یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

۵۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

به درستی با محتوای عالی

، مردم به احتمال زیاد آن را   آموزش جستجوی سایت در گوگل به اشتراک می گذارند - و ارتباطات

 

اشتراک گذاری آنها می تواند به شما در بهبود رتبه Google کمک کند! همانطور که قبلاً ذکر شد ، تفاوت های زیادی بین خرده فرهنگ های مختلف در ورزش و تناسب اندام وجود دارد. و می تواند تأثیر زیادی بر نوع محتوایی که برای شما کار می کند داشته باشد.

برای رقابت در SEO برای ورزش و تناسب اندام ، استفاده از رسانه های  آموزش جستجوی سایت در گوگل  تصویری واقعاً مهم است. تصاویر و ویدئوهای خوب انتخاب شده می توانند به مردم کمک کنند تا به شما بگویند کسب و کار شما در مورد چیست! علاوه بر برند

مارک تجاری ، می توانید تصاویر را وارد کنید

 

در صفحات یا پست های وبلاگ برای نشان دادن آنچه در متن صحبت می کنید. راه دیگر برای افزودن تصاویر ایجاد یک صفحه گالری است تا کاربران بتوانند حتی بیشتر از آنچه در دسترس است را مشاهده کنند. به عنوان مثال ، اگر تعداد زیادی دستگاه با تکنولوژی بالا و اجسام بزرگ دارید ، حتماً آنها را نشان دهید. اگر آموزش شخصی ارائه می دهید ، احتمالاً می خواهید این تعامل iranian cyber  انسانی را با عکس یا فیلم نشان دهید. و اگر در تصاویر یا ویدئوهای خود به افراد نشان می دهید ، با دقت به این فکر کنید   آموزش جستجوی سایت در گوگل که مشتریان شما با چه افرادی ارتباط خواهند داشت. به خاطر داشته باشید که بعید است عکس ها و فیلم های بایگانی شده کافی باشند. کاربران آنلاین طعم تجربه واقعی را می خواهند! در اینجا یک مثال عالی از لوئیس پاریس فیتنس است:

 

راه های بسیاری برای انجام آن وجود دارد

ایجاد فیلم های جذاب (و شاید حتی رتبه بندی آنها در Google). می توانید مقدمه ای مختصر برای خود ضبط کنید و در مورد کاری که انجام می دهید توضیح دهید. یا می توانید راهنماهایی مانند تمرینات معمولی ایجاد  آموزش جستجوی سایت در گوگل  کرده و آنها را در YouTube به اشتراک بگذارید. حتی می توانید پادکست (ویدئویی) در مورد فلسفه ورزش و تناسب اندام خود ضبط کنید.

 

هر کاری که برای انجام کارهای تصویری خود انتخاب می کنید ، باید مطمئن شوید که از انواع مناسب فرمت های تصویر استفاده می کنید.

 

 

دستورالعمل های مدیر وب سایت

 

پیروی از دستورالعمل های کلی به Google کمک می کند تا سایت شما را پیدا ، فهرست بندی و رتبه بندی کند.

 

ما به شدت شما را تشویق می کنیم که به دستورالعمل  آموزش جستجوی سایت در گوگل  های کیفیت توجه زیادی داشته باشید ، که برخی از اقدامات غیرقانونی را که ممکن است منجر به حذف یک سایت به طور کامل از فهرست Google شود یا تحت تأثیر الگوریتمی یا دستی هرزنامه قرار گیرد ، تشریح می کند. اگر سایتی تحت تأثیر هرزنامه قرار گرفته باشد ،  آموزش جستجوی سایت در گوگل  ممکن است دیگر در Google.com یا در هیچ یک از سایت های شریک Google نمایش داده نشود.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

، 8 سالگی. بازیهای کمی آموزش  بازی  سازی  به  کودکان  مفهوم ویرایش یک بازی موجود را بهتر از Minecraft نشان می دهند. توانایی ایجاد تغییرات فیزیکی در دنیایی که به طور تصادفی ایجاد شده است ، به بازی کمک کرده است تا طول عمر خود را حفظ کند و طرفداران فداکار خود را حفظ کند. در واقع ، هدف اصلی حالت بقا این است که بازیکنان چشم انداز را تغییر دهند تا ابزارهای مورد نیاز برای زنده ماندن را جمع آوری کنند. بسیاری از بازیها نمی توانند Minecraft را برای ویرایش درون بازی به چالش بکشند.

خوب برای: به لطف بازی عمیق آن ، تقریباً هر کسی که به بازی علاقه دارد.

خوب است بدانید: بازیکنان می توانند از طریق وب سایت های متعدد آموزش  بازی  سازی  به  کودکان  و کانال های YouTube نکات ویرایشگر را برای آثار خود دریافت کنند.

Trials Fusion ، 12 ساله. Trials Fusion تمرکز بازی مسابقه ای محبوب را بر روی بدلکاری های وحشتناک موتور سیکلت ، تصادفات و سرعت حفظ می کند. اما Fusion با ارائه یک ویرایشگر آهنگ عمیق که به بازیکنان اجازه می دهد سطوحی چالش برانگیز و پیچیده ایجاد کنند ، برجسته می شود. این موارد را می توان به آسانی در سرورهای بازی برای آزمایش و بازخورد کاربران بارگذاری کرد و بازیکنان می توانند از آن بی بهره باشند

تعداد زیادی از دوره آموزش  بازی  سازی  به  کودکان  های جدید برای گسترش تجربه بازی خود.

مناسب برای: طرفداران مسابقه ای که iranian cyber  دوست دارند با ترفندهای خود و در مسیرهای خود ، پاکت فیزیک را هل دهند.

خوب است بدانید: بیش از یک میلیون آهنگ برای بازی قبلی این مجموعه ایجاد شده است  آموزش  بازی  سازی  به  کودکان و حداقل به همان تعداد برای این مسابقه انتظار می رود.

 

 

طراحی کلی بازی

 

LittleBigPlanet 3 ، 8 ساله. همانند Project Spark ، LittleBigPlanet 3 به بازیکنان اجازه می دهد تا هر چیزی را که می خواهند با یک خالق سطح قوی طراحی کنند. با این حال ، بیشتر طراحی آن حول آزمون و خطا می چرخد ​​، بنابراین بازیکنان می توانند به سرعت تشخیص دهند که چه چیزی در خلاقیت آنها موثر بوده و چه چیزی موثر نبوده است. LBP3 با آموزش های عمیق همراه است و دارای یک جامعه بازیکنان فوق العاده فعال است که بیش از 10 میلیون سطح آموزش  بازی  سازی  به  کودکان  یا مینی بازی با ابزارهای خلاقانه خود تولید کرده است ، بنابراین طراحان جدید همچنین می توانند با استفاده از ابزارهای ویرایش روزانه از سایر سازندگان یاد بگیرند.

مناسب برای: بچه ها و بچه هایی که عاشق بازی با عروسک و برچسب هستند.

خوب است بدانید: طراحان همه چیز را از ماشین های پین بال تا بازی های مسابقه ای تا تیراندازان فضایی با ابزار LBP ساخته اند.

 

نینتندو Labo Toy-Con Vehicle Kit ، سن 8 سالگی. این کیت به بچه ها اجازه می دهد مقوا را به اشیایی از جمله فرمان ، جوی استیک و کنترلرهای دیگر برای بازی تبدیل کنند. سپس می توانید خلاقیت خود را با استفاده از مجموعه ای کامل از ابزارها روی نینتندو سوییچ برنامه ریزی کنید. نینتندو انواع کیت های Labo را ارائه می دهد که به بچه ها اجازه می دهد آموزش  بازی  سازی  به  کودکان  چیزهایی مانند روبات ، ابزار و وسایل نقلیه بسازند.

مناسب برای: کودکانی که به ساخت و ساز و برنامه نویسی کامپیوتری علاقه دارند.

خوب است بدانید: فیلم هایی از افراد که ابزار ، قفل های الکترونیکی و سایر دستگاه ها را از مقوا تهیه می کنند در سایت نینتندو و YouTube موجود است.

 

Tynker ، 8 ساله. وب سایت Tynker از بلوک های بصری کد برای توضیح مفاهیم برنامه نویسی کودکان در MIT استفاده می کند. بچه ها از طریق ویدئوها ، آموزش های برنامه نویسی ، آزمونها و کارهای خودگردان ، اصول طراحی بازی را می آموزند. Tynker چندین بازی رایگان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند نحوه آموزش  بازی  سازی  به  کودکان  عملکرد خود را تشخیص داده و جدا کنند ، و طراحان علاقه مند می توانند هزینه دسترسی مادام العمر به دوره های برنامه نویسی را در صورت تمایل به آموزش بیشتر یا به روز رسانی موضوعات پرداخت کنند.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

برای توسعه برنامه های iOS که استفاده می کنید XcodeQuod کار می کند توسعه یکپارچه ، محل اقامت در اینجا (مخفف انگلیسی IOpera ntegrated Development) ، یعنی یک سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  برنامه کامپیوتری متشکل از مجموعه ای از ابزارهای برنامه نویسی.

 

IDE یک رابط گرافیکی برای برنامه ارائه می دهد و برنامه شامل یک زبان برنامه نویسی جدید است که برای Cicero بسیار مفید است ، اپل هر سال منتشر می شود.

 

 

 

 

اپل CiceroSed را تبلیغ می کند به این معنا نیست که شما می توانید با زبان های دیگر مانند Objective-100 برنامه نویسی کنید. شما باید زبان را انتخاب کنید ، در اینجا لیستی مانند شما وجود دارد

 

امروز ، مارکوس با iOS Apps شروع می کند: این راهنمای رسمی اپل برای سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  شروع برنامه نویسی است ، از ابتدا فشرده سازی Xcode و ساختار برنامه شما را آغاز می کند و برای اجرای هدف برنامه نیاز به مراقبت دارد.

با معرفی Cicero ، اپل زبان جدید است ، زیرا اگر از هر دو تدریس در آستانه استفاده کنید بسیار آسان تر است ، شاید این شروع یک نقطه شیرین برای یادگیری باشد.

توسعه ویدیوی اپل: اپل مجموعه ای  سن مناسب برای شروع برنامه نویسی از توسعه نقش کسانی را که ویدیوها ، نکات و منابع WWDC را تدریس می کنند ، ارائه می دهد ، بنابراین هیچ فایده ای ندارد و پایان.

وندرلیچ ری جی اگر می خواهید بازی رای وندرلیچ را آموزش دهید نقطه شروع بسیار خوبی است. شما باید اطلاعاتی در مورد Cicero 100 داشته باشید.

قابلیت های API اپل: Apple iOS بسیاری از API های مختلف برای دسترسی به برنامه های افزودنی 8 ، از جمله Handle یعنی عکس ها ، HealthKit و موارد دیگر. بنابراین می توان آنها را با این API ها آغشته کرد و سطح برنامه را به صورت تصاعدی افزایش داد.

کد کلاس مدرسه توسعه برنامه iOS: اصول اولیه شما ایرانیان سایبر  برای توسعه کلاسهای مقدماتی رایگان در مدرسه چیست.

کلاسهای توسعه Stanford iOS همچنین کلاسهای رایگان برای یادگیری iOS Stanford ارائه می دهد. سن مناسب برای شروع برنامه نویسی اما در حال حاضر این احتمال وجود دارد که آنها فقط به عنوان iOS 7 در دسترس نباشند و بیشتر از همه این که در آن زمان به جای iOS 8 این بروزرسانی را منتشر نکنید.

 

 

مرور راهنمای برنامه

اپل استفاده بسیار ویژه ای را مشاهده کرده و permittat را ذخیره کرده است ، بنابراین آگاهی از قوانین قبل از شروع برنامه مفید است. اگر نمی توانید زمان زیادی را صرف برنامه کنید ، در App Store اپل مجاز نیست. علائم وجود دارد ، اما آنها قیمت مرور برنامه هستند.

 

من توانستم برنامه را به پایان برسانم سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  و آن را به فروشگاه App ارسال کنم و با توجه به محتوا ، طراحی و جزئیات فنی به سختی آن را بررسی کردم. بنابراین ، ما باید راهنمای بررسی قیمت را در نظر بگیریم. اپل لیستی از رایج ترین دلایل طلاق را در اختیار دارد.

 

 

 

کار مشترک GitHub ، یک شعر ، زیرا قدرت و نرم افزار آن است. GitHub Xcode در هر زمان ، بنابراین ثبت نام آسان برای چنین ذخیره می شود در آنجا ذخیره می شود ؛ بقیه شما ، آن را به دردی که انجام می دهید آسان می کنید.  سن مناسب برای شروع برنامه نویسی اگر به کمی بیشتر از کمک ما برای افسران خود نیاز دارید.

TestFlightEst سایر کاربران به منظور اجازه دادن به برنامه ای برای آزمایش برنامه شما ، فقط باید TestFlight را بارگیری و نصب کنید.

با آشنایی با توسعه برای iOS XcodeCum درک کنید  سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  که در حال حاضر نیز کار نمی کند ، سیسرو ، ترجیح می دهید بنویسید بسیاری از افراد قادر به ورود یا حضور در برنامه نیستند.

 

 

هر یک از ما برای سرمقاله خود به اصول اخلاقی کار پایبند هستیم محتوای مقاله. برای گزارش خطا اینجا را کلیک کنید.

 

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

 

از سوی دیگر ، ربات های فعلی آموزش  رباتیک  مبتدی  از نیروی الکتریکی ، کنترل سیل و غیره به عنوان منابع انرژی و از نیروی الکتریکی ، کنترل سیل و ... برای انتقال نیرو استفاده می کنند.

 

کوچک سازی رایانه ، کاهش قیمت ،

عملکرد بالا ، قابلیت اطمینان بالا ، ظرفیت حافظه زیاد

پیچیدگی عملکرد کنترل ربات توسط

قابلیت اطمینان بالا و قیمت پایین به آموزش  رباتیک  مبتدی دست آمده است. صنعت

در محل ، نمایندگی توسط یک کارخانه خودروسازی

نیروی کار در تولید انبوه انواع کوچک تا متوسط

به منظور جایگزینی و تثبیت ایرانیان سایبر  کیفیت معرفی شده است

انجام شده.

تا سال 2000 ، یک ربات بسازید

اگرچه این خود هدف ، تولید معمولی بود

از محل کار ، نمایندگی کار آموزش  رباتیک  مبتدی در یک محیط خطرناک ،

انتظار می رود که به پشتیبانی زندگی روزمره گسترش یابد

(شکل 1-5).

(1) توسعه فناوری ربات

این بسیار شبیه به تاریخ کامپیوترها است. یعنی ماشین حساب مکانیکی "محاسبه" را انجام می دهد.

اگرچه یک ماشین بود ، اما به دلیل پیشرفت در فناوری نیمه هادی و فناوری رایانه ، به عنوان کنترل کننده استفاده شد.

با گسترش دامنه و شبکه ، می توان افکار ،  آموزش  رباتیک  مبتدی خاطرات و ارتباطات افراد را جایگزین کرد.

فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یک سیستم مکمل عملکرد مغز نامیده می شود که باید جایگزین و تقویت شود.

روبات ها همچنین شامل فن آوری دستکاری ، فناوری تحرک و بینایی برای جایگزینی نیروی کار انسان هستند.

این به یک انسان نما تبدیل شده است که فن آوری های شناسایی و تشخیص را ادغام می کند. علاوه بر آن ، به اصطلاح

از مدل مدل "بلوک های ساختمانی" تا "محاسبه دنیای واقعی" که دنیای واقعی را هدف قرار می دهد

با توسعه ، خدمات به محیط واقعی انتظار می رود. آموزش  رباتیک  مبتدی  یعنی کامپیوتر خارج از مغز است

Robo علاوه بر گسترش توانایی های تفکر و حافظه فرد از طریق تبدیل ، مکمل و گسترش توانایی بدنی فرد است.

برای حمایت از فعالیتهای اجتماعی عاری از موانع اجتماعی و فردی در یک جامعه فوق پیری با استفاده از فناوری (RT)

انتظار می رود که پشتیبانی آموزش  رباتیک  مبتدی  کند (شکل 1-6).

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

من 14 ساله هستم

 

در حقیقت ، برنامه های Android به یکی از من 14 ساله هستم  زبان های زیر نیاز دارند:

 

1- زبان جاوا با محیط توسعه Android Studio

 

2- C# با محیط Xamarin

 

3- زبان کوتلین با محیط توسعه اندروید استودیو

 

اما برای یک کودک 14 ساله ، من به شما توصیه می کنم که ابتدا اصول برنامه نویسی را به او بیاموزید و منطق برنامه ای را از طریق زبانی مانند پایتون بدست آورید زیرا یادگیری آن  من 14 ساله هستم برای مبتدیان آسان است و همچنین یک زبان سبک است که برای استفاده از آن نیازی به ویژگی های بزرگ دستگاه نیست. (زبان پایتون همچنین در پروژه های بزرگ و توسط بزرگترین شرکت های فناوری مانند Google ، YouTube ، Instagram ، NASA و پلت فرم Netflix استفاده می شود).

 

و پس از یادگیری منطق برنامه نویسی و اصول برنامه نویسی ، می توانید یکی از زمینه هایی را که قبلاً ذکر شد ، بیاموزید  من 14 ساله هستم و برای هر یک از آنها باید پایگاه های داده ای مانند MySql یا SQL Server را مطالعه کنید.

 

در مورد منابع آموزشی ، بسیاری از پلتفرم های آموزشی آنلاین مانند پلت فرم Udemy ، پلت فرم Coursera ، پلت فرم Edx ، پلت فرم Udacity ، پلت فرم Alison ، و همچنین بسیاری از کانال های عربی و خارجی YouTube وجود دارد.

 

شما می توانید زمینه های مختلف برنامه نویسی و منابع آموزشی را که می توانید در مطالعه به آنها تکیه کنید ، در مقاله ای مشاهده کنید که در آن به یکی از برادرانی که این س askedال را مطرح کرده بودم iranian cyber پاسخ دادم ، مقاله ای که می توانید در اینجا در این پیوند پیدا کنید

 

موسیقی بسازید. من 60 ساله هستم و به گذشته نگاه می کنم ، بهترین دوران زندگی من از 8 سالگی به این دلیل بود که می توانستم موسیقی بسازم و با موسیقی ساز مردم باشم. این می تواند هر ساز باشد ، اگرچه بهترین وسیله ای است که افراد کمتری می نوازند ، اما شما 14 ساله هستید ، مغز شما "پلاستیک" تر و من 14 ساله هستم  آسان تر از همیشه تربیت می شود ، و هر دستورالعملی که تا به حال به آن نیاز دارید یا در یوتیوب یا در جلسه جم بعدی شما. تنها چیزی که نیاز است زمان و تلاش برای گذراندن اولین کتاب نحوه بازی و سپس…

 

برترین بازیکن شاخ فرانسوی کانادا هنگام ورود به دبیرستان خود را کمی ترک کرده توصیف کرد. او من 14 ساله هستم  هرگز واقعاً متعهد به هیچ کاری جز گول زدن نبود. در سن 17 سالگی متوجه شد که زمان برای یادگیری عمیق هر چیزی به سرعت در حال اتمام است ، و او چیزی نداشت. او به شاخ فرانسوی گوشه اتاقش نگاه کرد ، آخرین چیزی که به دلیل سختی زیاد از آن دست کشیده بود و فکر می کرد ، تا زمانی که چیزی بهتر از راه برسد ، شما آن هستید! هیچ چیز بهتر از این اتفاق نیفتاد من 14 ساله هستم ، امروز او در سراسر جهان گشت می زند و کلاس های کارشناسی ارشد برگزار می کند.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

به عنوان یک مدلساز سه بعدی ، شما بیشتر وقت خود را صرف کار بر روی پروژه هایی می کنید که برای ظاهر شدن اشیاء به صورت سه بعدی به مهارت های کامپیوتری نیاز دارند. کار برای بچه 14 ساله  این نوع فناوری در بسیاری از زمینه های مختلف مانند بازی های ویدئویی ، وب سایت ها ، تبلیغات ، علم ، معماران ، مهندسان و موارد دیگر استفاده می شود. اساساً ، هر نوع شی یا مدل سه بعدی که در هر ظرفیتی می بینید ، به طریقی توسط یک مدلساز سه بعدی کار شده است. شما زمان زیادی را در مقابل کامپیوتر با استفاده از محصولات نرم افزاری مختلف صرف خواهید کرد تا این امر محقق شود. اگر از این مسیر بروید داشتن پیشینه هنری مفید است زیرا قبل از ایجاد خلاقیت خود کار برای بچه 14 ساله  در رایانه ، باید آنها را تجسم کنید.

 

 

حقوق یک مدلساز سه بعدی نوجوان چقدر است؟

به عنوان یک مدل ساز سه بعدی که به تازگی شروع به کار کرده است ، می توانید انتظار داشته باشید که بین 10 تا 15 دلار در ساعت درآمد داشته باشید. هرچند بزرگترین مشکل این نوع کار این است که ممکن است برای پیدا کردن کار مشکلی داشته باشید. دلیلش این است که معمولاً مدارس راهنمایی و دبیرستان این نوع برنامه ها را در برنامه درسی خود ندارند و احتمالاً برای یافتن کار به تماس های صنعتی نیاز خواهید داشت. اگر از همین حالا شروع کنید و به آن پایبند باشید ، پس از فارغ کار برای بچه 14 ساله  التحصیلی از دانشکده در این زمینه ، به احتمال زیاد بیش از 100000 دلار در سال درآمد خواهید داشت.

 

 

چگونه می توانم به عنوان یک مدلساز 3D نوجوان شروع کنم؟

قبل از تلاش برای تبدیل شدن به یک مدلساز سه بعدی نوجوان ، مطمئن شوید که با والدین خود صحبت می کنید. آنها کاملاً باید از برنامه های شما مطلع باشند و احتمالاً می توانند در تلاش های شما به شما کمک کنند.

قبل از شروع ، باید تعیین کنید که از چه نرم افزارهای مدل سازی ایرانیان سایبر  سه بعدی می خواهید استفاده کنید. اکثر متخصصان از 3D Studio Max ، Cinema 4D و Maya استفاده می کنند. هزینه های این برنامه ها بسیار گران است (ماهی 300 دلار) اما خبر خوب این است که شرکتی که این نرم افزار را ایجاد کرده است در سه سال اول به عنوان دانشجو به آن کار برای بچه 14 ساله  دسترسی رایگان می دهد. با کلیک کردن اینجا می توانید این معامله را به دست آورید. از آنچه دیدیم ،  غیر معمول نیست که مدارس راهنمایی و/یا دبیرستان نیز این برنامه ها را در اختیار دانش آموزان قرار دهند.

اکنون که به نرم افزار 3D Studio Max دسترسی پیدا کرده اید ، به آموزش مناسب نیاز دارید. اگر در مقطع راهنمایی یا دبیرستان هستید بهتر است ببینید آیا دوره ای وجود دارد که با این نرم افزار آموزش ببیند. اما فراتر از آن ، آموزش های بیشتری در دسترس است. شما می توانید به روشهای مختلف آموزش بیشتری ببینید ، اما توصیه می کنیم به Lynda.com بپیوندید. آنها یک دوره آزمایشی 10 روزه رایگان ارائه می دهند و قبل از شروع باید اجازه پدر و مادر خود را دریافت کنید.

پس از پیوستن به Lynda.com ، توصیه می کنیم برای شروع دوره 3ds Max 2019 Essential Training by Aaron F. Ross را مشاهده کنید. در این دوره ، شما با 3D Studio Max آشنا خواهید شد و می توانید با دوره های دیگر یا از طریق YouTube اطلاعات بیشتری کسب کنید.

ما پیشنهاد می کنیم  کار برای بچه 14 ساله در این زمان هفته ها ، اگر نه ماه ها ، با نرم افزار بازی کنید. سعی کنید آموزش های YouTube و دوره های دیگر را تماشا کنید تا بفهمید نرم افزار قادر به انجام چه کاری است.

وقتی خودتان را آموزش دادید ، وقت آن است که به دنبال کار پاره وقت باشید. این امر بسیار دشوار خواهد بود زیرا متخصصان مدل سازی سه بعدی معمولاً در شرکت های خاصی کار می کنند ، بنابراین یافتن کار مستقل می تواند یک چالش باشد. اگر دوره هایی را در مدرسه گذرانده اید که چنین چیزهایی را آموزش می دهند ، ایده خوبی است که با معلم صحبت کنید و ببینید آیا آنها می توانند کار برای بچه 14 ساله  به هر نحوی در ارتباط با صنعت کمک کنند. اگر این یک گزینه نیست ، می توانید از Upwork.com برای یافتن شغل نیز استفاده کنید.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

فرزند من می خواهد یک بازی ویدئویی بسازد: از کجا شروع کنم؟

 

اکثر بچه ها عاشق بازی های ویدئویی هستند ، آموزش بازی سازی به کودکان  و برخی از آنها حتی در ساختن یک بازی خود نیز جالب توجه خواهند بود. این می تواند باعث شود فرزند شما یک طراح حرفه ای بازی های ویدئویی شود. که داشتن یک حرفه عالی!

 

اما بسیاری از والدین اولین جایی را که باید شروع کنند وقتی فرزندشان به آنها می گوید می خواهند یک بازی ویدیویی بسازند ، نمی دانند. از بیرون به نظر می رسد که طراحی بازی های ویدئویی می تواند دنیایی بسیار فنی و تخصصی باشد که احتمالاً موانع زیادی برای آموزش بازی سازی به کودکان  ورود به آن وجود دارد.

 

در حالی که طراحی بازی های ویدئویی مطمئناً فنی است ، اکنون برنامه ها ، ابزارها و حتی دوره هایی وجود دارد که توسعه خلاقیت های خود را برای بچه ها بیش آموزش بازی سازی به کودکان  از هر زمان دیگری آسان می کند.

 

بنابراین ، اگر فرزند شما می خواهد یک بازی ویدیویی بسازد و نمی دانید از کجا شروع کنید ، در اینجا یک معرفی سریع وجود دارد.

 

ما با برخی از بازی هایی که آنها می توانند انجام دهند که شامل عناصر سفارشی سازی هستند ، شروع می کنیم ،  آموزش بازی سازی به کودکان سپس برخی از بازی ها را بچه ها می توانند خودشان ایجاد کنند ، به علاوه برخی از ابزارهای پیشرفته تر. اینها یک نقشه راه عالی برای فرزند شما برای تبدیل شدن به یک طراح بازی های ویدئویی ارائه می دهند.

 

اما قبل از اینکه به توصیه های ما برسید ، یکی از بهترین راه هایی که می توانید فرزند خود را با طراحی بازی های ویدئویی آشنا کنید ، یکی از دوره های FunTech است. آموزش بازی سازی به کودکان  در طول تابستان ، اردوهای مختلف طراحی بازی وجود دارد که در آن کودک شما می تواند بازی ویدئویی خود را بسازد.

 

1. چگونه بچه ها می توانند بازی های ویدئویی موجود را ویرایش کنند

بسیاری از بچه ها ابتدا با ویرایش بازی های ایرانیان سایبر  موجود که انجام می دهند ، با طراحی بازی های ویدئویی آشنا می شوند. بازی های زیادی در بازار وجود دارد که به بچه های جوان اجازه می دهد ویرایش و اصلاح کنند تا خلاقیت های خود را توسعه دهند.

 

برخی از بازی هایی که طراحی بازی های ویدئویی را در ابتدایی ترین سطح خود معرفی می کنند شامل  آموزش بازی سازی به کودکان موارد زیر است (با توصیه های سن ما):

 

سازندگان Toca (4 سال به بالا): این بازی محیطی به سبک sandbox را ارائه می دهد که در آن کودکان می توانند دنیای خود را بسازند. اغلب از آن به عنوان مقدمه ساده تری برای Minecraft برای بچه های کوچکتر یاد می شود.

Super Mario Maker: (6 سال به بالا): فرزند شما می تواند بلوک ها ، موارد و دشمنان خود را از دنیای ماریو وارد کند تا دوره های سوپر ماریو مخصوص خود را ایجاد کند.

Minecraft (سن 7+): این معروف آموزش بازی سازی به کودکان  ترین بازی روی کره زمین است که به بچه ها اجازه می دهد محیط های خود را ایجاد کرده و توسعه دهند. کاربران پیشرفته تر حتی می توانند تغییرات خود را در بازی ایجاد کنند.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

دورکاری ، آینده نوجوانان ، بازآموزی: مشاوره از روانشناس تولوز

دوشنبه 5 اکتبر 2020 ساعت 10:41 - توسط  دورکاری برای نوجوانان  آلبان فورلوت ، France Bleu Occitanie

سنت آلبان

با ویروس کرونا ، برخی در حال آموزش مجدد در صنایع دستی و آموزش در حرفه ای دیگر هستند. دیگران نگران آینده فرزندان خود هستند. در La Vie en Bleu ، یک درمانگر کار صبح امروز به شما اطمینان می دهد. چند توصیه کاربردی برای درک دورکاری در خانه.

 

شارلین دزو

شارلین دزو

مهم است که اتاقی به کار دورکاری اختصاص  دورکاری برای نوجوانان  داده شود و بتوانید آن را برش دهید. به ساعت کاری خود پایبند باشید و استراحت کنید. شارلن دزو ، روانشناس شغلی

 

در حبس با یک نوجوان: "تواریخ آنجلو" ، روز 5

چگونه می توانید از راه دور و نظارت  دورکاری برای نوجوانان  بر "پیگیری آموزشی" آشتی دهید؟

 

مقاله نوشته شده توسط

 

لورنس هووت

فرهنگ نگارش فرانسه Télévisions

ارسال شده در 2020/03/23 17:52 بعد از ظهر

به روز شده در 03/23/2020 23:25 PM

 زمان مطالعه: 1 دقیقه

"Les chroniques d'Angelo" ، در حبس با یک نوجوان ، روز 5 (Laurence Houot / FRANCEINFO CULTURE)

"Les chroniques d'Angelo" ، در حبس با یک نوجوان ، روز 5 (Laurence Houot / FRANCEINFO CULTURE)

Chronicles of Angelo در نقاشی می گوید - دورکاری برای نوجوانان   ما سعی خواهیم کرد روز به روز به آن پایبند باشیم - زندگی روزانه یک مادر انفرادی در حبس با یک نوجوان (و یک گربه).

 

>> ویروس کرونا: تکامل اپیدمی در فرانسه را مستقیماً دنبال کنید

 

روز پنجشنبه 12 مارس 2020 ، امانوئل مکرون ، ایرانیان سایبر  رئیس جمهور جمهوری این کشور برای تعطیلی همه گیری ویروس کرونا ، همه مدارس ، کالج ها ، دبیرستان ها و دانشگاه های فرانسه را تعطیل اعلام کرد. دورکاری برای نوجوانان   سپس دستورالعمل هایی برای ترویج کار از راه دور به همه شرکت ها داده شد تا خطر آلودگی به حداقل برسد.

 

از آن زمان ، بین کارگران دورکاری و آموزش خانگی ، زندگی مشترک  دورکاری برای نوجوانان  می تواند مشکل باشد.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

 

ایده های تجاری سودآور برای نوجوانان:

ایده های تجاری زیادی برای نوجوانان وجود دارد ایده های پولساز برای نوجوانان. این به آنها فرصتی برای کسب درآمد می دهد. برای شروع یک کسب و کار لازم نیست که شما بزرگسال باشید. در این سن ، شما از آینده خود بسیار آگاه هستید و به فکر درآمدزایی هستید. در این سن ، دانش آموزان مسیر مناسب برای کارآفرینی را انتخاب می کنند و سپس با تخصص خود آشنا می شوند. در این سن ، دانش آموزان به راحتی می توانند هزینه های خود را با کسب درآمد تأمین کنند.

 

 چند ایده برای مشاغل کوچک:

در اینجا بسیاری از ایده های کسب و کار کوچک برای نوجوانان آورده شده است تا ایده های پولساز برای نوجوانان  به آنها کمک کند تا به راحتی درآمدزایی کنند.

 

ناظران:

اگر مهارت های تحصیلی یا تسلط ایده های پولساز برای نوجوانان  بر موضوعات خاصی دارید ، می توانید برای دادن شهریه به کودکان درآمد کسب کنید. همچنین می توانید آکادمی خود را افتتاح کنید که در آن می توانید سایر همکاران خود را برای آموزش به دانش آموزان استخدام کنید. این یک راه شگفت انگیز برای کسب درآمد زیاد است.

 

طراح پارچه:

همچنین این راه خوبی برای درآمدزایی نوجوانان است. آنها می توانند لباس طراحی کنند و سپس آنها را بفروشند. آنها همچنین می توانند بوتیک های خود را باز کنند ، جایی که می توانند خیاطی را برای دوخت لباس استخدام کنند. به راحتی می توانید با این تجارت درآمد کسب کنید.

 

نوازنده:

اگر به موسیقی علاقه دارید ، می توانید با پخش موسیقی در مراسم ایده های پولساز برای نوجوانان عروسی یا مراسم دیگر درآمد کسب کنید. همچنین می توانید کسب و کار خود را با گروهی شروع کنید که در بسیاری  ایرانیان سایبر از رویدادها موسیقی پخش کرده اند. همچنین می توانید به کودکان خردسال در خانه خود درس موسیقی بدهید و درآمد کسب کنید.

 

فروش محصولات دست ساز:

نوجوانان می توانند بسیاری از محصولات ایده های پولساز برای نوجوانان  دست ساز را به صورت آنلاین یا در بازارها بفروشند. این شامل جواهرات ، کفش ، کیف ، غذا و موارد دیگر است. همچنین می توانید با افتتاح مغازه ای که افراد می توانند محصولات دست ساز را در آن خریداری کنند ، شروع کنید.

 

ایده های کسب و کارهای کوچک

اپراتور صدا:

اگر می توانید با جریان صحبت کنید ، می توانید به عنوان اپراتور صوتی در یک کانال ایده های پولساز برای نوجوانان خبری درآمد کسب کنید. این یک کار نیمه وقت است که بر روی تحصیلات شما تأثیر نمی گذارد. این ایده تجاری سودآور برای نوجوانانی است که برای تأمین هزینه های خود پول زیادی به آنها می رسانند.

 

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

اما چگونه می توان قبل از رفتن بچه ها به مدرسه آموزش برنامه نویسی کودکان  و بنابراین حتی قبل از شروع به خواندن و نوشتن ، کدگذاری و تفکر محاسباتی را کدنویسی برای کودکان آموزش داد؟

 

کدگذاری: به چه معناست؟

آیا من همه اینها را زیاد مسلم کردم؟ متاسفم!

بیایید با سوالی شروع کنیم که مطمئناً از خود خواهید پرسید: برنامه نویسی کودکان   کدگذاری به چه معناست؟ کدگذاری به معنای برنامه نویسی ("برنامه نویسی رایانه") است اما نه به معنای گسترده تر (ایستادن در مقابل رایانه شخصی و نوشتن دستورالعمل برای اکثر افراد نامفهوم)

 

در ابتدایی ترین سطح ، کدگذاری نحوه ارتباط ما  برنامه نویسی کودکان  با رایانه و آنچه که برای ایجاد و اجرای وب سایت ها ، برنامه ها ، بازی های ویدیویی و سایر موارد استفاده می کنیم ، است. یادگیری برنامه مانند یادگیری صحبت کردن و نوشتن به یک زبان خاص است. زبان کامپیوتر

در عمل به معنای نوشتن دستورالعملهایی است که به برنامه نویسی کودکان   یک شی object اجازه می دهد کارهای خاصی را انجام دهد ، عملکرد خود را انجام دهد یا به یک هدف برسد.

 

دانستن کدگذاری ، به معنای "برنامه نویسی" نیست بلکه  ایرانیان سایبر یادگیری سازماندهی ایده ها ، توسعه تفکر منطقی و انتقادی و مهارت حل مسئله است.

 

من همچنین خبرهای خوبی به شما می دهم: تا سال 2022 ، برنامه نویسی در مدرسه در مهد کودک ها و مدارس برنامه نویسی کودکان   ابتدایی اجباری می شود (Motion n. 1-00117 از 12 مارس 2019 ، "ابتکاری برای توسعه آموزش فن آوری و دیجیتال در مدارس").

 

با دانش از کد ، دانش آموزان دنیای اطراف خود را بهتر درک می کنند.

دانش برنامه نویسی می تواند نحوه تعامل ما با فن آوری هایی را که روزانه استفاده می کنیم (و امری مسلم است) تغییر دهد.

کدگذاری سرگرم کننده است  برنامه نویسی کودکان  زیرا فعالیتی فوق العاده خلاقانه نیز محسوب می شود. اگر می دانید چگونه کدگذاری کنید ، می توانید برنامه ها ، بازی ها ، وب سایت ها و موارد دیگر را توسعه دهید!

برای بسیاری از توسعه دهندگان ، بخشی از جذابیت کد ، چالش و پاداش دیدن کد زنده شدن آنها پس از یک جلسه رفع اشکال خوب است. گول نخورید - با دستورالعمل های درست ، شروع کدگذاری می تواند سرگرم کننده و آسان باشد.

 

وقتی زبان را یاد می گیرید ، از آن برای بیان خود استفاده می کنید. کد نیز همین است.

کدگذاری به کودکان این امکان را می دهد "برنامه نویسی کودکان"  تا نه تنها از رسانه ها و فناوری های دیجیتال "استفاده" کنند ، بلکه همچنین می توانند آنها را ایجاد کنند.

 

به جای اینکه فقط یک بازی ویدیویی انجام دهند یا از یک برنامه استفاده کنند ، برنامه نویسی کودکان   آنها می توانند بازی ویدیویی خود را بسازند.

 

کدگذاری عیب یابی را بهبود می بخشد

  • javad salehi