یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 

 

برنامه نویسی فرایندی است که در آن فرد می تواند با استفاده از زبانهای مختلف پروژه ای را انجام دهد ، که به آنچه در حال توسعه است بستگی دارد (C ++ ، Java ، Python ، و غیره)

 

از طریق آن ، ایده ها و اقدامات لازم برای انجام یک پروژه مانند تهیه ماشین آلاتی انجام می شود که وظایف خاصی را در زمان و روش دلخواه انجام دهند. علاوه بر این ، برنامه نویسی از نزدیک با محاسبات ارتباط دارد ، زیرا پایه ای برای توسعه نرم افزار و ایجاد برنامه ها و بازی های ویدیویی است.

 

برنامه نویسی برای چیست؟

این مبنای ساخت برنامه های دیجیتالی است که هر روز از آن استفاده می کنیم.

با تشکر از همه کارهای رسانه الکترونیکی او.

این هسته اصلی چیزهایی است که همه ما هر روز از آنها استفاده می کنیم.

صفحات وب به لطف آن کار می کنند.

چرا گفته می شود برنامه نویسی یک زبان است؟

مانند هر زبان ، برنامه نویسی مجموعه ای از نشانه ها ، قوانین ، عبارات و دستورات را دارد که هدف آنها برقراری ارتباط یک عمل یا دستورالعمل است. در این حالت ، با هدف کنترل رفتار فیزیکی یا منطقی یک سیستم رایانه ای.

 

4 زبان برنامه نویسی پرکاربرد:

1. جاوا: برای برنامه های تلفن همراه ، ابزارهای یادگیری ، صفحات گسترده و غیره استفاده می شود.

 

2. زبان برنامه نویسی C: معمولاً در برنامه های دسک تاپ استفاده می شود.

 

3. Python: این یک زبان برنامه نویسی چند پلت فرم است ، به این معنی که می تواند برای اهداف مختلفی مانند برنامه نویسی شی گرا و برنامه نویسی کاربردی مورد استفاده قرار گیرد.

 

4. C ++ و C #: اینها تحولات زبان C فوق الذکر هستند. C ++ برای توسعه برنامه کاربرد دارد ، معمولاً برای توسعه برنامه های طراحی گرافیکی و C # یا "C Sharp" زبانی است منحصرا برای برنامه نویسی شی گرا .

 

چه چیزی در دوره های برنامه نویسی برلیتز ارائه می شود؟

دوره های برنامه نویسی برلیتز به گونه ای طراحی شده اند که کودکان و جوانان اصول اساسی زبان برنامه نویسی را درک می کنند که به آنها امکان می دهد بازی ها ، برنامه ها و وب سایت های خود را از ابتدا توسعه دهند.

 

مهارت های اضافی:

کودکان نه تنها در مورد برنامه نویسی یاد می گیرند ، بلکه مهارت هایی را نیز به دست می آورند که در بسیاری از مراحل زندگی آنها به خوبی خدمت خواهد کرد.

درک دنیای خود:

برنامه نویسی در بسیاری از فعالیت هایی که به صورت روزانه انجام می شود وجود دارد. درک نحوه کار به آنها امکان می دهد دنیایی که با آنها تعامل دارند را بهتر درک کنند.

معلمان خبره در این زمینه:

دوره های برنامه نویسی توسط متخصصان این رشته و در آموزش عملی برای کودکان و جوانان تدریس می شود.

یاد گرفتن از طریق انجام دادن:

ما در برلیتز ، آموزش آنچه را که در کلاس می آموزند با تمریناتی که برای دستیابی به اهداف در هر بلوک می آموزند ، در اولویت کودکان و جوانان قرار می دهیم.

 

چرا فرزند خود را در یک دوره برنامه نویسی ثبت نام کنید؟

مزایای یادگیری برنامه نویسی در سنین پایین فراتر از فرصت هایی است که در یک محیط کاری آینده به دست می آید ، زیرا تقویت تفکر انتقادی روند استدلال شما را در مقابل هر سناریویی که با آن روبرو هستید تقویت می کند. علاوه بر این ، برنامه نویسی ابزاری است که به کودک شما کمک می کند تغییرات دائمی فناوری را در جامعه امروز درک کند.

دیگر صبر نکنید و امروز فرزند خود را در دوره ای ثبت کنید که واقعیت او را تغییر دهد.

 

httpswww.berlitz.comes-mxblogque-es-programacion

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی