یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

شروع برنامه نویسی

کدنویسی را در خانه شروع کنید

بهترین راه برای کمک به کودک در یادگیری رمزگذاری این است که مانند هر روش دیگری با آن رفتار کنید، فعالیت های فوق برنامه - از آن عادت کنید! ایجاد یک عادت ممکن است کمی طول بکشد ،اما هنگامی که فرزند شما کدگذاری را در برنامه روزانه خود ادغام می کند ، او را مشاهده خواهید کردسرعت یادگیری افزایش می یابد و تعامل آنها سر به فلک می کشد.

برای راههای بیشتر برای بهره وری بیشتر از زمان نمایش ، مقالات زیر را بررسی کنید ،برخی از فعالیت های برنامه نویسی سرگرم کننده (و رایگان!) را که می توانید در خانه با خود انجام دهید کشف کنیدکودک ، و از سازندگان دیگر در جامعه جهانی Tynker الهام بگیرید.

 

صفحه نمایش را بارور کنید

اگر نگران میزان نمایشگر بچه های خود هستید ،تو تنها نیستی. میلیون ها والدین نگرانند که بچه ها بیش از حد زندگی خود را سپری کنند چسبیده به صفحه نمایش ، و دلیل خوبی - طبق گزارش بی بی سی ، یک کودک متوسط هر روز بیش از 6 ساعت را صرف تماشای یک صفحه نمایش می کند.اما ما به شما اجازه خواهیم داد تا یک راز کوچک در این زمینه وارد شوید: شما می توانید در برابر درخواست فرزندتان تسلیم شویدبا استفاده از آن زمان با فعالیت های نشاط آور ، جذاب و خلاق ، زمان نمایش را بچرخانید!این روند رو به افزایش است و از آنچه فکر می کنید آسان تر است.

 

ترکیبی از یادگیری و سرگرمی

استفاده از زمان استفاده از صفحه به معنای اجازه دادن به کودکانتان نیست که فقط به سختی بازی کنند بازی های آموزشی آنها نیازی به حفاری حقایق ریاضی یا یادگیری تاریخ ندارند -نکته اصلی یافتن راه هایی برای ایجاد فکر و ایجاد آنهاست. بگذارید آنها کشف کنند یادگیری سرگرم کننده است!

سعی کنید بازی های ساده و حواس پرتی را برای برنامه های هنری تبلت ، بازی هایی که شامل آنها است ، عوض کنید حل رمز و راز یا معماها و کدگذاری! کودکان خود را تشویق کنید تا از آنها الهام بگیرند دنیای اطراف آنها همانطور که روی لوحهایشان هنر می کنند. وقتی بچه های شما به دنبال بازی را انجام دهید ، به آنها کمک کنید بازی ای پیدا کنند که از مهارت حل مسئله استفاده می کند. "او در واقع از مهارتهایی استفاده می کند که من دوست دارم ببینم روی او کار می کند ، مانند به اشتراک گذاشتن استعداد هنری ،موسیقی ، هنر و همچنین ریاضیات. " - لورن ، مادر سازنده برجسته نوح ، سعی کنید بچه هایتان به اسباب بازی هایی مانند هواپیماهای بدون سرنشین یا روبات متصل شوند. آنها بسیار زیاد هستند ، به همین دلیل محبوب است - بچه ها برای ایجاد صفحه نمایش از صفحه نمایش استفاده می کنند ، سپس موارد فیزیکی را مشاهده می کنندا.ثرات سخت کوشی و خلاقیت آنها در زمان واقعی. سرگرم کننده است ، البته ، اما همچنین یک حلقه بازخورد عالی فراهم می کند!

 

نظرات (۱)

فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس اشتراک گذاری ویدیو...اهنگ...فایل
 

 

https://98share.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی