یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

10 منبع برای آموزش رمزگذاری به فرزندتان از بازی های کدنویسی گرفته تا برنامه های بعد از مدرسه برترین زبان برنامه نویسی کودکان ، مدارس همه جا کد نویسی را برای بچه ها تشویق می کنند.
سارا وایت ، همکار هیولا
10 منبع برای آموزش رمزگذاری به فرزندتان
وقتی بیشتر هزاره ها بزرگ می شدند ، کلاس کلاس رایانه ای دور Mavis Beacon Teaching Typing بود و اگر واقعا خوش شانس بودید ، Oregon Trail. امروز ایده آموزش مهارت های اساسی تایپ کردن به بچه ها از پنجره خارج شده است. و منطقی است ، آیا تا به حال کودک نوپایی را دیده اید که در آیفون حرکت کند؟ بچه ها با مهارت های رایانه ای به عنوان طبیعت دوم رشد می کنند ، به همین دلیل است که برخی بر اهمیت آموزش کدگذاری برای کودکان تأکید می کنند.

از بازی های رمزگذاری با بازی شخصیت هایی از Doctor Who و Frozen گرفته تا برنامه های بعد از مدرسه ، مدارس در همه جا بچه ها را به یادگیری نحوه کدگذاری تشویق می کنند. منطقی است ، از آنجا که مشاغل STEM در حال افزایش است ، و تقریباً هر شغل در یک محیط معمول اداری شامل فناوری در برخی از سطوح است ، حتی اگر فقط چشم انداز آن باشد.

در اینجا 10 منبع برای تشویق کودک شما برای یادگیری کدگذاری آورده شده است.

دیزی دایناسور
Daisy the Dinosaur برنامه ای است که به بچه های 4 ساله iranian cyber کمک می کند تا مفاهیم اساسی رمزگذاری را یاد بگیرند. پس از اتمام بازی ، یک کیت قابل بارگیری وجود دارد که به بچه ها امکان می دهد بازی رایانه ای خود را بسازند.

لاک پشت را حرکت دهید
یک برنامه iPad با هدف کودکان خردسال 9 تا 11 ساله ، Move the Turtle برای کودکان برنامه نویسی و همچنین مهارت های تفکر انتقادی را آموزش می دهد که به آنها در رایانه و خارج از آن کمک می کند.

بچه های یاقوت
Kids Ruby برای آموزش کد واقعی Ruby به کودکان ایجاد شده است. این یک برنامه قابل بارگیری است که تجربه عملی با روبی را به بچه ها می دهد.

هکی هک
Hackety Hack ، خواهر یا برادر بزرگتر Kids Ruby ، ​​مرحله بعدی برای بچه هایی است که از Kids Ruby فارغ التحصیل شده اند.

Sphero
این یک اسباب بازی عملی است که به کودکان امکان می دهد با گسترش قابلیت های رباتیک Sphero ، مهارت های اصلی برنامه نویسی را بیاموزند.

لاک پشت های ربات
Robot Turtles که جایگزین یک بازی رومیزی برای بازی ها و برنامه های رایانه ای است ، برای سنین 4 سال به بالا است و برنامه نویسی را زنده می کند. فقط لاک پشت را به نگین رنگی منطبق بر روی تخته برسانید.

ساخته شده توسط کد توسط Google
Google برای کمک به شکاف جنسیتی موجود در STEM  برترین زبان برنامه نویسی کودکان این ابتکار Made With Code را منتشر کرد. از طریق مهمانی های حضوری ، تعدادی از منابع آنلاین و اردوهای تابستانی ، Google دختران جوان را در همه جا الهام می دهد تا از برنامه نویسان داخلی خود استفاده کنند.

هاپچاچ
برای سنین 9-11 سال ، Hopscotch یک برنامه iPad برای بارگیری رایگان است که از آموزش های ویدئویی برای کمک به بچه ها در برنامه بازی ها استفاده می کند. سپس بچه ها می توانند بازی های ایجاد شده با این برنامه را با یکدیگر بازی کنند.

تمشک
یک رایانه ارزان کارت اعتباری که بچه ها می توانند با اتصال ماوس و صفحه کلید و سپس اتصال آن برترین زبان برنامه نویسی کودکان به مانیتور تلویزیون از آن استفاده کنند. این یک تجربه دسک تاپ کامل را ارائه می دهد ، در عین حال بچه ها را به یادگیری نحوه کدگذاری در طول راه ترغیب می کند.

Code.org
Code.org که یک سازمان غیرانتفاعی است ، دانش را در مدارس بیشتری به ارمغان می آورد و دانش آموزان کم رنگ و زنانی را که کمتر نماینده دارند ، ترغیب می کند آینده ای را در فناوری و علوم دنبال کنند. این مجموعهبرترین زبان برنامه نویسی کودکان  تعدادی ابزار ، منابع ، آموزش و موارد دیگر را برای کمک به هر کسی در یادگیری کدگذاری ارائه می دهد.

آیا می خواهید در بزرگسالی کد نویسی را یاد بگیرید؟ در اینجا 10 منبع دیگر آورده شده است که نحوه کدگذاری را به شما می آموزند.

افق دید خود را گسترش دهید
کدگذاری برای کودکان فقط یکی از منابع ارزشمندی است که در دسترس شماست. بیشتر میخوای؟ امروز به صورت رایگان به Monster بپیوندید. به عنوان یک عضو ، راهنمایی های شغلی و نکات جستجوی شغل را که مستقیماً برترین زبان برنامه نویسی کودکان به صندوق ورودی شما ارسال می شود ، دریافت می کنید تا به شما کمک کند از روند رقابت جلوتر باشید.

  • ۰۰/۰۲/۳۰
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی