یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

۱۶ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شروع تبلیغات خبرنامهتصویر ذره بین احاطه شده با مواردی آموزش برنامه نویسی با موضوع تحقیق مانند نمودارها، ماشین حساب و کامپیوتربا تحقیقات موزشی همراه باشید

ماندن در صدر اکتشافات مهم در زمینه علوم یادگیری هرگز آسان نبوده است. خبرنامه ماهانه جدید ما، The Research Is In را کشف کنید.من را ثبت نام کنپایان تبلیغات خبرنامهمنابع دیگر

برنامه ScratchEd که توسط محققان آموزش و پرورش هاروارد ایجاد شده است، یک راهنمای رایگان و قابل دانلود برای معلمان K-12 است تا دانش آموزان را در زمینه محاسبات خلاق آموزش دهند. برنامه درسی هفت واحدی برای هدایت دانش آموزان از طریق توسعه پروژه های رسانه ای تعاملی طراحی شده است.

CodeCombat برنامه ای است که آموزش برنامه نویسی از بازی برای آموزش کدنویسی استفاده می کند. این برنامه مبتنی بر بازی دانش‌آموزان 9 ساله به بالا را تشویق می‌کند تا از طریق اکتشاف، کدنویسی را بیاموزند. این برنامه یک دوره مقدماتی رایگان یک تا سه ساعته و یک مرکز منبع برای مربیان ارائه می دهد.

برای معلمان دبیرستانی که علاقه مند به توسعه دوره علوم کامپیوتر AP هستند، Mobile CSP برنامه درسی را برای دانش آموزان ارائه می دهد تا برنامه نویسی را در حین توسعه یک برنامه تلفن همراه یاد بگیرند. دوره رایگان به صورت آنلاین در دسترس است.

برای فهرست جامعی از منابع، لیست طولانی برنامه های حضوری و آنلاین Code.org را بررسی کنید.EDUTOPIA خواندن را پیشنهاد کرد

3 مرحله برای تبدیل شدن به یک معلم کدنویسی این نکات را ایرانیان سایبر از یکی از همکاران Edutopia در مورد نحوه تنظیم برنامه درسی، طراحی کلاس خود و یافتن پشتیبانی برای آموزش علوم کامپیوتر بخوانید.

بیش از 15 روش برای آموزش کدنویسی به هر دانش آموز (حتی بدون کامپیوتر) آموزش برنامه نویسی راه های زیادی برای آموزش کدنویسی وجود دارد، از جمله برخی از آنها که نیازی به کامپیوتر ندارند. این فهرست از منابع Edutopia را در مورد آموزش کدنویسی بررسی کنید، حتی اگر هنوز متخصص نیستید. برنامه نویسی یک موضوع چالش برانگیز برای آموزش است. تعداد کمی از زمینه‌ها بر لایه‌های انتزاعی زیادی قرار دارند. از بستر ترانزیستورها گرفته تا 1ها و 0های باینری، زبان‌های سطح پایین و پرسرعت مانند C، زبان‌های کامپایل‌شده و تفسیر شده مانند پایتون یا جاوا اسکریپت، و در نهایت، به چارچوب‌هایی که در راس همه قرار دارند. این قبل از اینکه حتی به انتشار چیزی در وب فکر کنید.

خیلی سریع حجاب را بردارید و یادگیرنده در این لایه های انتزاعی گم شود. آموزش برنامه‌نویسی به کسی، بیشتر از همه، مربوط به چیزی است که شما آموزش نمی‌دهید. حداقل، تا زمانی که زمان مناسب نیست.

من یک برنامه نویس خودآموز هستم، همچنین به چندین نفر اصول برنامه نویسی را آموزش داده ام. اول، به عنوان دستیار معلم در یک بوت کمپ برای معلمان مدارس دولتی که می خواستند کدنویسی یاد بگیرند. بعداً به‌عنوان مربی به پناهندگان مهارت‌های برنامه‌نویسی را آموزش می‌دهد که امیدواریم به مشاغلی در صنعت فناوری منجر شود. من آموزش برنامه نویسی هم شاگرد و هم معلم بوده ام و در هر دو نقش از اشتباهاتم درس گرفته ام و درس گرفته ام. من این مقاله را می نویسم زیرا آموزش خودکفایی به کسی با برنامه نویسی آسان نیست و می خواهم آنچه را که یاد گرفته ام به اشتراک بگذارم.

"آموزش برنامه ریزی به کسی" به چه معناست؟

واقعاً چه زمانی کسی می داند چگونه برنامه نویسی کند؟ اگر هدف آنها ساخت یک بازی Hangman برای خط فرمان باشد، سطح دانش مورد نیاز بسیار کمتر از کسی است که هدفش ایجاد یک بازی موبایل پرفروش است. اهداف شما به عنوان یک معلم باید بر اساس اهداف دانش آموز هدایت شود.

متوجه خواهید شد که اکثر افرادی که می خواهند برنامه نویسی یاد بگیرند، اهداف بلندپروازانه ای دارند، مانند یافتن شغل به عنوان یک توسعه دهنده جوان، یا ساختن یک اپلیکیشن موبایل پرفروش. دست گرفتن آنها برنامه نویسی در تمام طول راه غیرممکن خواهد بود. در عوض، هدف شما باید کمک به آنها در رسیدن به خودکفایی برنامه نویسی باشد. پس از رسیدن به آن نقطه، آنها می توانند به تنهایی به سمت اهداف خود پیش بروند.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

هک سایت با پایتون

تزریق فرمان نیز یک نوع مسئله تزریق است. تزریق زمانی هک سایت با پایتون اتفاق می افتد که یک برنامه نتواند به درستی بین داده های کاربر نامعتبر و کد تمایز قائل شود. هنگامی که تزریق در دستورات سیستم عامل سیستم اتفاق می افتد، منجر به تزریق فرمان می شود. اما آسیب‌پذیری‌های تزریق به روش‌های دیگری نیز آشکار می‌شوند.

به عنوان مثال، در یک حمله تزریق SQL، مهاجم داده ها را برای دستکاری دستورات SQL تزریق می کند. هنگامی که برنامه به درستی ورودی کاربر را تأیید نمی کند، مهاجمان می توانند کاراکترهای مخصوص زبان SQL را وارد کنند تا منطق پرس و جو را به هم بزنند و در نتیجه کد SQL دلخواه را اجرا کنند. در اینجا درباره نحوه عملکرد این حملات تزریق SQL بیشتر بدانید.

تزریق SQL به کد مهاجم اجازه می دهد تا ساختار پرس و جوهای SQL برنامه شما را برای سرقت داده ها، اصلاح داده ها تغییر دهد. یا به طور بالقوه دستورات دلخواه را در سیستم عامل اصلی اجرا کنید. بهترین راه برای جلوگیری از تزریق SQL استفاده از عبارات پارامتری است که تزریق SQL را عملا غیرممکن می کند. در این مقاله با نحوه هک سایت با پایتون استفاده از دستورات پارامتری آشنا شوید.

پایگاه داده ها همیشه از SQL استفاده نمی کنند. پایگاه‌های داده NoSQL یا نه تنها پایگاه‌های داده SQL آنهایی هستند که از زبان SQL استفاده نمی‌کنند. تزریق NoSQL به حملاتی اشاره دارد که داده ها را به منطق این زبان های پایگاه داده تزریق می کنند. تزریق NoSQL می تواند به اندازه تزریق SQL جدی باشد: آنها می توانند به دور زدن احراز هویت و اجرای کد از راه دور منجر شوند.

پایگاه داده های مدرن NoSQL، مانند MongoDB، Couchbase، Cassandra و HBase، همگی در برابر حملات تزریق آسیب پذیر هستند. نحو پرس و جو NoSQL مختص پایگاه داده است و پرس و جوها اغلب به زبان برنامه نویسی برنامه نوشته می شوند. به همین دلیل، روش های جلوگیری از تزریق NoSQL در هر پایگاه داده نیز مختص پایگاه داده است. هک سایت با پایتون در اینجا می توانید نحوه جلوگیری از تزریق NoSQL در MongoDB، Couchbase، Cassandra و HBase را بیاموزید.

پروتکل دسترسی به دایرکتوری سبک وزن (LDAP) راهی برای پرس ایرانیان سایبر و جو از یک سرویس دایرکتوری در مورد کاربران و دستگاه های سیستم است. به عنوان مثال، برای پرس و جو از Active Directory مایکروسافت استفاده می شود. هنگامی که یک برنامه از ورودی نامعتبر در جستارهای LDAP استفاده می کند، مهاجمان می توانند ورودی های دستکاری شده ای را ارسال کنند که باعث اثرات مخرب می شود. با استفاده از تزریق LDAP، مهاجمان می توانند احراز هویت را دور بزنند و داده های ذخیره شده در فهرست را به هم بزنند. برای جلوگیری از تزریق LDAP می توانید از پرس و جوهای پارامتری استفاده کنید. دریابید که تزریق LDAP چگونه کار می کند و چگونه از آنها جلوگیری کنید.

احتمالاً برای نظارت بر فعالیت های مخربی که در شبکه شما انجام می شود، ثبت سیستم را انجام می دهید. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که ورودی های فایل لاگ شما ممکن است به شما دروغ بگوید؟ فایل‌های گزارش، مانند سایر فایل‌های سیستم، ممکن است توسط عوامل مخرب دستکاری شوند. مهاجمان اغلب فایل‌های گزارش را تغییر می‌دهند تا مسیرهای خود را در طول حمله بپوشانند. تزریق لاگ یکی از راه هایی است که مهاجمان می توانند فایل های لاگ شما را تغییر دهند. زمانی اتفاق هک سایت با پایتون می‌افتد که مهاجم برنامه را فریب می‌دهد تا ورودی‌های جعلی را در فایل‌های گزارش شما بنویسد.

تزریق گزارش اغلب زمانی اتفاق می‌افتد که برنامه کاراکترهای خط جدید "\n" را در ورودی نوشته شده در گزارش‌ها پاکسازی نمی‌کند. مهاجمان می توانند از کاراکتر خط جدید برای درج ورودی های جدید در گزارش های برنامه استفاده کنند. راه دیگری که مهاجمان می‌توانند از ورودی کاربر در گزارش‌ها سوء استفاده کنند این است که می‌توانند HTML مخرب را به ورودی‌های گزارش تزریق کنند تا سعی کنند یک XSS را در مرورگر مدیری که گزارش‌ها را مشاهده می‌کند، راه‌اندازی کنند.

برای جلوگیری از حملات تزریق لاگ، به روشی نیاز دارید تا بین ورودی های گزارش واقعی و ورودی های لاگ جعلی تزریق شده توسط مهاجم تمایز قائل شوید. یکی از راه‌های انجام این کار، قرار دادن پیشوند هر ورودی گزارش با متا داده اضافی مانند مهر زمان، شناسه پردازش و نام میزبان است. همچنین باید محتویات فایل‌های گزارش را به‌عنوان ورودی غیرقابل اعتماد در نظر بگیرید و قبل از دسترسی به آن یا استفاده از آن، آن را تأیید کنید.

بسیاری از برنامه های کاربردی وب بر اساس عملکرد کاربران برای آنها ایمیل ارسال می کنند. به عنوان مثال، اگر در یک فید در یک رسانه خبری مشترک شده باشید، وب سایت ممکن است یک تأییدیه با نام فید برای شما ارسال کند.

تزریق ایمیل زمانی اتفاق می‌افتد که برنامه از ورودی کاربر استفاده می‌کند هک با پایتون تا تعیین کند به کدام آدرس ایمیل ارسال کند. این می‌تواند به هرزنامه‌ها اجازه دهد تا از سرور شما برای ارسال ایمیل‌های انبوه به کاربران استفاده کنند یا به کلاهبرداران اجازه دهد تا

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

قبلاً در جای دیگری بحث کرده‌ایم که چرا پایتون زبانی آموزش طراحی سایت با پایتون رایگان است که ارزش یادگیری دارد، نه فقط برای توسعه وب، بلکه برای تجزیه و تحلیل داده‌ها و هوش مصنوعی. این دوره آموزشی Udemy با زمان کمتر از 2 ساعت، مقدمه ای با دنیای توسعه وب و مبانی آن به شما ارائه می دهد. با معرفی مفاهیمی مانند تصمیم‌گیری و بیانیه‌های حلقه‌ای، بدون هیچ زمینه‌ای برای کاری که انجام می‌دهید، ابتدا وارد کدنویسی نمی‌شوید.

سپس این دوره مقدمه ای عالی برای پایتون ارائه می دهد که به سخنرانی های کوتاه (زیر 10 دقیقه) در مورد جنبه های مختلف زبان تقسیم می شود. در حالی که برای شروع به کار بردن چیزهایی که در اینجا آموخته‌اید باید به جای دیگری بگردید، این یک شروع عالی است و نشان می‌دهد که یادگیری Python چگونه برای تحلیلگران داده و توسعه‌دهندگان وب مفید است.

نکات برجسته دوره:برنامه نویسی شی گرالیست ها، آموزش طراحی سایت با پایتون رایگان مجموعه ها، دیکشنری ها و تاپل های پایتونحل مسائل به صورت الگوریتمیکنجکاو در مورد یک حرفه در توسعه وب هستید؟

شروع به یادگیری رایگان کنید!4. طراحی وب سایت واکنش گرا در 30 دقیقه

هدف این دوره رایگان Udemy این است که شما را در سریع ترین زمان ممکن در یک برنامه "باید" در توسعه وب قرار دهد - طراحی وب پاسخگو (RWD). تقریباً ناگفته نماند که اگر این روزها در حال ساخت یک برنامه وب یا تلفن همراه هستید، باید بتواند به وضوح در همه دستگاه ها نمایش داده شود.

این دوره فوق کوتاه که به عنوان بخشی از بوت کمپ نانو CareerFoundry نیز پوشش داده می شود، نیاز به دانش قبلی از HTML و CSS دارد، اما در غیر این صورت کاملاً برای مبتدیان هدف قرار می گیرد. اگر می خواهید دیدگاه متفاوتی در مورد چیزها داشته باشید، توسعه دهندگان Google یک مقدمه رایگان عالی برای اصول اولیه RWD دارند.

نکات برجسته دوره:داستان های رسانهدر آموزش طراحی سایت با پایتون رایگان کل فقط 30 دقیقه5. برو (گولانگ)Codecademy تعدادی دوره رایگان از جمله توسعه وب و تجزیه و تحلیل داده ها را در سایت ایرانیان سایبر خود ارائه می دهد. اگرچه داشتن دانش قبلی از C کمک می کند، اما این زبان پر صحبت برای یادگیری مبتدیان بسیار عالی است و همچنین طبق StackOverflow سومین زبان مورد علاقه توسعه دهندگان است. این زبان که توسط Google توسعه و پشتیبانی می‌شود، یک زبان منبع باز است که شما را تشویق می‌کند تا برای سرگرمی با آن بازی کنید.

دوره Go رایگان Codecademy با طراحی هوشمندانه به چهار بخش تقسیم می شود که هر بخش شامل درس، مسابقه و اجزای پروژه است. ماهیت تعاملی برای کسانی که سبک‌های یادگیری متفاوتی دارند بسیار عالی است، و همچنین این واقعیت که می‌توانید با چند پروژه کوچک تمام‌شده برای نشان دادن آن کنار بروید.

نکات برجسته دوره:کاوش بسته های fmtپروژه سرقت بانکچیت شیت ها6. HTML5 و CSS3بازگشت به Udemy، این دوره رایگان توسعه وب یکی از بهترین ها است زیرا به جای اینکه مقدمه ای مبتدی برای HTML و سپس CSS باشد، از به روزترین نسخه های هر دو استفاده می کند. این بدان معنی است که شما نیازی به نگرانی در مورد یادگیری آموزش طراحی سایت با پایتون رایگان مطالب منسوخ نخواهید داشت یا مجبور نیستید فوراً دانش خود را اصلاح کنید.

 

توسط Jon Ulliman در طول پنج ساعت ویدئو ارائه شده است، شما بخش به بخش برای ساختن یک صفحه وب بدون کد کار خواهید کرد. برای اطمینان از اینکه غرق نشوید، دروس به 35 قطعه تقسیم می‌شوند و از همان ابتدا شروع می‌کنید—هیچ دانش قبلی یا ابزار خاصی لازم نیست.

نکات برجسته دوره:تگ های HTMLنحوه استفاده از CSS3 در جای دیگر آنلاینبهترین شیوه های کدنویسی7. Node.js & Express.js

اگر این دوره رایگان توسعه وب را پس از یادگیری اصول جاوا اسکریپت در جای دیگری امتحان کنید، در حال حاضر در راه تبدیل شدن به یک توسعه دهنده کامل خواهید بود. این خبر بسیار بسیار خوبی است - به دلیل تقاضای زیاد این مجموعه مهارت، حقوق توسعه دهندگان فول استک به طرز چشمگیری بالاست. اجازه دادن به شما برای کدنویسی به همان زبان در طراحی سایت با پایتون باطن، درهای زیادی را باز می کند. ایجاد برنامه های وب بسیار روان تر خواهد شد.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

یاد خواهید گرفت:نحوه نصب و استفاده از پایتونمتغیرها و آموزش رایگان پایتون عبارات چیست؟توابع پایه پایتونحلقه ها و تکرار.این یک دوره آموزشی پایتون بسیار خوب است. اگر به من شک دارید، شاید 2 میلیون نفری که در آن ثبت نام کرده اند شما را متقاعد کنند. Coursera بسیاری از دوره های پایتون ارزشمند را ارائه می دهد. ارزش وقت گذاشتن را دارد تا بهترین مورد را برای خود پیدا کنید.

در اولین کلمات توضیحات دوره، واضح است که این چیزی برای کسانی است که قبلاً تجربه برنامه نویسی دارند. و همینطور است. اگر یک مبتدی مطلق هستید، احتمالاً بهتر است دوره دیگری را انتخاب کنید. اما اگر مقداری برنامه نویسی انجام داده اید، این یکی را توصیه می کنم.

GOOGLE'S PYTHON CLASS همان چیزی است که خود کارمندان گوگل برای یادگیری پایتون از آن استفاده می کنند. این بر اساس تعداد زیادی متن و آموزش های آموزش رایگان پایتون ویدیویی YouTube است - واقعاً سخنرانی ها، نه چند دقیقه میانبر و تمرین.

ابتدا یاد خواهید گرفت که چگونه محیط پایتون را بر روی کامپیوتر خود نصب و راه اندازی کنید. شما به این نیاز دارید تا بعداً روی تکالیف دوره کار کنید. سپس نوبت به خواندن و گوش دادن می رسد. مواد واقعا خوب هستند، اگرچه نیاز به تمرکز و توجه دارند. مثل برگشتن به دانشگاه است. کل دوره دو روز طول می کشد. شما می توانید آن را انجام دهید!

من واقعاً دوست دارم که من مجبور نیستم جایی وارد شوم یا رمز عبور را وارد کنم. همه چیز در دوره Google بصری و ساده است. هیچ گرافیک یا تزئینات خاصی وجود ندارد. این متن و پیوند به YouTube است. تمرین ها، یا بهتر بگوییم مینی پروژه ها، جالب هستند و نیاز به کمی کار دارند – و این نکته است. شما نمی توانید آنها را به صورت آنلاین انجام دهید. همانطور که اشاره کردیم، شما باید محیط شخصی خود را بر روی کامپیوتر خود داشته باشید. خوب است که آنها مرحله به مرحله به شما نحوه تنظیم آموزش رایگان پایتون آن را نشان می دهند.

یاد خواهید گرفت:نحوه راه اندازی محیط پایتونمفاهیم پایه پایتونکار ایرانیان سایبر با رشته هافهرست، مرتب‌سازی و تاپل.عبارات منظم پایتونابزارهای کاربردی پایتون

من کلاس GOOGLE's PYTHON را به همه کسانی که تجربه برنامه نویسی کمی دارند (کمی جاوا یا C انجام می دهد) و می خواهند پایتون یاد بگیرند توصیه می کنم.

دوره های رایگان پایتون منتظر چی هستی؟

من می توانم این دوره های رایگان پایتون را توصیه کنم. من خودم آنها را تست کردم. البته موارد دیگری نیز موجود است. نکته کلیدی این است که آنچه برای شما مفید است را پیدا کنید و شروع به یادگیری کنید.

یادگیری پایتون واقعا ارزشش را دارد. اگر به متقاعد کردن بیشتری نیاز دارید، ببینید چرا پایتون را در سال 2021 یاد بگیرید؟ توسط ربکا مک کئون شما خواهید آموخت که چرا پایتون توسط متخصصان آموزش رایگان پایتون انتخاب می شود و چرا استفاده می شود ers به دنبال افرادی با پایتون در مجموعه خود هستند. به علاوه، خواهید دید که به عنوان یک توسعه دهنده پایتون چقدر می توانید درآمد کسب کنید. همچنین ممکن است بخواهید بدانید که مردم برای چه چیزی از پایتون استفاده می کنند. ممکن است شما را شگفت زده کند.

بیشتر از همه، از همین امروز شروع به یادگیری پایتون کنید! در کلاس می بینمت! پایتون یک زبان برنامه نویسی سطح بالا است. مانند سایر زبان های برنامه نویسی مانند جاوا یا HTML، برای برنامه های مختلف برنامه نویسان کامپیوتر و توسعه دهندگان نرم افزار استفاده می شود. اگر شما یک برنامه نویس باتجربه با مهارت در سایر زبان های برنامه نویسی هستید،

احتمالاً برای شما آسان خواهد بود که پایتون را سریع انتخاب کنید. با این حال، برای کسانی که تجربه ای ندارند، می توان آن را یک زبان برنامه نویسی دشوار برای یادگیری در نظر گرفت. پایتون تحت یک مجوز منبع باز توسعه یافته است، به این معنی که استفاده و توزیع آن برای هر کسی رایگان است.

برنامه های ویژهتخصص پایتون برای همه دانشگاه میشیگانمحاسبات فناوری جورجیا در پایتونتبدیل شدن به یک توسعه دهنده پایتون

سلب مسئولیت: برخی از دوره ها ممکن است دارای پیوند وابسته آموزش پایتون باشند. دوره ها ابتدا بر اساس روش انتخاب شدند و پیوندهای وابسته فقط پس از تکمیل رتبه بندی اضافه شدند.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

پیاده سازی الگوریتم های یادگیری ماشینرگرسیون خطی، آموزش زبان پایتون رگرسیون لجستیک، خوشه بندی K-Means را درک کنیدجنگل تصادفی و درختان تصمیم را یاد بگیریدپردازش زبان طبیعی و فیلترهای هرزنامه را بیاموزیدشبکه های عصبی و ماشین های بردار پشتیبانی را بیاموزیددسترسی به جامعه بزرگی از زبان آموزان که به یکدیگر کمک می کنندمدت زمان: 22.5 ساعت ویدیوی درخواستیامتیاز: 4.6اینجا ثبت نام کنید

5. برنامه های نانو درجه پایتون (Udacity) را بیاموزیددوره های آنلاین Udacity برنامه های Nanodegree Udacity یکی دیگر از گزینه های عالی برای یادگیری پایتون هستند. در زیر دو محبوب ترین برنامه در زبان پایتون وجود دارد که می توانید در Udacity استفاده کنید.

پایتون متوسط ​​را یاد بگیرید

این برنامه گواهینامه Learn Intermediate Python مهارت آموزش زبان پایتون های سطح متوسط ​​را برای برنامه نویسی با زبان پایتون آموزش می دهد. برای کسانی که دانش اولیه پایتون دارند و از پایتون برای ساخت اسکریپت های اولیه استفاده کرده اند اما می خواهند بازی خود را ارتقا دهند ایده آل است. این برنامه تکنیک هایی مانند اشیاء پایتون، برنامه نویسی شی گرا، اشکال زدایی و جریان کنترل را پوشش می دهد و زبان آموزان را برای انواع نقش های مختلف در زمینه هایی مانند علم داده، هوش مصنوعی و مهندسی نرم افزار آماده می کند.

دو ماژول در این برنامه وجود دارد که موضوعات زیر را پوشش می دهد:انواع داده ها، اشیاء، مجموعه هایی مانند لیست ها، تاپل ها، دیکشنری ها و مجموعه های پایتونتوابع پایتون و برنامه نویسی تابعیبرنامه نویسی شی گراورودی/خروجی فایلساخت ماژول با پایتوناستفاده از کتابخانه های متن باز

در پایان برنامه، زبان آموزان می توانند از قابلیت های پایتون برای تجزیه و تحلیل داده ها، ساختن پس زمینه برنامه های کاربردی وب و ایجاد برنامه هایی با الگوریتم های پیچیده تر مانند طبقه بندی فایل ها، داده کاوی یک صفحه وب، تغییر اندازه تصویر، تعداد کلمات و غیره استفاده کنند. .

برنامه نویسی برای علم داده با پایتوناین یک آموزش زبان پایتون برنامه nanodegree پایتون مبتدی است که تمام ابزارهای برنامه نویسی داده مانند Python، SQL، Command Line و Git را آموزش می دهد. ایرانیان سایبر بدون نیاز به تجربه قبلی، این برنامه زبان آموزان را با صندوق برنامه نویسی مجهز می کندافراد مورد نیاز برای راه اندازی شغلی در زمینه علم داده

این برنامه از سه ماژول تشکیل شده است - مقدمه ای بر SQL، مقدمه ای بر برنامه نویسی پایتون و مقدمه ای بر کنترل نسخه. در بخش برنامه نویسی پایتون، موارد زیر را یاد خواهید گرفت:

نحوه نمایش و ذخیره داده ها با استفاده از انواع داده ها و متغیرهای پایتوناستفاده از شرطی ها و حلقه ها برای کنترل جریان برنامه ای خودساختارهای داده پیچیده مانند لیست ها، مجموعه ها، فرهنگ لغت ها و تاپل ها برای ذخیره مجموعه ای از داده های مرتبط

نحوه ایجاد توابع سفارشی، نوشتن اسکریپت ها و مدیریت خطاهاکتابخانه های پایتون – Numpy، یک بسته محاسباتی علمی، و Pandas، یک بسته دستکاری داده ها

نکات برجسته کلیدیبا پایتون مهارت های سطح تمرین کننده را به دست آوریدبرنامه آموزش زبان پایتون هایی که به طور کامل توسط خودی های صنعت که در این زمینه ار می کنند طراحی و آموزش داده می شودبا ساخت پروژه های دنیای واقعی که با مشارکت شرکت های سطح بالا ساخته شده اند، بیاموزید

مجموعه ای از پروژه ها بسازید تا مهارت های پایتون خود را به کارفرمایان بالقوه نشان دهیدبرنامه های یادگیری انعطاف پذیر که ه ما امکان می دهد یادگیری را با سرعت خود برنامه ریزی کنیدمدت زمان: 2-3 ماه، 10 ساعت در هفتهامتیاز: 4.6اینجا ثبت نام کنید6. Masterclass برنامه نویسی Python (Udemy)

دوره های آنلاین Udemy: دوره کامل Masterclass پایتون با هدف ارائه درک اصلی و کامل از زبان برنامه نویسی پایتون است. این دوره توسط معروف ترین و دوست داشتنی ترین معلم پایتون تیم بوچالکا با ژان پل رابرتز طراحی شده است. بین آنها، آنها بیش از 70 سال تجربه برنامه نویسی حرفه ای دارند که در گذشته با IBM، میتسوبیشی، فوجیتسو و زبان پایتون ساب کار کرده اند. بنابراین آنها با دقت به شما بهترین شیوه ها و فناوری هایی را که کارفرمایان واقعی به دنبال آن هستند، آموزش می دهند.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

دوره پایتون توسط Jose Portilla مدیریت می شود و به 9 زبان آموزش برنامه نویسی پایتون دیگر از جمله فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و همچنین انگلیسی ارائه می شود. این دوره آنلاین پایتون شامل یادگیری عملی است، زیرا دانش‌آموزان می‌توانند کد مربی را در زمان واقعی تماشا کنند.

موضوعات تحت پوشش:ماژول های پیشرفته پایتونمبانی شی و ساختار دادهعملگرهای مقایسهدکوراتورها و ژنراتورهاخطاها و رسیدگی به استثناروش ها و توابعماژول ها و بسته هابرنامه نویسی شی گراپایتون 2 در مقابل پایتون 3عبارات پایتون

راه اندازی پایتونیش نیاز: اتصال به اینترنتامتیاز: 4.6دت زمان: 21.5 ساعتگواهی: بلهمزایا: مقرون به صرفه، جامع و محبوبمعایب: برخی از بازبینان توضیحات کدگذاری را مبهم ذکر ی کنند.

2. آموزش پایتون 3 از Codeacademyآموزش پایتون 3 از Codeacademyآموزش پایتون 3 از Codeacademy یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال شروع با آخرین نسخه، یعنی آموزش برنامه نویسی پایتون پایتون 3، زبان برنامه نویسی پایتون هستند.

دوره 25 ساعته آنلاین پایتون هیچ پیش نیازی ندارد و آن را به یک گزینه مبتدی عالی تبدیل می کند. یک مقدمه عالی برای پایتون، این دوره جدیدترین اصول و مفاهیم پایتون 3 را از طریق درس های تعاملی، کار پروژه، ویدئوها و آزمون های چند گزینه ای پوشش می دهد. این یک فروشگاه یک مرحله ای برای یادگیری همه چیز برای شروع با زبان برنامه نویسی پایتون است.

موضوعات تحت پوشش:عملیات فایل با استفاده از پایتونوابع، آرگومان های تابع و جریان کنترلحلقه زدن در پایتونماژول های پایتون و چالش های کدنحو پایتونساختار فرهنگ لغت پایتون

کار با لیست هاانواع داده پایتونپیش نیاز: نداردرتبه: غیر قابل قبولمدت زمان: 25 ساعتگواهی: بلهجوانب مثبت: پروژه های نمونه کارها برای نمایش مهارت های جدید. مقرون به صرفهمعایب: آموزش برنامه نویسی پایتون برخی از داوران دوره را فاقد پیچیدگی می دانند.

3. Masterclass برنامه نویسی Pythonمستر کلاس برنامه نویسی پایتون

استاد کلاس برنامه نویسی پایتون توسط کهنه کار پایتون و توسعه ایرانیان سایبر دهنده نرم افزار 40 ساله تیم بوچالکا تدریس می شود. توسعه دهندگان برندهای بزرگ مانند مرسدس بنز، پی پال، و آی بی ام از طریق برخی از دوره های آموزشی بوچالکا تجربه کسب کردند.

دانش‌آموزان به‌ویژه سبک تدریس پرشور بوچالکا را دوست دارند، همانطور که از طریق رتبه‌بندی نزدیک به 90000 با میانگین 4.6 مشاهده می‌شود.

دوره کامل Masterclass Python 70 ساعت ویدیوی درخواستی، 12 مقاله، 15 منبع قابل دانلود، 34 تمرین کدنویسی و دسترسی کل مادام العمر را ارائه می دهد. علاوه بر این، شما همچنین از طریق موبایل یا تلویزیون به دوره دسترسی خواهید داشت.

موضوعات تحت پوشش:عبارات شرطی و حلقهرشته ها، متغیرها و انواعتوضیح سیستم اعداد باینریخواندن و نوشتن فایل ها در پایتونلیست ها و تاپل هاماژول ها و توابع در پایتونمقدمه ای بر کنترل جریان برنامهدیکشنری ها و مجموعه های پایتون

راه اندازی پایتون برای لینوکس/مک/ویندوزیش آموزش برنامه نویسی پایتون نیاز: نداردامتیاز: 4.6دت زمان: 70 ساعتگواهی: بلهمزایا: کامل؛ درگیر کننده مقرون به صرفه

معایب: به گفته برخی از بازبینان، سریع و برای مبتدیان بسیار سریع است4. دوره مگا پایتون 2022: ساخت 10 برنامه کاربردی در دنیای واقعیدوره مگا پایتون 2022: ساخت 10 برنامه کاربردی در دنیای اقعی

دوره مگا پایتون: ساخت 10 برنامه کاربردی دنیای واقعی با اصول اولیه زبان برنامه نویسی پایتون شروع می شود و سپس به آموزش زبان آموزان در ایجاد ده برنامه حرفه ای پایتون در دنیای واقعی ادامه می دهد.

این دوره که توسط Ardit Sulce ایجاد شده است، موضوعات مختلفی را پوشش می دهد، اما در خود می درخشدپروژه های گسترده ای که پس از تکمیل موارد نمونه کارها ملموس را به شما ارائه می دهند. این دوره به شما می آموزد که یک برنامه تجسم داده، برنامه ایمیل خودکار، برنامه خلق و خوی با نقل قول های مثبت و موارد دیگر را تکمیل کنید.

دوره مبتدی پایتون 33 ساعت ویدیوی درخواستی، 81 مقاله، 41 منبع قابل برنامه نویسی پایتون دانلود و 145 تمرین برنامه نویسی را ارائه می دهد. دوره مگا پایتون بهترین دوره برای یادگیری عملی و عملی است.موضوعات تحت پوشش:پایتون و IDEرشته ها، شناورها، صفات

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

آیا برای استفاده از SCRATCH به یک آموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ حساب کاربری نیاز دارید؟

برای شروع تفریح ​​با Scratch نیازی به ثبت نام نیست. در واقع، ما می توانیم بدون حساب کاربری به استفاده از آن ادامه دهیم. اما اگر واقعاً به Scratch علاقه مند هستید و قصد دارید روی آن کار کنید، احتمالاً بهتر است ثبت نام کنید. زیرا؟ داشتن یک حساب شخصی به ما این امکان را می دهد که تمام پروژه های خود را ذخیره کرده و آنها را با دیگران به اشتراک بگذاریم. همچنین می‌تواند جالب باشد که در بحث‌های انجمن شرکت کنید یا در مورد پروژه‌های دیگر اسکراچرها نظر دهید.

 

اسکراچ چه چیزی را آموزش می دهد؟

یک زبان برنامه نویسی ساده مانند اسکرچ اصول برنامه نویسی آموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ را به کودکان آموزش می دهد. همانطور که کودکان آزمایش می‌کنند، بلوک‌ها را می‌کشند و اولین برنامه‌های کوچک خود را ایجاد می‌کنند، آن‌ها در حال توسعه تعدادی از مهارت‌های مهم کدنویسی و حل مسئله هستند که وقتی تصمیم می‌گیرند به زبان‌های برنامه‌نویسی سنتی روی بیاورند، بسیار به آنها کمک می‌کند.

در اینجا برخی از مهم ترین مفاهیمی که با اسکرچ یاد می گیرید آورده شده است

در اینجا برخی از مهمترین مفاهیمی که هنگام کار با Scratch یاد می گیرید آورده شده است

دستکاری متغیرها، مجموعه ای از داده های قابل تغییر است که در حافظه کامپیوتر ذخیره می شود تا اطلاعات را ذخیره و بازیابی کند.

استفاده از عملگرها برای تغییر داده ها در این میان ما عملگرهای ایرانیان سایبر ریاضی آشنا (به علاوه، منهای، ضرب، تقسیم، کمتر از، بیشتر از) و عملگرهای منطقی مختلف (و، یا، نه) و سایر عملگرهای پیچیده‌تر را می‌یابیم.

 

مفهوم جریان کنترل، این است که رایانه ها آموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ چگونه هر مرحله را به ترتیب در یک برنامه انجام می دهند و چگونه می توانید این جریان را با دستورات شرطی و حلقه ها تغییر دهید.

 

مدیریت حسگر، یعنی ایجاد کدی که به رویدادهایی مانند فشار دادن کلید یا کلیک ماوس پاسخ می دهد.

 

تشخیص و واکنش به ورودی های دنیای واقعی، مانند آموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ موقعیت ماوس روی صفحه، حجم صداهای درک شده توسط میکروفون یا حتی حرکتی که توسط وب کم گرفته شده است.

 

اجازه دهید فریب رابط ظاهراً بسیار ساده را نخوریم، با Scratch کودکان و جوانان می توانند برنامه های کاملاً پیچیده ای ایجاد کنند و در عین حال بسیاری از مفاهیم اساسی برنامه نویسی را بیاموزند.

 

بدیهی است که تفاوت‌های بین کدنویسی در اسکرچ و برنامه‌نویسی در یک زبان «جدی» مانند C یا Swift بسیار است. برنامه نویسی در واقع به آسانی کشیدن بلوک ها نیست، بلکه با رشته های متنی کار می کند. برنامه نویسی بزرگسالان بسیار پیچیده تر است اما همچنین بسیار قدرتمندتر است. با این حال، Scratch یک نقطه شروع عالی برای برنامه نویسان آینده است که می توانند با یادگیری مفاهیم اساسی و تفکر محاسباتی، در محیطی که حتی یک کودک هم می تواند آن را درک کند، راحت تر به زبان های پیشرفته تر سوئیچ کنند. Scratch یک محیط برنامه نویسی رایگان و گرافیکی است که به کودکان بین 8 تا 16 سال (اما بزرگسالان) اجازه می دهد بدون دانستن آموزش نرم افزار اسکرچ زبان های برنامه نویسی پیچیده انیمیشن بسازند. در واقع، با استفاده از دستورات ساده بلوک، Scratch به کاربران اجازه می دهد تا مکانیسم های برنامه نویسی را درک کنند و در عین حال به شما امکان می دهد با یادگیری چیزهای جدید سرگرم شوید و ذهن خود را آموزش دهید.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

در این آموزش، تعدادی از بهترین کتاب ها با رتبه بندی کتاب آموزش پایتون خوب را به همراه معرفی مختصری از کتاب که شامل قسمت توضیحات محصول می باشد گردآوری کرده ایم تا ایده کوچکی در مورد محتوای کتاب به شما ارائه دهیم. این در واقع به شما در انتخاب کتابی که مناسب نیازهای شما است کمک می کند.

سوالات متداول در مورد برنامه نویسی پایتونس 1) چرا باید پایتون را یاد بگیرم؟

پاسخ: پایتون محبوب ترین زبان برنامه نویسی است که در زمینه های مختلف مانند هوش مصنوعی، توسعه وب، توسعه بازی و ... استفاده می شود. این یک ابزار همه کاره است و از ویژگی های آن می توان به یادگیری آسان با نحو ساده، مقیاس پذیر، متن باز، تعاملی اشاره کرد. ، قابل حمل و غیره

بسیاری از این ویژگی ها باعث محبوبیت پایتون حتی در شرکت هایی مانند فیس بوک، آمازون، گوگل، نتفلیکس شده است.س 2) چرا پایتون به عنوان زبانی برای یادگیری آسان کتاب آموزش پایتون تعریف شده است؟

پاسخ: در پایتون با سینتکس پیچیده کاری نداریم. بلکه یک ابزار رایگان و منبع باز با نحو ساده است. با پایتون، ما نیازی به نوشتن کد زیادی نداریم که با کتابخانه استاندارد ارائه می شود. قوانین نحوی به گونه ای است که می توان مفاهیم را بدون نوشتن کد اضافی بیان کرد.

س 3) آیا پایتون از تست پشتیبانی می کند؟

پاسخ: پایتون دارای چارچوب های داخلی با ماژول ها و ابزارهای متعدد برای پشتیبانی از تست سیستم است. همچنین دارای چارچوب هایی مانند PyTest و Robot برای پشتیبانی از آزمایش بین مرورگر و کراس پلتفرم است.

س 4) آیا پایتون یک زبان حساس به حروف کوچک و بزرگ است؟پاسخ: بله، پایتون یک زبان حساس به حروف کوچک و بزرگ است.> برای پیشنهاد یک لیست در اینجا با ما تماس بگیرید.فهرست برترین کتاب های برنامه نویسی پایتوندوره سقوط پایتون، ویرایش دوم: مقدمه ای عملی و مبتنی بر پروژه بر برنامه نویسی

آموزش پایتون، ویرایش پنجمخودکار کردن مطالب خسته کننده با پایتون ایرانیان سایبر، نسخه دوم کتاب آموزش پایتون: برنامه نویسی عملی برای مبتدیانپایتون برای همه: کاوش داده ها در پایتون 3

پایتون (نسخه دوم): پایتون را در یک روز یاد بگیرید و آن را خوب یاد بگیرید. پایتون برای مبتدیان با پروژه عملی. (یادگیری سریع کدنویسی با Hands-On Project Book 1)

پایتون برای تجزیه و تحلیل داده ها: جدال داده ها با پانداها، NumPy و IPythonتسلط بر اصول یادگیری عمیق با پایتونمرجع پایتون پاکت: پایتون در جیب شماعناصر مصاحبه های برنامه نویسی در پایتون: راهنمای خودی هاHead First Python: A Brain-Friendly Guideمقایسه بهترین کتاب های پایتون

نام کتاب نویسنده طول چاپ قیمت (شومیز) رتبه بندی (از 5)دوره سقوط پایتون، نسخه دوم اریک متس 544 صفحه 22.99 دلار 4.8یادگیری پایتون، نسخه پنجم مارک لوتز 1648 صفحت 43.49 دلار کتاب آموزش پایتون 4.2خودکار کردن چیزهای خسته کننده با پایتون، نسخه دوم Al Sweigart 592 صفحه 27.14 $ 4.6Python for Everybody: کاوش داده ها در Python 3 Charles Severance 244 pages 9.99 $ 4.6

پایتون (نسخه دوم): پایتون را در یک روز یاد بگیرید و آن را خوب یاد بگیرید. انتشارات LCF، جیمی چان 175 صفحه 11.09 دلار 4.5

شماره 1) دوره سقوط پایتون، ویرایش دوم: مقدمه ای عملی و مبتنی بر پروژه بر برنامه نویسینویسنده: اریک ماتزدوره سقوط پایتون

این کتاب دومین ویرایش از پرفروش‌ترین کتاب پایتون در جهان است. به مبتدیان مبانی برنامه نویسی در پایتون را با تمرکز بر پروژه های واقعی آموزش می دهد.

خوانندگان یاد خواهند گرفت که چگونه یک بازی ویدیویی ساده ایجاد کنند، کتاب پایتون از تکنیک های تجسم داده ها برای ساختن نمودارها و نمودارها استفاده کنند و یک برنامه وب تعاملی بسازند و بکار گیرند.

#2) آموزش پایتون، ویرایش پنجمنویسنده: مارک لوتزیادگیری پایتون

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

آموزش پایتون

"رویکردی که مدرس در طول این دوره اتخاذ کرده  آموزش پایتون است همان چیزی است که من در هر دوره ای که در آن حضور داشته ام به دنبال آن بوده ام. مجمع عمومی تعدادی از بهترین معلمان را در زمینه برنامه نویسی و توسعه و اگر همه کلاس های دیگر را به دست آورده است. ساختاری مشابه دوره پایتونی که من گذراندم است، پس احتمال بسیار بالایی وجود دارد که برای مطالب بیشتر برگردم."

مهندس تست سیستم، ASMLنزار الطاروتی، GA آنلاینمربیان نخبه

این متخصصان پایتون هر روز تجربه عمیقی را از این زمینه به کلاس درس می آورند و بینش ارزشمندی را برای موفقیت در کار ارائه می دهند.

مربیان GA متعهد به ارائه بازخورد و  آموزش پایتون پشتیبانی شخصی برای کمک به شما در به دست آوردن اعتماد با مفاهیم کلیدی و همچنینls

مری ناگلمربی، آنلاینمهندس نرم افزار در Warby Parker

تقی کریممربی، شهر نیویورکمهندس نرم افزار کارکنان در Pelotonجیانلوکا کامپانلامربی، لندندانشمند داده در مایکروسافتمطالعه موردی: بلومبرگ با GA برای آموزش پایتون همکاری می کند

مشکل: بلومبرگ برای باقی ماندن یک رهبر صنعت داده، به دنبال تکامل مهارت های کارکنان خود بود و آنها را قادر می ساخت تا فرآیندها را خودکار کرده و تجزیه و تحلیل های پیشرفته را به روش های جدید به کار گیرند.

راه حل: بلومبرگ از طریق برنامه Leading With Data - که از ایرانیان سایبر برنامه درسی برنامه نویسی پایتون مجمع عمومی استفاده می کند - صدها تحلیلگر را به ابزارهای فنی برای بحث و بررسی داده ها مجهز می کند.

تأثیر: «من ابتکارات تجاری را دیده‌ام که در طول کلاس نمونه‌سازی شده بودند و به تولید رسیدند. این برنامه منجر به نتایج ملموس تجاری و همچنین ایجاد یک مجموعه مهارت اساسی مشترک شده است که همه ما باید در آینده داشته باشیم. رایانه ها، تلفن های هوشمند و سیستم های هوش مصنوعی عناصر ضروری در زندگی روزمره ما هستند و مهارت های برنامه نویسی نیز همین طور است. خواه خودکارسازی کارهای تکراری، انجام تجزیه و تحلیل داده ها، یا انجام اتوماسیون خانگی، توانایی  آموزش پایتون درک و حتی نوشتن کد خود برای کنترل سیستم ها به طور فزاینده ای مرتبط است. علاوه بر این، برنامه نویسی نیز یک فعالیت سرگرم کننده است. آیا تا به حال به توسعه بازی کامپیوتری خود فکر کرده اید؟ استفاده از زبان برنامه نویسی و ابزار مناسب، آنقدرها هم که به نظر می رسد پیچیده نیست.

در این دوره، با پایتون، محبوب ترین زبان برنامه نویسی در حال حاضر در جهان، طبق IEEE Spectrum آشنا خواهید شد. برخلاف سایر زبان‌های رایج، پایتون دارای یک نحو ساده است و زبان‌آموزان را قادر می‌سازد تا شروع سریعی در برنامه‌نویسی داشته باشند. اما پایتون همچنین توسط توسعه دهندگان حرفه ای در سراسر جهان برای توسعه هر چیزی از سیستم ها و بازی های جاسازی شده تا سیستم های یادگیری ماشینی در مقیاس بزرگ استفاده می شود. این انعطاف‌پذیری به دلیل اکوسیستم پایتون است که تعداد زیادی کتابخانه برای وظایف و نیازهای مختلف فراهم می‌کند.

در این دوره از نوت بوک های Jupyter برای آموزش پایتون استفاده می کنیم. نوت بوک های Jupyter یک محیط برنامه نویسی است که به ویژه برای آموزش برنامه نویسی مناسب است. علاوه بر این،  آموزش پایتون نوت بوک های Jupyter نیز ابزار انتخابی برای دانشمندان داده است. تمام اطلاعات و ابزار مورد نیاز شما در هفته آماده سازی قبل از شروع محتوای آموزشی واقعی به تفصیل توضیح داده خواهد شد.

این دوره برای مبتدیان طراحی شده است. ما انتظار هیچ تجربه برنامه نویسی قبلی را نداریم. با این وجود، این دوره برای افرادی که تجربه برنامه نویسی قبلی دارند نیز مناسب است. پس از معرفی مفاهیم اولیه برنامه نویسی مانند متغیرها، انواع داده ها و حلقه ها، موضوعات پیچیده تری مانند توابع، کتابخانه ها و ورودی و خروجی فایل نیز در هفته های بعدی پوشش داده خواهد شد. در پایان دوره شما قادر خواهید بود پایتون ساده ای بنویسید که داده ها را می خواند و می نویسد تا مشکلات برنامه نویسی روزمره شما را حل کند.

این دوره با یک پروژه تحقیقاتی همراه خواهد بود که با شروع دوره  پایتون معرفی خواهد شد. اگر نظرسنجی را کامل کنید، برخی از داده‌های آماری ناشناس درباره شما و رفتار یادگیری شما در طول این MOOC برای اهداف علمی ارزیابی می‌شوند.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

نیمه اول این دوره به معرفی برنامه نویسی شی گرا (OOP)، رویکرد آموزش پایتون پیشرفته غالب در توسعه نرم افزار مدرن می پردازد. OOP به تیم های توسعه کمک می کند تا پیچیدگی پروژه های بزرگ را مدیریت کنند و یک رویکرد مبتنی بر طراحی را برای کدنویسی تشویق می کند. ما هم به تئوری OOP و هم نحوه اجرای عملی آن در پایتون نگاه خواهیم کرد.

سپس به رویکردی می‌پردازیم که مکمل OOP است، که استفاده از آزمون‌های واحد برای سازماندهی یک پروژه توسعه است. یک رویکرد آزمایش محور کمک می کند تا مشخص شود که کدام وظایف باید انجام شوند و ریسک مربوط به تغییرات کد را مدیریت کنید، و به شما اطمینان می دهد که کد جدید صحیح است و عوارض جانبی نامطلوبی ندارد.

ما با برخی از موضوعات اضافی مرتبط با آموزش پایتون پیشرفته توابع پایتون پایان می‌دهیم که اگرچه همیشه مورد نیاز نیستند، اما اطلاعات بیشتری را در مورد نحوه عملکرد پایتون «زیر سرپوش» نشان می‌دهند.

تمامی موضوعات این دوره در بخش های فنی مصاحبه های شغلی پرطرفدار است. این دوره قصد دارد شما را در مسیری قرار دهد که از نوشتن اسکریپت های کوتاه پایتون به تنهایی تا کار بر روی پروژه های نرم افزاری بزرگتر که در آن قوی بودن و پیچیدگی می تواند مشکلاتی را ایجاد کند، قرار دهید.

شما می توانید به صورت زنده یا حضوری در این دوره شرکت کنید.- اتصال اینترنت. کلاس ها با Chrome بهترین کار را دارند.- یک کامپیوتر با میکروفون و دوربین.- هدفون / هدفون / بلندگو.قبل از شروع دوره با دستورالعمل های پیوستن با شما تماس خواهیم گرفت.

چه چیزی را پوشش خواهیم داد؟• نظریه بنیادی برنامه نویسی شی گرا• پیاده سازی عملی یک مدل OO در پایتون• تست واحد و توسعه آزمایش محور• استفاده از بست و ژنراتور.چه چیزی به دست آموزش پایتون پیشرفته خواهم آورد؟در پایان این دوره شما باید بتوانید...

• مفاهیم زیر و چگونگی ارتباط متقابل را توضیح دهید: کلاس، شیء، رابط، پیاده سازی، انتزاع، کپسوله سازی، بارگذاری بیش از حد، فراگیر، چندشکلی، وراثت، ترکیب.• یک سلسله مراتب کلاس برای یک ایرانیان سایبر برنامه طراحی کنید و آن را با کد پایتون پیاده سازی نید.• تست های واحد را تنظیم و استفاده کنید و مزایای آنها را شرح دهید.• توسعه آزمایش محور را شرح دهید و مزایا و معایب آن را برای یک پروژه خاص بسنجید.

• بسته ها و مولدها را در پایتون بنویسید و موارد استفاده را برای هر کدام شرح دهید.

دوره در چه سطحی است و آیا به مهارت خاصی نیاز دارم؟این یک دوره پیشرفته است. شما باید به عناصر اصلی پایتون که در مقدمه سیتی لیت به پایتون و پایتون میانی پوشش داده شده است، اطمینان داشته باشید:• If، else و elif;• حلقه های while و for• فهرست ها و لغت نامه ها

• توابع (با استفاده از def)شما باید بتوانید یک برنامه کوتاه بنویسید تا مشکلی را که به صورت کلمات داده شده حل کنید.برای دنبال کردن کلاس، باید بتوانید دستورالعمل های گفتاری را دنبال کنید آموزش پایتون پیشرفته ، اطلاعات مکتوب را بخوانید و کار خود را با معلم خود به زبان انگلیسی در میان بگذارید.

چگونه به من آموزش داده خواهد شد و آیا کاری خارج از کلاس وجود خواهد داشت؟

برخی از مطالب تئوری در این دوره وجود دارد اما بیشتر عملی است. کلاس از طریق ترکیبی از نمایش معلم، تمرین های عملی و بحث ارائه می شود. کار خارج از کلاس اجباری نیست، اما به شدت توصیه می شود و چالش های نمونه ارائه خواهد شد. این کلاس آموزشی سه روزه پیشرفته پایتون موضوعاتی از سینتکس پایه تا موضوعات پیشرفته تر مانند متاکلاس ها را پوشش می دهد. کلاس آموزش پیشرفته پایتون ما شامل نحو برای هر دو پایتون 2 و 3 است. دوره پیشرفته پایتون 3 روزه است و موضوعات پیشرفته تری را در مقایسه با کلاس مقدماتی ما پوشش می دهد. در ابتدای کلاس، مفاهیم پایه پایتون را که در مقدمه کلاس برنامه نویسی پایتون (PYT100) پوشش داده شده است، مرور می کنیم.

در دسترس بودن دوره عمومی آنلاین پیشرفته پایتونبرنامه نویسی پیشرفته پایتون - PYT200 - 3 روز درخواست تاریخ کلاس

این کلاس آموزشی پیشرفته پایتون موضوعاتی از سینتکس پایه تا پایتون پیشرفته موضوعات پیشرفته تر مانند متاکلاس ها را پوشش می دهد. کلاس آموزش پیشرفته پایتون ما شامل سینتکس برای هر دو پایتون 2 و 3 است. دوره آموزشی پیشرفته پایتون موضوعات سطح متوسط/پیشرفته استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون را به شرکت کنندگان ارائه می دهد و کتابخانه استاندارد پایتون را معرفی می کند.

  • javad salehi