یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

یک سال تحصیلی جدید همیشه باعث ایجاد دریایی از احساسات در کودکان می شود. اکنون ، با بحران جهانی ویروس کرونا ، ما باید بیش از هر زمان دیگری از آنها حمایت کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشند و در این مرحله جدید مدرسه احساس آرامش کنند. در اینجا چند نکته برای کمک به کودکان در کلاسهای مجازی و نحوه اجرای صحیح مدرسه در خانه آورده شده است:

درک اوضاع باشد

تحصیل در خانه می تواند باعث اضطراب در کودکان شود. فقدان جامعه پذیری ، انباشت اطلاعاتی که آنها دریافت می کنند و سرعت لازم برای یادگیری استفاده از ابزارهای تکنولوژیکی چالشی بزرگ برای کودکان است. همانطور که معلمان می آموزند کلاسهای خود را بصورت آنلاین مدیریت کنند ، کودکان همچنین در مدرسه در خانه نیز یاد می گیرند که درس بخوانند.

یک تقویم ایجاد کنید

براساس برنامه ای که در مدرسه برای شما تعیین می شود ، یک تقویم با هم ایجاد کنید که به شما امکان می دهد تاریخ ها و مهلت های مهم را برنامه ریزی و برنامه ریزی کنید. یک ایده جالب این است که تولد دوستان و معلمان خود را در تقویم خود بنویسید.

ایجاد یک تقویم به شما امکان می دهد زمان خود را کنترل کنید ، به طور کلی فعالیت های سال را مشاهده کنید و همزمان مهارت های برنامه ریزی را توسعه دهید.

برنامه فعالیت ها را تنظیم کنید

یک برنامه زمانی درست کنید و آن را در مکانی قابل مشاهده برای فرزند خود قرار دهید. در داخل آن ، شامل فعالیتهای روزمره مانند: مدرسه ، توالت ، غذا ، کارهای خانه ، تعطیلات ، تمرینات ، مطالعه ، بازی و اوقات فراغت است. ما توصیه می کنیم این کار را همراه با فرزند خود انجام دهید تا فعالیت هایی را که وی بیشتر دوست دارد ، در آن بگنجانید.

او را عادت دهید که همزمان با خوابیدن و بیدار شدن از خواب که در کلاسهای حضوری شرکت می کند. مهم است که صبحانه بخورید و قبل از شروع مطالعه آنلاین آماده شوید. به او بیاموزید که به زمان های اختصاص یافته به هر فعالیت احترام بگذارد.

فضای بهینه ایجاد کنید

مکانی را انتخاب کنید که دارای نور مناسب ، منظم و بدون حواس پرتی باشد. اگر این امکان را دارید ، فضایی را اختصاص دهید که فقط برای کلاسهای مجازی استفاده می شود. برای کمک به یادگیری بهینه ، شبیه سازی محیط مدرسه در خانه ضروری است.

وسایل مورد نیاز را حتماً تهیه کنید

برای اینکه بتوانید بدون جلب توجه خود از کلاس های آنلاین استفاده کنید ، نباید چیزی را از دست بدهید. ببینید که او تمام مطالب لازم را برای موضوع دارد. نه به این دلیل که شما در یک م physicalسسه فیزیکی شرکت نمی کنید ، به این معنی است که به مواد پشتیبانی مانند دفتر ، کتاب و وسایل مدرسه احتیاج نخواهید داشت.

وقفه های فعال را اجرا کنید

برای کمک به رشد جسمی و تقویت خلاقیت آنها ، مهم است که آنها تمرینات ، بازیها و فعالیتهای تفریحی ساده را انجام دهند. این وقفه ها به شما کمک می کند ذهن خود را در فضای بسته پاک کنید.

به او کمک کنید تا معاشرت کند

برای اینکه کودکان ارتباط خود با دوستان و خانواده بیرون را قطع نکنند ، با تماس ویدیویی به آنها کمک کنید تا با آنها ارتباط برقرار کنند. این فضاهای اجتماعی به آنها کمک می کند تا با استرس کنار بیایند و همچنین روابطشان را با افراد مهم برای آنها تقویت می کند.

به او انگیزه دهید

همیشه راهنمای آنها باشید ، به یاد داشته باشید که قرار نیست جای معلمان باشید بلکه باید آنها را در یادگیری حمایت کنید. ماموریت شما به عنوان والدین در این مرحله این است که فرزندان خود را همیشه راهنمایی و همراهی کنید.

در برابر هر گونه س questionsال و نظر وی باز باشید و به او کمک کنید تا با صبر و همدلی پاسخ خود را پیدا کند. گرایش مثبت شما به آنها انگیزه ای برای ادامه کار می دهد.

ما در برلیتز دوره های آنلاین آنلاین انگلیسی را برای کودکان برگزار می کنیم که در آن ما از روش 100٪ مکالمه برای افزایش مشارکت آنها با کودکان دیگر و مفهوم گیمیفیکیشن استفاده می کنیم که آنها برای یادگیری آنها از طریق بازی ها و چالش ها ترغیب می شوند. درباره این برنامه بیشتر بیاموزید و آینده آن را تقویت کنید.

 

 

منبع

https://www.berlitz.com/es-mx/blog/como-ayudar-a-tu-hijo-en-las-clases-virtuales

  • ۰۰/۰۱/۲۶
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی