یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

به عنوان یک معلم ، من دائماً به خودم قدرت می دهم تا از جدیدترین راههای تعامل خانواده و دانش آموزانم با مفاهیم قرن 21 استفاده کنم. تحقیقات اخیر کدگذاری را در خط مقدم مشاغل آینده قرار داده است. بنابراین ، چگونه ما می توانیم کدگذاری را به فرزندان خود یاد بگیریم و بیاموزیم ، و این چرا اینقدر مهم است؟ مهمتر از همه ، ما چرا آموزش کودکان خود را شروع می کنیم؟

5 دلیل مهم آموزش برنامه نویسی برای ذهن کودکان و نوجوانان
1) برنامه نویسی زبان دیگری است.
زبان نحوه برقراری ارتباط را به کودکان می آموزد و تفکر منطقی را آموزش می دهد. زبان همچنین مهارت های کلامی و نوشتاری را تقویت می کند. کودکان باید در سنین پایین در معرض زبان های مختلف قرار بگیرند. به آنها کمک می کند دنیای اطراف خود را بهتر درک کنند. کدگذاری زبان کاملاً خاص خود است. هر حرف در حروف الفبا فرمول خاصی از 0 و 1 دارد که آن را نشان می دهد. این 0 و 1 ها به فناوری اطراف ما جهت عملکرد را می دهند. چه راهی بهتر از این که فرزندان ما بفهمند چرا و چگونه فناوری اطراف خود را درک می کنند از یادگیری کدگذاری و صحبت با فناوری اطرافشان.

2) برنامه نویسی باعث رشد خلاقیت می شود.
با آزمایش ، کودکان مغز خود را یاد می گیرند و تقویت می کنند. حتی وقتی اشتباه می کنند یاد می گیرند. کودکان می توانند خلاق باشند و خلاقیت تشویق می شود. خلاقیت بخشی از فرآیند است و همیشه محصول نیست.

3) کدگذاری به کودکان با مهارت ریاضی کمک می کند.
کدگذاری به کودکان کمک می کند تا بتوانند مفاهیم انتزاعی را تجسم کنند ، به آنها اجازه می دهد ریاضیات را در موقعیت های واقعی اعمال کنند و ریاضیات را سرگرم کننده و خلاقانه می کند. کدگذاری در بسیاری از برنامه های STEM امروز وجود دارد.

4) آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ، نوشتن عملکرد علمی را بهبود می بخشد.
کودکانی که کدنویسی را یاد می گیرند نحوه برنامه ریزی و سازماندهی افکار را می فهمند. این می تواند به مهارت های نوشتاری بهتری منجر شود که می تواند با توسعه مهارت های کدگذاری با گذشت زمان ایجاد شود.

 

5) برنامه نویسی به کودکان کمک می کند تا با اعتماد به نفس در حل مسئله باشند.
همانطور که یاد می گیرند کدگذاری و راهنمایی کنند ، می فهمند که هیچ راهی برای انجام کاری وجود ندارد و حتی اگر راه آنها کارساز نباشد. آنها می توانند کاری را که قبلاً انجام داده اند بهبود دهند بدون اینکه نگران شکست باشند. کدگذاری یک سواد اساسی در عصر دیجیتال است و برای بچه ها مهم است که بتوانند فن آوری اطراف خود را درک کنند و بتوانند با آنها کار کنند و آنها را درک کنند.

داشتن یادگیری کدگذاری در سنین پایین توسط کودکان ، آنها را برای آینده آماده می کند. کدگذاری به کودکان در برقراری ارتباط ، خلاقیت ، ریاضی ، نوشتن و اعتماد به نفس کمک می کند.


گروه بسیار هیجان زده بودند که دیدند دوست جدیدمان که ما در کلاس خود استفاده می کنیم کیست. آنها کاملا عاشق بوتلی هستند !! همه به نوبت یک کد در آن قرار دادند و سپس همه کدها را کنار هم قرار دادیم. سپس هر دانش آموز باید 5 کد را به انتخاب خود وارد کند. این یک انفجار بود که تماشا می کرد این مهد کودک ها بدون جهت خاصی کار می کنند. اکنون که آویزان بوتلی شده ایم ، همه بازی ها و قطعات دیگری را که همراه او است ، جستجو خواهیم کرد. من مطمئن نیستم که چه کسی بیشتر هیجان زده است ، من یا بچه ها !! تنها چیزی که می توانم بگویم این است که این معلم عاشق بوتلی است و اینکه چگونه به کلاس STEM من در یادگیری کدگذاری کمک می کند.

آیا کلاس شما بوتلی دارد؟ برای درگیر کردن دانشجویان قرن 21 خود در اینجا فعالیت ها و الهاماتی پیدا کنید!

  • ۰۰/۰۱/۰۸
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی