یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

آکادمی ایران اسکرچ به زبان ساده ، Scratch (و تمام برنامه نویسی بلوک) یک زبان برنامه نویسی ساده بصری است. این یک زبان برنامه نویسی مانند زبانهای دیگر است ، یا حداقل یک شبیه سازی قوی از زبان های دیگر است ، و شما می توانید با پروژه های موجود در Scratch به سطح پیچیدگی بالایی دست پیدا کنید. در حقیقت ، اگر به سایت آکادمی ایران اسکرچ .mit.edu مراجعه کنید ، احتمالاً بازی ها و انیمیشن های بسیار پیشرفته ای را خواهید دید که افراد در Scratch ایجاد کرده اند.

 

با این حال ، زبان برنامه نویسی Scratch یک زبان برنامه نویسی "حرفه ای" نیست. این برای بچه ها طراحی شده است. در دنیا هدف عملی غیر از قرار گرفتن زودهنگام بچه ها در علوم کامپیوتر نیست. تمام بلوک ها ، که می توانند در نوع خود توابع باشند ، برای دانشجو از قبل برنامه ریزی شده است. بنابراین در یک زبان برنامه نویسی دیگر ، جابجایی یک آکادمی ایران اسکرچ کاراکتر برای حرکت 10 مرحله ممکن است نیاز به یک حلقه خلاقانه تر داشته باشد ، در حالی که در Scratch ، به معنای واقعی کلمه یک بلوک وجود دارد که می گوید "حرکت 10 مرحله" بنابراین حتی اگر بچه ها می توانند چیزهای خیلی جالب خلق کنند و این یک چالش سرگرم کننده است ، اما به طور عملی Scratch شما را برای هر نوع شغلی آماده نمی کند.

 

من چندین نفر را ملاقات کرده ام که به من می گویند برای 8-10 سال در Scratch برنامه نویسی کرده اند ، سپس تصمیم گرفته اند که در رشته علوم کامپیوتر تحصیل کنند و اکنون چندین زبان را می دانند. من اصلا Scratch را مانعی برای یک حرفه حرفه ای طولانی مدت به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار نمی دانم.

 

پس چرا ما Scratch را آموزش می دهیم یا چرا آن را به یک کودک 10 ساله توصیه می کنیم؟ من آن را تا 6 دلیل اساسی خلاصه کردم ، که می توانید در زیر مشاهده کنید. اگر احساس می کنید فرزند آکادمی ایران اسکرچ شما فراتر از دلایل زیر است ، ممکن است وقت آن رسیده باشد که پایتون را به عنوان یک نقطه شروع برای فرزند خود در نظر بگیرید.

 

1. Scratch یک خروجی سرگرم کننده و خلاقانه است

از اولین درس شما ، کودک شما می تواند یک انیمیشن سرگرم کننده ایجاد کند ، حلقه های موسیقی اضافه کند ، همه چیز را بزرگتر و کوچک تر کند و همه جا را بچرخاند. بعداً ، آنها می توانند بازی خود را با استفاده از اشیا آکادمی ایران اسکرچ  سفارشی خود بسازند. به معنای واقعی کلمه ، هیچ دو پروژه Scratch نیازی به یکسان ندارند - این یک جعبه ماسه ای واقعی خلاقیت است.

 

2. Scratch مهارتهای اساسی منطق را ایجاد می کند

اگر می خواهید فرزندتان یک برنامه نویس سطح متوسط ​​باشد ، یا حتی فقط ذهن او را از این طریق توسعه دهد ، Scratch یک نقطه شروع عالی است. من که صدها بچه را به خراش آموزش داده ام ، می توانم به شما آکادمی ایران اسکرچ بگویم که معمولاً طولی نمی کشد که اولین سد معبر منطقی را بزنند. غلبه بر این موانع یکی از مهمترین ویژگیهای رمزگذار بودن است و Scratch به شما تمرین خوبی می دهد.

 

  • ۰۰/۰۳/۱۹
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی