یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

Vidcode

Vidcode یک پلت فرم و برنامه درسی کد برنده جایزه است که در اطراف کارهایی که دانش آموزان دوست دارند انجام دهند ساخته شده است! Vidcode یک برنامه درسی کامل برنامه نویسی رایانه ای برای کلاس 3 تا 12 ارائه می دهد ، که بر روی کدگذاری خلاق ، تفکر طراحی ، و برنامه های کاربردی میان رشته ای متمرکز است. پیاده سازی آموزشهای در حد لقمه برای معلمان غیر فنی آسان ، کدگذاری برای دانشجویان سرگرم کننده و برای تجزیه و تحلیل نتایج دانش آموزان مبتنی بر داده است. دانش آموزان هر چه را دوست دارند ، Vidcode می تواند به آنها در کدگذاری کمک کند!

آلیس

آلیس یک برنامه دسک تاپ است که توسط کارنگی ملون ساخته شده است. آلیس پیشرفته تر از سایر ابزارهای برنامه نویسی برای کودکان ، اصول برنامه نویسی را در یک محیط سه بعدی آموزش می دهد. این امر آن را برای نوجوانان ایده آل می کند. هنگام کار در برنامه ، دانش آموزان می توانند کدهای پشت پروژه هایی را که روی صفحه ایجاد می کنند ، مشاهده کنند. مفاهیم برنامه نویسی در حالی یاد می گیرند که دانش آموزان فیلم های متحرک و بازی های ویدیویی اساسی ایجاد می کنند و سپس می توانند در اینترنت به اشتراک بگذارند. توجه: زمان اجرای جاوا برای آلیس مورد نیاز است.

برنامه مخترع

App Inventor ابزاری مبتنی بر ابر است که توسط MIT نگهداری می شود. دقیقاً مانند برنامه محبوب برنامه نویسی Scratch ، App Inventor دارای بلوک های کدگذاری کشیدن و رها کردن است. با این حال ، App Inventor شامل همه روش ها ، توابع و عناصر کدگذاری است که دانش آموز برای ایجاد یک برنامه Android به آنها احتیاج دارد. این امر آن را برای کودکان دبیرستانی و بالاتر ایده آل می کند. دانش آموزان می توانند برنامه ها را مستقیم در مرورگر وب خود بسازند. این وب سایت پشتیبانی می کند ، اما هیچ دستورالعمل گام به گام برای راهنمایی دانش آموزان وجود ندارد ، دلیل دیگر این ابزار برای دانش آموزان مسن بهترین است.

 

Codecademy

Codecademy یک ابزار آنلاین تعاملی است که اصول کدگذاری ، Ruby ، ​​PHP ، jQuery ، Python ، JavaScript و موارد دیگر را آموزش می دهد. این ابزار بر روی صفحه تقسیم شده تنظیم می شود تا دانش آموزان همزمان با کد و تغییرات مشاهده شوند. پیچیدگی و دامنه این ابزار آنلاین ، آن را برای دانش آموزان مسن ، کلاس متوسط ​​و بالاتر مناسب تر می کند.

 

آکادمی خان آکادمی خان مانند Codecademy یک ابزار آنلاین تعاملی است که برای دانش آموزان کلاس متوسط ​​و بالاتر مناسب تر است. آکادمی خان اصول کدگذاری را با استفاده از JavaScript و ProcessingJS آموزش می دهد. دانش آموزان یاد خواهند گرفت که چگونه از طریق برنامه نویسی انیمیشن ، بازی و نقاشی ایجاد کنند. آنها یاد خواهند گرفت که چگونه صفحات وب را با استفاده از HTML و CSS درست کنند. سپس دانش آموزان می توانند خلاقیت های خود را با دانش آموزان دیگر به اشتراک بگذارند و از یکدیگر بیاموزند.

https://www.teachervision.com/educational-technology/top-5-free-coding-tools-for-teens

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی