یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

زبان های برنامه نویسی و کاربردهای آنها

برنامه نویسان از زبان برنامه نویسی برای برقراری ارتباط با رایانه استفاده می کنند. زبان های برنامه نویسی چیست و چه کاربردی دارد؟ بسیاری از زبانهای مختلف وجود دارد و هر یک از آنها ویژگیهای منحصر به فرد خود را دارند ، گرچه همه آنها از برخی شباهت ها برخوردار هستند. از آنجا که هر زبان متفاوت است ، هر یک ممکن است برای اهداف خاص یا اهداف خاصی در صنایع خاص مناسب باشد. برخی از زبان های برنامه نویسی برای ایجاد برنامه هایی برای حل مشکلات یا تفسیر داده ها استفاده می شوند. زبانهای برنامه نویسی دیگر برای ایجاد نرم افزار یا برنامه های سرگرم کننده مناسب ترند. با یک نیاز شدید به زبان های برنامه نویسی منحصر به فرد و متنوع ، ایجاد یک زبان برنامه نویسی جهانی واحد که همه نیازها را برآورده کند ، عملاً غیرممکن است. زبانهای برنامه نویسی اغلب با مرور زمان تجدید نظر می شوند و حتی با سایر زبانها ترکیب می شوند و برای پاسخگویی به نیازهای متغیر فناوری ما پیشرفت می کنند.

 

زبانهای برنامه نویسی

 

Python یک زبان برنامه نویسی منبع باز است که توسط مهندسان نرم افزار و توسعه دهندگان وب back-end استفاده می شود. پایتون برای محاسبات علمی کاملاً مناسب است و یادگیری آن نسبتاً ساده است.

جاوا در توسعه تحت وب رایج است و در سال 1995 ایجاد شده است. ایرانیان سایبر بسیاری از شرکت های علوم بهداشتی ، آموزشی و مالی از جاوا استفاده می کنند. جاوا بارگیری برنامه های کاربردی از وب سایت ها را امکان پذیر می کند ، که مرورگرها را قادر به انجام عملکردهای اضافی می کند.

Ruby یک زبان برنامه نویسی منبع باز است که رمزگذاران می توانند به طور مستقل یا همراه با Ruby on Rails از آن استفاده کنند. ناسا از Ruby در کار خود با شبیه سازی استفاده می کند.

از HTML به طور گسترده ای در توسعه وب استفاده می شود. HTML کدی است که به عنوان پایه و اساس صفحات وب عمل می کند ، به افراد اجازه می دهد اسناد الکترونیکی را برای مشاهده آنلاین ایجاد و ساختار دهند.

جاوا اسکریپت توسط توسعه دهندگان وب و مهندسان نرم افزار برای دستکاری عناصر صفحه برای جذابیت بیشتر آنها استفاده می شود. JavaScript HTML را افزایش می دهد و در اکثر مرورگرهای اینترنت جاسازی شده است.

C یک زبان برنامه نویسی سطح متوسط ​​است که توسط توسعه دهندگان نرم افزار و تحلیل گران سیستم مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه نویسان از C برای ایجاد برنامه های سازگار با سیستم عامل ها استفاده می کنند.

  • ۰۰/۰۲/۲۹
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی