یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

ویژه مراقبت های سرپرستی مشاوره کودک و نوجوان تنسی خدمت می کنم و قبلاً در تیم بررسی کودکان شهرستان گالوستون خدمت می کردم. من همچنین ریاست کمیته مسائل اجتماعی شهرستان دکلب را به عهده داشتم ، یک اتحادیه زنان رأی دهنده که از مسائل روانی کودکان دفاع می کنند و در شورای سو on استفاده از کودکان در جورجیا فعال بودم. به دلیل تجارب متنوع مشاوره کودک و نوجوان من به عنوان مشاور بهداشت روان ، مشاور مدرسه ، مربی مشاور و سرپرست ، من چالش ها و جوایز بی نظیر مشاوران C&A را درک می کنم. من قویاً معتقدم که کار مشاور با بچه ها به آموزش روشهای مناسب رشد نیاز دارد و رویکردهای درمانی و روان درمانی باید در مورد کودکان به خوبی تحقیق شود. من سعی کرده ام از طریق مشاوره ، آموزش ، ارائه و انتشار درمورد مسائل کودک و نوجوان به این تلاش ها کمک کنم. من شخصاً خوشحال شدم که دو پسر دوقلو در سن 45 سالگی (اکنون 5 ساله) دارم که همچنان از طریق نیازهای ویژه خود درمورد هدایا مشاوره کودک و نوجوان و چالش های بی نظیر کودکی به من می آموزند. اگرچه من در هیئت مدیره بخش دیگری از ACA ، از جمله رئیس جمهور ، فعال بوده ام و در حال حاضر در شورای حاکمیت ACA خدمت می کنم ، از این فرصت برخوردار خواهم بود که با نمایندگی از اعضای ACAC عضو خود به عنوان یک عضو در کل ، خدمت خود را به این حرفه ادامه دهم نمایندگی نگرانی های پزشکان ، سرپرستان مشاوره کودک و نوجوان و مربیانی که به نیازهای بهداشت روان کودکان و نوجوانان اهمیت می دهند.

 

توماس دژورژ

شغل من در کار با کودکان / نوجوانان و خانواده های آنها طیف وسیعی از سیستم های مدارس ر دولتی ، تمرین های خصوصی و سطح دانشگاه را شامل می شود. من سی سال است که یک معلم آموزش ویژه هستم و با کودکان / نوجوانان مبتلا به اختلالات عاطفی و رفتاری در مدارس دولتی کار می کنم. من همچنین هجده سال مدیر / ناظر بالینی مشاوره کودک و نوجوان یک برنامه فعالیت های درمانی تابستانی ، STAP ، برای کودکان / نوجوانان مبتلا به ADHD ، ODD و اختلال طیف اوتیسم بوده ام ، از جمله تسهیل گروه پشتیبانی والدین. من به عنوان LPC نوجوانان و کودکان را با مسائل مختلف مشاوره می دهم و طرفدار افزایش خدمات برای کودکان دارای معلولیت رشد و سیستم عدالت نوجوانان هستم. من در حال حاضر عضو هیئت علمی الحاقی دانشگاه وینزبورگ پنسیلوانیا هستم. من دکترای خود را در پاییز امسال در زمینه آموزش و نظارت بر مشاوره به پایان می برم. تحقیقات من در مورد سفر احساسی است که والدین هنگام ایرانیان سایبر بزرگ کردن کودک مبتلا به ASD طی می کنند و اینکه مشاوره کودک و نوجوان چگونه تجربه مشاوره به رابطه آنها مرتبط بوده است. من این افتخار را داشتم که در کنفرانس های IAMFC در نیواورلئان و دانشگاه آکسفورد شرکت کنم. من به عنوان متولی ACAC قصد همکاری با انجمن را برای ادامه حمایت از مشتریان خود در مدارس دولتی ، بخش خصوصی و برنامه های دانشگاه دارم. از طریق بهترین شیوه های مبتنی بر تحقیق مشاوره کودک و نوجوان ، من معتقدم که می توانیم ACAC را به عنوان یکی از عناصر حیاتی حرفه مشاوره در آوریم.

معرفی شدن به عنوان معتمد در هیئت مدیره انجمن مشاوره کودک و نوجوان (ACAC) باعث افتخار است. من در حال حاضر عضو هیئت علمی در بخش مشاوره در دانشگاه ایالتی آیداهو هستم ، جایی که در دوره های کارشناسی ارشد و دکترا تدریس می کنم و رشته مشاوره مدرسه را هماهنگ می کنم. قبل از تدریس در آموزش عالی ، مشاوره کودک و نوجوان من تجربه مشاوره گسترده ای را با مشتری و کودک نوجوان در محیط آژانس بهداشت روان و به عنوان مشاور مدرسه کسب کردم. با شروع از سال 2009 ، من به سازماندهی تلاشهای وکالت که منجر به تبدیل شدن ACAC به یک شرکت سازمانی و بعداً به یک بخش کامل در انجمن مشاوره آمریکا شد ، کمک کردم. من علاقه زیادی به کمک به ACAC دارم که به عنوان یک سازمان به رشد خود ادامه دهم و به طور خاص می خواهم ابتکاراتی را برای کمک به اعضا مشاوره کودک و نوجوان فراهم کنم تا بتوانند مهارتهای لازم را برای حمایت از جمعیت کودک و نوجوان در معرض محروم و کم حاشیه ، از جمله جوانان LGBTQ ایجاد کنند. من همچنین علاقه مندم که پیشگام توسعه سمینارهای ACAC تحت وب در مورد موضوعات مورد علاقه اعضا باشم. سمینارها می توانند به تقویت ارتباطات در انجمن ACAC کمک کنند و می توانند برای کسب اعتبارات آموزش مداوم به اعضا فرصت دهند. من افتخار می کنم که مشاوره کودک و نوجوان عضو بنیانگذار ACAC هستم و امیدوارم بتوانم به انجمن کمک کنم موارد بیشتری را که در حمایت از تعالی در مشاوره کودک و نوجوان بسیار مهم است برجسته کند.

چارلز مایرز

من زندگی خود را وقف کار مشاوره با کودکان و نوجوانان کرده ام. ابتدا به عنوان معلم ، سپس برای یک گروه جوانان غیر انتفاعی و سرانجام به عنوان یک مدرسه و مشاور بهداشت مشاوره کودک و نوجوان روان بالینی در 17 سال گذشته. من دکترای خود را به دست آوردم. در آموزش مشاور در دانشگاه تگزاس شمالی با تخصص در بازی درمانی و هنرهای بیانی و در حال حاضر به عنوان مشاوره کودک و نوجوان یک مربی مشاور است.

  • ۰۰/۰۳/۱۷
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی