژوئن) 5 تا 11 سال، 175 دلار

کمپ تئاتر موزیکال (9 صبح تا 2 بعد از ظهر 13 تا 17 ژو لیست انواع کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان ئن) 8 تا 16 سال، 225 دلار

صبح تا 5 بعدازظهر از 6 تا 8 ژوئن) در حال افزایش سطح VI تا پیشرفته، 175 دلار. تجربه رقص الزامی ا لیست انواع کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان ست کلاس های باله و تکنیک معاصر و کاوش در رقص.

کارگاه آموزشی سه هفته ای تنوع در رقص (9 صبح تا 1:30 بعد از ظهر دوشنبه - پنجشنبه. 27 ژوئن - 7 ژوئیه و 1 لیست انواع کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان 8 ژوئیه تا 21 ژوئیه) ارتقاء سطح IV از طریق Advanced، باید یک رقصنده با تجربه باشد، 175 دلار. کلاس های باله، پوینت، واریاسیون، هورتون، معاصر، یوگا، فلامنکo، رقصنده کشش و تهویه.

A لیست انواع کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان tlanta Dance Company Guest Intensive (9 صبح تا 4 بعد از ظهر از 11 تا 15 ژوئیه) ارتقاء سطح VI از طریق پیشرفته، تجربه رقص مورد نیاز، 75 دلار در روز یا 275 دلار برای جلسه. دارای کلاس های گسترده ای در باله، پوینت، فرآیند معاصر و خلاق با تمرکز بر توسعه هنر فردی در هر رقصنده.

 

0. http://eduardozjsb24680.pages10.com/--45927337
 

1. http://andydmve46802.ampblogs.com/--46054100
 

2. http://keegantclu02468.blogocial.com/--44225306
 

3. http://elliotsclu02468.onesmablog.com/--48474274
 

4. http://trentonsgwl70370.blogolize.com/--48984230
 

5. http://johnnypcpc47925.bloguetechno.com/--44800582
 

6. http://beaurajs91357.shotblogs.com/-24468748
 

7. http://augustwfpx13579.tribunablog.com/-24682235
 

8. http://cruzhqzi57913.blogzet.com/-25244150
 

9. http://travisxhqy23689.blogminds.com/-8679815
 

10. http://holdenhraj57913.suomiblog.com/-25835330
 

11. http://elliottsbks91357.pointblog.net/--49028535
 

12. http://kylerhraj68024.full-design.com/--52361192
 

13. http://travisldsg59147.tinyblogging.com/--51564403
 

14. http://sergiorfsf58146.thezenweb.com/--46369737
 

15. http://angelooyhp80246.ampedpages.com/--37962486
 

16. https://zionykvg47813.blog5.net/51609227/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

17. https://augustvfnw13579.affiliatblogger.com/61449083/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

18. https://louisgmzi57013.diowebhost.com/64967851/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

19. https://spencerguiu14792.fitnell.com/50501857/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

20. https://gunnertclu02468.dbblog.net/41147455/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

21. https://rylanfuht14692.ezblogz.com/41250428/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

22. https://fernandofsdm79135.designertoblog.com/40836586/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

23. https://spencerwgpn79135.blogs-service.com/40900271/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

24. https://emiliofpyh57913.bluxeblog.com/41487850/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

25. http://emilioenwf46802.articlesblogger.com/32805468/
 

26. http://knoxgpyg57803.arwebo.com/32741330/
 

27. http://paxtonajsb25691.blogerus.com/32779590/
 

28. http://donovanfpyg46902.bloggin-ads.com/32920412/
 

29. http://caidendmvd45801.blogpostie.com/32790966/
 

30. http://remingtonnxgp80246.blogprodesign.com/32566841/
 

31. http://rowanvfox13579.blogdigy.com/-24571915
 

32. http://spencerwfpy13679.mybjjblog.com/-24880446
 

33. http://lukasugrb36802.tblogz.com/-25191676
 

34. http://titusfoxf46802.uzblog.net/-25015216
 

35. http://claytonerdp80358.canariblogs.com/-26131854
 

36. https://andrespziq80246.qowap.com/69423060/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

37. https://beausbkt03570.blog2learn.com/57745351/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

38. https://raymondzira24680.jiliblog.com/68569208/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

39. https://simonrajs91358.dsiblogger.com/41241716/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

40. https://knoxfoxg57813.ka-blogs.com/63767622/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

41. https://andyfpqy13579.getblogs.net/40911950/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

42. https://shaneenwf46802.blogofoto.com/41090140/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

43. https://charlierzjr91357.timeblog.net/46238588/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

44. https://archerktcl68024.acidblog.net/41022520/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

45. https://claytoncmve46802.fireblogz.com/40827490/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

46. https://elliotnwgo80246.aioblogs.com/63991417/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

47. https://tysoniscl68024.xzblogs.com/52033002/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

48. https://caideniwjw14792.free-blogz.com/57323302/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

49. https://zandervfox13579.widblog.com/64547736/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

50. https://holdenqfre47035.collectblogs.com/56190272/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

51. http://emilianoxhqy13579.isblog.net/-27796784
 

52. http://brooksvenw12478.blogdon.net/-26865113
 

53. http://mariojwju13692.blogkoo.com/-29776866
 

54. http://edgarjtcl69035.alltdesign.com/-30783642
 

55. http://kylerhraj67913.amoblog.com/-32300209
 

56. http://felixbktb35791.total-blog.com/-35733632
 

57. http://felixeoxg46802.blog-gold.com/14898363/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

58. http://rowanvfow13579.ambien-blog.com/14884735/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

59. http://finntclu02468.atualblog.com/14771006/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

60. http://elliottueox13579.blog-a-story.com/14835296/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

61. http://louisnxgp80246.blogacep.com/14390547/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

62. http://brooksyjsb25781.blogadvize.com/14932949/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

63. http://holdenpcoa35813.bloggerbags.com/14470137/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

64. http://keeganudnv02468.bloggerswise.com/14831414/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

65. http://caidenenwe46802.bloggosite.com/14918232/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

66. http://caidenclud35791.blogoscience.com/14826653/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

67. http://rowanzmzl70369.blogproducer.com/14954834/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

68. http://augustwgox13579.blogrelation.com/14840895/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

69. http://rylanpzir91357.blogrenanda.com/14915915/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

70. http://andyfoyg46902.blogsidea.com/14979690/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

71. http://knoxgpyg56912.blogthisbiz.com/14706631/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

72. http://jeffreyaktb35790.blue-blogs.com/14798610/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

73. http://devinbmwe46802.csublogs.com/14701324/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

74. http://manuelzjsa24680.dailyhitblog.com/14731090/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

75. http://deanqzjs91803.develop-blog.com/14926461/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

76. http://jasperolud36892.is-blog.com/15022091/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

77. http://remingtontfuj68135.livebloggs.com/14955764/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

78. http://felixbktb35791.loginblogin.com/14955942/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

79. http://louispzjr91358.mdkblog.com/14642718/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

80. http://andyfpyh58035.mybuzzblog.com/14608375/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

81. http://reidajtb37913.newbigblog.com/14730308/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

82. http://finnymzm70369.thenerdsblog.com/14521383/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

83. http://emilianoxhqz14680.theobloggers.com/14981967/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

84. http://waylonyhqy13579.topbloghub.com/14989721/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

85. http://zionaktc35791.ttblogs.com/14630045/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

86. http://kylerfpyg46902.vblogetin.com/14547588/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

87. http://eduardobktc35791.win-blog.com/15052117/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

88. http://rowanhvht03681.worldblogged.com/14686048/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

89. http://caidendnwf46802.yomoblog.com/14984278/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

90. https://griffinwfpx13579.digiblogbox.com/35863103/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

91. https://connerzmyk79257.bloginwi.com/44853636/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

92. https://lanektcl79135.jaiblogs.com/36176109/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

93. https://sergioludm69024.look4blog.com/49804803/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

94. https://lorenzoxjud46803.imblogs.net/60008940/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

95. http://judahudmu02468.blogstival.com/32654264/
 

96. https://keeganbnwf46813.blogzag.com/55073662/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

97. http://judahudmv03468.designi1.com/32076864/
 

98. http://lanekwht02468.educationalimpactblog.com/32422394/
 

99. http://kamerongqzh57913.ivasdesign.com/32440489/
 

100. http://dominickmwfn79135.mybloglicious.com/32175745/
 

101. http://reidzirz02568.post-blogs.com/32403091/
 

102. http://jasperoyhp80246.review-blogger.com/32276610/
 

103. https://emilianozira24680.blognody.com/12871486/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

104. https://franciscoxhqz24680.blogsumer.com/12963507/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

105. https://mylesqair81257.jts-blog.com/12745296/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

106. https://jeffreyisbk68024.rimmablog.com/12834471/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

107. https://jaredjsbk68024.bloggazza.com/12824012/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

108. https://dantesdpy25803.blogaritma.com/12750150/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

109. https://dominicknwen79135.shoutmyblog.com/12700793/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

110. https://emilioeoxg47813.bcbloggers.com/12796841/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

111. https://emiliofoxf46802.blogcudinti.com/12822870/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

112. https://elliotxkxk70258.iyublog.com/12712204/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

113. https://simonrakt91357.verybigblog.com/12699219/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

114. https://tysonkwjv13570.activosblog.com/12719076/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

115. https://waylonxgqy13679.p2blogs.com/12748155/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

116. https://rivernaoa36914.theblogfairy.com/12707978/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

117. https://gunneraaoa36814.vidublog.com/12717760/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

118. https://kameronfpdo91357.oblogation.com/12705502/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

119. https://shanekxkx24792.gynoblog.com/12881472/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

120. https://cristiancmvd35791.laowaiblog.com/12755204/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

121. https://kylerqzir80246.angelinsblog.com/12659096/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

122. https://rowanudmv02468.bloggadores.com/12720979/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

123. https://sergioixgu14703.humor-blog.com/12710658/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

124. https://shanefpbl79135.thekatyblog.com/12585149/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

125. https://daltonmvem79135.blogspothub.com/12703961/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

126. https://donovangpyh47903.idblogmaker.com/12696214/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

127. https://hectorhqnj68135.blogdemls.com/12694778/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

128. https://jaidenxhtd46914.ageeksblog.com/12676332/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

129. https://ricardoerer93581.blogunteer.com/12675146/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

130. https://troyfpyg47803.life3dblog.com/12659326/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

131. https://martinkxkw24792.therainblog.com/12864667/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

132. https://devindnwf46803.ltfblog.com/12884873/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

133. https://reidyira24680.boyblogguide.com/12819451/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

134. https://mylestdnw13579.blogmazing.com/12667135/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

135. https://kylerhraj57013.blogars.com/12837030/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

136. https://dallasbktc35791.thechapblog.com/12673091/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

137. https://fernandojylx25813.blogsvirals.com/12878428/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

138. https://troyfpyh47803.glifeblog.com/12672896/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

139. https://trentonmwfn79135.losblogos.com/12841222/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

140. https://franciscorbkt91467.estate-blog.com/12662771/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

141. https://tysoneoxg57913.prublogger.com/12669644/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

142. https://trevoreoxg46808.blogdomago.com/12760498/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

143. https://beaurbks91357.bloguerosa.com/12669996/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

144. https://traviswfox13579.daneblogger.com/12677183/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

145. https://devindqcn80368.goabroadblog.com/12670008/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

146. https://martinftem70257.popup-blog.com/12643419/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

147. https://andersonkudl68124.blogozz.com/12661149/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

148. https://felixajsb35791.activablog.com/12662797/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

149. https://gunneramyj69146.bloggazzo.com/12663993/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

150. https://gunnervgra25792.ssnblog.com/12635704/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

151. http://finnsclt91457.aboutyoublog.com/13765193/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

152. http://edwinirbj68024.blog2news.com/13955059/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

153. http://johnathankuen79135.blog4youth.com/13583492/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

154. http://hectorhraj58024.blog5star.com/13980554/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

155. http://waylonxgpy13579.blogdun.com/13926539/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

156. http://zanderblud35791.bloggactif.com/14517105/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

157. http://beauqzjr91357.blogginaway.com/14015195/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

158. http://martinclue46802.blogolenta.com/14363026/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

159. http://landennetf57025.blogripley.com/14058023/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

160. http://donovanfoyg47813.blogsmine.com/12227257/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

161. http://holdenjtcl78034.blogsuperapp.com/13902669/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

162. http://dallasgsck68024.dgbloggers.com/13773313/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

163. http://alexiskudm79135.dreamyblogs.com/13753174/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

164. http://gregorynxgz69135.frewwebs.com/13977700/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

165. http://spencerveow13579.howeweb.com/13903645/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

166. http://martinisbk68024.idblogz.com/13668592/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

167. http://zanderwgpy13589.izrablog.com/11006423/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

168. http://jaredjsbk68024.kylieblog.com/13728333/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

169. http://judahveox13579.luwebs.com/13988298/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

170. http://andylylw14703.myparisblog.com/12645141/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

171. http://holdennalx24792.slypage.com/14133357/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

172. http://donovanfoyg47903.theideasblog.com/12554615/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

173. http://cruzirbj68023.webbuzzfeed.com/13955607/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

174. http://emilianozjsc35791.webdesign96.com/13834335/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

175. http://chancewfpx13579.59bloggers.com/13746907/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

176. http://johnathannyhq80246.bligblogging.com/14260131/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

177. http://johnathanktcl68024.thelateblog.com/14136546/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

178. http://damienxgqz24680.actoblog.com/14063473/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

179. http://messiahkudc47924.blog-mall.com/14183012/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

180. http://finnudmv02569.blogs100.com/13978652/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

181. http://donovanvjvi68136.blogofchange.com/14217122/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

182. http://cesarlzlx25703.spintheblog.com/14340743/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

183. http://andersonktcl68024.dailyblogzz.com/14189776/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

184. http://marioblud35791.blogvivi.com/14498980/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

185. http://johnathanlven79135.bloginder.com/14810067/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

186. http://josuebfgp36802.blogdal.com/14796191/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

187. http://devinzisa24680.newsbloger.com/14902039/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

188. http://charlierblu02468.get-blogging.com/15151620/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

189. http://rowantclt01357.targetblogs.com/15107304/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

190. http://connerrajs91357.bleepblogs.com/15165980/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

191. https://johnnyjsbk68024.activoblog.com/11383860/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

192. https://mylesscmv02579.blogoxo.com/11380055/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

193. https://fernandogqaj57913.elbloglibre.com/11367732/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

194. https://donovangpyh47903.blog-ezine.com/11367025/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

195. https://keeganudnw03569.blogscribble.com/11365596/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

196. https://manuelclvd36892.madmouseblog.com/11363202/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

197. https://mariobkuc35791.ja-blog.com/11297095/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

198. https://beaurajs91357.blogtov.com/11370713/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

199. https://troykxkv13681.digitollblog.com/11356865/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

200. https://kylerhqzh57913.blazingblog.com/11361806/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

201. https://kamerondmve46892.creacionblog.com/11373919/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

202. https://landeniraj58024.tusblogos.com/11332320/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

203. https://dominicknxgp80246.blogchaat.com/11356601/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

204. https://deanpzir91357.dm-blog.com/11347479/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

205. https://manuelbktc35791.smblogsites.com/11354844/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

206. https://andersonluem79135.weblogco.com/11365725/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

207. https://titusgpzi57913.blogdeazar.com/11365455/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

208. https://jaidentcmu02464.ourcodeblog.com/11374044/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

209. https://dallasbltc35781.eedblog.com/11364705/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

210. https://erickfsfs02580.theisblog.com/11512433/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

211. https://felixepak68135.blog2freedom.com/11357163/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

212. https://sergionxgp80246.qodsblog.com/11370492/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

213. https://kylerfoxg46802.liberty-blog.com/11365842/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

214. https://gunneruemv03579.blogpayz.com/11360358/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

215. https://griffinhsep91468.techionblog.com/11374082/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

216. https://eduardobkwg57913.buyoutblog.com/11355225/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

217. https://lorenzowjwi69258.blogitright.com/11370687/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

218. https://alexisludm79124.blogunok.com/11522493/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

219. https://cesarenwf46802.blogdosaga.com/11378420/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

220. https://beauqzir90346.blogpixi.com/11537802/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

221. https://erickakud35791.azzablog.com/11381174/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

222. https://manuelblud45892.snack-blog.com/11381573/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

223. https://franciscovgsb35802.fare-blog.com/11377706/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

224. https://emilianozjsb25791.anchor-blog.com/11375468/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

225. https://raymondbktc35791.blogsvila.com/11376279/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

226. https://riverobzo91469.blogdanica.com/11382364/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

227. https://milotgsd36803.bloggerchest.com/11385682/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

228. https://elliotpbny25803.tkzblog.com/11377128/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

229. https://sethxgpy13579.like-blogs.com/11353702/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

230. https://jeffreycmve46802.onzeblog.com/11386932/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

231. https://hectorhqzi57013.ziblogs.com/11386923/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

232. https://sethxhqy14579.blog-kids.com/11399633/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

233. https://keeganudmv02468.answerblogs.com/11405085/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

234. https://kamerondmve46802.sharebyblog.com/11414945/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

235. https://reidajtb35791.wizzardsblog.com/11421665/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان
 

236. https://erickdpbl79247.tokka-blog.com/11446364/لیست-انواع-کلاس-های-تابستانی-برای-کودکان

  • javad salehi