اشتیاق مسری است. بسیاری از دانش آموزانی که با رباتیک و کدگذاری درگیر می شوند ،آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان نه تنها خودشان به آن پایبند هستند ، بلکه اشتیاق را به دیگران نیز گسترش می دهند. برنامه رباتیک و اولین مسابقه CoderZ کم آغاز شد. سال بعد به حدی رسیده بود که می دانستیم به یک اتاق اختصاصی برای کار دانشجویان احتیاج داریم - یک اتاق بدون سر و صدای پس زمینه یا حواس پرتی دیگر. سالن مجبور شد سال بعد حتی بیشتر گسترش یابد تا همه شرکت کنندگان در آن جای بگیرند. دیدن علاقه دانشجویان ما به STEM که سال به سال در حال رشد است بسیار سرگرم کننده است.
از یادگیری از راه دور پشتیبانی می کند. از آنجا که دانش آموزان و معلمان می توانند از هر کجا به پلتفرم کدگذاری دسترسی داشته باشند ، در خاموش شدن مربوط به COVID و عدم اطمینان بعدی در مورد اینکه آیا به کلاس برمی گردیم (یا نمی خواهیم) بسیار خوب کار شده است. من مطمئن هستم که در این سال تحصیلی معلمانی در مسابقات کدگذاری اینترنتی و رباتیک CoderZ League خواهیم داشت و بسیاری از دانش آموزان ما در مسابقات رباتیک زنده شرکت می کنند. از آنجا که آنها نمی توانند به طور حضوری در کلاس باشند ، من فکر می کنم که شاهد رشد عمده ای در تعداد بچه های شرکت کننده در فضای مجازی هستیم - چه به صورت باشگاهی و چه به وقت خودشان.
نیازی به بارگیری نیست. ما حدود چهار سال است که منطقه Google هستیم و دانشجویان ما از Chromebook استفاده می کنند. اینها ماشین های محکمی هستند که دانش آموزان می توانند واقعاً از طریق زنگ تلفن قرار دهند ، اما نمی توانید برنامه ها را روی آنها بارگیری کنید.ایرانیان سایبر از آنجا که بستر برنامه نویسی ما تحت وب است ، ما قادر به استفاده از آن برای یادگیری از راه دور هستیم. متأسفانه ، COVID همچنین برخی از شکافهای مهم بین دانشجویان دارای فناوری و دانشجویانی را که در خانه فناوری ندارند ، برطرف کرد ، اما ما با همکاری Cox Cable همکاری کرده ایم تا دستگاههای Wi-Fi را به دانش آموزان فاقد دسترسی به اینترنت در خانه هایشان انتقال دهیم.
این یادگیری مبدل به بازی است. مدتی طول کشید تا یاد بگیرم که چگونه کدگذاری بلوک را انجام دهم ، اما دانشجویان ما خیلی سریع آن را برداشتند. به این دلیل که پلت فرم ما یادگیری را به عنوان بازی درآورده و کل تجربه را سرگرم کننده و جذاب می کند. از طریق گیمیفیکیشن ،فواید آمورش برنامه نویسی دانش آموزان اغلب حتی نمی فهمند که آنها مهارت های ارزشمندی را که برای ادامه تحصیلات STEM و مشاغل خود نیاز دارند ، می آموزند. در این راه ، آنها همچنین مهارت های ریاضی را می آموزند. تفکر فضایی و انتقادی؛ و همکاری
در طول چند سال گذشته ، ما یک فشار بزرگ برای ورود CTE به مدارس راهنمایی مشاهده کرده ایم ، و سیستم عامل رباتیک و کدگذاری ما یک تسهیل کننده عالی در تحقق این امر بوده است. ما نه تنها می توانیم دانشجویان بسیار جوانتر را به CTE علاقه مند کنیم ، بلکه آنها را با مهارتهایی که برای موفقیت در آن برنامه ها - و در زندگی نیاز دارند ، تجهیز می کنیم.
- ۰۰/۰۱/۱۹