یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

۲۵ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چرا یک فصل SLS را در مدرسه کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان خود شروع کنید؟

دانشجویان پیشرو دانشجویان ، همسالان خود را برای انتخاب سالم تحت تأثیر قرار می دهند. آنها توسط SLS آموزش دیده اند تا همسالان خود را درگیر انتخاب مثبت ، تعامل و آموزش دهند. مشاوران دانشکده از فصل "دانشجویان پیشرو دانشجویی" خود راهنمایی و پشتیبانی می کنند.

فعالیت های فصل شامل توسعه رهبری ، آگاهی از مصرف مواد مخدر و الکل ، مهارت های مقاومت ، ایمنی شخصی ، آموزش همسالان ، قلدری ، پیشگیری از خشونت ، آگاهی از خودکشی ، خدمات کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان ، استفاده از کمربند ایمنی ، رانندگی ایمن و آگاهی جامعه / محیط است.

الگوهای SLS دبیرستان آموزش دیده در "مهارت های مقاومت در برابر همسالان" به دانش آموزان کلاس چهارم و پنجم آموزش می دهند که چگونه "نه" را در شرایط فشار همسالان بگویند. (از سال 1986 ، بیش از 260300 جوان مهارتهای مقاومت را از 16000 همسال SLS آموخته اند). سه درس تعاملی برای دانش آموزان دوره راهنمایی در مورد کلاس تابستانی ایرانیان سایبر برای کودکان و نوجوانان سوuse مصرف مواد ، قلدری و بهداشت توسط رهبران SLS دبیرستان ارائه شده است.

BBYO مهمترین جنبش تکثرگرای نوجوان یهودی است که آرزو دارد نوجوانان یهودی بیشتری را در تجارب معنادار یهودیان شرکت دهد. همانطور که در ارزشهای اصلی ما بیان شده است ، BBYO از نوجوانان یهودی با هر زمینه ، وابستگی فرقه ای ، جنسیت ، نژاد ، گرایش جنسی یا وضعیت اقتصادی - اقتصادی ، از جمله کسانی که دارای طیف وسیعی از کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان توانایی های فکری ، عاطفی و جسمی هستند ، استقبال می کند.

 

با شبکه ای از صدها فصل در سراسر آمریکای شمالی و در 56 کشور در سراسر جهان ، BBYO سالانه به نزدیک 70،000 نوجوان می رسد و به عنوان بزرگترین و ارزشمندترین بستر جامعه یهودیان برای کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان ارائه تجربیات سرگرم کننده ، معنی دار و مقرون به صرفه است که ارتباط پایدار با مردم یهود.

 

درباره اقدامات ایمنی و بهداشتی BBYO COVID-19 بیشتر بدانید تعهد BBYO برای ساختن و تداوم عملکرد ضد نژادپرستی را بخوانید

بسیاری از خانواده های دارای فرزند کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان اوتیسم از تابستان می ترسند. طبق معمول ، تغییر در اوقات فراغت و تغییر در رفتار اوتیسم معمولاً حالات خانوادگی را شکل می دهد. اگرچه هر کودک مبتلا به اوتیسم متفاوت است ، اما هر یک از این فعالیت ها می تواند با نیازها ، تغییرات روزمره و مشکلات رفتاری کودکانی که دارای مشکلات عاطفی یا خواسته ای هستند سازگار باشد کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان. حتی بهتر ، آنها می توانند با خواهر و برادر خود سرگرم شوند!

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

آمادگی برای مدرسه ، فعالیت های آموزشی

رقص مشاوره کودک و نوجوان رقص انگلیسی استودیوی تئاتر کارگاه خلاقیت

ماساژ برای کودکان از یک تا 17 سال

ماساژ تأثیر مفیدی در رشد کودک دارد ، اجازه  حرکت فعال را می دهد ، به طور کامل و به موقع باعث تقویت و تحریک بافت عضلانی می شود. ماساژ عمومی بدن باعث تقویت سیستم ایمنی بدن ، تسریع بهبودی بعد از ARVI می شود و برای پیشگیری از اسکولیوز و صافی کف پا توصیه می شود.

 مشاوره روانشناس کودک

 مشاوره روانشناسی برای نوجوانان

 مشاوره گفتاردرمانگر. گفتاردرمانگر برای کودک

 مرکز گفتار: اختلالات گفتاری ، OHR ، ZRR ، آلالی مشاوره کودک و نوجوان ا ، دیس آرتریا ، دیسالیا ، نارساخوانی ، دیس گرافی

آموزش روانشناسی برای کودکان و بزرگسالان:

 آموزش پسران و دختران مشاوره کودک و نوجوان 15-17 ساله "در آستانه بزرگسالی".

 ماساژ برای کودکان و نوجوانان

 آموزش ارتباطی برای کودکان 6-8 ساله ایرانیان سایبر "به مدرسه با شادی"

 آموزش تأثیر مثبت بر کودک

 آموزش صلاحیت ارتباطی برای نوجوانان 12-14 ساله.

آموزش ارتباطی برای کودکان 5-6 ساله.

 آموزش ارتباطات برای نوجوانان 9-12 ساله

آموزش بازی اصلاحی برای کودکان در شرایط طلاق والدین

 "با کودک دوست شوید!" کارگاه آموزشی خلاقانه برای کودکان و والدین آنها.

 مدرسه استادان کوچک. خلاقیت با والدین.

مشاوره آنلاین برای والدین و فرزندان روانشناسان مشاوره کودک و نوجوان با تجربه کودک و نوجوان. مورد اول رایگان است - هم اکنون ثبت نام کنید.

ما از طریق اسکایپ ، واتس اپ ، زوم و به صورت تلفنی به صورت آنلاین مشاوره می دهیم.

توجه! فقط تا 21 ژوئن ، در رابطه با یازدهمین سالگرد مرکز ، تبلیغ! عجله کنید تا از آن استفاده کنید.

مشاوره آنلاین برای کودکان از 10 سال ، نوجوانان آنلاین ، مشاوره آنلاین برای والدین کودکان در هر سنی

فقط یک مشاوره کودک و نوجوان مشاوره بچه ها و نوجوان هفته ، اولین مشاوره آنلاین روانشناسان کودک و نوجوان باتجربه در سطح اروپا به صورت رایگان

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

برای کودکان و نوجوانان

دامنه کارهای حل شده توسط متخصصان مشاوره کودک و نوجوان ما بسیار زیاد است. به طور سنتی ، متخصصان مرکز در یک رویکرد فردی کار می کنند ، هر دو روش سنتی و ابتکاری را اعمال می کنند ، و در صورت لزوم ، با متخصصان در زمینه های مرتبط مشورت می کنند.

توجه زیادی در مرکز "موسسه خانواده" به کار با کودکان و نوجوانان توجه می شود.

مرکز گفتار برای کودکان و نوجوانان از یک تا 17 سال.

مرکز ما از متخصصان بسیار واجد شرایط استفاده می کند: گفتاردرمانگر ، متخصص آسیب شناسی ، معلمان دبستان و روانشناسان بالینی. یک رویکرد یکپارچه برای حل مشکلات در کودکان و نوجوانان همراه با برخی اختلالات گفتاری ، نارسایی در مدرسه ، مشکلات در ایجاد انگیزه آموزشی پایدار ، مشکلات در برقراری ارتباط با همسالان مشاوره کودک و نوجوان ، بدون شک ، منجر به نتایج مثبت می شود.

تصحیح تلفظ صدا

مشکلات در برقراری ارتباط

کمک به مشکلات در یادگیری در مدرسه

روانشناسی مشاوره کودک و نوجوان برای کودکان و نوجوانان از یک تا 17 سال

روانشناس کودک روانشناسانی که در کار با کودکان و نوجوانان تخصص دارند ، در دو مورد می توانند کمک بزرگی کنند - زمانی که والدین و کودک در حال رشد یک دوره سو mis تفاهم را شروع می کنند ایرانیان سایبر ، و هنگامی که کودک خود در روابط با محیط احساس ناراحتی می کند.

گذراندن دوره های بحران ، افتادن فرزندان در شرایط طلاق والدین ، ​​مشکلات جدی در یادگیری - همه اینها می تواند حساس ترین و آماده ترین والدین را برای هر پدر و مادر دیگری گیج کند. دریغ نکنید که از ما کمک بخواهید ، ما هم از نظر روانشناختی به کودکان و هم به والدین آنها کمک خواهیم کرد.

مشاوره های فردی برای کودکان و نوجوانان

مشاوره خانواده برای مشکلات رابطه

آموزش برای کودکان و نوجوانان

آموزش ها و سمینارها مشاوره کودک و نوجوان برای والدین

کارگاه های خلاقانه برای کل خانواده

مرکز رشد کودکان برای کودکان از یک تا 7 سال.

روانشناس خانواده

مرکز کودکان ما در تاریخ 1 سپتامبر 2015 8 ساله خواهد شد. در طول سال ها ، معلمان یک پایه آموزشی ، بالینی و مادی زیادی جمع کرده اند ، نتایج مثبت زیادی دریافت کرده و همه برنامه ها را جلا داده اند.

کاملاً همه معلمان افرادی مشتاق و علاقه مند به کارشان هستند ، کودکان ، به وضوح درک می کنند که همه کودکان در دوره پیش دبستانی پیشرفت زیادی مشاوره کودک و نوجوان در پیشرفت خود دارند. در این دوره است که فرد "شکل می گیرد". تغییراتی که در یک جوان اتفاق می افتد حیرت انگیز و در عین حال دست نیافتنی است. اما برای رشد توانایی های کودک لازم است که این مشاوره بچه ها و نو جوانان "دست نیافتنی" و "شگفت انگیز" را به موقع درک و درک کنیم

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

 

1. مسابقه طراحی آموزش کلاس رباتیک برای کودکان

تا به حال فکر کرده اید که دبیرستان ها با یک جعبه مواد و شش هفته چه کاری می توانند انجام دهند؟ بهترین. مسابقه طراحی رباتیک یک روش عالی برای کشف این موضوع است. تیم ها باید رباتی را طراحی آموزش کلاس رباتیک برای کودکان کنند که بتواند مجموعه ای از وظایف را در یک بازه زمانی با موفقیت انجام دهد ، و آنها در برابر یکدیگر به رقابت می پردازند.

 

2. برنامه رباتیک آموزشی بوتبال

برنامه رباتیک آموزشی Botball دانش آموزان دبیرستان را به استفاده از کدگذاری و سایر استراتژی های پیچیده AI (هوش مصنوعی) برای ایجاد یک ربات خودمختار به چالش می کشد. آنها فقط حدود هفت هفته آموزش کلاس رباتیک برای کودکان وقت دارند تا ربات خود را برای رقابت با تیم های دیگر آماده کنند.

3. FIRST: مسابقه رباتیک

برای اولین مسابقه رباتیک ، تیم ها یک ربات در اندازه صنعتی طراحی می کنند. اگر چنین کاری بزرگ به نظر می رسد ، بقیه مواردی که همراه با این چالش به وجود می آیند نیز باید چنین باشند: تیم ها با مربیان آموزش کلاس رباتیک برای کودکان حرفه ای کار می کنند ، اقدام به اطلاع رسانی و جمع آوری کمک های مالی در جامعه می کنند و در یک بازی میدانی رو در رو شرکت می کنند.

4. FIRST: چالش فناوری

تیم های چالش FIRST Tech می توانند تا 15 دانش آموز داشته باشند. یک کیت ربات قابل استفاده مجدد وجود دارد که می توانند برای ایجاد رباتی که قادر به رقابت در چالش قالب اتحاد است ، استفاده کنند و آنها برای کمک به آنها با مربیان و مربیان بزرگسال همکاری می کنند.

5. چالش ملی رباتیک

چالش ملی رباتیک به مواد خاصی یا کیت احتیاج ندارد و دانش آموزان باید رباتی بسازند که بتواند در چالش هایی مانند پیچ ​​و خم و نجات رقابت کند. به علاوه ، این مسابقه فقط برای دبیرستان ها نیست. دانشجویان دانشگاه و تحصیلات تکمیلی نیز می توانند شرکت کنند.

 1. رباتیک VEX

مسابقه رباتیک VEX بزرگترین و سریعترین رشد برنامه رباتیک است ، با بیش از 20،000 تیم از 50 کشور در بیش از 1700 مسابقه در سراسر جهان بازی می کنند. این یک مدارس مقرون به صرفه ، مبتنی بر آموزش و تجربه رقابت را برای مدارس و آموزش کلاس رباتیک برای کودکان دانش آموزان فراهم می کند که باعث ایجاد و ایجاد علاقه در زمینه های STEAM می شود.

2. مسابقات بین المللی مهندسی ژنتیک ماشین

رقابت iGem برای دبیرستان هایی که روی م areلفه علمی STEAM متمرکز آموزش کلاس رباتیک برای کودکان شده اند عالی است. این برای دانشجویان علاقه مند به زیست شناسی است و آنها را با استفاده از BioBricks برای ساخت سیستم های مهندسی شده ژنتیکی که سهم مثبتی در جهان دارند ، وظیفه می کند.

 

http://sergiowoev26936.blogolize.com/--39628882

 

http://zionkctj81481.shotblogs.com/-15300404

 

http://lanekjig94051.tribunablog.com/-15507018

 

http://augustizqg70370.blogminds.com/-13411714

 

http://andyrjzq04704.suomiblog.com/-16630961

 

http://landenvndt15825.tinyblogging.com/--41852713

 

http://ricardopkey48371.ampedpages.com/--29355200

 

https://gregoryasja47148.blog5.net/42468284/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://connercska47148.affiliatblogger.com/52217119/

 

http://jeffreyphzq04715.diowebhost.com/55904036/

 

http://elliotttuvu40617.fitnell.com/41285968/

 

https://griffinfwoe59269.dbblog.net/32087941/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://travispibt15937.ezblogz.com/32127970/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://sergioaung71593.designertoblog.com/31699811/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://eduardocdfe84951.blogs-service.com/31806209/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://finnhyqg60370.bluxeblog.com/32357245/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://josuepgxn92603.mpeblog.com/25180361/

 

http://elliottvxyz61738.articlesblogger.com/24966377/

 

http://troyogwm92693.arwebo.com/24926227/

 

http://garrettvwyx51738.blogerus.com/25062252/

 

http://laneqttu49506.bloggin-ads.com/25071001/

 

http://knoxwogy37148.blogpostie.com/25073059/

 

http://gunnerwyzz62738.blogprodesign.com/24892099/

 

http://daltonqrts38494.mybjjblog.com/-16017337

 

http://daltonzqiz37047.tblogz.com/-16035253

 

http://angelodwqj82615.uzblog.net/-15927437

 

http://lanemnmk95050.canariblogs.com/-17028553

 

http://griffinyzaa62839.qowap.com/60253836/

 

http://franciscoevmc58259.jiliblog.com/59783912/

 

https://jasperbtjz47148.getblogs.net/31883719/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://remingtonosuu40516.dsiblogger.com/32150908/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://messiahcaxt27272.blogofoto.com/31977600/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://remingtonzriy37047.ka-blogs.com/54890048/

 

https://gregoryariz37147.acidblog.net/32088453/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://emilianoyacc73849.fireblogz.com/31740986/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://trevorpgxo93603.aioblogs.com/54958171/

 

http://johnnyxofv26936.xzblogs.com/43162904/

 

http://mylesbsjz47147.free-blogz.com/48323392/

 

http://caidennfwm82692.widblog.com/55500701/

 

http://andrekjih95061.collectblogs.com/47255081/

 

http://sergioariy36047.blogdon.net/-17861781

 

http://lanejhdb61505.alltdesign.com/-21661061

 

http://griffinhzrh60471.blog-gold.com/6413713/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://messiahjmno17394.ambien-blog.com/6378862/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://simonewne59269.atualblog.com/6314020/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://beauxabc73839.blog-a-story.com/6352216/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://deanzcdc62728.blogacep.com/6003962/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://archerycec72738.blogadvize.com/6430502/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://caidengjkk06173.bloggerbags.com/6116311/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://jaidenxzaa62738.bloggerswise.com/6354781/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://edgarypgw26036.bloggosite.com/6459788/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://alexisypgx36037.blogoscience.com/6343192/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://remingtonadgg85061.blogproducer.com/6480829/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://rafaelkmoo27283.blogrelation.com/6373253/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://felixofxn82693.blogrenanda.com/6452550/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://milomoon17384.blogsidea.com/6471135/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://andyhjjk06273.blogthisbiz.com/6263404/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://mylessuwv49494.blue-blogs.com/6344918/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://sethjbsi70481.csublogs.com/6184954/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://landenzrhx36037.dailyhitblog.com/6336647/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://marcoyqhx37037.develop-blog.com/6438770/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://juliusxbdf84950.is-blog.com/6471332/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://codyewnd58259.livebloggs.com/6481496/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://lukasewmd59269.loginblogin.com/6404746/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://archerxofv27381.mdkblog.com/6169583/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://kylerskbs14815.mybuzzblog.com/6135851/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://deanyacb73849.newbigblog.com/6233237/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://claytonlqva74073.thenerdsblog.com/6060262/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://daltonasiz47048.theobloggers.com/6462671/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://stephentrol95949.topbloghub.com/6453407/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://charliesvwx50627.ttblogs.com/6179105/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://jaredlmnm16284.vblogetin.com/6073000/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://landenhhgf73839.win-blog.com/6507472/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://simonuwxx51627.worldblogged.com/6241883/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://laneygnv52073.yomoblog.com/6670874/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://raymonddfgg84051.digiblogbox.com/26985260/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://arthuriarh70471.jaiblogs.com/27259937/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://trentonxphx36047.blogzag.com/46080389/

 

http://arthurwneu25926.look4blog.com/40893327/

 

http://martinceef84051.imblogs.net/51012307/

 

http://miloypgw26936.blogstival.com/24867629/

 

http://erickadee83940.designi1.com/24377725/

 

http://ricardocbab62839.educationalimpactblog.com/24690628/

 

http://andreskbr04714.ivasdesign.com/24705927/

 

http://rowankdwn93714.link4blogs.com/24810212/

 

http://kameronwoey49515.mybloglicious.com/24510550/

 

http://holdenbzws27271.post-blogs.com/24669998/

 

http://edwinwnev15926.review-blogger.com/24488920/

 

https://andersonwofv26936.blognody.com/4825060/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://deancukb48158.blogsumer.com/4812618/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://codydulc48259.jts-blog.com/4803242/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://kameronqhzp03604.rimmablog.com/4817135/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://arthurasja47148.bloggazza.com/4813965/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://judahgxod59269.blogaritma.com/4802720/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://cesarpgwn92693.shoutmyblog.com/4781691/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://juliusbulc59260.bcbloggers.com/4791078/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://troyefgg84061.blogcudinti.com/4806780/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://josuephyo03714.iyublog.com/4799165/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://lukasctka48148.blogdiloz.com/4799788/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://zanderyabb72839.verybigblog.com/4782912/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://augustjbsi71481.activosblog.com/4795197/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://felixefed72727.p2blogs.com/4772018/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://franciscokgcx48382.bloggactivo.com/4792357/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://kameronoqqq28383.theblogfairy.com/4793665/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://cruzedbz50616.vidublog.com/4798326/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://johnathanethu86532.oblogation.com/4788725/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://chancekcul82603.gynoblog.com/4782441/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://gregorypsts30627.laowaiblog.com/4778916/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://jaredmnop27283.angelinsblog.com/4769560/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://marcoypgx36937.bloggadores.com/4797382/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://dallasdeee84950.humor-blog.com/4786176/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://jasperbsjz47148.thekatyblog.com/4771672/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://simonuwxy51728.blogspothub.com/4787748/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://trevorwurn05059.idblogmaker.com/4780870/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://franciscojdxs26049.blogdemls.com/4793808/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://beckettizqg60370.ageeksblog.com/4774767/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://zanderjarh70471.blogunteer.com/4769427/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://trevorqhyo93704.life3dblog.com/4769716/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://eduardokbsi71481.therainblog.com/4767376/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://sethmevl82592.ltfblog.com/4795505/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://lorenzortuu40617.blogmazing.com/4775202/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://simondtka47148.blogars.com/4756996/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://johnnykmnm16283.blogsvirals.com/4779020/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://emilianozbcc73940.thechapblog.com/4779040/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://daltonypgw26936.glifeblog.com/4776920/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://raymondnevq26937.losblogos.com/4764143/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://zaneruvv50627.estate-blog.com/4775108/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://andrerhyp03704.prublogger.com/4772426/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://tysonkjgc61616.blogdomago.com/4787383/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://waylonlxhr53197.bloguerosa.com/4777519/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://tysonffec62727.daneblogger.com/4779800/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://paxtonmeuk82582.goabroadblog.com/4781048/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://augustxyzz62738.popup-blog.com/4762494/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://landentkbs14715.blogozz.com/4774290/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://zionphyo93603.activablog.com/4779248/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://jasperctka48158.bloggazzo.com/4779415/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://emiliorizp03704.ssnblog.com/4757732/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://zionxyzz51727.aboutyoublog.com/5299244/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://andresiezu27261.blog2news.com/5482909/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://gunnerslct14825.blog4youth.com/5218435/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://jeffreymdtj71581.blog5star.com/5531179/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://raymondbcde84051.blogdun.com/5511034/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://paxtonmduk81582.bloggactif.com/6084751/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://stephenbcdd73940.blogginaway.com/5532685/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://shanehjkj06172.blogolenta.com/5902404/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://fernandolctj71481.blogripley.com/5566963/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://trentonwmdt15925.blogsuperapp.com/5438314/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://knoxxupk93827.dgbloggers.com/5287227/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://zionkctj71481.dreamyblogs.com/5312079/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://alexisevmd58259.frewwebs.com/5496889/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://sethizqg60371.howeweb.com/5429089/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://griffinhypf69360.idblogz.com/5228311/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://andresdulb48258.izrablog.com/2809388/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://emiliorjzp03714.kylieblog.com/5273876/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://raymonddegg94051.luwebs.com/5583048/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://zanderyzaa62739.slypage.com/5812456/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://kylerethv86532.webbuzzfeed.com/5457780/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://garretthzpg69370.webdesign96.com/5381731/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://andretkbs14815.59bloggers.com/5407594/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://traviskctj71481.bligblogging.com/5736735/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://andyiklk06273.thelateblog.com/5618210/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://andersonnopq28495.actoblog.com/5613190/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://gunnerfxne59269.blogofchange.com/5760178/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://cristianijhg94061.blog-mall.com/5665191/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://felixmduk82582.spintheblog.com/5879195/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://caidenslct15936.dailyblogzz.com/5718994/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://knoxtlct14815.blogvivi.com/6025720/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://devinkbsi70481.bloginder.com/6248680/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://rafaelwpiz48259.blogdal.com/6245917/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://kylerjklk17384.newsbloger.com/6361510/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://jeffreyceef84051.get-blogging.com/6631393/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

http://gregorydvnd58269.targetblogs.com/6728871/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://dantezqhy36037.activoblog.com/4150118/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://gregoryjxma98754.blogoxo.com/4147669/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://angelopstt39506.elbloglibre.com/4147689/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://gunnerewmc58259.blog-ezine.com/4145184/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://marcooqtv51628.blogscribble.com/4148427/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://reidnmie72616.madmouseblog.com/4148838/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://louiskmno17394.ja-blog.com/4148100/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://israelvyyx51738.blogtov.com/4150421/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://angeloypgw26936.digitollblog.com/4146236/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://simondgdy49382.blazingblog.com/4149683/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://josuefikk06283.creacionblog.com/4148997/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://raymondnevl82592.tusblogos.com/4144838/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://kameronriaq03714.blogchaat.com/4143399/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://zionkcsi71481.dm-blog.com/4144281/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://augustwzxu38158.smblogsites.com/4145781/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://paxtonzvpk83716.weblogco.com/4145889/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://conneroolj05050.blogdeazar.com/4147596/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://travislhec60471.eedblog.com/4146627/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://caidenazyw49494.theisblog.com/4146243/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://rowanvxxw51628.blog2freedom.com/4147297/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://riverskbq04715.bloggip.com/4147311/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://louistlct15825.qodsblog.com/4148921/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://angelokjlk06384.blogpayz.com/4149191/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://dantenooo17384.techionblog.com/4146199/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://chancekbsj71481.buyoutblog.com/4147367/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://jasperprrs39406.blogitright.com/4149054/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://collindulc48159.blogunok.com/4147688/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://martintpjd60593.liberty-blog.com/4147785/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://angeloyqgw26936.blog-eye.com/4146175/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://andyghjj06173.blogdosaga.com/4148422/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://griffinuusr27283.blogpixi.com/4148241/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://martinlduk81582.azzablog.com/4149263/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://landenqsts39494.fare-blog.com/4149260/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://danteypka48148.snack-blog.com/4150630/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://andregijj05172.anchor-blog.com/4149904/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://knoxskbr14815.blogsvila.com/4146930/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://sergiownet25826.wssblogs.com/4150858/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://zanderkctj71481.blogdanica.com/4149511/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://beckettgxne59269.bloggerchest.com/4151277/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://troypgyo93603.tkzblog.com/4150835/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://gunnerkpoq38405.like-blogs.com/4147495/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://zanewyaa62839.onzeblog.com/4150805/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://felixofwm82693.ziblogs.com/4149958/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://johnnyxphy37048.blog-kids.com/4153385/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://daltonyqhx36037.answerblogs.com/4153218/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://connersvww40516.nizarblog.com/4155103/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://beaudvmc58259.wizzardsblog.com/4154951/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://franciscoevnd59269.sharebyblog.com/4155809/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

https://johnathanmmkj95051.tokka-blog.com/4156800/کلاس-رباتیک-برای-کودکان

 

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

Codecademy یک وب سایت جامع و برنامه نویسی کودکان اسکراچ کاربرپسند است که با تمرینات ساده کدهای اساسی را به کودکان می آموزد. پیگیری ماژول ها آسان است و کاربران می توانند قبل از تعهد مالی به سایت ، آنها را امتحان کنند.

هنگامی که به بخش حق بیمه سایت رسیدید ، می توانید پروژه های آماده نمونه کارها را از ابتدا بسازید ، برای همکاری در پروژه ها با سایر اعضای سایت کار کنید و به دوره های اختصاصی ، آزمونها و سایر محتوای تمرین دسترسی پیدا کنید.

 

7. Code.org

Code.org یک بنیاد غیرانتفاعی است و اظهار می دارد برنامه نویسی کودکان اسکراچ که "هر دانش آموز در هر مدرسه فرصت یادگیری علوم کامپیوتر را دارد".

 

اکثر دانشجویان Code.org دختران یا اقلیت های کم نماینده هستند ، که نشان می دهد آنها کارهای مهم را برای متنوع سازی آموزش STEM انجام می دهند. کلیه برنامه های درسی و نرم افزار موجود در وب سایت به صورت رایگان ارائه می شوند و تحت مجوز Creative Commons مجوز دارند.

 

برنامه های درسی براساس گروه های سنی تقسیم می شود. کودکان می توانند با استفاده از بلوک ، CSS ، HTML یا Javascript ، بازی های شخصی خود را بسازند یا برنامه های کاربردی بسازند. دوره برنامه نویسی کودکان اسکراچ اکسپرس خصوصاً برای دانشجویان مسن که تازه در علوم کامپیوتر تازه کار هستند اما مشکلی در خواندن و نوشتن ندارند بسیار مفید است.

 

بهترین لپ تاپ های دانشجویی را بررسی کنید

بازگشت به مدرسه 2020 مطمئناً متفاوت برنامه نویسی کودکان اسکراچ خواهد بود و ما در اینجا هستیم تا شما را در مورد آنچه شما نیاز دارید راهنمایی کنیم. خواه واقعاً به مدرسه برگردید یا از راه دور در کلاسهای آنلاین شرکت کنید ، ما در اینجا مجموعه ای از راهنماهای عمیق را برای دانش آموزان ، معلمان و والدین ارائه می دهیم تا اطمینان حاصل شود که شما از فن آوری و لوازم جانبی مناسب استفاده می کنید.

انیمیشن فوق یک نرم افزار ایرانیان سایبر مناسب برای کودکان برای یادگیری برنامه نویسی کودکان اسکراچ  برنامه نویسی را نشان می دهد - Scratch. ما چندین بلوک را به هم متصل کردیم ، برای شروع روی پرچم سبز کلیک کردیم و انیمیشن ساده و جالب "بچه گربه در حال راه رفتن" را درک کردیم.

 

Scratch یک زبان برنامه نویسی سرگرم کننده است موسسه فناوری ماساچوست (MIT) و تحقیق برنامه نویسی کودکان اسکراچ و توسعه GoogleJoint ، با هدف 8 تا 16 سال زبان برنامه نویسی سرگرم کننده کودکان ، که نحو برنامه نویسی خسته کننده را از بین می برد و از آن استفاده می کند گرافیکی و مدولار روش برنامه نویسی ایجاد برنامه ها است.

 

خراش شامل یک مرحله ، یک ناحیه کاراکتر ، یک قسمت پس زمینه و مهمترین ناحیه کد است. در منطقه کد ، در مجموع 10 ماژول اصلی عملکردی و بیش از 100 بلوک ساختاری کاربردی وجود برنامه نویسی کودکان اسکراچ دارد. این عناصر سازنده اساس یک برنامه کامل را تشکیل می دهند.

 

فقط بچه ها ماوس را بکشید ، بلوک های عملکردی برش ها را به ترتیب خاصی ، می توانید به راحتی برنامه را بسازید. برای شروع روی پرچم سبز کلیک کنید ، مرحله حرکت می کند.

اسکرچ ساده به نظر می رسد ، اما می تواند به عملکردهای غنی و جالب دست یابد. همزمان ، در Scratch ، کودکان می توانند تصاویر ، موسیقی و سایر مواد مورد علاقه خود را برای ایجاد داستان های برنامه نویسی کودکان اسکراچ تعاملی ، انیمیشن ها ، بازی ها و غیره اضافه کنند.

 

Scratch استفاده از چندرسانه ای مانند کارتون ، انیمیشن ، جلوه های صوتی و روش های برنامه نویسی کشیدن و رها کردن بصری را ادغام می کند. جالب و جالب است. با تخیل نامحدود می توانید انواع برنامه ها مانند بازی ها ، انیمیشن ها ، هنرهای تعاملی ، شبیه سازی های فیزیکی ، شبیه سازی های ریاضی و ... را بنویسید. در عین حال ، حاوی دانش اسکرچ غنی است و ایده های مدرن برنامه نویسی را منعکس می کند ، زمینه های مختلف برنامه نویسی ، ریاضیات ، فیزیک ، زبان و هنر را پوشش می دهد. پس از یادگیری سیستماتیک ، توانایی تفکر منطقی کودکان در کلاس های برنامه نویسی بسیار بیشتر از کودکان عادی در همان سن است. در واقع ، برنامه نویسی کودکان اسکراچ یک دوره "یادگیری یکبار ، بهره مندی از زندگی" است.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

 

تأثیر آموزش رباتیک و کدگذاری بر مهارت های تفکر خلاق دانش آموزان پایه چهارم دبستان

آینده افراد به کودکان خلاق و محتوای آموزشی اصلی بستگی دارد که خلاقیت کودکان را امکان پذیر می کند. آثار اصلی و برتر کلاس رباتیک کودکان متعلق به جوامع ، آثاری است که توسط افرادی با تفکر خلاق خلق شده است.

 مهمترین مشکل آموزشی برای هر جامعه شناسایی زودهنگام کودکان با ویژگیهای خلاقانه و ایجاد و رشد تفکر خلاق در افراد است. در حالی کلاس رباتیک کودکان که برخی از کاربردها برای این در عصر ما وجود دارد ، تحقیقات در مورد این موضوع هنوز ادامه دارد.

 آموزش کدگذاری یکی از آنهاست. دانش آموزان برای اینکه یک مهندس یا دانشمند باشند نباید کدنویسی را یاد بگیرند ، آنها باید ضرورت کدگذاری را درک کنند و با همگامی با عصر تکنولوژی که در آن هستند ، تولید کنند. در این مطالعه ایرانیان سایبر ، تأثیرات رباتیک و آموزش کدگذاری بر مهارت های تفکر خلاق دانش آموزان کلاس 4 دبستان کلاس رباتیک کودکان بررسی شد.

 در این مطالعه از فرم های تفکر خلاق A و B مقیاس آزمون های تفکر خلاق Torrance استفاده شده است که دارای یک طرح نیمه آزمایشی با گروه کنترل پیش آزمون-پس آزمون است. فرم های A و B از نظر فرم خلاقیت کل کلامی ، نمرات خلاقیت کلاس رباتیک کودکان کل شکل و ابعاد فرعی این نمرات خلاقیت ارزیابی شدند. در گروههای آزمایشی و کنترل 15 دانشجو وجود داشت.

 در نتیجه تجزیه و تحلیل داده ها ، مشاهده شد که گروه آزمایش به طور کلی در گروه خلاقیت فرم شکل ، نمرات بالاتری نسبت به گروه شاهد کسب می کنند و بین نمرات آنها تفاوت معنی داری وجود دارد. مشخص شد که از نظر نمرات کل گروههای آزمایش و کنترل اختلاف معناداری در کل نمرات خلاقیت کلامی وجود ندارد ، اما آموزش رباتیک کودکان در کلاس رباتیک کودکان برخی از ابعاد فرعی تفاوت معنی داری وجود دارد.

 

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

دانش آموزان دبیرستانی بین المللی کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان و داخلی از زمینه های گوناگون به مدت چهار هفته در تالار Wurster همگرا می شوند تا معماری ، برنامه ریزی پایدار شهر و طراحی شهری را در استودیو ، سالن سخنرانی ، فروشگاه ساخت و در سایت های ویژه در سراسر منطقه خلیج کشف کنند.

 

به یک کالج جامعه کالیفرنیا رفته اید؟

مسیرهای ورود به دانشگاه های چهار ساله منبعی کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان برای دانشجویان کالج جامعه کالیفرنیا است که قصد انتقال به دانشگاه برکلی یا دانشگاه چهار ساله دیگری را با دو عنصر اصلی دارند:

 

مشاوره از مشاوران مسیر UC Berkeley مستقیماً در دانشگاه کالج جامعه شما گذراندن دوره های تابستانی در   است. هر پنج برنامه دبیرستان تابستان تابستان دانشگاه بوستون به طور انحصاری از کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان طریق آموزش از راه دور در تابستان 2021 ارائه می شود. به منظور سلامتی و ایمنی شرکت کنندگان ، حضور حضوری در دسترس نیست. اینجا را کلیک کنید تا اطلاعات مربوط کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان به درخواست ما در برنامه های از راه دور دقیق و پاداش دهنده را کسب کنید.

 

برنامه های تابستانی BU را برای دانش آموزان دبیرستان ایرانیان سایبر تجربه کنید

آینده خود را روشن کنید - تابستان امسال در دانشگاه بوستون. پیشنهادات طولانی مدت BU در دوره پیش دانشگاهی Summer Term شامل انتخاب برنامه های یک ، دو ، سه و شش هفته ای است که در آن کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان می توانید از راه دور از هرجای دنیا شرکت کنید. برنامه های ما برای دانش آموزان دبیرستان شما را برای موفقیت در دانشگاه آماده می کند. با انتخاب پنج برنامه هیجان انگیز و چالش برانگیز تابستانی قبل از دانشگاه ، می توانید اعتبار دانشگاهی کسب کنید ، یک موضوع جدید را کشف کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان کنید ، تحقیقات پیشرفته ای را در آزمایشگاه های دانشگاه انجام دهید یا خود را در یادگیری مبتنی بر پروژه غرق کنید. تابستان زمانی عالی است که باید خود را به صورت آکادمیک تحت فشار قرار دهید در حالی که زندگی دانشگاهی را در این شرایط عادی تجربه می کنید ، دوستان جدید پیدا می کنید و مشغول انجام فعالیت های اجتماعی از راه دور هستید. ما از شما دعوت می کنیم که به سایر نوجوانان با انگیزه از 50 ایالت و کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان کشور در برنامه های تابستانی ما برای دانش آموزان دبیرستان - مقدمه ای عالی برای زندگی دانشگاهی و دانشگاهیان - بپیوندید.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

چرا به مهد کودک نیاز دارید

دلایل ورود فزاینده فعال کلاس رباتیک کودکان رباتیک به آموزش پیش دبستانی با قابلیت های آن (معلمان می گویند "توانایی های آموزشی") و وظایف حل شده با کمک آن مرتبط است:

توسعه مهارت های حرکتی خوب با کار با جزئیات کوچک طراحان ؛

مهارت های ریاضی و شمارش: حتی در کلاس رباتیک کودکان سطح انتخاب قطعات برای یک ربات ، شما باید با پرتوهای با طول مختلف مقابله کنید ، قطعات را در اندازه مقایسه کنید و در 10-15 حساب کنید

اولین تجربه برنامه نویسی؛

مهارت های طراحی ، آشنایی با اصول مکانیک و پیشرفته آموزش مهندسی  کار گروهی: یک ربات معمولاً توسط دو یا سه نفر ساخته می شود..

مهارت های ارائه: پس از اتمام پروژه ، باید در کلاس رباتیک کودکان مورد آن صحبت کنید.

هر یک از این وظایف به خودی خود منحصر به فرد نیستند و شما به راحتی می توانید ده فعالیت دیگر پیدا کنید که ایرانیان سایبر آن را حل کند ، اما به طور شگفت انگیزی رباتیک همه آنها را در خود ترکیب می کند. و همه اینها انجام می شود:

به روشی بازیگوشانه؛

با مطالب آموزشی قابل درک برای کودک (سازندگان لگو یا موارد مشابه).

می پرسید چرا قبلاً از رباتیک استفاده نشده است ، اگر اینقدر مفید و بی نظیر است؟ باز هم ، دلایل مختلفی وجود دارد.

اولاً ، آموزش و پرورش محافظه کارترین حوزه در همه زمینه ها است و هرگونه تغییر در اینجا بسیار کند است. ثانیاً ، امروزه فرصت های بیشتری هم از نظر انتخاب و خرید سازنده و هم از نظر روش و هم از نظر آموزش پرسنل وجود دارد.

 تقاضای نوظهور از والدین نقش خاصی در این روند ایفا کلاس رباتیک کودکان می کند. عامل دیگر - بیایید آن را آخرین مورد در لیست بنامیم - در برخی مناطق "فشار" وجود دارد ، هنگامی که مقامات آموزش و پرورش به مهد کودک ها توصیه می کنند کلاس های رباتیک را معرفی کنند.

به طور رسمی ، حضور طراحان رباتیک در محیط آموزشی موسسه آموزشی پیش دبستانی پرم از الزامات اداره آموزش پرم است. بنابراین ، در سطوح مختلف ، در همه باغهای پرم است. تنها سوال در زمینه اجراست ، -

پاول کرندل ، مدیر مرکز توسعه رباتیک پرم می گوید. "دامنه" در عمل گاهی به معنای خرید تجهیزات و ذخیره سازی آنها در دورترین اتاق است. زیرا "این یک چیز کامل تر خواهد بود ، اما به هر حال کسی نیست که بتواند کار کند."

به طور کلی ، روند کار دشوار و کند است ، وضعیت در مناطق بسیار متفاوت است. در مواردی که چنین کلاس هایی معرفی می شود ، بیشتر اوقات خدمات پولی است. در مناطق ، هزینه یک درس 150-300 روبل است.

اینگونه است که آنتونینا تسیتولینا ، رئیس کلاس رباتیک بچه ها انجمن شرکت های صنعت کلاس رباتیک کودکان تولیدات کودکان ، در مورد صنعت اظهار نظر می کند:

در کنگره آموزش پیش دبستانی ، بیش از نیمی از شرکت کنندگان از دیدن دوره پاول فرولوف در زمینه رباتیک برای کودکان پیش دبستانی (رئیس ROBBO و Scratchduino - ویراستار) صادقانه متعجب شدند. و آنها غمگین شدند - و چه کسی می تواند تدریس کند؟

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

آموزش اسکرچ

آیا می خواهید کدنویسی را بیاموزید آموزش آنلاین اسکرچ  ، توسعه برنامه ها یا حتی بازی های رایانه ای را شروع کنید ، دنیای برنامه نویسان را بیشتر در فضای اتاق خود بشناسید؟ "میدان سایبر" بهترین مکان با دوره های کاملا رایگان آموزش آنلاین اسکرچ  برنامه نویسی خودآموز برای کودکان و نوجوانان و همچنین برای همه کسانی که به اصول برنامه نویسی علاقه مند هستند ، است.

 

با استفاده از ابزاری آموزش آنلاین اسکرچ  ساده مانند Scratch اصول کلی برنامه نویسی را با ما بیاموزید ، سپس با Minecraft برنامه نویسی کنید ، با پایتون آشنا شوید و با گذشت زمان ، ابزارهای پیشرفته تر و زبان های برنامه نویسی آموزش آنلاین اسکرچ  یاد بگیرید. شما می توانید آموزش های جالب و کاملا رایگان ارائه شده توسط علاقه مندان و متخصصان برنامه نویسی را که مایلند دانش خود را به اشتراک بگذارند ارائه دهید.

دوره ها توسط برنامه ریز متخصص آموزش آنلاین اسکرچ  و متخصص ما ، Tomasz Cieślar ایجاد شده است که تجربه انجام برنامه های آموزشی با کودکان و نوجوانان را دارد. من توصیه می کنم یادگیری را با Scratch شروع کنید ، خصوصاً برای جوانترین کاربران و فقط پس از تسلط بر این زبان ، به برنامه نویسی با Minecraft و Python بروید. همچنین به یاد داشته باشید که برای آموزش آنلاین اسکرچ  کودکان زیر 16 سال ، یک حساب کاربری در سیستم آموزشی باید توسط والدین یا سرپرست ایجاد شود.

 

برای شروع کار اسکرچ بزنید

در حال حاضر ، نه تنها جوانان آموزش آنلاین اسکرچ  ، بلکه کودکان نیز برنامه نویسی یاد می گیرند. Scratch یک زبان آموزشی ایجاد شده برای یادگیری اصول برنامه نویسی است که در حال حاضر بیش از 57 میلیون کاربر جوان در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. 10 درس 45 دقیقه ای ما Scratch را کاملاً و از ابتدا آموزش می دهد ، به هر کسی اجازه می دهد تا آموزش آنلاین اسکرچ  به راحتی اولین قدم های خود را در دنیای برنامه نویسی بردارد

 

برنامه نویسی اسکرچ چیست؟

Scratch به کاربران این امکان را می دهد آموزش آنلاین اسکرچ  تا با ایجاد خلاقیت در رسانه های مختلف مانند ویدئو ، انیمیشن ، گرافیک ، صداها و ترکیب مجدد عناصر مختلف ، به عنوان مثال سایر بازی ها و برنامه ها ، برای ایجاد نمایش های تعاملی ، داستان ها و بازی ها استفاده کنند. برنامه نویسی بصری انجام می شود ، عناصر زبان به صورت معمایی هستند که در اینجا بلوک آموزش آنلاین اسکرچ  نامیده می شوند و ترتیب و کشیدن آنها به شما امکان می دهد آنها را به ترتیب خاصی مرتب کنید. این بلوک ها دستورالعمل های برنامه نویسی را که به صورت جملات منطقی توصیف می شوند منعکس می کنند.

برای کی؟

این دوره برای مبتدیان در نظر گرفته شده است ، می تواند توسط کودکان از 10 سال ، نوجوانان و بزرگسالانی آموزش آنلاین اسکرچ  که می خواهند اصول را یاد بگیرند استفاده شود.

 

http://dallasadef84051.ampblogs.com/--36721889

 

http://andresswxy62849.bloguetechno.com/--35319152

 

http://zanderqqtu39393.pointblog.net/--39195233

 

http://augustbegg94061.full-design.com/--42921527

 

http://connerwyab73840.thezenweb.com/--37408789

 

http://messiahxzcd73951.tinyblogging.com/--41759213

 

https://jeffreyqiar04715.blogsumer.com/4693880/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://cruzvmdu15825.jts-blog.com/4685066/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://traviscedb62738.rimmablog.com/4699063/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://trentontwxy51728.bloggazza.com/4696293/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://gunnerwxyy62739.blogaritma.com/4684614/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://andyqizp93604.shoutmyblog.com/4663385/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://martinumdu15926.bcbloggers.com/4673129/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://eduardoaccb72849.blogcudinti.com/4688941/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://hectorffbl08383.iyublog.com/4681007/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://josuenppo17272.blogdiloz.com/4681302/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://gunnerfxnf59269.verybigblog.com/4664910/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://zanetuur38383.p2blogs.com/4654447/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://troydghi95172.activosblog.com/4676805/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://travisjari60470.bloggactivo.com/4673958/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://rylanctkb48158.theblogfairy.com/4675537/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://edwinknop28406.vidublog.com/4680322/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://cashzxvv33494.oblogation.com/4670538/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://sergiozqhx36037.gynoblog.com/4664344/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://garrettbayu38494.laowaiblog.com/4661281/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://dallasphar14815.angelinsblog.com/4651671/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://sergioooon06161.bloggadores.com/4678974/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://charlieffdb60504.humor-blog.com/4668430/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://cesarqiyp03703.thekatyblog.com/4654749/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://jaidenxrjz47148.blogspothub.com/4669548/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://zionzyus26161.idblogmaker.com/4663282/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://zanderwwut38383.blogdemls.com/4675742/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://damienbyvr19562.ageeksblog.com/4656389/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://rylaneeec72838.blogunteer.com/4651452/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://beckettkhdy59483.life3dblog.com/4651820/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://deanrtww51728.therainblog.com/4649682/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://travisbdef06173.ltfblog.com/4677681/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://louisjigd72839.blogars.com/4639848/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://donovanvnev25926.thechapblog.com/4661615/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://lorenzoevmd59259.blogsvirals.com/4661358/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://rylanwvqk94837.blogmazing.com/4657856/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://garrettxvts27261.glifeblog.com/4659579/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://juliusortk62849.losblogos.com/4646747/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://deanqtuw51728.estate-blog.com/4657757/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://alexisroiz72605.prublogger.com/4654854/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://mariogfec72738.blogdomago.com/4670169/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://troyrizq03704.bloguerosa.com/4659594/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://connerccbz51616.daneblogger.com/4661713/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://fernandonfwn92693.goabroadblog.com/4663613/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://johnathannnjd61616.popup-blog.com/4644700/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://archerxpfv26936.blogozz.com/4657185/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://donovanhjih94050.activablog.com/4661523/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://jeffreyehjk06283.bloggazzo.com/4662136/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://lorenzowuqo16061.ssnblog.com/4639955/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://troyriyp93704.ja-blog.com/4056413/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://elliotsrol05051.blogtov.com/4058970/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://jeffreyhhge72727.digitollblog.com/4054765/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://martinlctj71481.blazingblog.com/4058156/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://erickabbb72839.creacionblog.com/4057508/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://sethvrnj82726.tusblogos.com/4053814/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://messiahjjig84950.blogchaat.com/4052286/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://knoxfeca51616.smblogsites.com/4054618/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://zionldul81592.dm-blog.com/4052832/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://beauxwvs27283.weblogco.com/4054462/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://eduardoabaz50616.blogdeazar.com/4056224/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://jeffreymeuk81582.ourcodeblog.com/4055064/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://garrettwwvv49505.eedblog.com/4055195/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://mariotkcs14815.blog2freedom.com/4055968/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://israelcdee84950.theisblog.com/4054875/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://trevorskaq04814.bloggip.com/4056067/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://felixdghi05173.qodsblog.com/4057146/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://rafaelortu40627.blogpayz.com/4057763/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://connersvxy62615.techionblog.com/4054678/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://elliottfxoe69369.buyoutblog.com/4056003/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://israelyzzw40595.blogitright.com/4057365/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://trentonssrq17272.liberty-blog.com/4056308/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://archernppo17283.blogunok.com/4056246/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://jaredpqqr39495.blogdosaga.com/4057073/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://knoxhjjh94949.blog-eye.com/4055114/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://lorenzovxvv40516.blogpixi.com/4056822/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://judahkcsi71481.azzablog.com/4057687/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://gregoryrssq28383.snack-blog.com/4058944/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://felixbbcc73827.fare-blog.com/4057980/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://mylesevmc58259.anchor-blog.com/4058196/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://jaidenuuvv40516.blogsvila.com/4055366/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://finnuvvr38394.wssblogs.com/4059199/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://charlieqrsr38495.blogdanica.com/4057896/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://kamerongiln17384.bloggerchest.com/4059678/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://augustzzyx49505.tkzblog.com/4059317/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://erickzazz61727.like-blogs.com/4055956/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://erickvtqn05059.onzeblog.com/4059037/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://devinlctj71482.ziblogs.com/4058201/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://josuephyo93603.blog-kids.com/4061385/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://waylonacdd73949.answerblogs.com/4061288/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://gunneryaba62738.nizarblog.com/4062930/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://lanekkjg83949.sharebyblog.com/4063591/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://chanceyxxu39494.wizzardsblog.com/4062975/آموزش-آنلاین-کودکان

 

https://claytonsuvs49506.tokka-blog.com/4064656/آموزش-آنلاین-کودکان


 

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

گاراژ یا مسیر خود را اجاره کنید
اگر صاحب خانه هستید و فضای اضافی کسب درآمد در دبیرستان که از آن در گاراژ خود استفاده نمی کنید یا ممکن است از یک مسیر کنار جاده استفاده کنید ، می توانید این مکان را به افرادی که باید قایق یا RV خود را ذخیره کنند اجاره دهید. وب سایت Neighbor به شما امکان می دهد راهرو یا گاراژ خود را به دیگران اجاره کنید و به صورت آنلاین هزینه پرداخت کنید. کسب درآمد در دبیرستان  استفاده از آن بسیار آسان و راهی عالی برای کسب درآمد اضافی در فضایی است که استفاده نمی کنید.

23. لباسهای خود را اجاره کنید
اگر لباس های زیادی دارید که غالباً نمی پوشید (شاید یک لباس ساقدوش عروس یا برخی از شلوارهای جین فانتزی) ، می توانید این لباس را به دیگران که ممکن است به دنبال ظاهری عالی با قیمت مناسب باشند اجاره کنید. سایت هایی مانند RentNotBuy به کاربران امکان می دهند لباس ها و محصولات مد خود را به صورت آنلاین به دیگران کسب درآمد در دبیرستان اجاره دهند. ایجاد لیست سریع و آسان پرداخت می شود.

24. مکان خود را در AirBnB اجاره کنید
آیا شما زیاد مسافرت می کنی