یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

انفجار به یک سرگرمی آموزش کامپیوتر کودکان بزرگتر با کدگذاری برای کودکان به دنبال یکی از داغترین برنامه های بعد از مدرسه هستید؟ این برنامه را با Coding for Kids ، دوره های ابتکاری ما برای دانش آموزان ابتدایی و راهنمایی دریافت کرده اید که مهارت های برنامه نویسی رایانه ای را از طریق پروژه های تعاملی و مهیج آموزش می دهند. این کلاسهای سرگرم کننده برای کودکانی که تخیل بسیار خوبی دارند ، مانند اینکه می دانند چگونه کار آموزش کامپیوتر کودکان می کنند یا به سادگی عاشق فناوری هستند ، بسیار مناسب است.

 

در Coding for Kids ، پسر یا دختر شما با ایجاد بازی های ویدئویی ، داستان های متحرک و زنده کردن تخیلات خود انفجار خواهند داشت. حتی لازم نیست به تمام مهارتهای جالبی که وی در این راه می آموزد اشاره کنید: برنامه نویسی و برنامه نویسی اساسی ، حل مسئله ، منطق ، فیزیک و موارد دیگر. (ما هرگز نمی گوییم!) این یک روش عالی برای جلب روان کودکان در آموزش کامپیوتر کودکان مورد یادگیری مهارت های جالب STEM است.

 

نحوه کدگذاری برای کودکان چگونه کار می کند

کودکان با پلت فرم فناوری پیشرفته ما کار می کنند که بصری و آسان برای استفاده است (در اینجا خط نوشتاری و خط کدی وجود ندارد!) این یک استرس کم است که در آن کودک شما با پشتیبانی و تشویق معلم با آموزش کامپیوتر کودکان سرعت خود کار می کند. هر کلاس دارای یک هدف و نتیجه مشخص است ، بنابراین مهارت آینده رایانه شما در جهت رسیدن به هدفی کار می کند و احساس موفقیت بزرگی می کند!

 

در طول هر جلسه ، پسر یا دخترتان:

 

می آموزد که چگونه شخصیت ها ، انیمیشن ها ، صداها و جلوه های ویژه را با استفاده از فناوری Tynker int دوستانه و کودکانه ایجاد کنید. داستان های کوچک را توسعه می دهد و مهارت هایی را برای ایرانیان سایبر طراحی یک بازی ویدئویی نهایی که می تواند با دوستانش بازی کند ایجاد می کند. پروژه برنامه نویسی او ، توسعه حل مسئله مهم ، منطق و مهارت های محاسباتی. آموزش کامپیوتر کودکان برای به چالش کشیدن و یادگیری از یکدیگر با بچه های دیگر همکاری می کند - در این راه دوست پیدا می کند.

در پایان هر کلاس کدگذاری ، کودک شما از یک فعالیت جمع بندی برای تقویت مهارت هایی که آن روز آموخته است ، لذت می برد. بعلاوه ، شما همچنین پیوندی به پروژه های انجام شده توسط فرزند خود می گیرید ، بنابراین می توانید کارهای شگفت انگیز او را با دوستان آموزش کامپیوتر کودکان و خانواده خود مشاهده و به اشتراک بگذارید! برنامه نویسی برای Kid راهی عالی برای ایجاد تأثیرات مادام العمر با مهارت های قرن بیست و یکم به روشی جالب و جالب است!

 

جایی که ما کدگذاری برای کودکان را ارائه می دهیم

برنامه های کدگذاری برای کودکان در سراسر کشور در مراکز ما موجود آموزش کامپیوتر بچه ها  است! با مرکز محلی خود تماس بگیرید تا بفهمید در منطقه شما موجود است یا خیر.

  • ۰۰/۰۳/۰۸
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی