یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

چرا باید فکر کنید که STEM و طراحی وب را در برنامه درسی بگنجانید؟ آیا واقعاً دانش آموزان باید بدانند که چگونه صفحات وب بسازند؟ پس از همه ، چقدر احتمال دارد که آنها شغل هایی در علوم کامپیوتر یا مشاغل مورد نیاز این مهارت ها را انتخاب کنند؟ اگر طراح وب شدن یک هدف آینده نباشد ، درک از طراحی وب چه فایده ای دارد؟

STEM و طراحی وب

یادگیری نحوه ایجاد یک صفحه وب دارای ارزش اساسی است. دانش ساخت وب سایت و تصمیماتی که باید در ایجاد آن گرفته شود ، دانشجویان را توانمند می کند. در زیر برخی از مزایای آموزش STEM و طراحی وب آورده شده است.

یک مخاطب معتبر ارائه می دهد

وقتی دانش آموزان وب سایتی درست می کنند و آن را در دامنه عمومی منتشر می کنند ، می دانند که فقط معلم یا همکلاسی های آنها نتایج آنها را مشاهده نمی کنند. هرکسی در دنیا قادر به دیدن آن خواهد بود. آنها انگیزه دارند تا با داشتن تعداد نامحدودی بیننده قانونی و واقعی ، بهترین کیفیت کار خود را ارائه دهند. این انگیزه قوی برای تلاش بیشتر آنها در خلاقیت هایشان است.

شهروندی دیجیتال ایجاد می کند

در طراحی یک صفحه وب ، دانشجو تولید کننده اطلاعات می شود. با این قدرت مسئولیت همراه است. این وب سایت باید کمک قابل توجهی به شبکه جهانی وب داشته باشد. برای دستیابی به این هدف ، دانشجویان باید از راهبردهای جستجوی اینترنتی برای پیوند دادن به منابع معتبر اطلاعات استفاده کنند. آنها همچنین باید در مورد استفاده از رسانه به قوانین کپی رایت احترام بگذارند. علاوه بر این ، آنها باید محتوایی ایجاد کنند که مورد احترام دیگران باشد. این فعالیت ها شهروندی دیجیتال را ارتقا می بخشد زیرا در هنگام آنلاین بودن رفتارهای مناسب را از آنها می طلبد.

آگاهی از رسانه را توسعه می دهد

در نظر گرفتن دیدگاه مخاطبان مهارت مهمی در طراحی صفحه وب است. در برنامه ریزی انتشار یک نشریه آنلاین ، دانش آموزان ابتدا باید در مورد مخاطبان خود تأمل کنند. خواه گروه همسالان آنها باشد ، هم بچه های کوچکتر یا به طور کلی افراد ، وب سایت باید مناسب باشد. تصمیم گیری در مورد متن ، انواع گرافیک و مناسب بودن هایپر لینک ها تحت تأثیر نوع بیننده است. یک سیستم ناوبری واضح از طریق سایت ، اطلاعات مسدود شده در عناوین سازمان یافته ، تصاویر جذاب و پیوندهای کاری و آموزنده همه به یک سایت جذاب برای مصرف کننده کمک می کند. درک آنچه مخاطبان آنلاین را درگیر خود می کند ضروری است.

مهارت های شغلی STEM را تقویت می کند

تعداد بسیار کمی از دانشجویان طراح واقعی صفحات وب می شوند. با این حال ، بخش بسیار زیادی از دانش آموزان شغل مربوط به مهارت های فنی را دنبال می کنند. خواه آنها به بازاریاب آنلاین ، وبلاگ نویسان ، برنامه نویسان ، توسعه دهندگان نرم افزار ، دانشمندان ، تحلیل گران سیستم یا مهندسان تبدیل شوند ، آینده به نفع جوانان بالغی است که مهارت های بنیادی دارند. ایجاد یک وب سایت می تواند علاقه مند به دنبال کردن سایر مناطق STEM باشد.

هنرهای خلاق را ترویج می کند

STEM به STEAM اصلاح شده است تا ارزش هنرها را در آن بگنجاند. هنگام انتشار یک صفحه وب ، باید تصمیمات خلاقانه اتخاذ شود: مضامین پس زمینه ، طرح بندی ، انتخاب نوع و نوع تصویر ، نوع متن و قالب بندی متن و شکل ظاهری صفحه. این انتخاب ها همه درگیر نگه داشتن بیننده هستند. وب سایت های چشم نواز و زیبا از نظر زیبایی توجه بیننده را به خود جلب و جلب می کنند.

مهارت های ارتباطی م anثر بخشی جدایی ناپذیر در بسیاری از ارسال مهارت های شغلی STEM است. این یک حرفه نادر است که نیازی به مهارت در کار گروهی ندارد. و ایجاد وب سایت به صورت جداگانه انجام نمی شود. قبل از انتشار ، سایتی باید برای نظرات و انتقادات سازنده به همتایان ارسال شود. کار گروهی کتبی یا گفتاری بین طراح و آزمایش کنندگان یک م componentلفه اصلی در توسعه یک پروژه موفق است.

TechnoSite برای آموزش STEM و طراحی وب با استفاده از Google Sites

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی