یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

سال 2020 نه تنها به خاطر وقایع تاریخی که کل جهان را به لرزه درآورد ، بلکه همچنین به خاطر فرآیندهای توسعه ای که تا به امروز اتفاق افتاده و در حال انجام است ، به خاطر سپرده خواهد شد. به عنوان مثال ، Snake Mask با پرتاب موشکی دو فضانورد را به فضا پرتاب کرد و آنها را روی زمینی سالم و سالم قرار داد ، آنتن های 5G را به فضا پرتاب کرد و در آینده نزدیک اینترنت پر سرعت در سراسر جهان به وجود آورد. توسعه را دور نزده است. بخش IT در کشور ما به طور فعال در حال توسعه است ، که به نوبه خود در تقاضای زیاد برای دوره های آموزشی برای متخصصان IT ، شرکت های IT و تخصص ها منعکس می شود.

امروزه ، می توانیم تقریباً در بسیاری از صنایع ، شرکتهای زیادی را ببینیم که فرایندها و عملکردهای داخلی خود را سازماندهی مجدد کرده و آنها را به صورت خودکار درآورده و در نتیجه تقاضا برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان را افزایش می دهند. اما از کجا می توانید آنها را پیدا کنید؟ و در کجا تحصیل می کنید و یاد می گیرید که همگام با زمان باشید و یک متخصص IT خوب شوید؟ تعداد روزافزون دوره ها در کشور ما می تواند در این زمینه کمک کند. در این مقاله ، مفیدترین ، مقرون به صرفه ترین ، پولی و رایگان ، دوره های برنامه نویسی آنلاین و آفلاین موجود در اینترنت را ارائه می دهیم.

 

بنابراین بیایید با دوره های مراکز فناوری اطلاعات شروع کنیم. امروزه به لطف مراکز فناوری اطلاعات که تقریباً در همه مناطق و در پایتخت ایران واقع شده اند ، همه ، صرف نظر از سن و موقعیت ، فرصت یادگیری مشاغل آینده را دارند.

 

برای کسانی که هنوز نمی دانند ، مراکز فناوری اطلاعات مراکز آموزشی برای تمام اقشار جامعه هستند که در آنها می توانید با فن آوری های دیجیتال آشنا شوید. مراکز فناوری اطلاعات تخصص های زیر را ارائه می دهند:

- سواد کامپیوتر؛

- دفتر پیشرفته MS

- زبان های برنامه نویسی وب

- مبانی گرافیک و طراحی ؛

- ایجاد برنامه های تلفن همراه

- زبان برنامه نویسی پایتون

- ربات های موبایل مبتنی بر Arduino و LEGO Mindstorms ؛

- ESPORTS: CS: GO ، Dota2 ، FIFA20.

 

https://it-park.uz/uz/itpark/news/o-zbekistonda-dasturlash-bo-yicha-o-qitish-yana-da-qulaylashmoqda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی