یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 

دوره برنامه نویسی پیشنهادی برای کودکان بهترین فرصت برای یادگیری و تمرین مهارت ها و توانایی های لازم برای ایجاد برنامه های کاربردی مدرن است. پشتیبانی پروژه که در فرآیند آموزش استفاده می شود ، به طور قابل توجهی اثربخشی این آموزش رابرای کاربرد عملی دانش منتقل شده افزایش می دهد.

مزایای دوره برنامه نویسی C  برای نوجوانان

روند آموزشی کل دوره به ترم تقسیم می شود ، که در آن هر دانش آموز پروژه خود را توسعه می دهد: بازی های رایانه ای گرافیکی ، مدل های پدیده های فیزیکی. با تشکر از این ، از تجربه شخصی ، توالی کار ایجاد آن ، و همچنین تمام شرایط و روش های لازم برای اجرا ، روشن خواهد شد.

 

تمام دانش به دست آمده ، با شروع اصول برنامه نویسی برای نوجوانان ، بلافاصله در طی مراحل آموزشی با معرفی آن در پروژه ایجاد شده ، در عمل به کار گرفته می شود. این روش به شما این امکان را می دهد که بلافاصله تجربه مفیدی کسب کنید ، نه تنها مواد را تلفیق کنید ، بلکه آنها را با حداکثر کارایی کار کنید و به مهارت حرفه ای برسانید.

نتیجه در قالب یک پروژه تمام شده به شما امکان می دهد نه تنها کارهای منفرد قابل حل با استفاده از زبان های برنامه نویسی بلکه کل ساختار آن را نیز ببینید. این به ارزیابی مستقل کار انجام شده از نظر سواد معماری ، قابلیت اطمینان ، مقیاس پذیری ، خوانایی کد ، بهبود نتیجه در جهت مطلوب کمک می کند.

 

دوره C برای چه کسانی است؟

 

اگر کودکی کاملاً از ریاضیات ، فیزیک آگاهی دارد ، علاقه مند به استفاده از فن آوری رایانه است ، این دوره از آکادمی حرفه های آینده به او کمک می کند تا در برنامه نویسی تلاش کند و مهارت های لازم برای کارهای حرفه ای بیشتر زمینه ایجاد برنامه ها و برنامه ها از این گذشته ، ما فقط یک حلقه برنامه نویسی برای کودکان نداریم.

 

کامپایلرهای زبان برنامه نویسی C ++: Microsoft و GNU / MinGW در محیط ویندوز.

محیط های برنامه نویسی: MicrosoftVisualStudio و CodeBlocks؛کتابخانه گرافیکی کتابخانه TX.

https://academyua.com/vse-kursy/programmirovanie-na-c-c-detail

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی