یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

۲۵ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خراش آنلاین

 یک زبان برنامه نویسی آموزشی برای کودکان است که به روشی ساده و آموزش برنامه نویسی اسکرچ  سرگرم کننده امکان یادگیری رازهای اساسی برنامه نویسی را در دانش آموزان بسیار کم سن و سال فراهم می کند. این به لطف ارائه بصری ساختار کدهای فردی امکان پذیر است که تشخیص و ترکیب آنها را در مرحله اولیه آموزش بسیار آسان می کند. Scratch اولین ابزاری است که برنامه نویسی را یاد می گیرد. به لطف آن، درک ماهیت این جهت تکنولوژیک برای انجام فعالیت‌های پیچیده‌تر امکان‌پذیر است.

 

مزایای دوره آنلاین

یکی از مزایای مهم شرکت در کلاس‌های Scrath به صورت آنلاین این است که دانش‌آموزان می‌توانند به طور مؤثر دانش را از آسایش خانه خود کسب کنند. این بدان معناست که نیازی به برگزاری جلسات بین فردی با سایر شرکت کنندگان دوره و با معلمان نیست. این جنبه با توجه به شرایط اپیدمیولوژیک موجود در کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است. توانایی دورکاری و ماندن درآموزش برنامه نویسی اسکرچ  خانه احساس امنیت را برای کودکان و والدین تقویت می کند.

 

مزایای Scratch آنلاین

کودکان می توانند بر اساس راحتی در هر مکانی در فعالیت ها شرکت کنند.

 

شرکت در دوره آنلاین با Scratch نیازی به جلسات بین فردی با سایر شرکت کنندگان ندارد و احساس امنیت بیشتری را در یک لحظه اپیدمیولوژیک دشوار تضمین می کند.

 

ارتباط با معلم راحت و ایرانیان سایبر بدون پیچیدگی است.

 

این دوره کد نویسی روشی خلاقانه و کاربردی برای گذراندن اوقات فراغت کودکان آموزش برنامه نویسی اسکرچ در سلول است. تنها چیزی که برای گذراندن دوره مورد نیاز است یک کامپیوتر و دسترسی به اینترنت است.

 

در مورد اسکرچ چه باید بدانید؟

اولین نسخه Scratch در سال 2003 در بازار زبان های برنامه نویسی ظاهر شد. طراح اصلی آن میچل رسنیک - آموزش برنامه نویسی اسکرچ خالق آمریکایی سری اسباب بازی های Lego Mindstorms و خالق زبان StarLogo است. از سوی دیگر، نام اسکرچ به تکنیک میکس موسیقی که توسط جامعه موسیقی هیپ هاپ استفاده می شود (به اصطلاح «خراش») اشاره دارد. از نظر استعاری، برنامه نویسی با استفاده از زبان اسکرچ مانند ترکیب کدهای فردی آموزش برنامه نویسی اسکرچ  در قالب پازل است.

 

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

با افزایش تقاضا برای مهارت‌های فن‌آوری، هزینه کلاس برنامه نویسی آموزش سنتی علوم رایانه می‌تواند برای تولید فارغ‌التحصیلان کافی برای رفع نیازهای بازار تلاش کند. بوت کمپ ها با آموزش این مهارت ها در قالبی کوتاه تر و فشرده تر از برنامه های کالج سنتی، این شکاف نیروی کار را برطرف می کنند.

 

بوت کمپ ها با تاکید بر آمادگی شغلی بر تئوری علوم کامپیوتر، معمولاً دانش آموزان را در زبان های برنامه نویسی پرکاربرد مانند CSS، جاوا اسکریپت و HTML آموزش می دهند. بوت کمپ های جامع معمولاً به 13 تا 24 هفته مطالعه نیاز دارند. دوره‌های کدنویسی کوتاه‌تر، مقدمه‌ای مفید برای این رشته ارائه می‌کنند، اما ممکن است شرکت‌کنندگان را به اندازه کافی برای مشاغل سطح ابتدایی آماده نکنند.

 

بوت کمپ ها می توانند در مقایسه با کسب مدرک دانشگاهی در هزینه صرفه جویی کنند، اما زبان آموزان باید در نظر داشته باشند که این برنامه ها واجد شرایط کمک مالی فدرال نیستند. با این حال، آموزش بوت‌کمپ می‌تواند منجر به افزایش پتانسیل حقوق و بازدهی مثبت سرمایه‌گذاری در آینده شود. برای بررسی هزینه های بوت کمپ های کدنویسی و مقایسه آنها با درجه های سنتی هزینه کلاس برنامه نویسی به خواندن ادامه دهید.

 

این صفحه را پیمایش کنید

 

هزینه بر اساس نوع | تفکیک هزینه | مقایسه مدرک تحصیلی | سوالات متداول

در راهنمای جامع ما درباره Bootcamps بیشتر بیاموزید

 

هزینه یک بوت کمپ کدنویسی بر اساس نوع

هزینه های بوت کمپ کدنویسی بر اساس فرمت برنامه، طول مدت و بار دوره متفاوت است. یک مطالعه RTI Press در سال 2017، متوسط ​​شهریه 13500 دلاری را برای برنامه‌های آماده‌سازی حرفه‌ای تمام وقت (CCPP) گزارش کرد. علاوه بر CCPP ها، بسیاری از ایرانیان سایبر مدارس کدنویسی دوره های مستقلی را با تمرکز بر مهارت های خاص ارائه می دهند.

 

CCPP های کوتاهتر معمولاً 1 تا 8 هفته طول می کشد، اما ممکن هزینه کلاس برنامه نویسی است استانداردهای آماده سازی شغلی مشابه اردوهای طولانی را ارائه نکنند. این دوره های کم هزینه برای برنامه های تمام وقت به طور متوسط ​​8500 دلار دریافت می کنند. کمپ های همه جانبه از 9 تا 16 هفته متغیر است و میانگین قیمت تمام وقت آن 13500 دلار است. این اردوگاه ها آموزش های حرفه ای کامل تری را ارائه می دهند. اردوهای تمام وقت طولانی تر، هزینه کلاس برنامه نویسی عمیق ترین محیط یادگیری را با بالاترین هزینه متوسط ​​فراهم می کند.

 

علاوه بر گزینه های تمام وقت و پاره وقت، برخی از بوت کمپ ها دارای انواعی با سرعت و سرعت خود هستند تا برنامه های فراگیران را در نظر بگیرند. مدارس کدنویسی همچنین ممکن است فرمت های آنلاین، حضوری و ترکیبی را ارائه دهند که می تواند هزینه کلاس برنامه نویسی بر سرعت و هزینه تأثیر بگذارد.

شکستن هزینه های بوت کمپ کدنویسی

هزینه های شهریه برای بوت کمپ

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

بهترین از آنجا که: ربات داش یک ربات واقعی است که شارژ بازی برنامه نویسی کودکان و آماده به بازی با از سمت راست کادر است. از طریق استفاده از یک برنامه متصل شده، کودک شما قادر است به کمک داش انجام رفتارهای جدید، مانند رقص و آواز، و همچنین حرکت در اطراف و حرکت اشیاء.

 

چه چیزی باعث داش ایستادگی کردن از بازی های دیگر این است که برنامه های متعدد در دسترس است که چین با گروه های مختلف سنی، سطوح یادگیری و سبک های بازی های.

 

هر یک از شما اجازه می دهد تا به خیاط برنامه به نیازهای کودک خاص خود را، به آنها سرگرم کننده است که برای آنها ساخته شده است. داش همچنین با انواع افزودنی های مختلف می آید در لوازم جانبی، و اجازه دادن به کودک خود را به آنها را از دیگران جدا و آنها را خود به خود!

 

17. حرکت لاک پش

 

بهترین از آنجا که: حرکت لاک پشت برنامه های بازی برنامه نویسی کودکان آموزشی برای آی فون و آی پد است که به کودکان می آموزد اصول اولیه ایجاد برنامه های کامپیوتری از طریق استفاده از یک لاک پشت دوستانه است.

 

با تکمیل وظایف، کودک شما خواهد آموخت که چگونه برای برنامه ریزی فعالیت های پیچیده ساخته شده از عناصر ساده، چگونه به استفاده مجدد از کار که قبلا به اتمام، و چگونه به استفاده از گرافیک و صدا در برنامه نویسی. فرزند شما نیز با مفاهیم از حلقه ها، روش ها، متغیرها و دستورالعمل شرطی آشنا در حالی که بازی یک بازی جذاب و تعاملی است.

 

بهترین و برنامه نویسی بازی برای کودکان و نوجوانان در مدرسه ابتدایی

18. کمیته مبارزه با سانسور

کمیته مبارزه با سانسور

سیستم عامل: لینوکس، مک، سوئیچ نینتندو، نینتندو Wii U، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، پلی استیشن ویتا، ویندوز، ایکس باکس 360، ایکس باکس یکی

 

بهترین از آنجا که: کمیته مبارزه با سانسور یکی از مهمترین بازی های برنامه نویسی محبوب برای بچه ها در خارج وجود دارد، با در حال حاضر بیش از 100 میلیون کاربر ثبت شده است. در هسته آن، کمیته مبارزه با سانسور یک بازی در مورد قرار دادن بلوک های اشیاء را و رفتن در ماجراهای است. اما در واقعیت، آن است که بسیار بیشتر از آن.

 

اگر چه تصاویری بازی ممکن است نگاه مورخ به ما بزرگسالان، کودکان به نظر می رسد ساده و گرافیک منحصر به فرد کشیده شده است.

 

زیبایی های کنکوری است که آن را بازی برنامه نویسی کودکان واقعا می دهد کودکان ایرانیان سایبرآزادی برای ایجاد و کشف تقریبا بی نهایت، در حالی که همچنین به آنها ماموریت ها و اهداف، الهام بخش حل مسئله،

 

بهترین از آنجا که: برنده انواع زیادی از جوایز، از جمله جایزه طلا انتخاب پدر و مادر برای برنامه نویسی بازی برای کودکان، Tynker یک بازی تعاملی که باعث می شود برنامه نویسی دسترس و سرگرم کننده برای بچه ها، صرف نظر از تجربه قبلی خود را با محتوا است. با استفاده از ب بصری بصری

قفل ها برای ایجاد بازی ها، بچه ها توانایی نوشتن داستان های تعاملی، اصلاح Minecraft، هواپیماهای بدون سرنشین را دارند و سایر موضوعات ساقه را بررسی می کنند.

 

Tynker همچنین می تواند بدون اتصال به اینترنت بازی کند، و با اجازه شما، فرزند شما می تواند خلاقیت خود را با جامعه Tynker به اشتراک بگذارد و پروژه های ساخته شده توسط بچه های دیگر را نیز بررسی کند.

 

20. Bitsbox

بیتسکی

سیستم عامل ها: جعبه اشتراک

 

قیمت گذاری: 40 دلار در هر ماه

 

بهترین دلیل: Bitsbox به غیر از بازی های دیگر در لیست، به عنوان یک جعبه اشتراک ماهانه است که شامل مواد منحصر به فرد در موضوعات مختلف علوم کامپیوتر است. هر ماه، فرزند شما یک جعبه دریافت می کند که شامل پروژه های مختلف برنامه نویسی است، اعم از ساده به پیشرفته. با مواد، آنها کد داده شده را به برنامه متصل تایپ می کنند و سپس آن را اصلاح می کنند تا بازی برنامه نویسی کودکان خودشان را انجام دهند.

 

برنامه ها و مواد هر ماه تغییر می کنند، بنابراین همیشه چیزی جدید و هیجان انگیز وجود دارد. Bitsbox بر روی هر کامپیوتر، تلفن یا رایانه لوحی با مرورگر وب اجرا می شود.

 

بهترین دلیل: طراحی شده برای کودکان هفت و بالا، این بازی هیئت مدیره پر از سرگرم کننده است و می تواند توسط تمام خانواده لذت ببرید. ترکیب زبان برنامه نویسی جاوا به دستورات انگلیسی که بچه ها می توانند دنبال کنند، بازی برنامه نویسی کودکان جنگ های ربات، مهارت های کودکان را آزمایش می کنند تا ببینند آیا آنها می توانند از طریق یک منطقه جنگی مصنوعی حرکت کنند.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

اقتصادی - نرم افزار ابزاری برای بهینه سازی سود و/یا بهره وری برای سازمان است

Model Perfection - نرم افزاری هدف از برنامه نویسی کامپیوتر است که دامنه را تا حد امکان دقیق، کامل و/یا منطقی و خردمندانه توصیف می کند.

Human Grokking - نرم افزار برای انتقال ایده ها به نگهبانان فعلی و آینده تا حد امکان کارآمد است.

هارمونی - انتخاب های انجام شده باید مشاجره و عصبانیت را تا حد امکان برای "گروه ما" کاهش دهد.

آسایش شخصی - اگر شخص شخصاً چیزها را به روش خاصی تنظیم کند، مانند MentalIndexability، "احساس خوبی دارد". (این ممکن است به برخی از موارد بالا ترجمه شود یا نباشد. بستگی دارد.)

سوخت رزومه - انتخاب های نرم افزار باید رزومه من را با بهترین مهارت ها و کلمات کلیدی پر کنند

البته ممکن است ترکیبی وجود داشته باشد. هدف از برنامه نویسی کامپیوتر معیارهایی که فرد برای اندازه گیری «خوبی» انتخاب می کند اغلب به انتخاب او بستگی دارد. (من به سمت "اقتصادی" متمایل می شوم.)

--بالا

شما باید ترجیح شخصی خودسرانه را به لیست اضافه کنید. این رایج‌ترین دلیل برای انتخاب گزینه‌های طراحی نرم‌افزار و ابزار است، اما معمولاً از ترکیبی صریح یا ضمنی از دسته‌های شما برای توجیه آن استفاده می‌شود.

باشه، انجام شد. باید به این نکته اشاره کنم که اغلب مردم نمی دانند که دیگران فقط متفاوت از آنها فکر می کنند و بنابراین از ترجیحات خود به عنوان پیش فرض استفاده می کنند تا زمانی که خلاف آن گفته شود. بنابراین، من مردد هستم که آن را "خودسرانه" به معنای کلی بنامم.

هدف اصلی برنامه نویسی (در یک سازمان معمولی) برقراری ارتباط ایرانیان سایبر یک الگوریتم به انسان دیگر (و/یا نمونه ای از خود در آینده) است. هدف ثانویه برقراری ارتباط یک الگوریتم با یک ماشین (کامپیوتر) است.

اگر برعکس بود، معمولاً از زبان ماشین، اسمبلر یا زبان سطح پایین دیگری استفاده می‌کردیم.

(اجرای "درست" شاید هدف اصلی باشد، هدف از برنامه نویسی کامپیوتر اما این بیشتر در این بحث ها مشخص شده است و اگر "درست" حیاتی باشد، مانند نرم افزارهای بانکی یا پشتیبانی زندگی، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. چنین نرم افزارهایی ممکن است منجر به استفاده بیشتر از نیروی کار شوند. تکنیک‌های فشرده بیش از قابلیت گرم شدن خالص یا سریع.)

تاریخ

برای اینکه کامپیوتر دستورالعمل‌های داده شده را بفهمد، باید از زبان خاصی به نام کد ماشین استفاده شود که به راحتی آن را درک می‌کند، اما آن را برای مردم بیش از حد پیچیده می‌کند. در واقع فقط از رشته های بی پایان اعداد 1 و 0 تشکیل شده است. (سیستم اعداد باینری)

 

برای تسهیل کار، اولین اپراتورهای کامپیوتر تصمیم گرفتند که 1 و 0 را با کلمات یا حروف انگلیسی جایگزین کنند. این به زبان اسمبلی معروف است. به عنوان مثال برای افزودن حرف A از کلمه انگلیسی add استفاده می شود. در واقع نوشتن به زبان اسمبلی هدف از برنامه نویسی کامپیوتر اساساً مانند نوشتن در زبان ماشین است، اما حروف و کلمات راحت‌تر از اعداد به خاطر سپردن و درک می‌شوند.

 

با افزایش پیچیدگی کارهای انجام شده توسط کامپیوترها، نیاز به روش مناسب تری برای برنامه نویسی آنها شد. بنابراین، زبان های سطح بالا ایجاد شدند. در حالی که یک کار ساده مانند اضافه کردن دو عدد ممکن است به چندین دستورالعمل زبان اسمبلی نیاز داشته باشد، هدف از برنامه نویسی کامپیوتر در یک زبان سطح بالا فقط یک دستورالعمل کافی است.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

برنامه نویسی جاوا برای کودکان چیست؟

برنامه نویسی جاوا برای بچه ها این است آموزش جاوا برای کودکان که بچه های خردسال با برنامه نویسی آشنا شوند، به عنوان بخشی از یادگیری، بچه ها یاد می گیرند که در جاوا کدنویسی کنند و برنامه ها و بازی هایی بسازند که ساده هستند و به بچه ها امکان لذت بردن و یادگیری همزمان را می دهند.

 

8 بهترین منبع کدنویسی برای کودکان در سال 2021

 

آیا کلاس های آنلاین برنامه نویسی جاوا برای کودکان ارزشش را دارد؟

کلاس‌های آنلاین برای کدنویسی جاوا بسیار مؤثر هستند و آموزش‌هایی ارائه می‌کنند، سپس تمرین‌هایی که قرار است ارسال شوند و بررسی شوند، انجمن‌های گفتگو برای بحث درباره سؤالات و معرفی به آموزش جاوا برای کودکان جامعه توسعه‌دهندگان و علاقه‌مندان جاوا.

 

چگونه بهترین دوره های آنلاین برنامه نویسی را برای کودکان پیدا کنیم؟

 

بهترین راه برای آموزش برنامه نویسی جاوا به کودکان چیست؟

بهترین راه برای آموزش برنامه نویسی جاوا به بچه ها این است که ابتدا به آنها نشان دهید برنامه های ساده جاوا چه کارهایی را می توانند انجام دهند و هنگامی که آنها کنجکاو شدند که بدانند چگونه اتفاق افتاده است، لایه به لایه برای بچه توضیح دهید که کدنویسی چگونه کار می کند و بلوک های سازنده آن چیست.

 

جاوا برای کودکان چگونه تفکر الگوریتمی را ترویج می کند؟

برنامه نویسی به همان اندازه یک تمرین خلاقانه و تحلیلی است. ساختار کد و اطمینان از دقیق بودن آن به مهارت های طراحی و محاسباتی زیادی نیاز دارد. اندیشیدن بر حسب کپسولاسیون و وراثت به آموزش جاوا برای کودکان بچه ها طرز فکر جدیدی می دهد.

 

چرا برنامه نویسی جاوا برای کودکان؟

جاوا به دلیل توسعه اپلیکیشن و ایرانیان سایبر فرصت های بازی که ارائه می دهد، بچه ها را جذب می کند. این به آنها فرصتی می دهد تا خلاق باشند و چیزهای جدید را امتحان کنند. جدا از آن جاوا امن ترین زبان محسوب می شود و یکی از زبان های اصلی مورد استفاده در برنامه ها و همچنین توسعه اندروید است. نگهداری جاوا نیز بسیار آسان است که باعث محبوبیت آن در بین برنامه نویسان شده است آموزش جاوا برای کودکان به طوری که اکثر وب سایت های اجرا شده بر روی برنامه های وب باطن بر روی جاوا ساخته شده اند.

 

چگونه بچه ها می توانند برنامه نویسی را در جاوا شروع کنند؟

برای شروع برنامه نویسی با جاوا، بچه ها می توانند شروع به تمرین کدها از پلتفرم های مختلف کنند. پلتفرم های زیادی وجود دارد که به بچه ها در یادگیری برنامه نویسی جاوا کمک می کند. برخی از نمونه ها جاوا SDK، IntelliJ هستند که برای نوشتن و آموزش جاوا برای کودکان اجرای کدهای جاوا استفاده می شود.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

چگونه یک پروژه در Scratch Jr ایجاد می کنید؟

ScratchJr به طور خاص تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور برای ذهن های جوان طراحی شده است. بنابراین رابط کاربری و دستورالعمل ها بسیار ساده هستند. امروز، شما را از طریق برنامه SratchJr راهنمایی می کنیم. فقط برنامه ScratchJr را در دستگاه خود دانلود کنید. برنامه را راه اندازی کنید. و روی آیکون Home کلیک کنید تا پروژه جدیدی شروع شود.

 

ایده های پروژه ScratchJr برای بچه ها این شما را به صفحه پروژه های من می برد. برای شروع یک پروژه جدید، روی نماد کوچک " + " کلیک کنید. در اینجا نحوه ساخت بازی در ScratchJr آمده اس هنگامی که یک پروژه را شروع می کنید، ScratchJr sprite پیش فرض ظاهر می شود. اگر می‌خواهید این sprite پیش‌فرض را تغییر دهید، فقط روی اسپرایت کلیک کرده و فشار دهید تا x ظاهر شود. روی آن "x" کلیک کنید تا اسپرایت از مرحله حذف شود.

 

1. اسپرایت خود را انتخاب کنید. تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور با فشار دادن نماد «+» در سمت چپ، یک اسپرایت جدید انتخاب کنید تا گالری کاراکترها باز شود.

2. پس زمینه را تغییر دهید هنگامی که جن انتخابی خود را روی صفحه نمایش گذاشتید، پس زمینه را با کلیک بر روی نماد "عکس منظره" در بالای صفحه تغییر دهید. با این کار گالری پس زمینه ظاهر می شود.

 

پروژه های کودکان خردسال هر پس زمینه ای را که می خواهید انتخاب کنید. و روی نماد چک در گوشه سمت راست صفحه ضربه بزنید تا پس زمینه را تنظیم کنید.

 

3. شخصیت خود را به صحنه اضافه کنید. شخصیت مورد نظر خود را با ضربه زدن بر روی صحنه انتخاب کنید. تصویر را در گوشه پایین سمت چپ مشاهده خواهید کرد - برای اینکه دوباره بررسی کنید که جن سمت راست را انتخاب کرده اید. 4. کد را اجرا کنید.

بلوک زرد (بلوک آغازگر) را زده و نماد پر ایرانیان سایبر چم را که دکمه شروع کد است، انتخاب کنید. اکنون می توانید بلوک های رنگی دیگر را برای ایجاد اسکریپت خود کاوش کنید. این بلوک های برنامه نویسی به دسته های تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور زیر تقسیم می شوند:

 

Triggering (بلوک زرد): کد را شروع می کند و پیام هایی را به اسکریپت های دیگر ارسال می کند. حرکت (بلوک آبی): محل حرکت اسپرایت، مدت زمان حرکت اسپرایت و تغییر زاویه. ظاهر (بلوک بنفش): نمایان بودن، ظاهر و خروجی متن را کنترل می کند. صدا (بلوک سبز): یک صدای "پاپ" از پیش تعریف شده یا یک صدای ضبط شده را پخش می کند.

کنترل (بلوک نارنجی): قسمت خاصی از اسکریپت را با تعداد مشخصی تکرار تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور می کند. پایان ها (بلوک قرمز): زمان و نحوه پایان اسکریپت را کنترل می کند.

ایده های پروژه ScratchJr برای بچه ها پروژه های سرگرم کننده ScratchJr را کاوش کنید و راهی سریع برای یادگیری نحوه انجام کارهای جدید کشف کنید!

 

. اندازه بالا و پایین: پروژه Scratch برای بچه ها

در این پروژه ScratchJr، کاراکتر خود را با کلیک کردن بر روی آن تغییر اندازه دهید. وقتی روی آن کلیک می‌کنید، اندازه یک کاراکتر باید افزایش یابد و یک کاراکتر باید اندازه آن کاهش یابد. همچنین، با کلیک بر روی پرچم سبز، کاراکتر به اندازه اصلی خود باز خواهد گشت.

 

چالش: کاراکتر خود را با کلیک کردن بر روی آن تغییر تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور اندازه دهید. و همچنین با کلیک بر روی پرچم سبز کاراکتر خود را به اندازه اصلی خود برگردانید.

 

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

بهترین کلاس های رباتیک آنلاین

بهترین کلاس های رباتیک آنلاین یادگیری کلاس رباتیک از چه سنی مناسب است؟ را برای کودکان در آسایش خانه خود آسان می کند. دوره‌های آنلاین تضمین می‌کنند که فرزند شما می‌تواند در کلاس رباتیک در زمانی که برای او خوب است شرکت کند. و آنها روشی ساختاریافته برای جمع آوری مطالب جدید ارائه می دهند، به طوری که دانش آموز به سرعت یاد می گیرد. به علاوه، کلاس های رباتیک این فرصت را فراهم می کند تا از یک متخصص واقعی در این زمینه هر سوالی بپرسید. محیط زنده همچنین کمک می کند تا کودکان برای پیشرفت و اتمام درس پاسخگو باشند.

 

کلاس های رباتیک را برای بچه ها ایجاد و بیاموزید

کلاس‌های روباتیک Create & Learn برای بچه‌ها فرصتی بی‌نظیر برای یادگیری از متخصصان در آسایش خانه شما فراهم می‌کند. دوره های آنلاین رباتیک آنلاین ما توسط کارشناسان MIT، Stanford و غیره طراحی شده است. و کلاس رباتیک از چه سنی مناسب است؟ توسط مربیان برتری که آموزش های دقیقی را گذرانده اند آموزش داده می شود. برنامه درسی ما برای تقویت خلاقیت و ایجاد ارتباطات واقعی در بین صنایع طراحی شده است تا فرزند شما بتواند آخرین فناوری ها را کشف کند و از آن لذت ببرد. در نتیجه، بیش از 600 بررسی پنج ستاره در پلتفرم هایی مانند Outschool و Facebook دریافت کرده ایم.

چگونه فرزندم را وارد رشته رباتیک کنم؟

رباتیک یک حوزه عالی برای یادگیری کودکان است ایرانیان سایبر زیرا یک حوزه چند رشته ای است که شامل ساختن، کدگذاری، سنجش و ساخت مدارهای پیشرفته تر است. بچه‌هایی که از ساختن وسایل لذت می‌برند، به راحتی در مورد روباتیک هیجان‌زده می‌شوند. کلاس رباتیک از چه سنی مناسب است؟ همچنین فیلم‌های بسیار جالبی درباره روبات‌ها مانند Big Hero 6، WALL-E و Robots وجود دارد که جنبه‌های مختلف روبات‌ها را نشان می‌دهند. همچنین می توانید با کودک خود یک ربات بسازید. یکی از موارد مورد علاقه من Meccanoid است که شامل 1000 قطعه است. چالش برانگیز است، اما ممکن است شما حتی بیشتر از ساختن آن توسط فرزندتان لذت ببرید. :) و لحظه ای که روشن می شود و نام شما را صدا می کند واقعا جادویی است. آخرین اما نه کم‌اهمیت، کلاس رباتیک از چه سنی مناسب است؟ موزه‌های علمی کودکان اغلب دارای مناطقی هستند که بچه‌ها می‌توانند رباتیک را نیز کشف کنند. بچه های خود را به آنجا بیاورید و لذت ببرید!

 

پروژه خود را بر اساس نیاز اصلاح یا تغییر دهید.

حالا، به نظر می رسد که قهرمان شما بالاخره می تواند یک پروژه رباتیک جالب برای آن نمایشگاه در مدرسه خود بسازد!

 

رباتیک به اندازه پای آسان نیست. یادگیری و درک عمیق این رشته نیازمند تلاش است. اما زمانی که بتوانید با تقویت مبانی خود در زمینه رباتیک و مدارهای الکترونیکی بر اصول اولیه تسلط پیدا کنید، می توانید شروع به کار کنید. می‌توانید هر بار یک قدم بردارید، برای مثال، شروع به ساخت پروژه‌های کوچک‌تر کنید، مانند بازویی که توسط یک موتور کنترل می‌شود، رباتی که دو طرف حرکت می‌کند و غیره. همچنین باید در نظر داشته باشید که برای ساخت مدل شما به چه نوع تجهیزاتی نیاز است.

 

یک دوره آزمایشی رایگان رزرو کنید و درباره پروژه‌های روباتیک سطح مدرسه بیشتر بدانید

بهترین دوره های رباتیک برای کودکان

ضروری است که کودک خود را با ملزومات رباتیک و مدل سازی تغذیه کنید. شروع درست از اصول ضروری است. کلاس رباتیک کودکان در اینجا نحوه شروع به کودک خود آورده شده است، ما در Skyfi Labs بهترین دوره های رباتیک را برای کودکان ایجاد کرده ایم که به کودک شما کمک می کند تا ربات ها را از ابتدایی تا پیشرفته توسعه

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

1. CODESPARK Academy: برنامه نویسی کودکان

مهارت های کدنویسی

برنامه برنده جایزه برای راهنمایی بچه ها در مورد کدنویسی. کتاب آموزش برنامه نویسی به کودکان رابط کاربری CodeSpark به گونه ای طراحی شده است که کودکان بیشتر درگیر فعالیت های سرگرم کننده هستند و حتی متوجه نمی شوند که در حال یادگیری هستند. با شخصیتی به نام "فوس" کدنویسی را یاد می گیرند. این برنامه شامل مفاهیم اولیه کد نویسی است، بنابراین آنها از تفکر منطقی و مهارت های حل مسئله برای کمک به Foos استفاده می کنند. CodeSpark جوانه ها را برای ایجاد داستان ها و بازی های خود توسعه می دهد.

این اپلیکیشن رایگان و برای پلتفرم های اندروید و ios در کتاب آموزش برنامه نویسی به کودکان دسترس است. پازل های CodeSpark در درجه اول به گونه ای طراحی شده اند که کودکان می توانند از این برنامه بدون جهت بزرگسالان استفاده کنند. CodeSpark یک منطقه بازی باز دارد که بچه ها می توانند بازی های شخصی خود را کدنویسی کرده و به اشتراک بگذارند. به لطف صداها، ضبط‌ها و عکس‌های سفارشی، حتی می‌توانید هنگام کدنویسی با برنامه تعامل داشته باشید. علاوه بر پازل ها و مناطق بازی، این یک راه سرگرم کننده برای یادگیری بیشتر مفاهیم و الگوریتم های برنامه نویسی است.

2. کداک

مهارت های کدنویسی کتاب آموزش برنامه نویسی به کودکان 

یکی دیگر از پلتفرم‌های کدنویسی شگفت‌انگیز برای بچه‌ها، جدا از کتاب‌های محاسباتی فعال در مدرسه که می‌توانید زبان‌های برنامه‌نویسی واقعی را تمرین کنید و از ابزارهای حرفه‌ای برای یادگیری نحوه ساخت بازی و ساخت وب‌سایت استفاده کنید. کداکید شامل زبان های برنامه نویسی مانند Javascript، Java، CSS، Unreal Engine، Python ایرانیان سایبر ، Arduino، HTML و Lua می باشد. این نرم افزار همچنین مهارت کودکان در ریاضیات، مهارت های حل مسئله و مهارت های یادگیری انتقادی را بهبود می بخشد. Codakid علاوه بر کدنویسی و زبان های برنامه نویسی، کودکان را در برنامه نویسی هواپیماهای بدون سرنشین، ساخت اپلیکیشن و کدنویسی برای Minecraft و Roblox توسعه می دهد.

3. HOPSCOTCH: برنامه نویسی برای بچه ها کتاب آموزش برنامه نویسی به کودکان 

Hopscotch یک برنامه عالی برای بچه ها برای یادگیری کدنویسی است. این اپلیکیشن اساسا برای دانش آموزان کلاس دوم تا ششم طراحی شده است. این یک برنامه رایگان است که برای نسخه ios اصلاح شده است. تمرینات منظم Hopscotch به کودکان اجازه می دهد تا بازی ها، برنامه ها و انیمیشن ها را به صورت جداگانه توسعه دهند. از آنجایی که شما بازی‌ها، برنامه‌ها و انیمیشن‌های خود را توسعه می‌دهید، برنامه‌ها خلاقیت را در مراحل اولیه پرورش می‌دهند. Hopscotch یک ابزار کاربر پسند و بسیار راحت برای دسترسی است. این نرم افزار حاوی آموزش های ویدیویی است که کودک شما را از طریق توسعه بازی های محبوب مانند Dino run، Minecraft، Cherry pot، Geometry Dash کتاب آموزش برنامه نویسی به کودکان ، کتاب برنامه نویسی کودکان  Pokemon go و بسیاری بازی های دیگر راهنمایی می کند. Hopscotch همچنین امکانات جدیدی را برای دانش آموزان در موضوعات مختلف ارائه می دهد. این اپلیکیشن توسط مجله والدین به عنوان بهترین آموزش اپلیکیشن شناخته شده است.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

ایرینا آنتوننکو، رئیس تیم استخدام در آژانس استخدام Unity، خاطرنشان می کند که مشاغل بیشتری برای کودکان وجود دارد، اما نوجوانان هنوز هم فقط چگونه در ۱۳ سالگی پول در بیاوریم ؟ می توانند به صورت پاره وقت کار کنند. آنتوننکو می‌داند که پس از شروع کار پاره‌وقت برای کودکان، برخی درگیر می‌شوند و با موفقیت در زمینه‌ای که به طور تصادفی انتخاب شده است، شغلی ایجاد می‌کنند.

درود به جوانترین و خوش آتیه ترین خوانندگان وبلاگ WhiteProfit. می خواهم بگویم سن زیر 17 سال مانعی برای کسب درآمد نیست. می توانید هم در اینترنت و هم در زندگی واقعی کار پیدا کنید. این به شما کمک می کند تا تجربه زندگی کسب کنید، مستقل تر، هدفمندتر و با اعتماد به نفس شوید. شاید از تماس خود مطلع شوید.

هنگامی که شروع به کسب درآمد می کنید، چگونه در ۱۳ سالگی پول در بیاوریم ؟ دیگر لازم نیست برای وسایل جدید، لباس های مد روز و چیزهای دیگری که دوست دارید از والدین خود پول بخواهید. آیا می خواهید از نظر مالی مستقل باشید؟ پس بیا بریم!

در این مقاله یاد خواهید گرفت:

1 آنچه یک دانش آموز برای شروع پول درآوردن باید بداند

2 آیا می توان در 12-13 سالگی برای دختر و پسر پول درآورد - 5 راه

2.1 کسب درآمد از فعالیت های اساسی رسانه های اجتماعی👌

2.2 انجام کارهای ساده در چگونه در ۱۳ سالگی پول در بیاوریم ؟ اینترنت👍

2.3 از تلفن همراه خود کسب درآمد کنید

2.4 سوزن دوزی را انجام دهید

2.5 به همسایگان کمک کنید

2.6 فروش کلکسیون

3 5 گزینه برای نحوه کسب درآمد برای دانش آموز 14 و 15 ساله

3.1 برای پول نقد و نظر بنویسید💬

3.2 شرکت در نظرسنجی های پولی

3.3 آموزش انجام مانیکور (گزینه ای برای دختران)

3.4 کسب درآمد اضافی در شرکت های خصوصی

3.5 فروش میوه، سبزیجات و انواع چگونه در ۱۳ سالگی پول در بیاوریم ؟ توت ها

4 نحوه کسب درآمد برای یک نوجوان 16 ساله - 5 ایده

4.1 طراحی وب ساده را بیاموزید

4.2 شغل پیدا کنید

4.3 نوشتن را شروع کنید

4.4 یک فریلنسر شوید

4.5 وبلاگ ایرانیان سایبر  خود را ایجاد کنید

5 نتیجه گیری

آنچه یک دانش آموز برای شروع پول درآوردن باید بداند

 البته در حین حضور در مدرسه علاوه بر یادگیری باید با هم دوست شوید و استراحت خوبی داشته باشید. و فقط در صورتی که به سلامتی و یادگیری آسیب نرساند سعی کنید پول در بیاورید. اما اگر اینجا هستید، پس به فکر کسب درآمد هستید. و من در مورد سودآورترین گزینه ها به شما خواهم گفت.

اما باید بدانید که طبق قانون کار فدراسیون روسیه، از سن 14 سالگی می توانید به طور رسمی شغل پیدا کنید. اما فقط در صورت رعایت سه شرط:

پاره وقت: حداکثر 24 ساعت در هفته؛

برای یک موقعیت با چگونه در ۱۳ سالگی پول در بیاوریم ؟ مسئولیت های ساده؛

با دریافت رضایت کتبی یکی از والدین (سرپرست).

چگونه با 12 13 14 15 16 درآمد کسب کنیم

هنوز چهارده ساله نشدی؟ خبر خوب این است که در روسیه، حتی در سن 12 سالگی، می توانید با استفاده از اینترنت درآمد کسب کنید. اما در اینجا نیز 2 نکته مهم وجود دارد.

بسیاری از سایت ها نیاز به ثبت نام دارند، جایی که شما همچنین باید تأیید کنید که در حال حاضر 14 ساله هستید. به شما توصیه می کنم از والدین بخواهید که به نام خود ثبت نام کنند.

محبوب ترین گزینه برای برداشت پول به دست آمده کارت بانکی است. همچنین با والدین خود موافقت کنید که پول را به کارت آنها برداشت کنند.

یا قبلاً برای کسب درآمد تلاش کرده اید؟ به اشتراک بگذارید که چه نوع درآمدی می توانید به دست آورید و آیا واقعاً می توانید در سن 12 تا 13 سالگی به سرعت پول خود را برای آنچه آرزویش را داشتید پس انداز کنید یا خیر.

چقدر قصد دارید از طریق اینترنت درآمد کسب کنید؟

 من فقط می خواهم امتحان کنم، آیا واقعاً می توان در اینجا درآمد کسب کرد، بنابراین در ابتدا چند صد روبل کافی است، و سپس خواهیم دید.

 من حاضرم هر راه جالبی را برای کسب درآمد امتحان کنم، چگونه در ۱۳ سالگی پول در بیاوریم ؟  اکنون برای من هر پولی مهم است.

 من حداقل ماهی یکی دو هزار میخوام اگه بتونم ادامه میدم.

 من بیشتر به چشم انداز علاقه مند هستم، کسب درآمد در 13 سالگی من آماده هستم برای ایجاد یک تجارت موفق در اینترنت در آینده سخت کار کنم.

  • javad salehi
  • ۰
  • ۰

1. یک دستیار مجازی مستقل شوید

وقتی صحبت از کار در خانه به میان می آید، کارهای بسیار خوبی وجود دارد که می توانید با استفاده از وب سایت های فریلنسری انجام دهید.

از این نظر، شما برای خودتان کار می کنید و می توانید کنترل کنید بهترین شغل های اینترنتی برای نوجوانان که چگونه پول خود را بر اساس نیازهای زمانی و انتظارات مالی خود بدست آورید.

اگر نمی خواهید هر روز یک کار را انجام دهید، و این می تواند به معنای یک تجربه کاری چالش برانگیز و سرگرم کننده باشد.

استفاده از یک وب سایت فریلنسری به این معنی است که شما باید حداقل هجده ساله باشید، اما اگر این چیزی است که می خواهید کشف کنید، می توانید آن را به راحتی انجام دهید.

دستیار مجازی بودن می تواند به معنای داشتن شغلی باشد که نیازی به انجام کارهای احمقانه ندارد، اما همچنان می تواند جالب و سرگرم کننده باشد.

بسته به اینکه تصمیم دارید با چه کسی کار کنید، می توانید تصمیمات اصلی در مورد نوع کاری که انجام می دهید بگیرید.

مشتریان شما ممکن است به شما نیاز داشته باشند که کارهای ساده ای مانند پاسخ به ایمیل ها، انجام کارهای مجازی، انجام کارهای مربوط به ورود داده ها یا تحقیق انجام دهید.

بر اساس اینکه مشتریان شما چه کسانی هستند، کار شما می تواند ساده و آسان برای اجرا یا پیچیده تر و چالش برانگیزتر باشد.

هرچه کار چالش برانگیزتر باشد، در آینده دارایی شما برای سایر مشتریان ارزشمندتر خواهد بود، بنابراین در نظر داشته باشید که از منطقه راحتی خود خارج شوید.

اگر دوست دارید رزرو سفر رزرو کنید، قرار ملاقات ها را تعیین کنید، یا کارهای اداری کوچک دیگری انجام دهید، یک دستیار مجازی می تواند برای شما عالی باشد.

شما از وظایف جناح چپ غافلگیر نخواهید شد، زیرا وقتی پیشنهادی را ارائه می دهید، می توانید درباره آنچه می خواهید مذاکره کنید.

o، برای چه مدت و با چه قیمتی.

پیدا کردن یک کار دستیار مجازی مستقل که مطابق با نیازهای شما باشد کاملاً شدنی است.

مهم است که از قیمت معقول این موقعیت آگاه باشید، به بهترین شغل های اینترنتی برای نوجوانان خصوص اگر به جای دریافت دستمزد برای هر کار جداگانه، ساعتی کار می کنید.

وب سایت های فریلنسری می توانند رقابتی باشند، بنابراین قیمت گذاری بیش از حد خود می تواند به معنای کار کمتر باشد.

برای شروع، می توانید به وب سایت های فریلنسری مانند guru.com، upwork.com یا freelancer.com بپیوندید تا مشتریان خود را پیدا کنید.

باید نمایه ای ایجاد کنید که مهارت های شما را به نمایش بگذارد و تجربیاتی که ممکن است داشته باشید را برجسته کند و همچنین مدارک قانونی را بارگذاری کنید که می گوید می توانید آنلاین کار کنید.

هزاران هزار شغل آزاد وجود دارد و تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید داشتن یک کامپیوتر و اینترنت است.

با فیلترهای جستجوی هوشمند که به شما کمک می‌کند همه گزینه‌های موجود را محدود کنید، کنترل آنچه برای شما جذاب‌تر است، ساده است.

شما می‌توانید پیشنهاداتی را به مشتریان بالقوه ارسال کنید و قبل از موافقت قانونی برای انجام کار، در مورد اینکه کار چه خواهد بود و چقدر دستمزد دریافت خواهید کرد، بحث کنید.

قبل از پذیرش هرگونه قرارداد، مطمئن شوید که ابزارهایی را که برای تکمیل کار به آن نیاز دارید، دریابید.

شما ممکن است به تجهیزات اداری نیاز داشته باشید که مخصوص نیازهای مشتریان شما باشد، و اگر این بدان معناست که هزینه‌های زیادی ندارید، ممکن است ارزشش را نداشته باشد.

صرف بهترین شغل های اینترنتی برای نوجوانان  نظر از این، ایرانیان سایبر دستیار مجازی بودن به این معنی است که می‌توانید برنامه‌ریزی خود را تنظیم کنید، دوره‌های آموزشی خود را برای مدرسه کار کنید و حتی یک شغل نیمه وقت در دنیای واقعی داشته باشید.

2. eBay

وقتی نوبت به کسب درآمد از فروش اشیا می رسد، eBay یک راه عالی برای فروش مجدد اقلامی است که ممکن است در اطراف خانه داشته باشید.

این وب سایت با سایت هایی مانند Etsy متفاوت است زیرا این موارد را می توان به جای دست ساز ساخت.

در واقع، این اقلام می تواند تقریباً هر چیزی باشد، از جمله لباس، وسایل کلکسیونی، جواهرات، ماشین، کتاب، تجهیزات موسیقی، هنر یا هر چیز دیگری که فکر می کنید قانونی است.

اگر در مکانی زندگی می‌کنید که فروش‌های گاراژی زیادی دارد، می‌توانید اجناس را با قیمت ارزان از دست دیگران بردارید و سپس برای سود آن‌ها را برگردانید.

حتی می‌توانید چیزهایی مانند اسباب‌بازی‌های بچه‌ها و کتاب‌های درسی دانشگاهی، صفحه‌های وینیل، اقلام جدید مانند کله‌های قلاب‌زن یا دیگر مهارت‌های زرنگی را که در مسیر پیدا می‌کنید بفروشید.

اگر یک گیمر مشتاق هستید، می توانید اقلام بازی خود، از جمله کنسول، کنترلر، هدست، تلویزیون، مانیتور یا اقلامی مانند صندلی و میز بازی را دوباره بفروشید.

اقلامی که در هر شرایطی هستند را می‌توان در eBay فروخت، اما اگر می‌خواهید به‌عنوان فروشنده eBay واقعاً موفق باشید، می‌خواهید اقلامی را با بهترین شکل به فروش برسانید.

شما این امکان را دارید که سبک حراج اقلام خود را بفروشید، یا می توانید یک نقطه قیمت را بهترین شغل های اینترنتی برای نوجوانان انتخاب کنید و کالای خود را با قیمتی که تعیین شده است بفروشید.

هنگامی که اقلامی را در eBay حراج می‌کنید، می‌توانید انتخاب کنید که از پایین یا بالاتر که می‌خواهید شروع کنید و اقلام را در مدت زمانی کوتاه از یک روز تا هفت روز بفروشید.

اگر کالای خود را به صورت حراجی شروع کنید، به احتمال زیاد افرادی را جذب خواهید کرد که در تلاش هستند برای چیزی که واقعاً می‌خواهند معامله کنند.

این نیز یک خطر بالقوه است، زیرا ممکن است کالای شما با قیمتی بسیار کمتر از آنچه شما می‌خواهید به فروش برسد، بنابراین فهرست کردن کالای شما به عنوان یک کالای حراج خطراتی دارد.

آگاهی از ارزش کالای خود می تواند به شما در تصمیم گیری در مورد نحوه فروش آن در eBay کمک کند.

در نظر گرفتن این که هزینه های حمل و نقل نیز مهم هستند، می تواند به شما کمک کند تا از نظر قیمت اولیه فروش، بهترین را برای کالای خود انتخاب کنید.

ارسال رایگان جذاب ترین راه برای فروش اقلام به افرادی است که محصولات را در eBay جستجو می کنند.

اگر کالای شما سنگین است یا به صورت بین المللی ارسال می شود، ممکن است بیش از آنچه می خواهید هزینه داشته باشد و باعث کاهش سود شما شود.

قبل از اینکه کالای خود را فهرست کنید، می‌توانید ببینید که هزینه‌های حمل و نقل تخمینی چقدر می‌تواند باشد، که می‌تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا ارائه ارسال رایگان ارزشش را دارد یا خیر.

وقتی نوبت به فروش واقعی کالای شما می‌رسد، ابزارهای زیادی در اختیار دارید که می‌توانند از شما در برابر تقلب و سایر مسائل در هنگام پرداخت محافظت کنند.

eBay حفاظت از خریدار را نیز در نظر گرفته است، اما تا زمانی که در مورد مواردی که لیست می‌کنید و وضعیت آنها صادق باشید، نباید نگران این موضوع باشید.

وقتی نوبت به دریافت پرداخت می‌شود، واقعاً یک راه واقعی برای دریافت پول بدون مشکل وجود دارد و آن استفاده از PayPal است.

اگر موفق شدید یکی از اقلام خود را بفروشید، پس از اینکه کالا به دست مشتری رسید، می توانید انتظار داشته باشید که از طریق PayPal پول دریافت کنید.

اگر در فروش در eBay مبتدی هستید، دو تراکنش اول را با پرداخت خود تجربه خواهید کرد، اما این نباید بیشتر از یک یا دو مورد اول اتفاق بیفتد.

پس از تبدیل شدن به یک فروشنده معتبر در eBay، شروع به بررسی نظرات خریداران خود خواهید کرد، که خریداران بیشتری را برای خرید اقلام از شما جذب می کند.

بهترین راه برای حفظ رتبه بالا در eBay این است که اقلام خود را به سرعت ارسال کنید و مطمئن شوید که وقتی آنها را فهرست می کنید تا حد امکان در مورد وضعیت کالا صادق باشید.

وقتی نوبت به ارسال اقلام خود در eBay می‌رسد، می‌توانید انتظار داشته باشید بهترین شغل های اینترنتی برای نوجوانان که هزینه‌های مربوط به آن را داشته باشید، اما اینها

e نسبتاً کمتر از سود کلی شما هستند.

گاهی اوقات eBay تبلیغاتی را ارائه می دهد که در آن این هزینه های لیست کاهش می یابد یا به طور کامل تغییر می کند تا فروشندگان را برای پرداخت بیشتر جذب کند.

هنگامی که کالای شما فروخته شد، درصد کمی از هزینه کل قیمت فروش اقلام شما منهای هزینه ارسال به eBay برای استفاده از پلتفرم آنها برای فهرست کردن کالای شما به eBay پرداخت می شود.

برای کمک به جلوگیری از از دست دادن پول بیشتر، مهم است که این هزینه ها را در نظر داشته باشید تا به شغل اینترنتی برای نوجوانان شما کمک کند از اقلام فروخته شده خود بیشترین استفاده را ببرید.

اگر تصمیم دارید یک شغل پاره وقت برای خود در eBay ایجاد کنید، می توانید تقریباً هر چیزی را که فکرش را می کنید بفروشید و در طول زمان سود قابل توجهی به دست آورید.

 

  • javad salehi